AKADEMIE VÝTVARNÝCH UMĚNÍ V PRAZE
- 220 408 200
- 220 408 211 - rektorát
- 220 408 212 - kvestorát
ÚT 09:00-11:00 13:00-15:00 hod.
PÁ 09:00-11:00 hod.
- MgA. Tomáš Vaněk - rektor
3584260247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
3584270277/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
3631700277/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
AKADEMIE VÝTVARNÝCH UMĚNÍ V PRAZE-MODERNÍ GALERIE - Výstaviště 188, Bubeneč, Praha
AKADEMIE VÝTVARNÝCH UMĚNÍ V PRAZE-ŠALOUNŮV ATELIÉR - Slovenská 2499/4, Vinohrady, Praha
AKADEMIE VÝTVARNÝCH UMĚNÍ V PRAZE-ŠKOLA ARCHITEKTURY - U akademie 172/2, Bubeneč, Praha
- akademie výtvarného umění
- akreditované obory
- malířství
- kresba, grafika
- sochařství
- intermediální tvorba
- nová média
- malířství - restaurování výtvarných děl malířských
- sochařství - restaurování výtvarných děl sochařských
- architektonická tvorba
- výtvarná tvorba
- restaurování výtvarných děl
- architektonická tvorba
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-041969 | Služby | 460 000,00 Kč |
Místo plnění: U akademie 172/4, 170 00 Praha 7
Předmětem veřejné zakázky formou soutěžního dialogu je dodávka a implementace informačního systému elektronické spisové služby (dále také „Systém“) pro potřeby zadavatele, uvedení tohoto systému do stavu rutinního provozu, pro které je určen, zajištění migrace dat ze stávajícího systému a integrace na samostatné evidence dokumentů a jiné informační systémy, jejichž napojení je pro výkon řádné správy dokumentů nezbytné. Předmětem je dále bezproblémové fungování spisové služby v souladu s příslušnými právními předpisy, dále poskytnutí komplexní dokumentace k dodanému systému, školení, a provozní a servisní podpora na dobu neurčitou. Spisovou službu bude používat zhruba 100 zaměstnanců a roční objem čísel jednacích je cca 6000.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-044730 | Služby | 8 750 000,00 Kč |
Místo plnění: U Akademie 4, 170 22 Praha 7
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajišťování správy, resp. servisních služeb množiny počítačů a serverů, s nimi spojeného software, periferních zařízení, terminálů, prostředků pro přenos a zpracování informací atd. a informací v nich uložených pro Zadavatele, čímž se rozumí udržovat funkční stav jednotlivých částí informačního systému Zadavatele, a dále k poskytování služeb spočívajících v koncové podpoře uživatelů a jejich pracovních stanic, včetně periferií, jakož i doplňkových rozvojových služeb, realizace podpory Informačního systému s cílem zajištění jeho maximální dostupnosti a řešení incidentů v Informačním systému Zadavatele. Zadavatel požaduje po Dodavateli zajišťování výše uvedených služeb v následujících oblastech:
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-002248 | Služby | 40 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Praha
Náplní veřejné zakázky je poskytování energetických služeb se zaručeným výsledkem dle § 2 odst. 2 písm. o) ve spojení s § 10e odst. 1 zákona o hospodaření energií spočívajících: a) v realizaci předběžných činností; b) na nich navazující realizaci základních energeticky úsporných opatření; c) poskytování energetického managementu v objektech a poskytování dalších souvisejících činností a služeb zahrnujících provedení dodatečných opatření d) poskytování záruky za dosažení smluvně garantovaných úspor za účelem dosažení zvýšení energetické účinnosti a snížení provozních nákladů v objektech zadavatele
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.06.2019 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.04.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.11.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Praha Adaptabilita (ESF)
Datum alokace: 01.03.2010 Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: nuvj88r
Zdroj: justice.cz