ALEDO s.r.o.
- 734 256 609
- 732 392 822
- 734 230 605
- 734 256 615
- 734 200 190
- obchod@aledo.cz
- stencel@aledo.cz
- rozsival@aledo.cz
- office@aledo.cz
- uctarna@aledo.cz
- zochova@aledo.cz
- Bc. Jiří Štencel - zástupce obchodní
- Ing. Jakub Rozsíval - zástupce obchodní
- Bc. Romana Tichá, DiS. - asistentka asistentka prodeje
- Ing. Tereza Kalabisová - finanční oddělení
- Ing. Denisa Žochová - marketingové oddělení
2700206906/2010 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
2500198753/2010 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
107-8647220297/0100 DPH účet, zveřejněn 21.10.2014 | |
107-8750730287/0100 DPH účet, zveřejněn 21.10.2014 |
- dodávka
- úsporné osvětlení
- dodávka
- přístroje průmyslové identifikace (snímače čárových kódů, ...)
- provádí
- řešení v oblasti bezpečnosti práce
Aledo s.r.o. - provozovna
Gabriela Bartáková, tel.:606 779 039e-mail: jobs@aledo.com
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Mladistvé do 18 let, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Chcete-li se přihlásit, zašlete svůj životopis a stručný dopis, ve kterém popíšete své zkušenosti. Email: e-mail: jobs@aledo.com Náplň práce: Junior project manager v společnosti ALEDO je primárně zodpovědný za asistenci v řízení projektů, včetně koordinace komunikace s týmy, klienty a dodavateli, a za sledování a zajištění pokroku a dodržování plánů projektů. Klíčové odpovědnosti: -Asistence při plánování a řízení projektů. -Komunikace s výrobou a vývojem. -Zajištění předpřípravy instalace, dohlížet na projekt až do konce. -Komunikace s klienty a dodavateli. -Zajištění dodržování časových harmonogramů. -Příprava projektové dokumentace a reportů. -Účast na jednáních a prezentacích. Požadujeme: Kvalifikace: -na titul z oboru úplně nelpíme, ale chceme někoho, komu tato oblast není úplně cizí a věnuje se samostudiu a neustále se snaží zdokonalovat. -Zkušenosti v podobné roli výhodou, ale ne nutností. -Být ochoten domluvit se s týmem svými kolegy. -Znalost angličtiny na komunikativní úrovni. -Seznámenost s naším oborem výhodou. -Silné schopnosti řešení problémů a smysl pro detail. -Vynikající komunikační a organizační dovednosti. -Zodpovědnost a pečlivost Nabízíme: plat podle tvých zkušeností a znalostí, možnost profesního růstu a rozvoje, otevřené a spolupracující pracovní prostředí, pružná pracovní doba, výuka angličtiny, 2 dny Sick Days, příspěvek na stravování, k dispozici dostaneš zařízení, která potřebuješ k práci (PC, telefon, sim karta atd.), teambuildingové akce, urzy a školení, mobilní telefon, notebook, příspěvek na stravování, kurzy a školení
Zdroj: Úřad práce
Veletrh chytrých řešení pro města a obce
26.04.2017 - 29.04.2017
stánek PAV P / 196
Zdroj: Internet
Datová schránka: cbw7kw4
Zdroj: justice.cz
ALEDO s.r.o.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz