BOSTON SCIENTIFIC ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.
- 296 331 900
ÚT 08:00-17:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-17:00 hod.
3156100001/7910 DPH účet, zveřejněn 14.01.2014 | |
2551700205/2600 DPH účet, zveřejněn 06.01.2024 |
- velkoobchod
- přístroje (farmaceutické, zdravotnické a ortopedické)
Boston Scientific Česká republika s.r.o.
Martina Pfeiferováe-mail: Martina.pfeifrova@ibs-sro.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 343 000 Kč/měsíc |
Kontakt: e-mail: martina.llimner@ ibs-sro.com Požadavky: " Budete vytvářet, řídit a vést vývoj a realizaci marketingových a prodejních strategií pro konkrétní produkty Boston Scientific. " Převezmete odpovědnost za celkový prodej a obchodní výkonnost, včetně odpovědnosti za zisk a ztrátu. " Budete zodpovědný za řízení všech aspektů divizních produktových franšíz za účelem vytvoření a udržení vedoucí pozice na trhu v zemi pro jednotlivé produktové řady. " Budete určete a implementovat vhodné modely prodeje podle zeměpisné oblasti, města nebo účtu, abyste maximalizovali výnosy a zisk. " Povedete tvorbu strategického plánu prostřednictvím hodnocení tržních příležitostí a segmentace zákazníků. " Usnadníte realizaci plánu prostřednictvím vedení a koučování členů marketingového a prodejního týmu. Průmyslové znalosti: " Zodpovědnost za poskytování trvalých nástrojů a vzdělávání členům skupiny, aby byla zajištěna aktuální znalost odvětví, konkurence a produktů; " Udržování znalostí o průmyslu a konkurenci a neustále hledání informací od lékařů, dodavatelů a dalších, ke stanovování priorit a strategií " Shromažďování údajů o prodejních taktikách konkurentů a příprava podkladů pro tým " Informování marketingových organizaci; " Udržování povědomí o průmyslových trendech a jejich dopadu na místní/regionální prodejní aktivity. Business Management: " Průběžné sledování výkonnosti prodeje " Iniciace nápravných opatření " příprava zpráv, shrnutí, analýzy a dokumentace o všech aspektech řízení regionu; " Spolupráce se zaměstnanci podpory prodeje/marketingu v činnostech, jako je podpora prodeje, školení nebo průzkum trhu při plánování a realizace speciálních projektů; " Zajišťování efektivní implementace reprezentativních zákaznických záznamů, klíčových kontaktů, zpráv a firemních zásad; " Vývoj a provedení prodejní strategie a aktivity; " Plánování a kontrola výdajů, aby bylo zajištěno plnění prodejních cílů v rámci rozpočtu; " Provedení čtvrtletní kontroly prodeje s týmem a manažerem, " Úprava strategie v souladu s požadavky země. Marketingové/prodejní zkušenosti: " Příprava čtvrtletní regionální prognózy prodeje " Podílení se na určování tržního potenciálu a odhadů prodejních nákladů; " Identifikace mezer v prognóze prodeje, " Tvorba nápravné strategie a zavedení agresivního růstu prodeje; " Práce a doporučení analýz, rozšíření nových polních území; " Zodpovědnost za vývoj, implementaci a monitorování programu zaměřeného na region; " Identifikace a určení propagačních programů a materiálů, které pomohou podpořit plán prodeje a strategii; " Sdílení osobní prodejní zkušenosti způsobem, který motivuje ostatní a učí použitelné dovednosti; " Rozsáhlý koučink týmu v oboru na disciplinovaném prodejním modelu; " Modelace silné prodejní dovednosti před zákazníkem s ostatními přítomnými a bez převzetí prodejního procesu; " Aktivní podpora firemní/divizní prodejní iniciativy tím, že aktivně pomáhá při školení a ovlivňuje jejich tým.
Boston Scientific Česká republika s.r.o.
Martina Pfeiferováe-mail: Martina.pfeifrova@ibs-sro.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 8. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 343 000 Kč/měsíc |
kontakt - Pfeiferová Martina, e-mail: Martina.pfeifrova@ibs-sro.com Požadavky: " Budete vytvářet, řídit a vést vývoj a realizaci marketingových a prodejních strategií pro konkrétní produkty Boston Scientific. " Převezmete odpovědnost za celkový prodej a obchodní výkonnost, včetně odpovědnosti za zisk a ztrátu. " Budete zodpovědný za řízení všech aspektů divizních produktových franšíz za účelem vytvoření a udržení vedoucí pozice na trhu v zemi pro jednotlivé produktové řady. " Budete určete a implementovat vhodné modely prodeje podle zeměpisné oblasti, města nebo účtu, abyste maximalizovali výnosy a zisk. " Povedete tvorbu strategického plánu prostřednictvím hodnocení tržních příležitostí a segmentace zákazníků. " Usnadníte realizaci plánu prostřednictvím vedení a koučování členů marketingového a prodejního týmu. Průmyslové znalosti: " Zodpovědnost za poskytování trvalých nástrojů a vzdělávání členům skupiny, aby byla zajištěna aktuální znalost odvětví, konkurence a produktů; " Udržování znalostí o průmyslu a konkurenci a neustále hledání informací od lékařů, dodavatelů a dalších, ke stanovování priorit a strategií " Shromažďování údajů o prodejních taktikách konkurentů a příprava podkladů pro tým " Informování marketingových organizaci; " Udržování povědomí o průmyslových trendech a jejich dopadu na místní/regionální prodejní aktivity. Business Management: " Průběžné sledování výkonnosti prodeje " Iniciace nápravných opatření " příprava zpráv, shrnutí, analýzy a dokumentace o všech aspektech řízení regionu; " Spolupráce se zaměstnanci podpory prodeje/marketingu v činnostech, jako je podpora prodeje, školení nebo průzkum trhu při plánování a realizace speciálních projektů; " Zajišťování efektivní implementace reprezentativních zákaznických záznamů, klíčových kontaktů, zpráv a firemních zásad; " Vývoj a provedení prodejní strategie a aktivity; " Plánování a kontrola výdajů, aby bylo zajištěno plnění prodejních cílů v rámci rozpočtu; " Provedení čtvrtletní kontroly prodeje s týmem a manažerem, " Úprava strategie v souladu s požadavky země. Marketingové/prodejní zkušenosti: " Příprava čtvrtletní regionální prognózy prodeje " Podílení se na určování tržního potenciálu a odhadů prodejních nákladů; " Identifikace mezer v prognóze prodeje, " Tvorba nápravné strategie a zavedení agresivního růstu prodeje; " Práce a doporučení analýz, rozšíření nových polních území; " Zodpovědnost za vývoj, implementaci a monitorování programu zaměřeného na region; " Identifikace a určení propagačních programů a materiálů, které pomohou podpořit plán prodeje a strategii; " Sdílení osobní prodejní zkušenosti způsobem, který motivuje ostatní a učí použitelné dovednosti; " Rozsáhlý koučink týmu v oboru na disciplinovaném prodejním modelu; " Modelace silné prodejní dovednosti před zákazníkem s ostatními přítomnými a bez převzetí prodejního procesu; " Aktivní podpora firemní/divizní prodejní iniciativy tím, že aktivně pomáhá při školení a ovlivňuje jejich tým.
Zdroj: Úřad práce
Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Česká asociace dodavatelů zdravotnických prostředků (CZECHMED) |
Zdroj: Svaz průmyslu a dopravy České republiky
Datová schránka: ccxsjr7
Zdroj: justice.cz