CARRIER REFRIGERATION OPERATION CZECH REPUBLIC s.r.o.

46350420DIČ CZ46350420
OFICIÁLNÍ NÁZEV Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o.
Kontakty
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
CZ3826000000002050220203
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
2600
2050220107/2600
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
2600
Youtube video
Carrier
6050 odběratelů ‧ 204 videí
Carrier Global Corporation, global leader in intelligent climate and energy solutions, is committed to creating solutions that matter for people and our planet for generations to come. From the beginning, we've led in inventing new technologies and entirely new industries. Today, we continue to lead because we have a world-class, diverse workforce that puts the customer at the center of everything we do. For more information, visit www.Corporate.Carrier.com or follow Carrier on social media at @Carrier.
Činnosti firmy  
    výroba a konstrukce
  • mrazící a chladící ostrůvky, skříně a vitríny
    prodej
  • mrazící a chladící ostrůvky, skříně a vitríny

Volná pracovní místa
Analyst
Pracoviště a kontakty

Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o. - Praha

Magdalena Cucha
e-mail: Magdalena.Cucha@carrier.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2024
Mzdové rozpětí:od 50 000 Kč/měsíc do 70 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: Cucha Magdalena, e-mail: Magdalena.Cucha@carrier.com • 1+ let zkušeností v oblasti financí nebo komplexní správy pohledávek • Znalost MS Office, zejména pokročilá znalost MS Excel • Pokročilá znalost anglického jazyka a výhoda znalost dalšího evropského jazyka • Dobré organizační dovednosti, schopnost pracovat na více projektech zároveň • Prozákaznický přístup • Orientace na detail Zaměstnanecké výhody: stravenky, flexi pass, 5 týdnů dovolené, Extra Days Off

Internal Controller
Pracoviště a kontakty

Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o.Evropská č.p. 2591/33d

Nikolai Nepomniashchii
e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2024
Mzdové rozpětí:od 80 000 Kč/měsíc do 100 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Nikolai Nepomniashchii, e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com Vysokoškolské vzdělání v oboru finance, účetnictví nebo souvisejících oborů Zkušenost s externími a interními audity Zkušenost se SAP S4 Znalost US GAAP a IFRS výhodou Anglický jazyk na úrovni C1 Orientace na výsledky, schopnost pracovat v prostředí kulturní rozmanitosti Zaměstnanecké výhody: Stravenky, flexi pass, 5 týdnů dovolené, Extra Days Off Místo výkonu práce: Evropská 2591/33, 160 00 Praha

Specialisté v oblasti počítačových sítí (kromě správců) (2 místa)
Pracoviště a kontakty

Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o.Praha

Lucie Frydrychová
e-mail: lucie.f@relocare.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 100 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Frydrychová Lucie, e-mail: lucie.f@relocare.cz Požadujeme znalost hindštiny nebo ázerbájdžánštiny na úrovni rodilého mluvčího a velmi dobrou znalost angličtiny. Zkušenosti v oboru výhodou.

Senior Consultant, SAP S/4 HANA P2P
Pracoviště a kontakty

Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o. - Praha

Nikolai Nepomniashchii
e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 22. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 100 000 Kč/měsíc do 140 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com Implementace/revize/potvrzení řešení ERP, která dodržují koncepční návrh na vysoké úrovni a jsou sledovatelná na funkční i nefunkční požadavky v projektech/rozšířeních. Provádět stanovení rozsahu, workshopy o vhodnosti pro standardní projekty/rozšíření, navrhovat řešení klíčových nedostatků, poskytovat odhady úsilí a sladit je s obchodními týmy. Definuje a určuje priority funkcí produktu SAP ERP ve spolupráci s odborníky z podnikové sféry. Předvádí odborné znalosti produktu a podle potřeby provádí předváděcí akce pro zákazníky. Prozkoumává nově vydané cloudové funkce ERP s cílem zvýšit spokojenost zákazníků a poskytovat neustálé zlepšování produktivity - iniciuje, slaďuje v rámci podniku a implementuje Koučovat a vést mladší členy týmu v rámci odpovědnosti za danou oblast procesů Efektivně poskytovat digitální/technické poradenství a konzultace klientům Vést dodávky softwaru SAP ERP s velkým důrazem na opakované použití a standardizaci Vykonávat další činnosti, které si vyžádá váš nadřízený a které jsou v souladu s kompetencemi a zkušenostmi pracovníka na této pozici. Požadavky: bakalářský titul v oboru informatiky, softwarového inženýrství nebo v příbuzném oboru (příbuzných oborech). Minimálně 8 let praxe v oblasti informačních technologií a/nebo zvyšování odpovědnosti v související nebo relevantní oblasti podnikání. Minimálně 6 let prokazatelných praktických zkušeností s realizací nebo podporou projektů SAP ERP. Zkušenosti s implementací celého cyklu Znalost systému SAP S4/HANA Procure to Pay, porozumění závislostem s ostatními moduly. Orientace na výsledky, neustálé úsilí o dosažení osobních a týmových výsledků. Efektivní interpersonální dovednosti, týmová práce a spolupráce Otevřenost a schopnost pracovat v prostředí kulturní rozmanitosti Schopnosti jednat se zákazníky, ideálně získané v poradenské roli Prokázané "agilní vývojové" myšlení se silnou orientací na zákazníka a výsledky Mluvená a psaná angličtina je povinná ochota cestovat do zahraničí stravenky, flexi pass, přispěvek na penzijní či životní pojištění, 25 dní dovolené, 5 dnů osobního volna, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova

Senior Consultant, SAP S/4 HANA Finance
Pracoviště a kontakty

Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o. - Praha

Nikolai Nepomniashchii
e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 22. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 100 000 Kč/měsíc do 140 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com Implementovat a vyhodnocovat řešení ERP v souladu s funkčními i nefunkčními požadavky stanovenými v rámci projektů nebo vylepšení platformy. Provádět stanovení rozsahu, workshopy o vhodnosti pro standardní projekty/vylepšení, navrhovat řešení klíčových nedostatků, poskytovat odhady úsilí a sladit je s obchodními týmy. Definovat a upřednostňovat funkce produktu SAP ERP ve spolupráci s odborníky z podnikové sféry. Prokazovat odborné znalosti v oblasti řešení závad a systémových procesů a vést zákazníky k efektivnímu používání systému Prozkoumávat nově vydané funkce ERP s cílem zvýšit spokojenost zákazníků a podpořit neustálé zlepšování - iniciovat, sladit a implementovat Koučovat a mentorovat mladší členy týmu v rámci oblasti pracovního toku Poskytovat digitální/technické poradenství a konzultace klientům Vést dodávky softwaru SAP ERP s velkým důrazem na opakované použití a standardizaci Podporovat funkčního vedoucího v dalších činnostech, které jsou v souladu s kompetencemi a zkušenostmi dané role . Požadavky: Bakalářský titul v oboru informatiky, softwarového inženýrství nebo v oboru (oborech) souvisejícím s financemi v kombinaci se solidním zázemím v oblasti IT. Minimálně 10 let praxe v oblasti informačních technologií a/nebo odpovědnosti v oblasti podnikání související s financemi. Minimálně 7 let prokazatelných praktických zkušeností s realizací nebo podporou projektů SAP ERP. Znalost S4/HANA finance, controlling Orientace na výsledky, snaha o posílení osobních a týmových výsledků. Efektivní interpersonální dovednosti, týmová práce a spolupráce. Otevřenost a schopnost pracovat v kulturně odlišném prostředí Zkušenosti na pozicích zaměřených na zákazníky, nejlépe v oblasti poradenství "Agilní vývojové" myšlení se zaměřením na zákazníka Mluvená a psaná angličtina je povinná Ochota cestovat do zahraničí stravenky, flexi pass, přispěvek na penzijní či životní pojištění, 25 dní dovolené, 5 dnů osobního volna, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova

Consultant, S/4 HANA OTC
Pracoviště a kontakty

Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o. - Praha

Nikolai Nepomniashchii
e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 22. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 100 000 Kč/měsíc do 140 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com Implementace/revize/potvrzení řešení ERP, která dodržují koncepční návrh na vysoké úrovni a jsou sledovatelná na funkční i nefunkční požadavky v projektech/rozšířeních. Provádět stanovení rozsahu, workshopy o vhodnosti pro standardní projekty/rozšíření, navrhovat řešení klíčových nedostatků, poskytovat odhady úsilí a sladit je s obchodními týmy. Definuje a určuje priority funkcí produktu SAP ERP ve spolupráci s odborníky z podnikové sféry. Předvádí odborné znalosti produktu a podle potřeby provádí předváděcí akce pro zákazníky. Prozkoumává nově vydané cloudové funkce ERP s cílem zvýšit spokojenost zákazníků a poskytovat neustálé zlepšování produktivity - iniciuje, slaďuje v rámci podniku a implementuje Koučovat a vést mladší členy týmu v rámci odpovědnosti za danou oblast procesů Efektivně poskytovat digitální/technické poradenství a konzultace klientům Vést dodávky softwaru SAP ERP s velkým důrazem na opakované použití a standardizaci Vykonávat další činnosti požadované nadřízeným, které jsou v souladu s kompetencemi a zkušenostmi pracovníka na této pozici. Požadavky: Bakalářský titul v oboru informatiky, softwarového inženýrství nebo v příbuzném oboru (příbuzných oborech). Minimálně 10 let praxe v oblasti informačních technologií a/nebo zvyšování odpovědnosti v související nebo relevantní oblasti podnikání. Minimálně 7 let prokazatelných praktických zkušeností s realizací nebo podporou projektů SAP ERP. Požaduje se znalost systému S4/HANA v oblasti financí, controllingu a správy majetku. Orientace na výsledky, neustálé úsilí o dosažení osobních a týmových výsledků Efektivní interpersonální dovednosti, týmová práce a spolupráce Otevřenost a schopnost pracovat v prostředí kulturní rozmanitosti Schopnosti jednat se zákazníky, ideálně získané v poradenské roli Prokázané "agilní vývojové" myšlení se silnou orientací na zákazníka a výsledky. Mluvená a psaná angličtina je povinná Ochota cestovat do zahraničí stravenky, flexi pass, přispěvek na penzijní či životní pojištění, 25 dní dovolené, 5 dnů osobního volna, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova

Systémoví analytici
Pracoviště a kontakty

Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o.Evropská č.p. 2591/33d

Nikolai Nepomniashchii
e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 15. 8. 2023
Mzdové rozpětí:od 110 000 Kč/měsíc do 140 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com Vysokoškolské vzdělání v oblasti informatiky, softwarového inženýrství nebo souvisejících oborů podnikání Minimálně 8 let zkušeností v oblasti informačních technologií a/nebo zvyšování odpovědnosti v související nebo relevantní oblasti podnikání Minimálně 5 let osvědčených praktických zkušeností s poskytováním a podporou projektů SAP ERPPraxe nebo orientace v S4/HANA výhodou Orientace na výsledky, Týmová spolupráce, Schopnost pracovat v prostředí kulturní rozmanitosti; Schopnosti jednat se zákazníkem, Komunikační a prezentační dovednosti Ochota cestovat do zah Stravenky, flexi pass, 5 týdnů dovolené, Extra Days Off, Annual Bonus

Contact Center Engineer
Pracoviště a kontakty

Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o. - Praha

Nikolai Nepomniashchii
e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 22. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 80 000 Kč/měsíc do 135 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com Správce kontaktního centra/systémový inženýr je zodpovědný za správu, údržbu a optimalizaci technologické infrastruktury kontaktního centra. Tato role zahrnuje správu telefonních systémů, softwaru CRM a dalších komunikačních platforem a zajišťuje bezproblémový provoz a vysokou dostupnost. Ideální kandidát bude mít silné technické zázemí, zkušenosti s technologiemi call centra a vynikající schopnosti řešit problémy. Zkušenosti s řešeními kontaktního centra Zoom, Five9's a Vonage. Zkušený profesionál v oblasti infrastruktury. Dohlíží na mapování vztahů mezi komponentami informačních systémů (tj. koncovými uživateli, obchodními procesy, aplikacemi, daty, hardwarem/softwarem IT platformy a sítěmi) a také na identifikaci klíčových interakcí a závislostí mezi jednotlivými systémy a platformami. Požadavky: Musíte mít zkušenosti s cloudovým kontaktním centrem Five9, Zoom Skvělé interpersonální dovednosti. 3+ let zkušeností s bakalářským titulem nebo 5+ bez něj Ochota pracovat ve flexibilní pracovní době "Primárně se bude jednat o region EMEA, ale budou i projekty, které budou vyžadovat flexibilitu" Ochota podporovat další technologie, které jsou v mé věži "Není to primární povinnost, ale dobrý týmový hráč, když je potřeba" Online schůzky, Konference, Mobilita Přístup k učení a ochota učit se novým dovednostem stravenky, flexi pass, přispěvek na penzijní či životní pojištění, 25 dní dovolené, 5 dnů osobního volna, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova

Řídící pracovník v oblasti financí (kromě finančních a pojišťovacích služeb)
Pracoviště a kontakty

Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o. Praha

Eva Jiruše , tel.:731 191 805
e-mail: eva.jiruse@carrier.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 100 000 Kč/měsíc do 140 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Eva Jiruše, tel.: 731 191 805, e-mail: eva.jiruse@carrier.com Požadujeme znalost hindštiny na úrovni rodilého mluvčího a velmi dobrou znalost angličtiny. Zkušenosti v oboru účtování hlavní knihy, US GAAP and SOX kontrol, manažerské dovednosti.

Accounting Manager, COE RTR
Pracoviště a kontakty

Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o. - Praha

Nikolai Nepomniashchii
e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 120 000 Kč/měsíc do 135 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: Nikolai Nepomniashchii, e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com - Řídit a podávat zprávy o konkrétních aktivitách RTR na měsíční, čtvrtletní a roční bázi - Řídit a podávat zprávy o konkrétních kontrolních činnostech včetně podpory činností interního a externího auditu - Provádět projekty RTR nad procesy za účelem zefektivnění činnosti a poskytování osvědčených postupů pro RTR COE - Schopnost komunikovat a ovlivňovat klíčové interní a externí obchodní partnery včetně BPO partnerů - Spravovat účetnictví a kontroly pro specifické aktivity Carrier RTR COE - Zajišťovat přesné a včasné finanční výsledky, měsíční uzávěrky a dodržování předpisů - Potvrzovat, že postupy a kontroly jsou v souladu s požadavky na výkaznictví US GAAP a podnikovými zásadami - Spravovat a podávat zprávy o činnostech, které zahrnují kritické činnosti RTR kolem rozvahy a odsouhlasení Zaměstnanecké výhody: o Stravenky - 120 Kč/den (příspěvek zaměstnavatele 80 Kč) o Multisport karta o Roční příspěvek na dovolenou (Flexi pass - vouchery) ve výši 13 000 Kč o Měsíční příspěvek na penzijní nebo životní pojištění nebo zdravotní péči ve výši 2 000 Kč (po 3 měsících od nástupu do zaměstnání) o 5 týdnů dovolené, což je 1 týden navíc k nároku na dovolenou dle českého zákoníku práce o 5 dnů osobního volna

Internal Controller
Pracoviště a kontakty

Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o. - Praha

Nikolai Nepomniashchii
e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 23. 8. 2024
Mzdové rozpětí:od 80 000 Kč/měsíc do 100 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: Nikolai Nepomniashchii, e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com Řídí a analyzuje činnosti v souladu s účetními zásadami a standardy za účelem kontroly finančních zdrojů a dodržování předpisů, zákonů a výkaznictví. Připravuje, zkoumá a dodržuje postupy pro přípravu hlavní knihy a účetní činnosti projektů a/nebo státní správy. Provádí měsíční a čtvrtletní uzávěrky a konsolidační procesy s cílem zajistit včasné dokončení a přesnost. Vypracovává a dokumentuje účetní zásady, postupy, kontrolní procesy a finance. Připravuje rozpočty a prognózy a porovnává rozpočet se skutečnými náklady a zajišťuje dodržování rozpočtů. Analyzuje obchodní operace, trendy, náklady, příjmy, finanční závazky a povinnosti s cílem přesně vyjádřit finanční situaci. Podporuje interní a externí audity s ohledem na dodržování procesů a jejich včasné dokončení. Vede projekty malého rozsahu. Zaměstnanecké výhody: Stravenky, Multisport karta, Home office, flexi pass, 5 týdnů dovolené, Extra Days Off, penzijní příspěvěk

Internal Controller
Pracoviště a kontakty

Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o.Evropská č.p. 2591/33d

Nikolai Nepomniashchii
e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 26. 8. 2024
Mzdové rozpětí:od 80 000 Kč/měsíc do 100 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

, e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com Řídí a analyzuje činnosti v souladu s účetními zásadami a standardy za účelem kontroly finančních zdrojů a dodržování předpisů, zákonů a výkaznictví. Připravuje, zkoumá a dodržuje postupy pro přípravu hlavní knihy a účetní činnosti projektů a/nebo státní správy. Provádí měsíční a čtvrtletní uzávěrky a konsolidační procesy s cílem zajistit včasné dokončení a přesnost. Vypracovává a dokumentuje účetní zásady, postupy, kontrolní procesy a finance. Připravuje rozpočty a prognózy a porovnává rozpočet se skutečnými náklady a zajišťuje dodržování rozpočtů. Analyzuje obchodní operace, trendy, náklady, příjmy, finanční závazky a povinnosti s cílem přesně vyjádřit finanční situaci. Podporuje interní a externí audity s ohledem na dodržování procesů a jejich včasné dokončení. Vede projekty malého rozsahu. Stravenky, Multisport karta, Home office, flexi pass, 5 týdnů dovolené, Extra Days Off, penzijní příspěvěStravenky, Multisport karta, Home office, flexi pass, 5 týdnů dovolené, Extra Days Off, penzijní příspěvě

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Oficiální údaje
Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o.
46350420DIČ CZ46350420
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: sdru32n

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
CARRIER REFRIGERATION OPERATION CZECH REPUBLIC s.r.o.

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: info@carrier-ref.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Evropská 2591/33e
Dejvice
Praha
160 00 Praha 6
navigovat
Další firmy z oboru:
Gastronomické vybavení - výroba
Kafkova 679/34, Dejvice, Praha1,32 km
gastropartner.cz
Hynaisova 75/2, Liberec IX-Janův Důl, Liberec86,07 km
www.zanap-liberec.cz
Belgická 300, Rýnovice, Jablonec nad Nisou90,05 km
www.nerrox.com
Kotíkova 193, Nová Paka92,22 km
www.laf.cz
Královská 777, Šluknov100,98 km
www.topos.eu
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
U firem evidujeme více než 70.000 poboček