CELNÍ ÚŘAD PRO KRAJ VYSOČINA

71214011DIČ CZ71214011
OFICIÁLNÍ NÁZEV
Kontakty
Úřední hodiny  
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:00 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.   Zavřeno, Svátek - úřední hodiny se můžou lišit

úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
  • plk. Mgr. Milan Anděl - ředitel
  • plk. Ing. Zdeněk Zámek - zástupce ředitele
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
10102-1020011/0710
DPH účet, zveřejněn 21.01.2014
0710
107-1020011/0710
DPH účet, zveřejněn 21.01.2014
0710
19-1020011/0710
DPH účet, zveřejněn 21.01.2014
0710
1020011/0710
DPH účet, zveřejněn 02.04.2013
0710
Pobočky
CELNÍ ÚŘAD PRO KRAJ VYSOČINA územní pracoviště Třebíč - Průmyslová 154, Jejkov, Třebíč
CELNÍ ÚŘAD PRO KRAJ VYSOČINA územní pracoviště Žďár nad Sázavou - Komenského 1786/25, Žďár nad Sázavou 3, Žďár nad Sázavou
Nadřízený útvar
GENERÁLNÍ ŘEDITELSTVÍ CEL - Budějovická 1387/7, Michle, Praha
Činnosti firmy  
  • celní úřad

Volná pracovní místa
referent/ka správy příjmů
Pracoviště a kontakty

Generální ředitelství cel - Celní úřad pro Kraj Vysočina

Eva Grumlová , tel.:702 009 601
e-mail: e.grumlova@cs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 15. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 23 210 Kč/měsíc do 33 320 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Náplň práce: Činnosti spojené s oblastí výkonu správy příjmů, tj. zejména: - provádění bezhotovostních a pokladních operací za účelem výběru a odvodu finančních prostředků - účtování o zálohových platbách za ukončené období a vyměřování případných přeplatků a nedoplatků - odpis nedoplatků - vedení evidence zásob příkazových bloků Činnosti v oblasti evidence a správy platebních povinností, jejichž ukladatelem není orgán Celní správy ČR, tj. zejména: - evidence registru subjektů a příjemců agendy dělené správy - zajišťování distribuce a vyúčtování příkazových bloků včetně jejich likvidace - evidence, příjem a kontrola předpisů platebních povinností od ukladatelů - zpracování vyrozumění o nedoplatku - správa převodů příjemcům Požadavky: - úplné střední vzdělání s maturitou - trestní bezúhonnost - znalost práce na PC- MS Office, Outlook, internet - pečlivost, pozornost, samostatnost - časová flexibilita - řidičský průkaz skupiny B výhodou 1.kontakt e-mailem - po zapracování možnost přiznání osobního příplatku, - výkonnostní / cílové odměny - u vybraných pozic možnost uplatnění home office a pružné pracovní doby - po splnění podmínek příspěvek na penzijní připojištění (nad rámec osobního účtu FKSP) - po splnění podmínek možnost získání bezúročné půjčky na bydlení a na vybavení domácnosti - Multisport karta dle zájmu zaměstnance (více informací k tomuto benefitu na www.multisport.cz) - interní i externí odborné vzdělávání (plně hrazené odborné semináře, školení aj.)

Zdroj: Úřad práce

Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
PYROS/ISET 2021
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
06.10.2021 - 08.10.2021
stánek PAV Z / 030, PAV Z / 030A, VP F / 004, VP F / 003
PYROS/ISET 2021
PYROS/ISET 2019
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
29.05.2019 - 01.06.2019
stánek PAV F / 022, VP F / 007
PYROS/ISET 2019
PYROS/ISET 2017
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 031, VP Z1 / 004
PYROS/ISET 2017

Zdroj: Internet

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Celní kodex Unie - elektronizace celního řízení
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ŠS CS Jíloviště - zateplení obálky objektů
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.10.2015 Projekt dokončen
Záložní informační centrum GŘC
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.11.2014 Projekt dokončen
Rozvoj elektronické spisové služby Celní správy ČR
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.11.2014 Projekt dokončen
Komplexní zavedení procesního řízení a procesní optimalizace v Celní správě České republiky
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.03.2011 Projekt dokončen
Zavedení eCustoms - elektronické a harmonizované celnictví v EU
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.11.2010 Projekt dokončen
Posílení spolupráce CS ČR s agenturou EUROPOL a účast na aktivitách EMPACT
Operační program Fondu pro vnitřní bezpečnost (FVB)
Projekt s právním aktem
Posílení systémových a technických opatření CS ČR v boji se závažným, organizovaným a přeshraničním zločinem
Operační program Fondu pro vnitřní bezpečnost (FVB)
Projekt s právním aktem
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje
71214011DIČ CZ71214011
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: edynz54

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
CELNÍ ÚŘAD PRO KRAJ VYSOČINA

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: podatelna630000@cs.mfcr.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Střítež 5
588 11 Střítež u Jihlavy
Sídlo společnosti
navigovat
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
Ročně rozšíříme katalog o 30.000 nově ověřených firem.