CELNÍ ÚŘAD PRO KRAJ VYSOČINA
- 567 109 403
- podatelna630000@cs.mfcr.cz
ÚT 08:00-15:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:00 hod.
úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
- plk. Mgr. Milan Anděl - ředitel
- plk. Ing. Zdeněk Zámek - zástupce ředitele
10102-1020011/0710 DPH účet, zveřejněn 21.01.2014 | |
107-1020011/0710 DPH účet, zveřejněn 21.01.2014 | |
19-1020011/0710 DPH účet, zveřejněn 21.01.2014 | |
1020011/0710 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
Pobočky
CELNÍ ÚŘAD PRO KRAJ VYSOČINA územní pracoviště Třebíč - Průmyslová 154, Jejkov, TřebíčCELNÍ ÚŘAD PRO KRAJ VYSOČINA územní pracoviště Žďár nad Sázavou - Komenského 1786/25, Žďár nad Sázavou 3, Žďár nad Sázavou
Nadřízený útvar
GENERÁLNÍ ŘEDITELSTVÍ CEL - Budějovická 1387/7, Michle, Praha- celní úřad
Generální ředitelství cel - Celní úřad pro Kraj Vysočina
Eva Grumlová , tel.:702 009 601e-mail: e.grumlova@cs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 210 Kč/měsíc do 33 320 Kč/měsíc |
Náplň práce: Činnosti spojené s oblastí výkonu správy příjmů, tj. zejména: - provádění bezhotovostních a pokladních operací za účelem výběru a odvodu finančních prostředků - účtování o zálohových platbách za ukončené období a vyměřování případných přeplatků a nedoplatků - odpis nedoplatků - vedení evidence zásob příkazových bloků Činnosti v oblasti evidence a správy platebních povinností, jejichž ukladatelem není orgán Celní správy ČR, tj. zejména: - evidence registru subjektů a příjemců agendy dělené správy - zajišťování distribuce a vyúčtování příkazových bloků včetně jejich likvidace - evidence, příjem a kontrola předpisů platebních povinností od ukladatelů - zpracování vyrozumění o nedoplatku - správa převodů příjemcům Požadavky: - úplné střední vzdělání s maturitou - trestní bezúhonnost - znalost práce na PC- MS Office, Outlook, internet - pečlivost, pozornost, samostatnost - časová flexibilita - řidičský průkaz skupiny B výhodou 1.kontakt e-mailem - po zapracování možnost přiznání osobního příplatku, - výkonnostní / cílové odměny - u vybraných pozic možnost uplatnění home office a pružné pracovní doby - po splnění podmínek příspěvek na penzijní připojištění (nad rámec osobního účtu FKSP) - po splnění podmínek možnost získání bezúročné půjčky na bydlení a na vybavení domácnosti - Multisport karta dle zájmu zaměstnance (více informací k tomuto benefitu na www.multisport.cz) - interní i externí odborné vzdělávání (plně hrazené odborné semináře, školení aj.)
Zdroj: Úřad práce
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
06.10.2021 - 08.10.2021
stánek PAV Z / 030, PAV Z / 030A, VP F / 004, VP F / 003
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
29.05.2019 - 01.06.2019
stánek PAV F / 022, VP F / 007
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 031, VP Z1 / 004
Zdroj: Internet
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.10.2015 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.11.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.11.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.03.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.11.2010 Projekt dokončen
Operační program Fondu pro vnitřní bezpečnost (FVB)
Projekt s právním aktem
Operační program Fondu pro vnitřní bezpečnost (FVB)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: edynz54
Zdroj: justice.cz
CELNÍ ÚŘAD PRO KRAJ VYSOČINA
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz