CELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ

71214011DIČ CZ71214011
OFICIÁLNÍ NÁZEV
Kontakty
Úřední hodiny  
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:00 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.   Otevřeno

úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
  • plk. Mgr. Leoš Bouda - ředitel
  • plk. Ing. Tomáš Junek, MBA - zástupce ředitele
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
10102-1020011/0710
DPH účet, zveřejněn 21.01.2014
0710
107-1020011/0710
DPH účet, zveřejněn 21.01.2014
0710
19-1020011/0710
DPH účet, zveřejněn 21.01.2014
0710
1020011/0710
DPH účet, zveřejněn 02.04.2013
0710
Identita občana
Pobočky
CELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ detašované pracoviště Hradec Králové - Vážní 1000, Slezské Předměstí, Hradec Králové
CELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ územní pracoviště Náchod - Českých bratří 488, Náchod
CELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ územní pracoviště Náchod - Kladská 272, Běloves, Náchod
Nadřízený útvar
GENERÁLNÍ ŘEDITELSTVÍ CEL - Budějovická 1387/7, Michle, Praha
Činnosti firmy  
  • celní úřad

Volná pracovní místa
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Fyzická ostraha areálu skladů Celní správy v Rokytnici v Orlických horách
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2024-002543Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Celní úřad pro Královéhradecký kraj, areál skladů Celní správy v Rokytnici v Orlických horách, ul. Kasárna, č. evidenční 47.

Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky na služby je zajištění nepřetržité 24 hodinové fyzické ostrahy areálu skladů Celní správy (dále jen „CS“) v Rokytnici v Orlických horách. Tyto služby spočívají v komplexním zajištění ostrahy, hlídacích a dalších souvisejících služeb vedoucích ke zvýšení bezpečnosti v objektu areálu skladů CS. Předmět veřejné zakázky je blíže vymezen v Příloze č. 1 ZD - Specifikace předmětu veřejné zakázky a v Příloze č. 2 ZD - Závazný vzor smlouvy .

Rozvoj technického vybavení pro celní kontroly - dodání endoskopů
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-058605Dodávkyneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodání 8 ks endoskopů.

SMV S03 SPEC-5001/2023
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-059148Dodávkyneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka 1 ks nového vozidla. Předmět veřejné zakázky je blíže vymezen v Příloze č. 1 této ZD - Specifikace předmětu veřejné zakázky a v Příloze č. 2 této ZD - Závazný vzor smlouvy (dále jen „Závazný vzor smlouvy“).

Rámcová dohoda na dodávku bundy softshell pro příslušníky CS ČR
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-044776Dodávky18 139 095,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na dodávky: - bunda softshell modrá pánská, - bunda softshell reflexní pánská, - bunda softshell modrá dámská, - bunda softshell reflexní dámská.

Rozvoj a technická podpora aplikace pro odbavení zásilek s nízkou hodnotou (eCeP klient)
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-030156Služby20 525 600,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: sídlo zadavatele, tj. Budějovická 7, 140 96 Praha 4

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění této veřejné zakázky je další rozvoj a technická podpora aplikace pro odbavení zásilek s nízkou hodnotou (eCeP klient) na základě nových legislativních a technických požadavků, požadavků uživatelů aplikace, požadavků týkajících se propojení aplikace s jinými aplikacemi informačního systému CS ČR a dalších požadavků.

Rozvoj technického vybavení pro celní kontroly - dodání ručních X-rayBackscatterů
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-026591Dodávkyneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodání 8 ks X-Ray backscatter - handheld.

Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim včetně souvisejících služeb
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-024469Služby27 127 047,93 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

(1) Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na poskytování kompletních služeb souvisejících se servisem a opravami služebních vozidel zadavatele, která jsou dislokována na území České republiky v regionech Prahy a Středočeského kraje, tj. poskytování či zajištění: • kompletní servisní údržby, tj. pravidelných servisních prohlídek předepsaných výrobcem vozidla včetně zápisu do servisní knížky vozidla, • záručních a pozáručních oprav včetně dodání náhradních dílů (zejména opravy způsobené nehodou nebo poruchou), • odtahů nepojízdného vozidla na území České republiky, • pneuservisu • úkonů souvisejících s likvidací pojistných událostí způsobených provozem služebního vozidla zadavatele, • ostatních servisních prací požadovaných zadavatelem (měření emisí, příprava vozidel ke zdárnému absolvování STK a zajištění provedení STK apod.), • diagnostiky vozidel na diagnostických zařízeních doporučených výrobcem vozidla (dále jen „servisní služby“), a to na základě jednotkových cen za

Zajištění dodávky 3 ks sestav kapalinových chromatografů s detekcí DAD/UV-VIS a RID včetně licence pro připojení ke stávajícímu analytickému SW OpenLab
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-022734Dodávkyneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodání a instalace 3 ks sestav kapalinových chromatografů

Nákup dodávkového nákladního vozidla zvláštního určení pro CS ČR
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-017028Dodávkyneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka 1 kusu nového dodávkového nákladního vozidla zvláštního určení pro CS ČR. Předmět veřejné zakázky je blíže vymezen v Příloze č. 1 ZD - Specifikace předmětu veřejné zakázky a v Příloze č. 2 ZD - Závazný vzor smlouvy

Vývoj a technická podpora webového klienta pro NCTS, AES a eDovoz
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-012786Služby40 546 500,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: sídlo zadavatele, tj. Budějovická 7, 140 96 Praha 4

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění této veřejné zakázky je vývoj a technická podpora webového klienta pro NCTS, AES a eDovoz pro obchodní veřejnost, kterého poskytuje CS ČR malým a středním podnikům zdarma, na základě nových legislativních a technických požadavků, požadavků uživatelů aplikace, požadavků týkajících se propojení aplikace s jinými aplikacemi informačního systému CS ČR a dalších požadavků.

Obnova software pro pracoviště izotopových analýz - aktualizace verzí SNIF-LIMS, PREPSAMP WINDOWS a EUROFERM
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-036472Dodavky2 250 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je aktualizace verzí modulů software izotopových parametrů SNIF-NMR®. Konkrétně se jedná o upgrade již nepodporované aplikace EURODAT na SNIF-LIMS a aktualizaci aplikací PREPSAMP a EUROFERM na poslední verzi software. Dodané aktualizace musí být plně kompatibilní s dalšími moduly SNIF-NMR®, používanými v Celně technické laboratoři.

SMV S03 G 5001/2021
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-023467Dodávky1 808 750,53 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka 1 ks nového osobního vozidla v provedení SUV.

Rozšíření systému pro ukládání kryptografických klíčů
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-036773Dodávky2 479 339,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Praha 4, Budějovická 7

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění je rozšíření stávajícího řešení HSM, kde stávající HSM kupující používá jako úložiště certifikátů QSCD. V rámci plnění kupující požaduje rozšíření licencí pro počet připojených klientů, navýšení počtu partition, dodávku jednoho HSM, který bude sloužit jako záložní jednotka, a zajištění podpory (záruky) výrobce pro všechny HSM moduly tohoto systému včetně příslušenství.

Nákup osobních motorových vozidel pro S03 - 2018
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-035143Dodávky13 229 888,43 Kč
detail VZ

Místo plnění: Česká republika

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka 30 ks nových nebo zánovních vozidel jedné nebo více továrních značek a s datem výroby 09/2017 nebo mladších s maximálním nájezdem 15 000 km ke dni protokolárního předání vozidel zadavateli.

Úklid ÚP Rudná
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2017-015595Služby1 170 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Středočeský kraj

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je poskytování úklidových služeb v objektu Územního pracoviště Rudná Celního úřadu pro Středočeský kraj.

Rámcová dohoda na zajištění licencí, služeb a softwarové podpory pro produkty Microsoft pro CS ČR
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-010261Dodávky270 000 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Praha

Popis veřejné zakázky

Uzavření rámcové dohody na zajištění licencí, služeb a softwarové podpory pro produkty Microsoft.

Nákup 65 ks osobních motorových vozidel pro výkon služby CS ČR.
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-015444Dodávky40 000 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je nákup 65 ks osobních motorových vozidel pro výkon služby CS ČR.

Mobilní rentgenový skener
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-011078Dodávky8 181 818,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Praha

Popis veřejné zakázky

Nákup speciálního kontrolně technického zařízení určeného pro provádění neinvazivních kontrol zavazadel cestujících a menších balíkových zásilek přepravovaných zejména na mezinárodních letištích v rámci celé České republiky.

více veřejných zakázek

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
PYROS/ISET 2021
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
06.10.2021 - 08.10.2021
stánek PAV Z / 030, PAV Z / 030A, VP F / 004, VP F / 003
PYROS/ISET 2021
PYROS/ISET 2019
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
29.05.2019 - 01.06.2019
stánek PAV F / 022, VP F / 007
PYROS/ISET 2019
PYROS/ISET 2017
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 031, VP Z1 / 004
PYROS/ISET 2017

Zdroj: Internet

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Celní kodex Unie - elektronizace celního řízení
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ŠS CS Jíloviště - zateplení obálky objektů
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.10.2015 Projekt dokončen
Záložní informační centrum GŘC
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.11.2014 Projekt dokončen
Rozvoj elektronické spisové služby Celní správy ČR
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.11.2014 Projekt dokončen
Komplexní zavedení procesního řízení a procesní optimalizace v Celní správě České republiky
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.03.2011 Projekt dokončen
Zavedení eCustoms - elektronické a harmonizované celnictví v EU
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.11.2010 Projekt dokončen
Posílení systémových a technických opatření CS ČR v boji se závažným, organizovaným a přeshraničním zločinem
Operační program Fondu pro vnitřní bezpečnost (FVB)
Projekt s právním aktem
Posílení spolupráce CS ČR s agenturou EUROPOL a účast na aktivitách EMPACT
Operační program Fondu pro vnitřní bezpečnost (FVB)
Projekt s právním aktem
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje
71214011DIČ CZ71214011
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 64anzhu

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
CELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: podatelna550000@cs.mfcr.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

navigovat
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
Ročně zprostředkujeme 84.000 poptávek na zboží a služby