CELNÍ ÚŘAD PRO OLOMOUCKÝ KRAJ

71214011DIČ CZ71214011
OFICIÁLNÍ NÁZEV
Kontakty
Úřední hodiny  
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:00 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.

úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
  • plk. Ing. Richard Keclík - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
10102-1020011/0710
DPH účet, zveřejněn 21.01.2014
0710
107-1020011/0710
DPH účet, zveřejněn 21.01.2014
0710
19-1020011/0710
DPH účet, zveřejněn 21.01.2014
0710
1020011/0710
DPH účet, zveřejněn 02.04.2013
0710
Pobočky
CELNÍ ÚŘAD PRO OLOMOUCKÝ KRAJ územní pracoviště Přerov - Tržní 2832/5, Přerov I-Město, Přerov
CELNÍ ÚŘAD PRO OLOMOUCKÝ KRAJ územní pracoviště Šumperk - Uničovská 295/44, Šumperk
Nadřízený útvar
GENERÁLNÍ ŘEDITELSTVÍ CEL - Budějovická 1387/7, Michle, Praha
Činnosti firmy  
  • celní úřad

Volná pracovní místa
Obchodní referent/ka
Pracoviště a kontakty

Generální ředitelství cel - Celní úřad pro Olomoucký kraj

Bc. Bohumila Goldová, tel.:585 111 244
e-mail: b.goldova@cs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 21 800 Kč/měsíc do 29 520 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Náplň práce: Zajišťování dodávek materiálu, surovin, strojů a zboží pro organizaci v požadovaném sortimentu, množství, kvalitě a času. Vedení poptávkových řízení. Účast na kontraktačních jednáních, výběr dodávek a uzavírání kontraktů s dodavateli. Požadavky: střední vzdělání s maturitní zkouškou, dobrá znalost práce na PC, sebevzdělávání, velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, časová flexibilita, samostatnost, týmová práce, odolnost vůči stresu a zátěži, loajalita vůči organizaci, vysoké pracovní nasazení, zodpovědný přístup, praxe v oboru výhodou. Výběrové řízení zahajuje Celní správa ČR s uchazečem, který vyplní žádost o přijetí prostřednictvím e-formuláře a splňuje podmínky přijetí do pracovního poměru (www.celnisprava.cz) Zaměstnanecké výhody: - pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení - výkonnostní/cílové odměny - po zapracování možnost přiznání osobního příplatku - pružná pracovní doba - možnost uplatnění home office - 5 týdnů dovolené + 5 dnů placeného volna - možnost rekreace v zařízeních CS umístěných v zajímavých lokalitách ČR - příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenkový paušál) - osobní účet z fondu FKSP (sport, kultura, rekreace apod.) - po splnění podmínek příspěvek na penzijní připojištění (nad rámec osobního účtu FKSP) - po splnění podmínek možnost získání bezúročné půjčky na bydlení a na vybavení domácnosti - dotované rekreace a dětské tábory (nejen ve vlastních zařízeních) - Multisport karta dle zájmu zaměstnance (více informací k tomuto benefitu na www.multisport.cz) - interní i externí odborné vzdělávání (plně hrazené odborné semináře, školení aj.) Kontakt emailem.

Zdroj: Úřad práce

Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
PYROS/ISET 2021
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
06.10.2021 - 08.10.2021
stánek PAV Z / 030, PAV Z / 030A, VP F / 004, VP F / 003
PYROS/ISET 2021
PYROS/ISET 2019
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
29.05.2019 - 01.06.2019
stánek PAV F / 022, VP F / 007
PYROS/ISET 2019
PYROS/ISET 2017
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 031, VP Z1 / 004
PYROS/ISET 2017

Zdroj: Internet

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Celní kodex Unie - elektronizace celního řízení
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ŠS CS Jíloviště - zateplení obálky objektů
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.10.2015Projekt dokončen
Záložní informační centrum GŘC
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.11.2014Projekt dokončen
Rozvoj elektronické spisové služby Celní správy ČR
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.11.2014Projekt dokončen
Komplexní zavedení procesního řízení a procesní optimalizace v Celní správě České republiky
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.03.2011Projekt dokončen
Zavedení eCustoms - elektronické a harmonizované celnictví v EU
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.11.2010Projekt dokončen
Posílení spolupráce CS ČR s agenturou EUROPOL a účast na aktivitách EMPACT
Operační program Fondu pro vnitřní bezpečnost (FVB)
Projekt s právním aktem
Posílení systémových a technických opatření CS ČR v boji se závažným, organizovaným a přeshraničním zločinem
Operační program Fondu pro vnitřní bezpečnost (FVB)
Projekt s právním aktem
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje
IČ: 71214011
DIČ: CZ71214011
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: utenz4d

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
CELNÍ ÚŘAD PRO OLOMOUCKÝ KRAJ

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: podatelna580000@cs.mfcr.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Blanická 917/19
Hodolany
Olomouc
779 00 Olomouc 9
Sídlo společnosti
navigovat
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.

   
Více než 40.000 firem má otevřeno i v sobotu