CENTRUM 83
- 326 792 010
- 603 224 000
- info@centrum83.cz
ÚT 07:00-16:00 hod.
ST 07:00-16:00 hod.
ČT 07:00-16:00 hod.
PÁ 07:00-16:00 hod.
- Mgr. Luďka Jiránková - ředitelka
- provoz
- chráněné bydlení
- denní a týdenní stacionář poskytování
- odlehčovací služby
Centrum 83, poskytovatel sociálních služeb
Alena Janebová , tel.:326792013e-mail: alena.janebova@centrum83.cz
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 970 Kč/měsíc do 44 410 Kč/měsíc |
Místo výkonu práce: Václavkova 950, Mladá Boleslav Upřesňující informace: bližší informace na www.centrum83.cz Zaměstnanecké výhody: 6 týdnů dovolené, stravenky Prvotní kontakt: email: alena.janebova@centrum83.cz tel.: 732 456 468 Po - Pá v době 7,30-15,00 hod
Centrum 83, poskytovatel sociálních služeb
Alena Janebová , tel.:326792013e-mail: alena.janebova@centrum83.cz
poptat práci
Směnnost: | Turnusové služby |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 18 900 Kč/měsíc do 27 860 Kč/měsíc |
Prvotní kontakt: e-mail: alena.janebova@centrum83.cz tel.: 326792013, od 7,30-15,00 Upřesňující informace: bližší informace na www.centrum83.cz Bonusy: 6 týdnů dovolené, stravenky.
Zdroj: Úřad práce
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-004939 | Služby | 13 600 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je 1) Václavkova 950, 293 01 Mladá Boleslav a 2) Havlíčkova 447, 293 01 Mladá Boleslav.
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění obědů pro klienty zadavatele na dobu 4 let. g) veškeré práce a činnosti související s předmětem plnění. Další požadavky na předmět plnění této veřejné zakázky stanoví závazný návrh Smlouvy o zajištění obědů, který je přílohou č. 1 zadávací dokumentace. Součástí plnění dodavatele je zejména: a) zajištění vhodného objednacího systému; b) příprava obědů; c) dovoz teplých obědů na náklady dodavatele do zařízení, a to ve vratných termostálých porcelánových tabletech s výhřevnou podložkou pro jednu porci oběda s vnějším rozlišením (označením) druhu jídla, obsahujících talíře/misky (bez nutnosti zajišťovat vlastní talíře/misky), v transportním vozíku na tablety; d) zpětný odběr transportních nádob; e) likvidace zbytků stravy f) veškeré činnosti související s dodržením hygienických a zákonných předpisů souvisejících s činností dodavatele a plněním zakázky;
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 09.11.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.11.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2009 Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: ckskhd3
Zdroj: justice.cz
CENTRUM 83
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz