CENTRUM PREVENCE MANDL

00272876DIČ CZ00272876
OFICIÁLNÍ NÁZEV Město Nové Město nad Metují
Kontakty
Provozní doba  
Dle telefonické domluvy.
PO Zavřeno
ÚT 08:00-16:30 hod.   Brzy otevírá
ST Zavřeno
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
  • Mgr. Lenka Kulichová - vedoucí
  • Bc. Petra Pišlová
  • Mgr. Petra Štěpánová
Webové prezentace
Bankovní účty
35-7646250297/0100
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0100
19-927551/0100
DPH účet, zveřejněn 05.04.2013
0100
MĚSTO Nové Město nad Metují - náměstí Republiky 6, Nové Město nad Metují
Činnosti firmy  
    poskytování
  • sociální služby
  • provádí
  • činnost (výchovná, aktivizační)
  • nácvik dovedností pro zvládání péče o vlastní osobu, pro dosažení soběstačnosti a dalších činností vedoucích k sociálnímu začlenění
    provádí
  • vzdělávací činnost

Volná pracovní místa
REFERENT / REFERENTKA Odboru majetku města - geografický informační systém (GIS) Městského úřadu Nové Město nad Metují
Pracoviště a kontakty

Město Nové Město nad Metují

Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 24 100 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: leden 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 24.100 Kč - 34.370 Kč + osobní ohodnocení. Co bude náplní Vaší práce: zajištění agendy v oblasti správy digitálních dat a mapových podkladů, příprava a zpracování podkladů v prostředí GIS, spolupráce na správě územně analytických podkladů obce s rozšířenou působností, správa jednotné územně plánovací dokumentace. Co od Vás zaměstnavatel očekává: orientaci v mapových podkladech a projektové dokumentaci; praxe v oblasti GIS výhodou; zkušenost s prací s územním plánem či ve veřejné správě výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; dobrou znalost práce na PC, především v MS Office; znalost regionu, časovou flexibilitu, ochotu se dále vzdělávat; řidičský průkaz sk. B; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce. Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům. Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání (výhodou obory: geografie, kartografie, geoinformatika). Zaměstnavatel nabízí: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, 3 dny zdravotního volna, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, kurzy angličtiny. Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce. K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; motivační dopis; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; vzor přihlášky naleznete na: Formuláře odboru správy úřadu - Nové Město nad Metují - oficiální stránky (novemestonm.cz). Termín podání přihlášek: do 10. 12. 2024. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo. Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 11. 12. 2024. Ústní pohovor s vybranými uchazeči se uskuteční 17. 12. 2024. Uchazeči budou o čase výběrového řízení informováni emailem. Bližší informace podá Ing. Libor Pozděna, vedoucí Odboru majetku města, mobil: 731 411 657, e-mail: pozdena@novemestonm.cz. Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01. Přední stranu obálky označte slovy: "Výběrové řízení - OMM - GIS - Neotvírat".

REFERENT / REFERENTKA Odboru správy úřadu - administrativa, personalistika Městského úřadu Nové Město nad Metují
Pracoviště a kontakty

Město Nové Město nad Metují

Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 24 100 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: leden 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 24.100 Kč - 34.370 Kč + osobní ohodnocení. Co bude náplní Vaší práce: administrativní zajištění výběrových řízení, realizace plánu vzdělávání zaměstnanců a kontrola jeho naplňování, administrativní zajištění hodnocení zaměstnanců, archivace personálních dokumentů, administrativní práce na Odboru správy úřadu, zástup personalistky v době nepřítomnosti, zástup organizačního pracovníka RM a ZM Co od Vás zaměstnavatel očekává: zkušenost v oblasti administrativy; praxe v oblasti veřejné správy výhodou; vstřícnost k zaměstnancům i občanům a umění jednat s lidmi; spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, preciznost, organizační schopnosti, aktivní přístup k práci a diskrétnost; výbornou znalost práce na PC; časovou flexibilitu, ochotu se dále vzdělávat; řidičský průkaz sk. B; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce. Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání. Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům. Zaměstnavatel nabízí: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, 3 dny zdravotního volna, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, kurzy angličtiny. Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete zde: https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a-formulare/formulare-odboru-spravy-uradu/. K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; motivační dopis. Termín podání přihlášek: do 4. 12. 2024. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo. Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 5. 12. 2024. Výběrové řízení s vybranými uchazeči se uskuteční 11. 12. 2024. Uchazeči budou o přesném čase ústního pohovoru informování e-mailem. Bližší informace podá Mgr. Hana Ježdíková, personalistka, mobil: 722 952 446, e-mail: jezdikova@novemestonm.cz. Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01. Přední stranu obálky označte slovy: “Výběrové řízení – OSÚ – Neotvírat“.

REFERENT / REFERENTKA Odboru sociální prevence Městského úřadu Nové Město nad Metují
Pracoviště a kontakty

Město Nové Město nad Metují

Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 3. 2025
Mzdové rozpětí:od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: březen 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 11. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 26.600 Kč - 37.170 Kč + osobní ohodnocení. Co bude náplní Vaší práce: zajišťování agendy sociálně-právní ochrany dětí. Co od Vás zaměstnavatel očekává: praxi v oblasti sociální práce; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce; zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při sociálně právní ochraně dětí výhodou; dobrou znalost práce na PC; znalost regionu, časovou flexibilitu, ochotu dále se vzdělávat; řidičské oprávnění skupiny B; komunikační dovednosti; schopnost týmové spolupráce. Předpoklady dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách: bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům, zdravotní způsobilost. Kvalifikační předpoklady dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách: vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu. Zaměstnavatel nabízí: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, 3 dny zdravotního volna, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, kurzy angličtiny. Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete zde: https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a-formulare/formulare-odboru-spravy-uradu/. K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; motivační dopis. Termín podání přihlášek: do 9. 12. 2024. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo. Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 10. 12. 2024. Výběrové řízení s vybranými uchazeči se uskuteční dne 16. 12. 2024. Uchazeči budou o čase výběrového řízení informováni emailem. Bližší informace podá Dagmar Dvořáčková, vedoucí Odboru sociální prevence, mobil: 605 201 085, e-mail: dvorackova@novemestonm.cz Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01. Přední stranu obálky označte slovy: “Výběrové řízení – OSP – Neotvírat“.

REFERENT / REFERENTKA Odboru finančního – MZDOVÝ / MZDOVÁ ÚČETNÍ Městského úřadu Nové Město nad Metují
Pracoviště a kontakty

Město Nové Město nad Metují

Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 24 100 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: leden 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 24.100 Kč - 31.820 Kč + osobní ohodnocení. Co bude náplní Vaší práce: komplexní zajištění mzdové agendy v oblasti dohod o provedení práce a dohod o pracovní činnosti; zajištění ročního vyúčtování daně z příjmu fyzických osob ze závislé činnosti a z funkčních požitků a daně vybírané srážkou; zajištění výpočtu náhrad v době nemoci a dávek nemocenského pojištění; zajištění oznámení o plnění povinného podílu osob se zdravotním postižením; zajištění srážek ze mzdy; komunikace s OSSZ, ÚP, ZP atd.; zajištění administrativy souvislosti s čerpáním sociálního fondu; zástup hlavní mzdové účetní. Co od Vás zaměstnavatel očekává: praxi v oblasti zpracování mezd či praxi ve veřejné správě; základní znalost účetnictví; zkušenost se softwarem VEMA či jiným mzdovým programem výhodou; vstřícnost k zaměstnancům a umění jednat s lidmi; spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, přesnost a diskrétnost; výbornou znalost práce na PC; časovou flexibilitu, ochotu se dále vzdělávat; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce. Kvalifikační předpoklady dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou (ekonomický směr výhodou). Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům. Zaměstnavatel nabízí: příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, kurzy angličtiny, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje. Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete zde: https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a formulare/formulare-odboru-spravy-uradu K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; motivační dopis. Termín podání přihlášek: do 19. 11. 2024. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo. Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 20. 11. 2024. Ústní pohovor s vybranými uchazeči se uskuteční 22. 11. 2024. Uchazeči budou o čase výběrového řízení informováni emailem. Bližší informace podá Ing. Jiří Kunte, vedoucí Odboru finančního, mobil: 605 201 087, e-mail: kunte@novemestonm.cz Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01. Přední stranu obálky označte slovy: "Výběrové řízení - OF - Neotvírat".

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Protipovodňový varovný a informační systém města Nové Město nad Metují
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.01.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Park Březinky, Nové Město nad Metují, I. etapa
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 07.10.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Nucené odvětrávání tělocvičen s rekuperací v ZŠ Malecí
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 29.10.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Bezpečnost dopravy ve městě - stavební úpravy a doplnění chodníků v ul. Sokolská
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.09.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Rekonstrukce odborných učeben ZŠ Malecí
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.04.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Územní studie veřejných prostranství v rámci ORP Nové Město nad Metují
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.03.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Stará ekologická zátěž Elton - sanace znečištění, I. etapa
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.03.2017 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Územní studie krajiny správního obvodu ORP Nové Město nad Metují
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.02.2017 Projekt finálně uzavřen
Bezpečnost dopravy ve městě - stavební úpravy chodníku v ulici Na Strážnici
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.02.2017 Projekt finálně uzavřen
Bezpečnost dopravy ve městě - chodník TGM
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.02.2017 Projekt finálně uzavřen
Rekonstrukce půdních prostor na odborné učebny, zajištění bezbariérovosti ZŠ Komenského Nové Město nad Metují
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.10.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Vybudování učebny přírodovědných předmětů, IT učebny v ZŠ Krčín Nové Město nad Metují
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.10.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zateplení BD čp. 44-47 v ul. T. G. Masaryka, Nové Město nad Metují
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.01.2016 Projekt finálně uzavřen
Zavedení třídění biologicky rozložitelných odpadů v Novém Městě nad Metují
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.11.2014 Projekt dokončen
Sanace hradební zdi - MUZEUM, Na Zádomí 1226, Nové Město nad Metují
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.11.2014 Projekt dokončen
ÚSPORY ENERGIÍ NOVÉ MĚSTO NAD METUJI, II.etapa Stavba 06 - DDM
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2013 Projekt dokončen
Třiďme odpady a chraňme si čistá upravená města
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013 Projekt dokončen
Příprava a implementace Strategického plánu rozvoje jako nástroje strategického řízení města Nové Město nad Metují
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.03.2013 Projekt dokončen
Patnáctileté přátelství mezi Novým Městem nad Metují a Duszniki Zdrój
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2012 Projekt dokončen
Stará ekologická zátěž ELTON - Doprůzkum znečištění
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.06.2012 Projekt dokončen
Vzděláváním k vyšší profesionalitě městského úřadu
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2011 Projekt dokončen
Technologické centrum (I.) a elektronická spisová služba (II.) ORP Nové Město nad Metují
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.03.2011 Projekt dokončen
Optimalizace řídících a vzdělávacích procesů - cesta k efektivnímu úřadu
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.09.2010 Projekt dokončen
Kanalizace Nové Město nad Metují
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.09.2010 Projekt dokončen
Nové Město nad Metují - Nádražní ulice - Stabilizace skalní stěny pod obytnými domy č.p. 193 a 362
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 07.10.2009 Projekt dokončen
ÚSPORY ENERGIÍ NOVÉ MĚSTO NAD METUJÍ, I.etapa
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.09.2009 Projekt dokončen
Typový projekt - CzechPOINT - Kontaktní místo (Upgrade)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.07.2009 Projekt dokončen
Za krásami a historií Českého Betléma I.Revitalizace centra města spojená s historií Českého Betléma
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 31.10.2008 Projekt dokončen
II. etapa sanačních prací na lokalitě Elton, Nové Město nad Metují
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje
Město Nové Město nad Metují
00272876DIČ CZ00272876
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: qgfbxi4

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
CENTRUM PREVENCE MANDL

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Družstevní 587
Nové Město nad Metují
549 01 Nové Město nad Metují 1
navigovat
Fotogalerie
Další firmy z oboru:
Zdravotnická sdružení a organizace
Školní náměstí 56, Chrudim I, Chrudim51,54 km
chrudim.charita.cz
28. října 59/42, Liberec VII-Horní Růžodol, Liberec89,44 km
www.sdruzenitulipan.cz
Tatranská 597/9c, Liberec III-Jeřáb, Liberec89,82 km
www.clovekvtisni.cz
Šafaříkova 635/24, Vinohrady, Praha126,03 km
www.clovekvtisni.cz
Tylova 707/20, Jižní Předměstí, Plzeň209,72 km
www.cppt.cz
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
Kontaktní osoby u firem jsou ze 70% muži