CENTRUM PREVENCE MANDL
- 491 470 651
- 605 201 090
- 736 472 604
- 727 900 102
- vedouci.mandl@seznam.cz
- pislova.mandl@seznam.cz
- stepanova.mandl@seznam.cz
PO Zavřeno
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
- Mgr. Lenka Kulichová - vedoucí
- Bc. Petra Pišlová
- Mgr. Petra Štěpánová
35-7646250297/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-927551/0100 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 |
- poskytování
- sociální služby provádí
- činnost (výchovná, aktivizační)
- nácvik dovedností pro zvládání péče o vlastní osobu, pro dosažení soběstačnosti a dalších činností vedoucích k sociálnímu začlenění
- provádí
- vzdělávací činnost
Město Nové Město nad Metují
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: leden 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 24.100 Kč - 34.370 Kč + osobní ohodnocení. Co bude náplní Vaší práce: zajištění agendy v oblasti správy digitálních dat a mapových podkladů, příprava a zpracování podkladů v prostředí GIS, spolupráce na správě územně analytických podkladů obce s rozšířenou působností, správa jednotné územně plánovací dokumentace. Co od Vás zaměstnavatel očekává: orientaci v mapových podkladech a projektové dokumentaci; praxe v oblasti GIS výhodou; zkušenost s prací s územním plánem či ve veřejné správě výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; dobrou znalost práce na PC, především v MS Office; znalost regionu, časovou flexibilitu, ochotu se dále vzdělávat; řidičský průkaz sk. B; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce. Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům. Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání (výhodou obory: geografie, kartografie, geoinformatika). Zaměstnavatel nabízí: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, 3 dny zdravotního volna, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, kurzy angličtiny. Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce. K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; motivační dopis; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; vzor přihlášky naleznete na: Formuláře odboru správy úřadu - Nové Město nad Metují - oficiální stránky (novemestonm.cz). Termín podání přihlášek: do 10. 12. 2024. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo. Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 11. 12. 2024. Ústní pohovor s vybranými uchazeči se uskuteční 17. 12. 2024. Uchazeči budou o čase výběrového řízení informováni emailem. Bližší informace podá Ing. Libor Pozděna, vedoucí Odboru majetku města, mobil: 731 411 657, e-mail: pozdena@novemestonm.cz. Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01. Přední stranu obálky označte slovy: "Výběrové řízení - OMM - GIS - Neotvírat".
Město Nové Město nad Metují
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: leden 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 24.100 Kč - 34.370 Kč + osobní ohodnocení. Co bude náplní Vaší práce: administrativní zajištění výběrových řízení, realizace plánu vzdělávání zaměstnanců a kontrola jeho naplňování, administrativní zajištění hodnocení zaměstnanců, archivace personálních dokumentů, administrativní práce na Odboru správy úřadu, zástup personalistky v době nepřítomnosti, zástup organizačního pracovníka RM a ZM Co od Vás zaměstnavatel očekává: zkušenost v oblasti administrativy; praxe v oblasti veřejné správy výhodou; vstřícnost k zaměstnancům i občanům a umění jednat s lidmi; spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, preciznost, organizační schopnosti, aktivní přístup k práci a diskrétnost; výbornou znalost práce na PC; časovou flexibilitu, ochotu se dále vzdělávat; řidičský průkaz sk. B; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce. Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání. Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům. Zaměstnavatel nabízí: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, 3 dny zdravotního volna, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, kurzy angličtiny. Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete zde: https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a-formulare/formulare-odboru-spravy-uradu/. K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; motivační dopis. Termín podání přihlášek: do 4. 12. 2024. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo. Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 5. 12. 2024. Výběrové řízení s vybranými uchazeči se uskuteční 11. 12. 2024. Uchazeči budou o přesném čase ústního pohovoru informování e-mailem. Bližší informace podá Mgr. Hana Ježdíková, personalistka, mobil: 722 952 446, e-mail: jezdikova@novemestonm.cz. Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01. Přední stranu obálky označte slovy: “Výběrové řízení – OSÚ – Neotvírat“.
Město Nové Město nad Metují
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 3. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: březen 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 11. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 26.600 Kč - 37.170 Kč + osobní ohodnocení. Co bude náplní Vaší práce: zajišťování agendy sociálně-právní ochrany dětí. Co od Vás zaměstnavatel očekává: praxi v oblasti sociální práce; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce; zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při sociálně právní ochraně dětí výhodou; dobrou znalost práce na PC; znalost regionu, časovou flexibilitu, ochotu dále se vzdělávat; řidičské oprávnění skupiny B; komunikační dovednosti; schopnost týmové spolupráce. Předpoklady dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách: bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům, zdravotní způsobilost. Kvalifikační předpoklady dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách: vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu. Zaměstnavatel nabízí: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, 3 dny zdravotního volna, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, kurzy angličtiny. Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete zde: https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a-formulare/formulare-odboru-spravy-uradu/. K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; motivační dopis. Termín podání přihlášek: do 9. 12. 2024. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo. Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 10. 12. 2024. Výběrové řízení s vybranými uchazeči se uskuteční dne 16. 12. 2024. Uchazeči budou o čase výběrového řízení informováni emailem. Bližší informace podá Dagmar Dvořáčková, vedoucí Odboru sociální prevence, mobil: 605 201 085, e-mail: dvorackova@novemestonm.cz Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01. Přední stranu obálky označte slovy: “Výběrové řízení – OSP – Neotvírat“.
Město Nové Město nad Metují
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: leden 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 24.100 Kč - 31.820 Kč + osobní ohodnocení. Co bude náplní Vaší práce: komplexní zajištění mzdové agendy v oblasti dohod o provedení práce a dohod o pracovní činnosti; zajištění ročního vyúčtování daně z příjmu fyzických osob ze závislé činnosti a z funkčních požitků a daně vybírané srážkou; zajištění výpočtu náhrad v době nemoci a dávek nemocenského pojištění; zajištění oznámení o plnění povinného podílu osob se zdravotním postižením; zajištění srážek ze mzdy; komunikace s OSSZ, ÚP, ZP atd.; zajištění administrativy souvislosti s čerpáním sociálního fondu; zástup hlavní mzdové účetní. Co od Vás zaměstnavatel očekává: praxi v oblasti zpracování mezd či praxi ve veřejné správě; základní znalost účetnictví; zkušenost se softwarem VEMA či jiným mzdovým programem výhodou; vstřícnost k zaměstnancům a umění jednat s lidmi; spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, přesnost a diskrétnost; výbornou znalost práce na PC; časovou flexibilitu, ochotu se dále vzdělávat; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce. Kvalifikační předpoklady dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou (ekonomický směr výhodou). Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům. Zaměstnavatel nabízí: příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, kurzy angličtiny, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje. Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete zde: https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a formulare/formulare-odboru-spravy-uradu K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; motivační dopis. Termín podání přihlášek: do 19. 11. 2024. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo. Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 20. 11. 2024. Ústní pohovor s vybranými uchazeči se uskuteční 22. 11. 2024. Uchazeči budou o čase výběrového řízení informováni emailem. Bližší informace podá Ing. Jiří Kunte, vedoucí Odboru finančního, mobil: 605 201 087, e-mail: kunte@novemestonm.cz Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01. Přední stranu obálky označte slovy: "Výběrové řízení - OF - Neotvírat".
Zdroj: Úřad práce
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.01.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 07.10.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 29.10.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.09.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.04.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.03.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.03.2017 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.02.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.02.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.02.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.10.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.10.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2013 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.03.2013 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.06.2012 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.03.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.09.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.09.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 07.10.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.09.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.07.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 31.10.2008 Projekt dokončen
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: qgfbxi4
Zdroj: justice.cz
CENTRUM PREVENCE MANDL
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz