CENTRUM PRO ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE o.p.s.
- 556 709 403
- czp.novyjicin@czp-msk.cz
ST 08:00-12:00 13:00-16:00 hod.
ČT 13:00-15:00 hod. (jen objednaní)
PÁ Zavřeno
- Mgr. Jan David - vedoucí
Ústředí
CENTRUM PRO ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE o.p.s. - Bieblova 2922/3, Moravská Ostrava, OstravaNejbližší pobočky
CENTRUM PRO ZDRAVOTNÉ POSTIŽENÉ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE o.p.s. - Kolaříkova 653, Místek, Frýdek-Místek24,96 kmCENTRUM PRO ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE o.p.s. - Liptovská 1045/21, Kylešovice, Opava36,50 km
CENTRUM PRO ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE o.p.s. - Dr. E. Beneše 1497/21, Bruntál58,57 km
- poradna pro osoby se zdravotním postižením
- občanská poradna provádí
- sociálně aktivizační služby pro seniory a osoby se zdravotním postižením
- provádí
- osobní asistence
- půjčovna
- kompenzační pomůcky
- občanské sdružení
Centrum pro zdravotně postižené Moravskoslezského kraje o.p.s. - Nový Jičín, Kopřivnice, Příbor a okolí
Mgr. Jan Kešelák , tel.:774 446 871e-mail: asistencenj@czp-msk.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 39 000 Kč/měsíc |
z:30.10.2024 1. kontakt E-MAILEM: asistencenj@czp-msk.cz Požadavky: - VOŠ nebo VŠ vzdělání sociálního směru nebo obdobného zaměření. - Orientace v legislativě týkající se osob se zdravotním postižením, v řešení jejich životních situacích. - Orientace ve využití kompenzačních pomůcek, - Zdravotní způsobilost a trestní bezúhonnost. - Velmi dobrá znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel). - Psaní "všemi deseti" výhodou. Velmi dobrý písemný a slovní projev. - Řidičský průkaz sk. B výhodou. Osobnostní předpoklady sociálního pracovníka v osobní asistenci: - Komunikační dovednosti, empatický přístup ke klientům s ohledem na jejich potřeby. - Zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. - Schopnost pracovat v týmu, vyhodnocovat a předávat důležité informace. Hlavní pracovní náplň sociálního pracovníka v osobní asistenci - zaměstnanec poskytuje službu osobní asistence, - zaměstnanec poskytuje základní sociální poradenství, - zaměstnanec zajištuje zaškolování nových osobních asistentek, - podporu při sestavování, úpravách a naplňování individuálních plánů uživatelů, - zjišťování spokojenosti uživatelů - kontroly u uživatelů v terénu a zjištění spokojenosti, - provádí jednání se zájemcem o službu, zajišťuje sociální šetření a další činnosti směřující k uzavření smlouvy o osobní asistenci, - ve spolupráci s koordinátorem osobní asistence, tvorbu vzdělávacích plánů asistentek, - aktivně získává informace z oblasti zdravotně postižených osob, - vede předepsanou evidenci poskytnutých služeb, - aktivně se účastní na formalizování interních procesů organizace (směrnice, standardy kvality sociálních služeb, atd.), podílí se na komunitním plánování, - aktivně a ve prospěch uživatele spolupracuje a komunikuje se sociálním prostředím uživatele (rodina, instituce, úřady, externí subjekty), - aktivně se spolupodílí na přípravě nových projektů a na fundraisingových aktivitách. Zaměstnanecké výhody: stravné po zkušební době, zvýhodněný tarif zaměstnavatele po zk. době, 5 dní dovolené od 2. kalendářního roku v org., nepravidelná pracovní doba
Zdroj: Úřad práce
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.04.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2012 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.11.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.05.2010 Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: 4ihsd4y
Zdroj: justice.cz
CENTRUM PRO ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE o.p.s.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz