ČESKÝ ROZHLAS
- 221 551 111
- 221 551 313 - infolinka PO-PÁ 8:30-16:00 hod.
- 221 553 636 - dotazy k rozhlasovým poplatkům
- info@rozhlas.cz
- poplatek@rozhlas.cz
- irozhlas@rozhlas.cz
PO 07:00-15:30 hod.
ÚT 07:00-15:30 hod.
ST 07:00-15:30 hod.
ČT 07:00-15:30 hod.
1071005073/5500 DPH účet, zveřejněn 17.07.2013 | |
1071005006/5500 DPH účet, zveřejněn 17.07.2013 | |
102645424/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1001040797/5500 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | |
CZ3255000000001021108840 DPH účet, zveřejněn 17.09.2013 |
Pobočky
ČESKÝ ROZHLAS D-DUR - Vinohradská 1409/12, Vinohrady, PrahaČESKÝ ROZHLAS - Římská 385/13, Vinohrady, Praha
Souvisí s
ČESKÝ ROZHLAS VYSOČINA - Masarykovo náměstí 1191/42, JihlavaČESKÝ ROZHLAS BRNO - Beethovenova 25/4, Brno-město, Brno
ČESKÝ ROZHLAS ČESKÉ BUDĚJOVICE - U Tří lvů 244/1, České Budějovice 6, České Budějovice
ČESKÝ ROZHLAS HRADEC KRÁLOVÉ - Havlíčkova 292/1, Hradec Králové
ČESKÝ ROZHLAS OLOMOUC - Pavelčákova 2/19, Olomouc
ČESKÝ ROZHLAS OSTRAVA - Dr. Šmerala 1626/2, Moravská Ostrava, Ostrava
ČESKÝ ROZHLAS PARDUBICE - Svaté Anežky České 29, Pardubice-Staré Město, Pardubice
ČESKÝ ROZHLAS PLZEŇ - náměstí Míru 2363/10, Jižní Předměstí, Plzeň
ČESKÝ ROZHLAS REGION-PRAHA A STŘEDNÍ ČECHY - Hybešova 14/10, Karlín, Praha
ČESKÝ ROZHLAS SEVER - Modrá 1048, Liberec VI-Rochlice, Liberec
ČESKÝ ROZHLAS SEVER - Na Schodech 1601/10, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem
ČESKÝ ROZHLAS VLTAVA - Vinohradská 1409/12, Vinohrady, Praha
ČESKÝ ROZHLAS-RADIO PRAHA - Vinohradská 1409/12, Vinohrady, Praha
Český rozhlas
- poskytování
- rozhlasové vysílání FM (celoplošný rozsah)
- vydavatelství
- hudební nosiče pronájem
- studio
- technika
- přenosové vozy
- informační a konzultační služba
ČESKÝ ROZHLAS
Jan Moravec , tel.:221 553 513e-mail: jan.moravec@rozhlas.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 31 000 Kč/měsíc do 31 000 Kč/měsíc |
KONTAKT : Jan Moravec, tel.: 221 553 513 . VOLAT 9-15h, e-mail: jan.moravec@rozhlas.cz Popis místa: o zjišťuje a odstraňuje závady na elektroinstalaci nízkého napětí, elektrických zařízeních a elektrospotřebičích, o v případě potřeby zajišťuje nepřetržitou pohotovostní službu elektroúdržby, o provádí částečné rekonstrukce elektroinstalace, opravy, kontroly a pravidelnou údržbu el. zařízení (el. spotřebičů, el. nářadí, el. strojů, zařízení pro chlazení a klimatizaci, rozvoden a náhradních zdrojů - DA a UPS, plynové kotelny), o dbá na to, aby elektrotechnická zařízení byla vždy provozována dle interních předpisů a jejich stav odpovídal platným předpisům a ČSN, které musí sám znát a dokonale ovládat. Co od Vás očekáváme: o min. výuční list v oboru elektrotechnika - silnoproud, nebo příbuzného oboru, o platné osvědčení o zkoušce, o odborné způsobilosti v elektrotechnice, minimálně pro samostatnou činnost dle §6, o znalost zákonů, vyhlášek a norem platných v elektrotechnice, znalost provozu systémů, VZT, chlazení, rozvodů elektroinstalace nízkého napětí a náhradních zdrojů elektrické energie, o min. 2 roky praxe v oblasti elektrotechniky, o odpovědné pracovní nasazení a loajalitu. Nabídneme Vám: o zajímavou odborně zaměřenou práci, o odpovídající mzdové ohodnocení, o možnost vzdělávání a dalšího profesního růstu, o zázemí velké a prestižní mediální společnosti, o přátelský tým kolegů, o 5 týdnů dovolené a peněžitý příspěvek na stravování, o další benefity (příspěvek na MultiSport kartu a penzijní připojištění, 4 sickdays), o super pracovní prostředí v centru Prahy. Pracovní poměr je na dobu určitou na jeden rok s možností prodloužení až na neurčito. Zaměstnanecké výhody : 5 týdnů dovolené, sick-days, MultiSport karta, stravenkový paušál, penzijní připojištění, atd.
Zdroj: Úřad práce
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-000482 | Sluzby | 4 000 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb elektronických komunikací – datové konektivity a přenosu audiomodulace – pro dočasné rozhlasové přenosy.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-051875 | Dodávky | 9 255 000,00 Kč |
Místo plnění: Komplex budov Českého rozhlasu, Vinohradská 12, Římská 13, Římská 15, Praha 2, 120 99
Předmětem veřejné zakázky je obměna, rozšíření a optimalizace systémů zálohování IBM Spectrum Protect a VEEAM. Dodávka včetně následné servisní podpory
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-047313 | Dodávky | 15 500 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je výměna prvků systému elektrické požární signalizace (dále jen EPS) v komplexu budov ČRo Praha 2 a modernizace systémů EPS a PZTS (poplachový zabezpečovací a tísňový systém) v ČRo Praha 8 – Karlín.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-041416 | Služby | 59 806 670,00 Kč |
Místo plnění: Sídlo zadavatele - Komplex budov ČRo - Vinohradská 12, Římská 13, Praha 2
Předmětem této koncese je zajištění provozování zaměstnanecké jídelny Českého rozhlasu v budově C a bufetu (či „kavárny“) pro zaměstnance v atriu budovy B v sídle zadavatele. Koncese není rozdělena na části, neboť se jedná o jeden funkční celek s věcnou, místní a časovou souvislostí a zadavatel tedy nepovažuje rozdělení této koncese na části ani za účelné ani za hospodárné. Pro zadavatele je zejména důležité, aby obě dvě zařízení provozoval jeden a ten samý dodavatel. V rámci tohoto zadávacího řízení bude uzavřena nájemní smlouva na zaměstnaneckou jídelnu (zahrnující jak věci nemovité, tak i věci movité), nájemní smlouva na bufet v atriu (zahrnující jak věci nemovité, tak i věci movité) a smlouva o zajištění stravování. Všechny smlouvy budou uzavřeny s jedním a tím samým účastníkem, který podá nabídku v rámci tohoto zadávacího řízení a který se na základě provedeného hodnocení umístí na 1. místě v pořadí. Nájemní smlouva na zaměstnaneckou jídelnu bude uzavřena na období od 1. 1. 2024 do 31. 12. 2028 (5 let). Předmětem plnění této smlouvy bude pronájem zaměstnanecké jídelny zadavatele včetně kuchyně a dalšího zázemí. Konkrétní podmínky a specifikace jsou uvedeny v příloze č. 2.1 – Závazný návrh nájemní smlouvy na zaměstnaneckou jídelnu a příloze č. 2.4 – Položkový seznam zadávací dokumentace (dále jen „ZD“). Nájemní smlouva na bufet v atriu bude uzavřena na období od 11. 1. 2024 do 31. 12. 2028 (5 let). Předmětem plnění této smlouvy bude pronájem bufetu v atriu budovy B
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-041422 | Dodávky | 16 900 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je nahradit stávající disková pole IBM Storwize 7000 dodáním nových diskových kapacit do dvou stávajících diskových polí IBM FlashSystem 7300 pořízených zadavatelem v roce 2022.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-016301 | Služby | 13 500 000,00 Kč |
Místo plnění: Místo plnění je Česká republika, konkretizace bude vždy uvedena ve výzvě k podání nabídek v rámci příslušné zavedené kategorie DNS.
Cílem této veřejné zakázky je zavedení dynamického nákupního systému (dále také jen jako „DNS“) dle ustanovení § 138 a násl. ve spojení s ustanovením § 58 ZZVZ na zajištění provozu a podpory systému SAP. Kategorie 2: Implementace aplikačních nadstaveb SAP - Předmětem této kategorie DNS bude zadávání dílčích veřejných zakázek na implementaci aplikačních nadstaveb SAP, jako je například portál zaměstnance, docházka, schvalovací procesy (dovolená, práce z domova, služební cesty), blíže viz příloha č. 5 – Technická specifikace ZD. - Předpokládaná hodnota za 4 roky činí: 8.000.000,- Kč (slovy: osm milionů korun českých) bez DPH. Dodavatel je oprávněn podat žádost o účast do obou z uvedených kategorií tohoto DNS nebo do kterékoliv z nich samostatně. V rámci každé kategorie dynamického nákupního systému zadavatel bude vyzývat k podání nabídky všechny dodavatele zařazené v dané kategorii v souladu s ustanovením § 141 odst. 1 ZZVZ, vyjma dodavatelů, u kterých byly naplněny důvodu pro nevyzývání k podání nabídky podle ustanovení § 140 odst. 4 ZZVZ. Zadavatel sděluje, že komunikace mezi zadavatelem a účastníkem (resp. dodavatelem) bude v souladu s § 211 odst. 3 zákona probíhat elektronickými prostředky, a to zejména prostřednictvím elektronického systému JOSEPHINE (josephine.proebiz.com), přičemž zadavatel bude přihlížet i ke komunikaci uskutečněné prostřednictvím datové schránky či e-mailové korespondence opatřené elektronickým podpisem. Žádosti o účast se podávají výhradně
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-000727 | Služby | 2 600 000,00 Kč |
Místo plnění: Celá ČR, zejména sídlo zadavatele (komplex budov ČRo, Vinohradská 12, Římská 13, Římská 15, Praha 2)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření smluv o poskytování právních služeb na oblast mediálního práva s dodavatelem poskytujícím právní poradenství. Toto zadávací řízení je realizováno dle ustanovení § 129 ZZVZ a je zahájeno oznámením o zahájení zadávacího řízení ve smyslu ustanovení § 212 ZZVZ.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-045184 | Služby | 13 500 000,00 Kč |
Místo plnění: Místo plnění je Česká republika, konkretizace bude vždy uvedena ve výzvě k podání nabídek v rámci příslušné zavedené kategorie DNS.
Cílem této veřejné zakázky je zavedení dynamického nákupního systému (dále také jen jako „DNS“) dle ustanovení § 138 a násl. ve spojení s ustanovením § 58 ZZVZ na zajištění provozu a podpory systému SAP. Kategorie 3: Analýzy Předmětem této kategorie DNS bude zadávání dílčích veřejných zakázek na analýzy, které se budou vázat na strategii rozvoje SAP. Případně také analýzy rizik a dopadů. Zadavatel rozdělil dynamický nákupní systém podle § 138 odst. 1 ZZVZ na 3 kategorie: Kategorie 1: Podpora a rozvoj SAP po upgrade SAP na EHP8 Předmětem této kategorie DNS bude zadávání dílčích veřejných zakázek na podporu a rozvoj SAP po upgrade SAP na EHP8 Kategorie 2: Implementace aplikačních nadstaveb SAP Předmětem této kategorie DNS bude zadávání dílčích veřejných zakázek na implementaci aplikačních nadstaveb SAP, jako je například portál zaměstnance, docházka, schvalovací procesy (dovolená, práce z domova, služební cesty, apod.).
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-019085 | Služby | 6 400 000,00 Kč |
Místo plnění: Celá ČR, zejména sídlo zadavatele (komplex budov ČRo, Vinohradská 12, Římská 13, Římská 15, Praha 2)
Předmětem této veřejné zakázky je uzavření smluv o poskytování právních služeb v každé její části s dodavateli poskytujícími právní poradenství. S ohledem na skutečnost, že zadavatelský profil Českého rozhlasu neumožňuje realizaci zadávacího řízení ve zjednodušeném režimu (proto je na zadavatelském profilu uvedeno, že se jedná o "otevřené" řízení, byť se fakticky jedná o řízení dle § 129 ZZVZ), rozhodl se zadavatel pro podávání nabídek využít svého systému JOSEPHINE. Toto zadávací řízení je realizováno dle ustanovení § 129 ZZVZ a je zahájeno oznámením o zahájení zadávacího řízení ve smyslu ustanovení § 212 ZZVZ. Zadavatel rozdělil ve smyslu ustanovení § 101 ZZVZ veřejnou zakázku na 4 následující částí: Část 1 VZ: Mediální právo Část 2 VZ: Právo duševního vlastnictví Část 3 VZ: Ostatní právní odvětví (obecná právní agenda) Část 4 VZ: Právní poradenství pro Radu ČRo
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-009818 | Služby | 95 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Celé území České republiky, konkretizace bude vždy uvedena v rámci konkrétní dílčí veřejné zakázky.
Cílem této veřejné zakázky je zavedení dynamického nákupního systému (dále také jen jako „DNS“) dle ustanovení § 138 a násl. ve spojení s ustanovením § 58 ZZVZ na komplexní zajištění nákupu mediálního prostoru dle aktuálních potřeb zadavatele, a to včetně komunikace s koncovými dodavateli, dodání kompletních technických parametrů (TP) pro vytvoření kreativních podkladů včetně termínů. Způsobu a místa dodání, kontroly kvality plnění, fakturace a vyřizování případných reklamací. Dynamický nákupní systém bude zavaden na období 4 let a ve smyslu ustanovení § 138 odst. 1 ZZVZ rozdělen do tří jednotlivých kategorií, a to konkrétně: OOH, Online a Print.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2020-045675 | Služby | 5 980 000,00 Kč |
Místo plnění: Česká republika; sídlo zadavatele na adrese Vinohradská 12, Praha 2, jednotlivá regionální studia zadavatele a případně i další místa na území České republiky či mimo ni
Část 1 VZ: Dodávání aktuálního zpravodajského vizuálního obsahu z domova a z celého světa • Předmětem této části veřejné zakázky je dodávání aktuálních fotografií z domova a z celého světa. • předpokládaná hodnota za 3 roky: 3.060.000,- Kč bez DPH Část 2 VZ: Dodávání editoriálního a ilustračního vizuálního obsahu • Předmětem této části veřejné zakázky je dodávání editoriálních a ilustračních fotografií. • Předpokládaná hodnota pro tuto část za 3 roky činí 1.300.000,- bez DPH.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2019-030471 | Služby | 35 175 000,00 Kč |
Místo plnění: Komplex budov ČRo - Vinohradská 12, Římská 13, Praha 2
Předmětem této koncese je zajištění provozování zaměstnanecké jídelny Českého rozhlasu v budově B a bufetu pro zaměstnance v atriu budovy B v sídle zadavatele. Zadávací řízení je realizováno ve zjednodušeném režimu podle § 129 ZZVZ. Zadavatel v rámci tohoto zadávacího řízení nevydává žádné finanční prostředky. Naopak je soutěženo, kdo zadavateli zaplatí nejvyšší nájemné za pronajaté prostory. Zadavatel tímto upozorňuje dodavatele, že výpočet předpokládané hodnoty koncese je stanoven ze zákonných důvodů a je proveden na základě předpokládaného potencionálního obratu z daných provozů (tzn. průměrný počet vydaných jídel denně (~350) krát maximální počet pracovních dnů za dobu trvání smluv (1005) krát nominální hodnota jedné stravenky (100,- Kč)). Zadavatel nevynakládá v rámci této koncese žádné finanční prostředky, naopak předmětem hodnocení bude výše nabízených nájmů dodavatelů, které zadavatel od nich za dané provozy obdrží.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-014561 | Dodávky | 7 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Český rozhlas, Vinohradská 12, 120 99 Praha 2
Předmětem plnění je dodávka systému umožňujícího plánování a řízení výrobních studií v Českém rozhlase.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
13. veletrh chovatelských potřeb pro domácí zvířata
13.04.2023 - 16.04.2023
18. VELETRH NÁBYTKU, INTERIÉRŮ A BYTOVÝCH DOPLŇKŮ
30.03.2022 - 02.04.2023
12. veletrh chovatelských potřeb pro domácí zvířata
07.04.2022 - 10.04.2022
stánek (FOR KIDS 2022) (FOR PETS 2022)
Veletrh kosmetiky, kadeřnictví a nehtového designu
08.10.2021 - 09.10.2021
stánek Mediální partner
32. mezinárodní stavební veletrh
21.09.2021 - 25.09.2021
stánek Mediální partner
12. kontraktační veletrh dekorací bytových kluchyňských doplňků a dárkového zboží
02.09.2021 - 04.09.2021
9. mezinárodní veletrh hotelového a restauračního zařízení, potravinářství a gastronomie
10.10.2019 - 13.10.2019
12. mezinárodní veletrh nábytku, interiérů a bytových doplňků
10.10.2019 - 13.10.2019
Veletrh kosmetiky, kadeřnictví a nehtového designu
27.09.2019 - 28.09.2019
30. mezinárodní stavební veletrh
17.09.2019 - 21.09.2019
28. mezinárodní veletrh hodin, hodinek, zlatých a stříbrných šperků
05.09.2019 - 07.09.2019
8. mezinárodní kontraktační veletrh dekorací, bytových a kuchyňských doplňků a dárkového zboží
05.09.2019 - 07.09.2019
9. veletrh cyklistiky
06.04.2018 - 08.04.2018
6. veletrh nízkoenergetických, pasivních a nulových staveb
08.02.2018 - 10.02.2018
9. veletrh dárků, dekorací a spotřebního zboží
07.12.2017 - 10.12.2017
8. veletrh hraček a her
19.10.2017 - 22.10.2017
6. veletrh videoher a interaktivní zábavy
19.10.2017 - 22.10.2017
8. veletrh potřeb pro děti a kojence
19.10.2017 - 22.10.2017
13. veletrh potřeb pro děti
06.04.2017 - 09.04.2017
8. veletrh cyklistiky
31.03.2017 - 02.04.2017
24. veletrh bydlení, stavby a rekonstrukcí
23.03.2017 - 26.03.2017
Zdroj: Internet
Datová schránka: rnaadje
Zdroj: justice.cz
ČESKÝ ROZHLAS
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz