CHARITA ŠUMPERK
- 583 216 747
- 703 176 288 - centrum sociální a humanitární pomoci
- 703 176 289 - domácí zdravotní péče
- 734 362 541 - charitní pečovatelská služba, osobní asistence
- 732 647 824 - půjčovna rehabilitačních a kompenzačních pomůcek
- info@sumperk.charita.cz
- vedouci.sluzeb@sumperk.charita.cz
- Mgr. Jana Holubářová - ředitelka
- charita
- centrum sociální a humanitární pomoci
- pronájem
- zdravotní, kompenzační a rehabilitační pomůcky
- domácí zdravotní péče
- charitní pečovatelská služba
- osobní asistence
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-051037 | Dodávky | 5 785 000,00 Kč |
Místo plnění: Šumperk
Předmětem zadávacího řízení je pořízení čtyř osobních vozidel a jednoho vozidla s větším úložným prostorem (užitkový či osobní) s plně elektrickým pohonem pro dopravu zaměstnanců zadavatele poskytujících pečovatelskou službu a osobní asistenci dle zákona o sociálních službách (dále jen „předmět koupě“). Zakázka je v souladu s § 35 resp. § 101 Zákona rozdělena na dvě části, a to na dodání čtyři osobních vozidel (tj. 1. část) a dodání jednoho vozidla s větším úložným prostorem (tj. 2. část) s plně elektrickým pohonem pro dopravu zaměstnanců zadavatele poskytujících pečovatelskou službu a osobní asistenci dle zákona o sociálních službách. Předmět koupě bude dodán do sídla zadavatel. Bližší specifikace předmětu koupě včetně všech požadovaných technických parametrů a požadovaného příslušenství je uveden v příloze č. 1.1 (1. část) a příloze 1.2 (2. část) zadávací dokumentace.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-031235 | Dodavky | 5 785 000,00 Kč |
Předmětem zadávacího řízení je pořízení čtyř osobních vozidel a jednoho užitkového vozidla s plně elektrickým pohonem pro dopravu zaměstnanců zadavatele poskytujících pečovatelskou službu dle zákona o sociálních službách (dále jen „předmět koupě“). Předmět koupě bude dodán do sídla zadavatel. Bližší specifikace předmětu koupě včetně všech požadovaných technických parametrů a požadovaného příslušenství je uveden v příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Integrovaný regionální OP (EFRR REACT-EU)
Datum alokace: 09.07.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.11.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.10.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: ugt7hcm
Zdroj: justice.cz
CHARITA ŠUMPERK
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz