CHOICE QR s.r.o.
- 776 771 665 - obchod
- 774 950 798 - technická podpora
- info@choiceqr.com
- robert@chooiceqr.com
295153767/0300 DPH účet, zveřejněn 30.04.2021 | |
CZ5403000000000295379248 DPH účet, zveřejněn 25.05.2021 | |
CZ8503000000000295379272 DPH účet, zveřejněn 25.05.2021 | |
CZ8003000000000295379168 DPH účet, zveřejněn 25.05.2021 | |
CZ5803000000000295379467 DPH účet, zveřejněn 25.05.2021 |
- vývoj a dodávka
- aplikace
- bezkontaktní tvorba QR menu pro podnik (restaurace, bistra, ...)
Choice QR s.r.o.
ALEX ILYASH , tel.:+420 776 775 008e-mail: alex@choiceqr.com
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné bez maturity a bez vyučení |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 8. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 22 000 Kč/měsíc |
CZ Asistent/ka ekonomického oddělení v mezinárodní firmu se znalostí ukrajinštiny či ruštiny, angličtiny minimální zkušeností 5 let. Požadujeme : • znalost a odbornost v oblasti fakturace, • znalost účetních operací, • výborné organizační a komunikační dovednosti, • samostatnost, pečlivost a odpovědnost, • znalost práce na PC (Microsoft Office,Outlook, Internet) • znalost angličtiny, ukrajinštinu a ruštiny • minimální 5 let praxe na obdobně pozice v IT firm • znalost učteních systému ENG Assistant of the economic department in an international company with knowledge of Ukrainian or Russian, English, minimum experience of 5 years. Require : • knowledge and expertise in the field of invoicing, • knowledge of accounting operations, • excellent organizational and communication skills, • independence, care and responsibility, • knowledge of working on a PC (Microsoft Office, Outlook, Internet) • English, Ukrainian and Russian • minimum 5 years of experience in a similar position in an IT company • knowledge of accounting system CZ Nabízíme zaměstnanecké výhody: - Motivující finanční ohodnocení - Super tým a dobrou náladu při práci - Moderní kanceláře v centru Prahy - Možnost cestování (za partnery nebo na mezinárodních konference) Vysvětlivky viz 2. strana (nebo poslední strana). Zaškrtnutí platí křížkem i zatržením, oboje má ve formuláři stejný význam. Dokument je platný dnem vydání - Pružná pracovní doba, home-office - Dovolena 25 dni Kromě toho ti přispějeme na sport (multisportka). Příležitostně můžeš využít home office a pracovat z domova nebo odkudkoliv budeš chtít. Na opici máme sick days. ENG Benefits: - Motivating financial remuneration - Super team and good mood at work - Modern office space in the historical center of Prague - Possibility to travel (for partners or at international conferences) - Flexible working hours, home-office - Vacation 25 days In addition, we will contribute to your sport (multisport). Occasionally, you can use the home office and work from home or wherever you want. We have sick days for the monkey.
Choice QR s.r.o.
ALEX ILYASH , tel.:+420 776 775 008e-mail: alex@choiceqr.com
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 9. 5. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 70 000 Kč/měsíc do 90 000 Kč/měsíc |
Hledáme vedoucího designu UX/UI, který by se připojil do týmu. Uvítáme v týmu zkušeného UX/UI člověka, který má zkušenosti s prací přímo v produktových společnostech a porozumění vývojovým procesům. Schopnost pracovat a komunikovat s vývojáři. Být schopen /schopna kontrolovat kvalitu svého výkonu designu. Co potřebujeme? " 5 let praktických zkušeností s UI/UX designem " Minimálně 3 roky praxe na pozici Art Director / Creative Director / Head of Design, " schopnost logicky myslet a pracovat s daty, kreativitu i silné vizuální cítění " týmovost a schopnost porozumět si s vývojáři " profesionální přístup a time management v krvi " angličtinu na komunikativní úrovni " Samostatnost při získávání informací k úkolům, ale také týmový přístup při řešení složitějších problémů. " Znalost metodik UX/UI designu od hloubkových rozhovorů až po uživatelské testování (na samotný research máme v týmu člověka, ale někdo mu ta zadání musí připravit). " Schopnost generovat a ověřovat nápady. " Schopnost vést designové workshopy. " přehled v současných trendech, odvahu inovovat a snahu posouvat uživatelský zážitek aplikací na novou úroveň Funkci: " Tvorba a kontrola produktového designu (webové a mobilní aplikace, stránky, ilustrace, prezentace, tištěné produkty atd.) " Kontrola designu (design stránek v sociálních sítích, mobilních aplikacích, marketingu a dalších materiálech) " Popisovaní úkolu pro vývojáře a designéry. " Kontrola kvality práce front-end vývojářů a designérů. " Spolupráce s dodavateli (webová studia, outsourcingové společnosti atd.) Co ti pomůže získat místo? " kritické myšlení, komunikační dovednosti, vizuální cítění " zkušenost s dlouhodobým produktovým vývojem " znalost UX/UI technik a chuť se v nich neustále zdokonalovat " zkušenost s uživatelským testováním " přehled o technologické proveditelnosti, obchodních požadavcích " Profesionál Figmy a , Photoshopu Jazyky : angličtina: B2 ; ENG We are looking for a Head of Design UX/UI to join the team, who will fully control all product design processes, and also play the role of lead UX/UI designer. We welcome an experienced UX/UI person in a team with experience working directly in product companies and understanding development processes. Ability to work and communicate with developers. Be able to control the quality of design performance. What do we need? o At least 5 years of experience with UI/UX design oAt least 3 years of experience as Art Director / Creative Director / Head of Design, o ability to think logically and work with data, creativity and strong visual feeling o teamwork and the ability to communicate with developers o professional approach and time management in the blood o English at least on a communicative level o Autonomy in obtaining information on tasks, but also a team approach when solving more complex problems. o Knowledge of UX/UI design methodologies from in-depth interviews to user testing (we have a person in the team for the research itself, but someone has to prepare the assignments). o Ability to generate and validate ideas. o Ability to lead design workshops. o Insight into current trends, courage to innovate and efforts to take the user experience of applications to a new level Functions: oCreation and control of product design (web and mobile applications, pages, illustrations, presentations, printed products, etc.) oDesign control (design of pages in social networks, mobile applications, marketing and other materials) oTask description for developers and designers. oQuality control of the work of front-end developers and designers. oCooperation with suppliers (web studios, outsourcing companies, etc.) What will help you get a job? ocritical thinking, communication skills, visual perception oexperience with long-term product development oknowledge of UX/AI techniques and the desire to constantly improve them oexperience with user testing oOverview of technological feas
Zdroj: Úřad práce
Datová schránka: kiqjw55
Zdroj: justice.cz
CHOICE QR s.r.o.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz