ČISTOČISTĚ.CZ
- 737 331 534 - zákaznická linka
- info@cistociste.cz
- kancelar@cistociste.cz
PO 08:00-18:00 hod.
ÚT 08:00-18:00 hod.
PÁ 08:00-18:00 hod.
283837176/0300 DPH účet, zveřejněn 11.08.2018 |
- poskytování
- pravidelné úklidové služeby pro kanceláře a komerční prostory
RALYO s.r.o. Praha Opletalova ulice
Ing. Ondřej Radiče-mail: prace@cistociste.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP) |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 9 000 Kč/měsíc do 10 000 Kč/měsíc |
e-mail: prace@cistociste.cz Jsme úklidová firma - chráněný zaměstnavatel zaměstnávající osoby se zdravotním postižením a hledáme zaměstnance pro úklid kanceláří v Praze. Místo výkonu práce: úklid kanceláří v Praze 1. Pracovní doba: 3 hodiny/den - méně než poloviční pracovní doba. Náplň práce: luxování, vytírání, leštění skleněných ploch, úklid kuchyňky, toalet a umýváren. Očekáváme od Vás kladný vztah k úklidu a spolehlivost. Zkušenosti v oboru jsou velice vítány. Nabízíme nástupní mzdu 9.500,-/měsíc (hlavní pracovní poměr) + odměny dle spokojenosti zákazníků V případě kvalitně odvedené práce a spokojenosti klienta finanční odměny formou osobního ohodnocení nad základní mzdu. Nástup je možný ihned. Klademe důraz na osobní přístup k zaměstnanci, mimořádné odměny za pracovitost. Flexibilní pracovní doba
RALYO s.r.o.
Radič Ondřej , tel.:734 148 486e-mail: prace@cistociste.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity |
Pracovní poměr: | od 1. 3. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 12 000 Kč/měsíc do 15 000 Kč/měsíc |
Ondřej Radič, tel.: 734 148 486, e-mail: prace@cistociste.cz Jsme úklidová firma - chráněný zaměstnanvatel zaměstnávající osoby se zdravotním postižením a hledáme zaměstnance na pozice provozního vedoucího úklidu. Zaměřujeme se na úklid kanceláří v Praze. Náplní práce je koordinace úklidových pracovníků. Evidence odpracovaných hodin a příprava podkladů pro fakturaci zákazníkům. Dále také náborová činnost nový zaměstnanců a komunikace se zákazníky naší firmy. Požadujeme znalost práce s programy Microsoft Excel a Word. Dobré komunikační dovednosti a odolnost vůči stresu. Zaměstnanecké výhody: Flexibilní pracovní doba
Zdroj: Úřad práce
Datová schránka: h478ff5
Zdroj: justice.cz
ČISTOČISTĚ.CZ
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz