DIAMO ARCHIV
- 318 644 414
- 318 644 415
- 318 644 412
- dolezalova@diamo.cz
8010-705110103/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
409037423/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
8010-803087103/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
8010-805109003/0300 DPH účet, zveřejněn 25.09.2013 | |
8010-404327843/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
CZ5503001712800805109003 DPH účet, zveřejněn 15.08.2018 | |
CZ7203001880310805109003 DPH účet, zveřejněn 15.08.2018 | |
SK2902000000000002694958 DPH účet, zveřejněn 15.08.2018 | |
217301453/0300 DPH účet, zveřejněn 13.11.2020 | |
217301293/0300 DPH účet, zveřejněn 13.11.2020 | |
117561813/0300 DPH účet, zveřejněn 23.12.2020 | |
217725563/0300 DPH účet, zveřejněn 14.12.2021 | |
1609491/0100 DPH účet, zveřejněn 21.10.2022 |
- archiv
DIAMO, státní podnik, o.z.Správa uranových ložisek, ředitelství
Ing. Lucie Reichelová , tel.:475 672 228e-mail: reichelova@diamo.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 27. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 42 000 Kč/měsíc |
pozice: referent IV v- veřejné zakázky nástup: ihned na dobu určitou - s možností prodloužení na dobu neurčitou Mzda: 40000,- až 42000,- Kč Kontakt: Ing. Lucie Reichelová, email : reichelova@diamo.cz Místo výkonu: Příbram, 28. října 184, Příbram VII Požadavky: " SŠ/VŠ technického nebo ekonomického směru " orientace v příslušné legislativě (zákon o zadávání veřejných zakázek, občanský zákoník, zákon o registru smluv, stavební zákon, zákon o státním podniku atd.), " praktické zkušenosti se zadáváním veřejných zakázek, " znalost elektronických nástrojů pro zadávání veřejných zakázek výhodou (Tender arena), " uživatelská znalost MS Office, SAP a ESS, " dobré komunikační dovednosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, odolnost vůči stresu, schopnost analýzy, " proaktivní přístup k řešené problematice, " schopnost týmové spolupráce, " ochota vzdělávat se v oboru. Pracovní náplň: " administrativní zpracování písemností pro veřejné zakázky dle Zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a řídících postupů organizace, " kompletní odpovědnost za jednotlivá řízení, " administrace VŘ a ZŘ v Interním tržišti - Home, " analýza a vyhodnocení konkurenčních nabídek, " administrace prodejů v elektronickém nástroji, " práce se spisovou službou. Nabízíme: " zázemí stabilní české společnosti, " zajímavé zaměstnání v oboru s dlouholetou perspektivou, " mzdové ohodnocení dle dosavadních zkušeností, " pružnou/pevnou pracovní dobu, " možnost profesního růstu (účast na odborných seminářích, kurzech a školeních), " možnost rozvíjet svoje schopnosti a znalosti, " dostatečný adaptační proces, " nadstandardní zaměstnanecké benefity (dle platné kolektivní smlouvy a zásad FKSP): - dovolená v délce 6 týdnů - měsíční prémie - home office - mimořádná roční odměna - příspěvek na stravování - odměny při pracovních a životních výročích - příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření a pojistné na soukromé životní pojištění nebo dlouhodobý investiční produkt.
Zdroj: Úřad práce
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 06.10.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 03.08.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 12.05.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.09.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.06.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.04.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.11.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.01.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.09.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.11.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.04.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.04.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.05.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.03.2009 Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: sjfywke
Zdroj: justice.cz
DIAMO ARCHIV
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz