DIAMO, s.p.
- 487 894 111 - spojovatelka
- 487 851 338 - sekretariát ředitele
- diamo@diamo.cz
- fakturyrsp@diamo.cz
ÚT 07:00-11:00 12:00-13:00 hod.
ST 07:00-11:00 12:00-13:00 hod.
ČT 07:00-11:00 12:00-13:00 hod.
PÁ 07:00-11:00 12:00-13:00 hod.
- Ing. Marian Böhm - náměstek ředitele, výroba
- Ing. Tomáš Rychtařík - ředitel
8010-705110103/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
409037423/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
8010-803087103/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
8010-805109003/0300 DPH účet, zveřejněn 25.09.2013 | |
8010-404327843/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
CZ5503001712800805109003 DPH účet, zveřejněn 15.08.2018 | |
CZ7203001880310805109003 DPH účet, zveřejněn 15.08.2018 | |
SK2902000000000002694958 DPH účet, zveřejněn 15.08.2018 | |
217301453/0300 DPH účet, zveřejněn 13.11.2020 | |
217301293/0300 DPH účet, zveřejněn 13.11.2020 | |
117561813/0300 DPH účet, zveřejněn 23.12.2020 | |
217725563/0300 DPH účet, zveřejněn 14.12.2021 | |
1609491/0100 DPH účet, zveřejněn 21.10.2022 |
DIAMO odštěpný závod DARKOV - Stonavská 2179, Doly, Karviná
DIAMO odštěpný závod GEAM - Dolní Rožínka č. 86
DIAMO odštěpný závod HBZS - Lihovarská 1199/10, Radvanice, Ostrava
DIAMO odštěpný závod ODRA - Sirotčí 1145/7, Vítkovice, Ostrava
DIAMO odštěpný závod PKÚ - Hrbovická 2, Hrbovice, Chlumec
DIAMO odštěpný závod SPRÁVA URANOVÝCH LOŽISEK - 28. října 184, Příbram VII, Příbram
DIAMO odštěpný závod TEŽBA A ÚPRAVA URANU - Pod Vinicí 84, Stráž pod Ralskem
- těžba a zpracování
- uranová ruda
- poskytování
- geologické služby
- provádí
- ekologický inženýring a monitoring
- provádí
- práce prováděné hornickým způsobem
- podzemní stavitelství
- vrtné práce
- karotáže vrtů
DIAMO, státní podnik, odštěpný závod Stráž
Mgr. Karolína Nosková, tel.:487 894 230e-mail: noskova@diamo.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 38 000 Kč/měsíc do 48 000 Kč/měsíc |
Požadujeme: VŠ nebo SŠ právního směru např. obor právo, veřejná správa, bezpečnostně právní studia apod. Další požadavky: - praxe na obdobné pozici výhodou; - znalost legislativy (zejména zákoník práce, občanský zákoník, správní řád, zákon o svobodném přístupu k informacím, zákon o zpracování osobních údajů, obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR apod.); - znalost z oblasti pojištění a oblasti realizace interní kontrolní činnosti výhodou; - uživatelská znalost práce s PC (MS Office, WORD, EXCEL, ASPI); - znalost systému SAP výhodou; - výborná znalost českého jazyka; - dobré realizační, organizační a komunikační schopnosti; - řidičský průkaz skupiny B; - profesionální vystupování, zodpovědnost, samostatnost, diskrétnost, spolehlivost, odolnost vůči stresu, bezúhonnost; - ochota dalšího rozvoje a vzdělávání. Pracovní náplň: - zajišťuje po právní stránce spory s cizími subjekty; - zajišťuje řešení pohledávek a závazků; - spolupracuje s externími advokáty; - metodicky koordinuje kontrolní činnost, mimo kontrolní činnosti v oblasti QMS; - organizuje vnitřní kontrolní činnost a podílí se na jejím provádění v odštěpném závodě ve spolupráci s ostatními vnitřními útvary, vyhotovuje návrh plánu interní kontrolní činnosti; - eviduje externí kontroly; - provádí připomínkování návrhů smluv, interních předpisů včetně jejich tvorby; - provádí jednotlivé úkony při uplatňování pojistných událostí u pojišťovny a zprostředkovává pojištění odpovědnosti zaměstnanců za škodu způsobenou zaměstnavateli; - zajišťuje agendu elektronických podpisů a obnovu osobních kvalifikovaných certifikátů - POSTSIGNUM; - vede agendu Compliance programu; - zajišťuje podklady k poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů; - zajišťuje vedení evidence a zpracování pověření a plných mocí zaměstnanců k zastupování odštěpného závodu; - vede agendu zpracování osobních údajů (GDPR); - vede agendu ke kamerovým systémům; - vede agendu škod způsobených trestnou činností; - metodicky řídí spravované agendy; - na základě pokynů ředitele odštěpného závodu řídí a zajišťuje úkoly v oblasti vnitřní a vnější komunikace; - plní další úkoly stanovené ředitelem odštěpného závodu Nabízíme: - zázemí stabilní české společnosti; - zajímavé zaměstnání v oboru; - pružnou/pevnou pracovní dobu; - možnost profesního růstu (účast na odborných seminářích, kurzech, konferencích); - možnost rozvíjet svoje schopnosti a znalosti; - nadstandardní zaměstnanecké benefity (dle platné kolektivní smlouvy a zásad FKSP): - 6 týdnů dovolené - měsíční prémie - po zapracování možnost home office - mimořádná roční odměna - příspěvek na stravování - příspěvek na rekreaci - odměny při pracovních a životních výročích - příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění. V případě zájmu o pracovní nabídku zašlete životopis na níže uvedenou adresu. Kontakt pro zájemce: DIAMO, státní podnik, odštěpný závod Stráž, Pod Vinicí 84, 471 27 Stráž pod Ralskem, Mgr. Karolína Nosková, personální oddělení, tel.:+420 487 894 230 e-mail: noskova@diamo.cz
Zdroj: Úřad práce
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2020-038866 | Z2020-038866 | www.tenderarena.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-003576 | Dodávky | 9 900 000,00 Kč |
Místo plnění: Místo plnění veřejné zakázky je definováno v příloze č. 4 ZP.
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou dodávky zboží, tj. drogerie a úklidových prostředků na základě uzavřené rámcové dohody dle specifikace a za jednotkové ceny dle přílohy č. 3 ZP „tabulka nabídkové ceny“ a zároveň možnost dodávek ostatního zboží dle aktuální potřeby kupujícího z katalogu prodávajícího s plošnou slevou z ceníkových cen prodávajícího uvedených v aktuálním katalogu prodávajícího nebo na jeho webových stránkách. Podrobná specifikace jednotlivých položek předmětu plnění včetně jejich detailní specifikace je uvedena v příloze č. 3 ZP - tabulka nabídkové ceny. Minimální hodnota jednotlivého nákupu zboží uskutečněná na základě jedné objednávky se závozem na určité dodací místo je stanovena na 2.000 Kč bez DPH - viz čl. II. odst. 5. rámcové dohody. Zadavatel dále požaduje, aby účastníci byli schopni do čtyř týdnů od podpisu rámcové dohody s vybraným dodavatelem vytvořit samostatný uzavřený e-shop obsahující všechny požadované položky definované v příloze č. 3 ZP „tabulka nabídkové ceny“ tak, aby byl přístupný pro všechny odštěpné závody. Podrobný popis fungování a nastavení tohoto e-shopu je uveden v příloze č. 5 ZP - popis e-shopu.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-057638 | Dodávky | 6 254 305,00 Kč |
Místo plnění: Místo plnění veřejné zakázky je definováno v příloze č. 4 ZP.
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou dodávky zboží, tj. běžného spotřebního materiálu potřebného pro práci v kanceláři na základě uzavřené rámcové dohody dle specifikace a za jednotkové ceny dle přílohy č. 3 těchto ZP „tabulka nabídkové ceny“ a zároveň dodávky ostatního zboží dle aktuální potřeby kupujícího z katalogu prodávajícího s plošnou slevou z ceníkových cen prodávajícího uvedených v aktuálním katalogu prodávajícího nebo na jeho webových stránkách. Podrobná specifikace jednotlivých položek předmětu plnění včetně jejich detailní specifikace je uvedena v příloze č. 3 těchto ZP - tabulka nabídkové ceny. Minimální hodnota jednotlivého nákupu zboží uskutečněná na základě jedné objednávky se závozem na určité dodací místo je stanovena na 2.000 Kč bez DPH viz čl. II. odst. 5. rámcové dohody. Zadavatel dále požaduje, aby účastníci byli schopni do čtyř týdnů od podpisu rámcové dohody s vybraným dodavatelem vytvořit samostatný uzavřený e-shop obsahující všechny požadované položky (definované v příloze č. 3 ZP - tabulka nabídkové ceny) tak, aby byl přístupný pro všechny odštěpné závody. Podrobný popis fungování a nastavení tohoto e-shopu je uveden v příloze č. 5 ZP - popis e-shopu.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-056630 | Dodávky | 5 650 000,00 Kč |
Místo plnění: a) ČDV Oslavany, b) ČDV Licoměřice, c) ČDV Běstvina, d) Provozní úsek Chemická úpravna.
Předmětem plnění zakázky jsou dodávky Vápenného hydrátu a Mletého vápna včetně dopravy.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-053228 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je DIAMO, státní podnik, odštěpný závod DARKOV - lokality, areály a pozemky odštěpného závodu DARKOV.
Předmětem této veřejné zakázky je zajištění odvozu a následné využití, případně odstranění odpadů včetně poskytování kontejnerů a sběrných nádob k užívání.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-050446 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je DIAMO, státní podnik, odštěpný závod DARKOV: Závod Útlum - ČSA, Darkov – lokality Darkov a ČSA, včetně odloučených areálů a pracovišť Pomocný závod Darkov, Doubrava
Předmětem této veřejné zakázky je poskytování bezpečnostních služeb – strážní služby, tj. ochrana osob a ostraha movitého i nemovitého majetku ve vlastnictví zadavatele i ve vlastnictví třetích osob, pokud se tento majetek nachází v lokalitách zadavatele v rámci odštěpného závodu DARKOV.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-038806 | Dodávky | 1 625 540,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky (dodání a předání materiálu) je areál střediska Kohinoor na adrese: Mariánské Radčice 100, 435 32 Mariánské Radčice.
Předmětem veřejné zakázky je dodávka materiálu na výstavbu nového oplocení areálu střediska Kohinoor. Předmět plnění je rozdělen na 4 základní druhy materiálu. Ke každému materiálu bude dodáno veškeré potřebné systémové příslušenství (např. příchytky, šrouby, apod.). Všechny kovové části plotu budou pozinkovány z výroby.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-020858 | Služby | 34 600 000,00 Kč |
Místo plnění: čistírna lagunových vod v areálu „Laguny OSTRAMO“ v Ostravě – Mariánských Horách, ulice Mariánskohorská, Česká republika, souřadnice GPS: 49.8385372N, 18.2514058E.
Předmětem plnění je převzetí nebezpečného odpadu katalogové č. 19 13 05* – kaly ze sanace podzemní vody obsahující nebezpečné látky dle vyhlášky č. 8/2021 Sb., o Katalogu odpadů a posuzování vlastností odpadů (Katalog odpadů), ve znění pozdějších předpisů, poskytovatelem do zařízení určeného pro nakládání s daným druhem a kategorií odpadu v souladu se zákonem č. 541/2020 Sb., o odpadech, ve znění pozdějších předpisů.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-039759 | Služby | 19 000 000,00 Kč |
Místo plnění: DIAMO, státní podnik, odštěpný závod GEAM, č. p. 86, 592 51 Dolní Rožínka. Místo stavby: Povrchový areál jámy Bukov 1 - severovýchodně od obce Bukov - souřadnice: 49.4580600N, 16.2277600E
Předmětem zakázky je oprava malého těžního zařízení 2B3508 na jámě B1 pro stavbu Rozšíření PVP Bukov II. etapa, která je umístěna v povrchovém areálu jámy Bukov 1 situovaného u obce Bukov (Bystřice nad Pernštejnem, okres Žďár nad Sázavou), včetně zhotovení projektové dokumentace s provozními soubory - strojním a elektro.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-010605 | Služby | 5 450 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je především sídlo DIAMO, jeho územní a odloučená pracoviště DIAMO.
Předmětem veřejné zakázky je poskytování komplexních expertních poradenských služeb včetně auditní činností v oblasti ICT.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-015637 | Služby | 90 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění bude ředitelství státního podniku a jeho odštěpné závody.
Předmětem plnění této veřejné zakázky je dodávka služeb pro inovaci a rozšíření IEIS-DIAMO, součástí je tak zajištění platformy pro provoz IEIS-DIAMO. Dále je součástí předmětu plnění zajištění vysoké dostupnosti IEIS-DIAMO, včetně integrace odštěpných závodů státního podniku DIAMO.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 06.10.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 03.08.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 12.05.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.09.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.06.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.04.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.11.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.01.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.09.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.11.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.04.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.04.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.05.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.03.2009 Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: sjfywke
Zdroj: justice.cz
DIAMO, s.p.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz