DIGITÁLNÍ A INFORMAČNÍ AGENTURA
- 954 200 200
- posta@dia.gov.cz
ÚT 08:00-18:00 hod.
ST 08:00-18:00 hod.
ČT 08:00-18:00 hod.
PÁ 08:00-18:00 hod.
- provádí
- digitální transformace veřejné správy
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-005752 | Služby | 30 000 000,00 Kč |
Předmětem plnění veřejných zakázek zadávaných na základě rámcové dohody je poskytování konzultačních a poradenských služeb v oblasti návrhů architektur informačních systémů, řízení projektů, poskytování konzultací z oblasti řízení kvality dle norem ČSN ISO 9001:2016, ČSN ISO/IEC 20000-1:2018, ČSN ISO/IEC 27001:2013 a dalších poradenských služeb zadavateli. Bližší podmínky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a jejích přílohách.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-005292 | Dodávky | 14 284 800,00 Kč |
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění dodávek pohonných hmot bezhotovostním odběrem a souvisejícího zboží a služeb u čerpacích stanic na celém území České republiky prostřednictvím palivových (odběrových) karet pro motorová vozidla Zadavatele po dobu trvání Rámcové dohody
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-055840 | Služby | 55 000 000,00 Kč |
Předmětem plnění je: a) provedení analýzy požadavků a technické připravenosti, zpracování cílového konceptu a akceptace cílového konceptu, b) zřízení a zprovoznění provozního (PaaS i SaaS) prostředí, c) poskytnutí licencí k užívání služeb EKIS / PIS, d) instalace a implementace služeb EKIS / PIS, e) integrace služeb EKIS / PIS se systémy napojenými na interní a externí rozhraní, f) zpracování odpovídající dokumentace (provozní, administrátorské, bezpečnostní a uživatelské), g) školení (administrátorů, uživatelů), h) provedení ověřovacího (testovacího) provozu; i) zahájení ostrého provozu Systému včetně migrace aktuálních dat, j) zajištění tzv. postimplementační fáze; k) technická podpora, servis a údržba Systému vč. legislativního update a upgrade; l) rozvoj Systému dle ad-hoc objednávek. Bližší specifikace předmětu Veřejné zakázky je upravena v Zadávací dokumentaci.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-050160 | Dodavky | 2 500 000,00 Kč |
A: Předmět plnění veřejné zakázky na služby Předmětem plnění veřejné zakázky je: • Rozšíření IS GINIS Standard pro oblast řízení dokumentů a spisovou službu • Zajištění produktové podpory (maintenance) pro IS GINIS Standard pro oblast řízení dokumentů a spisovou službu pro vybrané moduly Předmětem plnění veřejné zakázky je: • úprava seznamu certifikačních autorit; • zajištění zálohování a obnovy dat; • úpravy konfigurace; • rozšíření funkcionalit; • další ad hoc služby dle požadavku zadavatele. B: Předmět plnění veřejné zakázky na dodávky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-046813 | Služby | 15 231 573,60 Kč |
Místo plnění: sídlo zadavatele
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování služeb technické podpory pro servery a knihovny na časové období 2024 - 2026.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-041761 | Služby | 100 000 000,00 Kč |
Předmětem plnění veřejných zakázek zadávaných v DNS bude zajištění odborných kapacit (osob) z oblasti informačních a komunikačních technologií, a to dle aktuálních potřeb a požadavků zadavatele.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-036929 | Služby | 6 000 000,00 Kč |
Předmětem zadávacího řízení je uzavření rámcové dohody bez obnovení soutěže mezi zadavatelem a jedním dodavatelem, na jejímž základě budou zadávány veřejné zakázky na služby. Bližší podmínky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a jejích přílohách.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-036931 | Služby | 5 000 000,00 Kč |
Předmětem zadávacího řízení je uzavření rámcové dohody bez obnovení soutěže mezi zadavatelem a jedním dodavatelem, na jejímž základě budou zadávány veřejné zakázky na služby. Předmět plnění rámcové dohody je blíže specifikován v návrhu rámcové dohody (příloha č. 2 dokumentace zadávacího řízení). Uvedené technické požadavky jsou stanoveny jako minimální.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-004996 | Služby | neuvedeno |
Zadavatel uvažuje o vyhlášení zadávacího řízení na uzavření rámcové dohody na zajištění náboru nových zaměstnanců pro zadavatele, a to v průběhu února 2024. Zadavatel předpokládá, že v průběhu 36 (příp. 48) měsíců bude potřebovat zajišťovat zprostředkování cca 30 nových zaměstnanců. Obsazovány budou nejvyšší a vedoucí pozice zadavatele, zejména v oblasti informačních a komunikačních technologií. Zadavatel by rád oslovil potenciální dodavatele prostřednictvím této předběžné tržní konzultace. Žádá proto účastníky konzultací o vyplnění dotazníku k PTK a jeho doručení nejpozději do pátku 2. 2. 2024 do 14:00 hod. prostřednictvím kontaktní e-mailové adresy ptk.dia.nz@havelpartners.cz. Více informací na profilu zadavatele https://nen.nipez.cz/Zadavaci_postup/N006-24-P00000015 .
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2019 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2017 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.02.2017 Projekt fyzicky ukončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2016 Projekt finálně uzavřen
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: 4h8cxph
Zdroj: justice.cz
DIGITÁLNÍ A INFORMAČNÍ AGENTURA
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz