DOMOV MAXOV
- 483 300 718
- 481 350 477 - ředitel
- info@domovmaxov.eu
- reditel@domovmaxov.eu
- ekonom@domovmaxov.eu
- Ing. Stanislav Petrovič - ředitel
- domov pro osoby se zdravotním postižením
- domov se zvláštním režimem
- chráněné bydlení
- sociálně terapeutické dílny
Domov Maxov - Horní Maxov 82
Zuzana Kozáková , tel.:481 350 424e-mail: pam@domovmaxov.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Požadujeme: - min. VZŠ vzdělání v oboru diplomovaný fyzioterapeut - komunikační schopnosti a empatii - iniciativnost - samostatnost - loajálnost Očekáváme: - příjemné vystupování a flexibilitu - smysl pro týmovou práci - zodpovědnost, diskrétnost Nabízíme: - profesní růst a odborné vzdělávání - odpovědnou a smysluplnou práci v příspěvkové organizaci - příjemné prostředí - závodní stravování - 30 dnů dovolené - zaměstnanecké výhody (např. karta Edenred na sportovní,kulturní akce) - dostupnost MHD Kontakt: e-mailem, telefonicky Po - Pá 8:00 - 13:00 hod.
Domov Maxov
Zuzana Kozáková , tel.:481 350 424e-mail: pam@domovmaxov.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Náplň práce: - Komplexní koordinace ekonomické činnosti organizace - Odpovědnost za oblast rozpočtu - tvorba, zpracování a kontrola čerpání rozpočtu, včetně plnění závazných ukazatelů - Zpracování žádostí o dotace a jejich následné vypořádání - Zpracování rozborů hospodaření, finančních výkazů, statistických výkazů a dalších výkazů a tabulek dle požadavků zřizovatele, státu a vedení organizace - Odpovědnost za dodržování zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole (vedení vnitřního kontrolního systému) - Kontrola tvorby a čerpání fondů organizace dle pravidel stanovených zřizovatelem a dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů - Zpracování a aktualizace vnitřních předpisů týkající se ekonomické oblasti - Koordinace inventarizace majetku a závazků organizace - Zpracování daňového přiznání k DPPO - Zajišťování hotovostního a bezhotovostního platebního styku Požadujeme: - VŠ ekonomického směru (minimálně bakalářský titul) - Zkušenost na obdobné pozici alespoň 3 roky - Znalost podvojného účetnictví, účetních a daňových předpisů, zejména pro příspěvkové organizace - Pokročilá znalost práce na PC - Analytické myšlení, pečlivost, důslednost a schopnost samostatně pracovat - Výborné komunikační schopnosti a schopnost týmové spolupráce - Schopnost pracovat pod tlakem a dodržovat termíny - bezúhonnost (výpis z rejstříku trestů) Nabízíme: - profesní růst a odborné vzdělávání - odpovědnou a smysluplnou práci v příspěvkové organizaci - odměny vázané na kvalitu výsledku práce a plnění úkolů - BENEFITY o závodní stravování o karta Edenred na zdraví, kulturní a sportovní akce o 5 týdnů dovolené o pružná pracovní doba o notebook, mobil o bezplatné parkování v areálu Kontakt: e-mailem, telefonicky Po - Pá 8:00 - 13:00 hod.
Zdroj: Úřad práce
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.09.2013 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 21.12.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.12.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.05.2011 Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: dkpxipr
Zdroj: justice.cz
DOMOV MAXOV
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz