DOMOV PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM NOJMÁNEK
- 543 245 450
- 778 745 367
- 724 837 840 - vedoucí
- nojmanek@cssbrno.cz
- Mgr. Zuzana Stloukalová, DiS. - vedoucí
3725621/0100 DPH účet, zveřejněn 21.12.2016 |
Ústředí
CENTRUM SOCIÁLNÍCH SLUŽEB - Sejkorova 2723/6, Židenice, BrnoNejbližší pobočky
PEČOVATELSKÁ SLUŽBA BRNO-STŘED - Vojtova 1030/7, Štýřice, Brno1,78 kmMANŽELSKÁ A RODINNÁ PORADNA BETHESDA - Starobrněnská 289/7, Brno-město, Brno1,91 km
SDÍLENÉ BYDLENÍ PRO SENIORY ZÁMEČNICKÁ - Zámečnická 90/2, Brno-město, Brno1,94 km
- domov pro osoby s mentálním postižením ve věku od 16 do 64 let
Domov pro osoby se zdravot. postižením Gaudium
Jana Šťavíčková , tel.:724322319,Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 840 Kč/měsíc do 55 000 Kč/měsíc |
Charakteristika pozice: Hledáme vedoucí/ho organizační složky Domov pro osoby se zdravotním postižením - Gaudium, Schodová18, Brno - Černá Pole. V daném zařízení poskytujeme dvě registrované sociální služby - denní stacionář a domov pro osoby se zdravotním postižením. Vedoucí řídí a koordinuje činnosti poskytovaných sociálních služeb s cílovou skupinou osob s mentálním postižením. Jedná se o osoby, jejichž situace vyžaduje pravidelnou 24 hodinou pomoc a podporu jiné fyzické osoby nebo podporu v rámci denního stacionáře. Práce spočívá v analytické a metodické a řídící činnosti v zařízení - zodpovídá za tvorbu pravidel a standardů kvality a jejich dodržování v praxi, dohlíží nad vedením spisů o uživatelích a žadatelích o služby, včetně vyúčtování poskytnutých sociálních služeb. Jako vedoucí se spolupodílí na stanovení rozpočtu zařízení, je zodpovědný za materiálně-technický stav zařízení. Spolupodílí se na výběru zaměstnanců, vede tým pracovníků (sociální pracovník, pracovník v sociálních službách, zdravotnický personál atd.). Požadavky k výběrovému řízení: " minimálně vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském, popř. magisterském studijním programu, se zaměřením na sociální oblast " znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů; včetně problematiky standardů kvality a dalších souvisejících legislativních předpisů " čistý trestní rejstřík " znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, Cygnus 2) " komunikační a organizační schopnosti " schopnost samostatné i týmové práce, vedení týmu " ochota a schopnost vzdělávat se v daném oboru " zodpovědnost, spolehlivost, aktivita, loajalita " praxe v sociální oblasti a vedení týmu pracovníků podmínkou " znalost cílové skupiny výhodou Nabízíme: " možnost zaškolení v dalších organizačních složkách organizace " příspěvek na stravování " 5 týdnů dovolené " sick days, up karta " možnost dalšího vzdělávání v dané oblasti a v oblasti osobního růstu " Zástup za RD " Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (platová třída 10). Případné bližší informace podá: vedoucí soc. úseku - Mgr. Petr Janík., tel: 541 421 926, tel.: 724 322 319 V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete strukturovaný životopis na e-mailovou adresu: janik@cssbrno.cz , pod názvem VŘ-vedoucí Gaudium 1/25 s průvodním dopisem Uzávěrka pro přihlášení do výběrového řízení: 16. 12. 2024 Výběrové řízení: Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru, který se bude konat ve stanoveném termínu na adrese Sejkorova 2723/6, Brno (o pořádání ústního pohovoru budou uchazeči, včetně přesného časového harmonogramu, informování emailem). Výběrové řízení (ústní pohovor) se bude konat v lednu 2025. Organizátor výběrového řízení si vyhrazuje právo termín ústního pohovoru změnit, o změně budou vybraní uchazeči vždy informováni. Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo na zrušení výběrového řízení bez uvedení důvodu, případně vyhlášení nového výběrového řízení, v případě, že nebude vybrán vhodný uchazeč na danou pozici! Termín nástupu: ihned nebo 1.čtvrtletí 2025 (V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ZAMĚSTNÁNÍ V NAŠÍ PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACI JE NUTNÉ, ABY UCHAZEČ PROSTŘEDNICVÍM EMAILOVÉ ADRESY PROJEVIL SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM A UCHOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ, VČETNĚ POUČENÍ dle čl. 13 GDPR. Z EMAILOVÉ ADRESY MUSÍ BÝT ZŘEJMÉ, ŽE SE JEDNÁ O UCHAZEČE A STAČÍ PROHLÁŠENÍ, ŽE DANÝ DOKUMENT SI PŘEČETL, POROZUMĚL MU A SE ZPRACOVÁNÍM A UCHOVÁNÍM ÚDAJŮ SOUHLASÍ. SOUHLAS VČETNĚ POUČENÍ JE K DISPOZICI NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH ORGANIZACE V SEKCI VOLNÁ MÍSTA - NA ADRESE: https://css.brno.cz/o-nas/pracovni-prilezitosti VYPLNĚNÝ SOUHLAS MŮŽE BÝT ZASLÁN ROVNĚŽ FORMOU SCANU OSOBNĚ VYPLNĚNÉHO A PODEPSANÉHO SOUHLASU, ELEKTRONICKOU FORMOU NA ADRESU: stavickova@cssbrno.cz
Centrum sociálních služeb,příspěvková organizace - Sejkorova
Jana Šťavíčková , tel.:541 421 920, 724 322 319Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 690 Kč/měsíc do 52 000 Kč/měsíc |
Charakteristika pozice: Poskytuje sociálně právní poradenství osobám v nepříznivé sociální situaci, spolupodílí se na metodické činnosti pro oblast sociálních služeb (poradenství, péče, prevence), zajišťuje spolupráci a vzájemnou informovanost mezi jednotlivými organizačními složkami, zajišťuje a vytváří potřebnou dokumentaci na ředitelství organizace, spolupracuje na tvorbě a naplňování standardizace registrovaných sociálních služeb organizace. Účastní se jednání se správními případně kontrolními orgány, jinými organizacemi, a to jak v rámci státní správy, samosprávy, popř. neziskovými organizacemi. Práce spočívá v administrativě, kontrole a jednáním s vedoucími a sociálními pracovníky jednotlivých organizačních složek, zejména v oblasti standardů kvality, kontroly evidence, výkonnosti a tvorbě dokumentů souvisejících s poskytovanými nebo nově zaváděnými službami v příspěvkové organizaci. Požadavky k výběrovému řízení: " minimálně vyšší odborné vzdělání se zaměřením na sociální oblast nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, splňující požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách " znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky 505/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů; včetně problematiky standardů kvality, orientace v legislativních předpisech souvisejících s poskytováním služeb v rámci organizace - Občanský zákoník 89/2012 sb. ve znění pozdějších předpisů, zákon 359/1999 sb. ve znění pozdějších předpisů, apod. " čistý trestní rejstřík " znalost práce na PC (Word, Excel, Internet) " komunikační a organizační schopnosti, respektování zavedených systémů organizace, včetně iniciativy při zavádění nových organizačních změn či opatření " schopnost samostatné práce i týmové spolupráce " ochota a schopnost vzdělávat se v daném směru " zodpovědnost, spolehlivost, aktivita " praxe v provozu sociálních služeb podmínkou " znalost programu Cygnus2, systému KISSOS JMK, OK Poskytovatel i znalost více forem nebo zařízení sociálních služeb velkou výhodou Nabízíme: " rozmanitou práci při tvorbě koncepcí sociálních služeb - poradenství, péče, prevence " příspěvek na stravování " 5 týdnů dovolené " sick days " Benefitní karta Up " možnost dalšího vzdělávání v dané oblasti i v oblasti osobního růstu " možnost i zkráceného úvazku Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (platová třída 10). Bližší informace podá: vedoucí sociálního úseku - Mgr. Petr Janík., tel: 541 421 926 V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete životopis na e-mailovou adresu: janik@cssbrno.cz, pod názvem VŘ SP ředitelství 2024 Uzávěrka pro přihlášení do výběrového řízení: 16. 12. 2024 Výběrové řízení: Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru, který se bude konat ve stanoveném termínu na adrese Sejkorova 2723/6, 636 00 Brno (o pořádání ústního pohovoru budou uchazeči, včetně přesného časového harmonogramu, informování emailem). Výběrové řízení (ústní pohovor) se bude konat v lednu 2025. Organizátor výběrového řízení si vyhrazuje právo termín ústního pohovoru změnit, o změně budou vybraní uchazeči vždy informováni. Vyhlašovatel výběrového řízení - Centrum sociálních služeb, příspěvková organizace si vyhrazuje právo na zrušení výběrového řízení bez uvedení důvodu, případně vyhlášení nového výběrového řízení, v případě, že nebude vybrán vhodný uchazeč pro výše uvedenou pozici! Termín nástupu: Dle možností uchazeče. V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ZAMĚSTNÁNÍ V NAŠÍ PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACI JE NUTNÉ, ABY UCHAZEČ PROSTŘEDNICVÍM EMAILOVÉ ADRESY PROJEVIL SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM A UCHOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ, VČETNĚ POUČENÍ dle čl. 13 GDPR.
Pečovatelská služba Brno - sever
Jana Šťovíčkova , tel.:541421920, 724322319Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 760 Kč/měsíc do 39 500 Kč/měsíc |
Centrum sociálních služeb, příspěvková organizace, vyhlašuje výběrové řízení na pozici pracovníka v sociálních službách pro pečovatelskou službu Pečovatelská služba Brno-sever - terénní služba. Pozice je vhodná na plný i zkrácený úvazek. Očekáváme: ˘ Vzdělání - alespoň střední vzdělání s výučním listem, sociálního zaměření - výhodou ˘ Absolvování akreditovaného kvalifikačního kurzu pracovníka v sociálních službách -výhodou ˘ Schopnost respektovat individuální zvláštnosti uživatelů, cílové skupiny ˘ Schopnost a ochota pracovat v týmu ˘ Schopnost samostatného rozhodování a rychlého jednání v nenadálé situaci ˘ Základní dovednost práce na PC Nabízíme: ˘ Pestrou a zodpovědnou práci ˘ Jednosměnný provoz (ranní, odpolední, víkendy) ˘ Tým zkušených a vstřícných kolegů ˘ Benefitní karta Up a další benefity v podobě Sick days a příspěvku na stravování Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (platová třída 5). Případné bližší informace podá: Bc. Kateřina Jílková, tel.: 770 110 290. V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete životopis na e-mailovou adresu: jilkova@cssbrno.cz, do předmětu napište, prosím, PSS. Informace o poskytovaných službách na www.css.brno.cz Výběrové řízení: Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru, který se bude konat ve stanoveném termínu na adrese Pečovatelská služba Brno-sever, Rotalova 1282/13, 614 00 Brno (o pořádání ústního pohovoru budou uchazeči, včetně přesného časového harmonogramu, informování telefonicky, případně emailem - pokud bude v životopise uveden). Uzávěrka pro přihlášení do výběrového řízení: 15. 12. 2024 Výběrové řízení (ústní pohovor) se bude konat dle domluvy s vedoucí organizační složky. Organizátor výběrového řízení si vyhrazuje právo termín ústního pohovoru měnit, o změně budou vybraní uchazeči informováni. Termín nástupu: Dle dohody V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ZAMĚSTNÁNÍ V NAŠÍ PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACI JE NUTNÉ, ABY UCHAZEČ PROSTŘEDNICVÍM EMAILOVÉ ADRESY PROJEVIL SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM A UCHOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ, VČETNĚ POUČENÍ dle čl. 13 GDPR. Z EMAILOVÉ ADRESY MUSÍ BÝT ZŘEJMÉ, ŽE SE JEDNÁ O UCHAZEČE A STAČÍ PROHLÁŠENÍ, ŽE DANÝ DOKUMENT SI PŘEČETL, POROZUMĚL MU A SE ZPRACOVÁNÍM A UCHOVÁNÍM ÚDAJŮ SOUHLASÍ. SOUHLAS VČETNĚ POUČENÍ JE K DISPOZICI NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH ORGANIZACE V SEKCI VOLNÁ MÍSTA - NA ADRESE: http://www.css.brno.cz/o-nas/pracovni-prilezitosti VYPLNĚNÝ SOUHLAS MŮŽE BÝT ZASLÁN ROVNĚŽ FORMOU SCANU PODEPSANÉHO SOUHLASU, ELEKTRONICKOU FORMOU NA ADRESU: zjadinova@cssbrno.cz Centrum sociálních služeb, příspěvková organizace si vyhrazuje právo výběrové zřízení zrušit, změnit jeho podmínky, případně nevybrat žádného uchazeče.
Zdroj: Úřad práce
Datová schránka: pu4khbz
Zdroj: justice.cz
DOMOV PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM NOJMÁNEK
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz