DOPRAVNÍ PODNIK MĚSTA OLOMOUCE, a.s.
- 585 533 111 - spojovatelka
- 585 533 113 - sekretariát
- 585 533 150 - vedení společnosti
- 585 533 127 - dispečink
- sekretariat@dpmo.cz
- dpmo@dpmo.cz
- dispecink@dpmo.cz
- reklama@dpmo.cz
8010-909113883/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
35-1805425369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
9432152818/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1805425369/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
- městská autobusová doprava
- městská tramvajová doprava
Dopravní podnik města Olomouce, a.s.
Ing. Eva Vránová , tel.:585 533 176e-mail: vranova@dpmo.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 000 Kč/měsíc do 41 000 Kč/měsíc |
NABÍZÍME: - náborový příspěvek 100 000 Kč - mzda v rozmezí 29000 - 41000 Kč / podle započítané praxe / - perspektivní zaměstnání a zázemí stabilní společnosti s mnohaletou tradicí - jízdní výhody pro zaměstnance a rodinné příslušníky - 5 týdnů dovolené - příspěvek na stravování / 99 Kč za směnu / - příspěvek na penzijní spoření nebo životní pojištění - stabilizační a věrnostní odměny - osobní účet zaměstnance - můžete využít na sport, zdraví, dovolenou či kulturu - výhodné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky POŽADUJEME: - vzdělání - ÚSO nebo SO (obor elektro) - platná zkouška dle zákona 250/2021 Sb. - vyhláška č. 100/1995 - výhodou - praxe v oboru výhodou - řidičský průkaz skupiny B podmínkou - dobrý zdravotní stav (občasná práce v noci, práce na vysokém napětí) PRACOVNÍ DOBA: - jednosměnný provoz Termín nástupu: ihned, popř. dle dohody Přihlášky s profesním životopisem a telefonním kontaktem přijímá personalista DPMO, a.s., Koželužská 563/1, e-mail: vranova@dpmo.cz, tel. 585 533 176.
Dopravní podnik města Olomouce, a.s.
Ing. Eva Vránováe-mail: vranova@dpmo.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 45 000 Kč/měsíc |
NABÍZÍME: - nástupní mzda od 45 000 Kč - perspektivní zaměstnání a zázemí stabilní společnosti s mnohaletou tradicí - jízdní výhody pro zaměstnance a rodinné příslušníky - 5 týdnů dovolené - příspěvek na stravování / 99 Kč za směnu / - příspěvek na penzijní spoření nebo životní pojištění - stabilizační a věrnostní odměny - osobní účet zaměstnance - můžete využít na sport, zdraví, dovolenou či kulturu - výhodné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky POŽADUJEME: - vzdělání minimálně úplné střední odborné s maturitou ( obor elektro nebo IT výhodou ) - praxe na podobné pozici minimálně 3 roky - znalost současného hardware včetně datových sítí, schopnost diagnostiky - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič - organizační schopnosti, flexibilita a samostatnost PRACOVNÍ DOBA: - jednosměnný provoz Termín nástupu: od 1. 2. 2025, popř. dle dohody Přihlášky s profesním životopisem a telefonním kontaktem přijímá personalista DPMO, a.s., Koželužská 563/1, e-mail: vranova@dpmo.cz, tel. 585 533 176.
Zdroj: Úřad práce
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-054531 | Dodávky | 27 800 000,00 Kč |
Místo plnění: Sídlo zadavatele - Koželužská 563/1, Olomouc. Podrobně viz zadávací dokumentace.
Předmětem veřejné zakázky je vybudování digitální radiové sítě pro datovou a hlasovou komunikaci mezi vozidly MHD a dispečerským pracovištěm s dostatečnou kapacitou pro přenos narůstajícího množství provozních dat. Jde o náhradu stávající analogové radiové sítě vybudované v roce 2001, jejíž přenosová kapacita již nedostačuje současným požadavkům. Provozní data z vozidel MHD budou v definovaných intervalech přenášena, ukládána a využívána především dispečerským pracovištěm pro řízení provozu. Provozní data mohou v případě zájmu využívat také dispečerská pracoviště MMOl nebo KIDSOK. Data obsahující polohu vozidel, informace o zpoždění případně další údaje bude možné přes definované programové rozhraní poskytovat třetím stranám k využití v aplikacích určených cestující veřejnosti. Předpokládá se například integrace do aplikací typu IDOS nebo Google maps. Hlasová komunikace bude probíhat mezi řidiči vozidel MHD a dopravním dispečinkem DPMO případně dalšími účastníky. V rámci nově dodané softwarové nadstavby bude možné vytvářet hovorové skupiny (např. dle trakce, linek, oblastí), rozesílat textové zprávy na displeje palubních počítačů, sledovat polohy vozidel, zaznamenávat hovory. Systém bude připraven pro případné rozšíření o další účastníky z řady městských společností (Městská policie Olomouc a Technické služby města Olomouce a.s.). Bližší specifikace předmětu plnění je obsahem příslušných částí zadávací dokumentace.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-050128 | Sluzby | 2 300 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je zajištění technického dozoru stavby „Modernizace TT Nová Ulice, ul. Brněnská, Hraniční“ (dále jen „stavební zakázka) týmem pověřených osob, sestávajících z vedoucího realizačního týmu, koordinátora BOZP, administrátora dotace, technického dozoru stavebníka - specialista v oboru technologická zařízení staveb, technického dozoru stavebníka – geodeta, kteří mají autorizaci dle přílohy ZD Kvalifikační dokumentace po dobu trvání stavby. Podmínky výkonu TDS jsou blíže vyme
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-005154 | Dodávky | neuvedeno |
Místo plnění: Olomouc
Předmětem veřejné zakázky je: Úplná, řádná a bezvadná dodávka a uvedení do plného provozu 2 kusů modernizovaných částečně nízkopodlažních tramvají, bezvýhradně splňujících technické parametry požadované zadavatelem v zadávací dokumentaci; Provedení souvisejících činností; Individuální a komplexní vyzkoušení, zaškolení obsluhy a uvedení dodaných tramvají (včetně veškerého jejich dodaného příslušenství) do plného provozu; Provádění záručního servisu dodaných tramvají (včetně veškerého jejich dodaného příslušenství) v rozsahu SMLOUVOU sjednaném; Provádění pozáručního servisu dodaných tramvají (včetně veškerého jejich dodaného příslušenství) v rozsahu SERVISNÍ SMLOUVOU sjednaném. Dále bude uvedeno v zadávací dokumentaci.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 23.08.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 29.03.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.07.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 01.12.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.10.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.01.2017 Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.10.2012 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.12.2010 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2009 Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: mtsdrnx
Zdroj: justice.cz
DOPRAVNÍ PODNIK MĚSTA OLOMOUCE, a.s.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz