EGO ZLÍN, spol. s r.o.
- 577 100 031 - sekretariát
- 775 163 174
- 775 163 171
- sekretariat@egozlin.cz
- obchod@egozlin.cz
- Ing. Pavel Kostka - generální ředitel, jednatel
- Romana Biernátová - ekonomicko-správní ředitelka
- Dagmar Voglová - asistentka generálního ředitele
355906661/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
SK0675000000004014445527 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
379013913/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
- výroba
- prostředky pro transport pacientů
- prostředky pro imobilní pacienty
- vakuové imobilizační pomůcky
- antidekubitační lehátka, ...
- dodávka
- prostředky pro transport pacientů
- prostředky pro imobilní pacienty
- vakuové imobilizační pomůcky
- antidekubitační lehátka, ...
EGO Zlín, spol. s r. o. - sídlo
Dagmar Voglová , tel.:577 100 031e-mail: sekretariat@egozlin.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 32 000 Kč/měsíc |
Do našeho kolektivu hledáme na pozici obchodní manager junior pro tuzemský trh dynamickou, samostatnou osobnost, která nám pomůže při denní komunikaci se zákazníky, obchodní agendou, organizací školení a seminářů a s dalšími podpůrnými aktivitami. Požadavky: Pokud umíš pracovat s PC (Word, Excel, PowerPoint), máš aktivní a pozitivní přístup, odolnost vůči stresu, nadšení pro učení se novým věcem, výborná komunikace. Jsi aktivní řidič a nebojíš se nových výzev, rádi tě přivítáme v našem týmu. Se vším ostatním ti pomůžeme. Pozice je vhodná i pro absolventy. Bydliště: Zlín a blízké okolí. Nástup možný ihned. Náplň práce: Čeká tě denní komunikace se zákazníky, práce s objednávkami a fakturami, aktivní rozvíjení obchodních příležitostí, budeš se podílet na tvorbě marketingových materiálů, organizovat propagační akce. Nabízíme: Přátelský kolektiv, který ti bude oporou, zázemí stabilní firmy, která je na trhu již 30 let, možnost získání praxe na projektech, práci s velmi zajímavým produktem a cílovou skupinou (lékaři, hasiči, složky IZS a další), možnost dalšího růstu. Pokud splňuješ výše uvedené požadavky, zašli svůj životopis s názvem volné pracovní pozice v předmětu na e-mail sekretariat@egozlin.cz Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, 3 sick days, stravenkový paušál, pružná pracovní doba, k dispozici firemní byt/kancelář v Praze i pro soukromé účely.
EGO Zlín, spol. s r. o. - sídlo
Dagmar Voglová , tel.:577 100 031e-mail: sekretariat@egozlin.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 60 000 Kč/měsíc |
Požadavky: - Středoškolské/ vysokoškolské vzdělání technického směru, nejlépe kožedělná, textilní výroba a oděvnictví, - zkušenosti s řízením pracovního kolektivu ve výrobě, - praxe na obdobné pozici min. 3 roky, - organizační a řídící schopnosti, - znalost skladové evidence, nákup materiálu, - znalost technologie šití a VF svařování výhodou, - řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič Náplň práce: - řízení a regulace výrobního procesu, - zadávání výroby jednotlivým pracovníkům, - optimalizace výroby dle zakázek od obchodního úseku, - kontrola kvality, - evidence reklamací a oprav, - kontrola revizí nad vybranými výrobky, - zpracování podkladů pro výpočet mezd. Nástup možný ihned. Pokud splňuješ výše uvedené požadavky, zašli svůj životopis s názvem volné pracovní pozice v předmětu na e-mail sekretariat@egozlin.cz Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, 3 sick days, stravenkový paušál, pružná pracovní doba, k dispozici firemní byt/kancelář v Praze i pro soukromé účely.
EGO Zlín, spol. s r. o. - sídlo
Dagmar Voglová , tel.:577 100 031e-mail: sekretariat@egozlin.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 45 000 Kč/měsíc do 60 000 Kč/měsíc |
Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání technického směru. Znalost 3D CAD systému - Autodesk Inventor podmínkou. Praxe v konstrukčním oddělení a ve vývoji výhodou. Zpracování, úprava a aktualizace výkresové a technické dokumentace pro výrobu s vysokofrekvenčním svařováním. Zpracování technologických postupů (předpisů), kalkulací a rozpočtů. Nutná invence, technické myšlení a manuální zručnost při výrobě prototypů. Je nutná schopnost řešit vývojové a inovační projekty, znalost tvorby technické dokumentace. Je požadováno vysoké osobní nasazení a schopnost učit se nové problematice Náplň práce: - Samostatná konstrukční a vývojová práce - analýzy problémů, posouzení stávajícího stavu, návrh nového řešení. Zpracování řezných plánů na plotr vč. občasné obsluhy plotru. - zpracování výrobní a technické dokumentace a technologického předpisu, výroba a testování prototypu, posuzování souladu s legislativou a certifikace. Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zasílejte své životopisy s názvem volné pracovní pozice v předmětu na e-mail: sekretariat@egozlin.cz Nástup možný ihned. Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, 3 sick days, stravenkový paušál, pružná pracovní doba, k dispozici firemní byt/kancelář v Praze i pro soukromé účely.
EGO Zlín, spol. s r. o. - sídlo
Dagmar Voglová , tel.:577 100 031e-mail: sekretariat@egozlin.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 000 Kč/měsíc do 27 000 Kč/měsíc |
Požadavky: - podmínkou šití na průmyslovém šicím stroji, - pracovitost, spolehlivost, ochota učit se novým věcem. Náplň práce: - příprava a kompletace jednotlivých dílů a komponent, - výroba kompletních výrobků, - zvládnutí technologie VF svařování. Nástup možný ihned. Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zasílejte své životopisy s názvem volné pracovní pozice v předmětu na e-mail: sekretariat@egozlin. nebo telefonicky na tel.: 577 100 031 25 dní dovolené, 3 sick days, příspěvek na stravování - stravenkový paušál, možnost závodního stravování, pracoviště v blízkosti zastávek MHD Zlín, pracovní oblečení, klidné pracovní prostředí, přátelský kolektiv. Kontakt osobně nebo telefonicky Po - PÁ , 8:00 - 15:30 hod.
EGO Zlín, spol. s r. o. - sídlo
Dagmar Voglová , tel.:577 100 031e-mail: sekretariat@egozlin.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 31 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Požadavky: - vysokoškolské vzdělání technického směru výhodou, - samostatnost, - technické myšlení, - vysoké osobní nasazení, zodpovědnost a schopnost učit se nové problematice, - Anglický jazyk na úrovni e-mailové a telefonické komunikace, studia norem apod. Náplň práce: - studium a analýza norem a nařízení se vztahem ke zdravotnickým prostředkům a OOP. Aplikace nových informací do návodů k použití vlastních výrobků, podnikových norem. - certifikace OOP a registrace výrobků EGO jako zdravotnické výrobky, řešení certifikací s příslušnými orgány a společnostmi. - zpracování odborných a patentových rešerší - výrobků, materiálů, komponent. - kompletace firemního ceníku a provádění jeho aktualizací. - zpracování podkladů pro potřeby obchodního úseku (Prohlášení o shodě, Prohlášení výrobce apod.) Nástup možný ihned. Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zasílejte své životopisy s názvem volné pracovní pozice v předmětu na e-mail sekretariat@egozlin.cz Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, 3 sick days, stravenkový paušál, pružná pracovní doba, k dispozici firemní byt/kancelář v Praze i pro soukromé účely.
EGO Zlín, spol. s r. o. - sídlo
Dagmar Voglová , tel.:577 100 031e-mail: sekretariat@egozlin.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc do 36 000 Kč/měsíc |
Požadavky: Technické vzdělání, praxe ve vývoji výhodou. Nutná invence, technické myšlení a manuální zručnost při výrobě prototypů. Je nutná schopnost řešit vývojové a inovační projekty, znalost tvorby technické dokumentace v konstrukčních programech Varicad nebo Inventor výhodou. Je požadováno vysoké osobní nasazení a schopnost učit se nové problematice Náplň práce: - samostatná vývojová práce - analýzy problémů, posouzení stávajícího stavu, návrh nového řešení - zpracování technické dokumentace a technologického předpisu, výroba a testování prototypu, posuzování souladu s legislativou a certifikace Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zasílejte své životopisy s názvem volné pracovní pozice v předmětu na e-mail: sekretariat@egozlin.cz Nástup možný ihned. Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, 3 sick days, stravenkový paušál, pružná pracovní doba, k dispozici firemní byt/kancelář v Praze i pro soukromé účely.
Zdroj: Úřad práce
Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 12.11.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 26.06.2015 Projekt finálně uzavřen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 23.05.2013 Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2011 Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: zni26dy
Zdroj: justice.cz
EGO ZLÍN, spol. s r.o.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz