EURO-CENTER PRAGUE, s.r.o.
- 221 860 619 - nouzová pomoc
- 221 860 330 - obchodní informace
- czechrepublic@euro-center.com
ÚT 09:00-17:00 hod.
ST 09:00-17:00 hod.
ČT 09:00-17:00 hod.
PÁ 09:00-17:00 hod.
doba vstupu
PO 10:00-16:00 hod.
ÚT 10:00-16:00 hod.
ST 10:00-16:00 hod.
ČT 10:00-16:00 hod.
PÁ 10:00-16:00 hod.
- Ing. Štěpán Landík - jednatel
- Mads Erik Fischer - jednatel
CZ9327000000002104428350 DPH účet, zveřejněn 03.01.2017 | |
1044373006/2700 DPH účet, zveřejněn 03.01.2017 | |
1044373014/2700 DPH účet, zveřejněn 03.01.2017 |
- asistenční služby
Euro-Center Prague s.r.o.
Šárka Humlováe-mail: HR.Prague@euro-center.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 29. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc |
Euro-Center, jedna z předních světových společností v oblasti likvidace pojistných událostí, která obsluhuje zákazníky předních evropských asistenčních a cestovních pojišťoven a jejich cestovatele, hledá člena týmu pro posílení svého týmu se sídlem v České republice. Náš současný tým 12 zaměstnanců v Praze řeší pojistné a asistenční požadavky na vysoké profesionální úrovni v mezinárodním prostředí na různých mezinárodních projektech ve spolupráci s dalšími Eurocentry po celém světě. Aktuálně hledáme kandidáty na pozici Billing Coordinator. Jazykové požadavky: " Pokročilý anglický jazyk Hlavní povinnosti a požadavky: " Komunikace a ujednání o zpracování pojistných událostí u pojistných událostí zdravotního pojištění " Efektivní vyřizování reklamací "od začátku do konce" včetně zadávání dat a vyhodnocování faktur. " Přátelský a vynikající zákaznický servis. " Odpovídání na dotazy včas a efektivně. " Efektivní práce v multijazyčném a multikulturním týmu " Flexibilita a otevřenost neustálým změnám a školení " Dobré počítačové uživatelské dovednosti v nástrojích Microsoft Office " Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou. " Empatie vůči zákazníkům " Dobrá úroveň organizace, multitasking a efektivní time management " Schopnost analyzovat situaci a najít řešení. " Proaktivita, odolnost vůči stresu. " Pozornost na detaily. Jak budou vypadat vaše dny " Komunikace s našimi asistenčními centry v Praze a Thajsku a také s místními pobočkami " Znalost zpracování plateb v bankovním systému Euro-Center " Uplatňování slev, úspor, lékařských škrtů a přebytků - v závislosti na zákazníkovi. " Evidence faktur, třídění a přidělování k evidenci i zadávání do systému. " Plnit úkoly a požadavky role a to vždy profesionálně. " Porozumět zásadám různých zákazníků Euro-Centra, a v případě potřeby vědět, kde je v systému najít. " Vyřizování a řešení nároků zákazníků podle firemních postupů a zásad Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) " Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) " Možnost Home Office Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).
Euro-Center Prague, s.r.o.
Marta Matolováe-mail: HR.Prague@euro-center.com
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 21. 8. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
Kontakt: Matolová Marta, e-mail: HR.Prague@euro-center.com Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu. Hlavní odpovědnosti: " Zpracovávat veškerou příchozí nebo odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, lékařskými a technickými poskytovateli, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center. " Registrovat veškerou komunikaci a provádět kroky potřebné k poskytování asistence (Globo, Outlook, Genesys - telefonní systém a další) " Zaznamenávat a upravovat rezervace na požadované služby v případě potřeby, do povoleného finančního limitu. " Adekvátně koordinovat všechna logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni. " Spolupracovat s týmem zdravotníků podle eskalačního procesu Euro-Centra " Mít dobré znalosti o všech produktech a být schopen rychle a efektivně zkontrolovat podmínky pojištění vyžadované pro daný případ. " Pro probíhající případ je důležité porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích. " Dodržovat pokyny pojišťoven a Service Level Agreements (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR. " Úzce spolupracovat se zkušenějšímu kolegy (senior coordinator, team leader) " Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra Požadavky: " Španělština na úrovni rodilého mluvčího anebo pokročilá (úroveň C2) " Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk " Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou " Empatie vůči zákazníkům " Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management " Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích " Schopnost analyzovat situaci a najít řešení " Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla " Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE po zkušební době " Požadovaný nástup: ihned nebo dle dohody " Důležité: Pracovní povolení a povolení k pobytu v ČR Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) " Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) " Možnost Home Office " Flexibilní plánování směn, možné i zkrácené úvazky Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs). V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj životopis včetně časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu. Těšíme se na Vaše přihlášky!
Euro-Center Prague, s.r.o.
Šárka Humlováe-mail: HR.Prague@euro-center.com
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 6. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc |
Humlová Šárka, e-mail: HR.Prague@euro-center.com Euro-Center, jedna z předních světových společností v oblasti likvidace pojistných událostí, která obsluhuje zákazníky předních evropských asistenčních a cestovních pojišťoven a jejich cestovatele, hledá člena týmu pro posílení svého týmu se sídlem v České republice. Náš současný tým 12 zaměstnanců v Praze řeší pojistné a asistenční požadavky na vysoké profesionální úrovni v mezinárodním prostředí na různých mezinárodních projektech ve spolupráci s dalšími Eurocentry po celém světě. Aktuálně hledáme kandidáty na pozici Billing specialista. Jazykové požadavky: " Pokročilý anglický jazyk Hlavní povinnosti a požadavky: " Komunikace a ujednání o zpracování pojistných událostí u pojistných událostí zdravotního pojištění " Efektivní vyřizování reklamací "od začátku do konce" včetně zadávání dat a vyhodnocování faktur. " Přátelský a vynikající zákaznický servis. " Odpovídání na dotazy včas a efektivně. " Efektivní práce v multijazyčném a multikulturním týmu " Flexibilita a otevřenost neustálým změnám a školení " Dobré počítačové uživatelské dovednosti v nástrojích Microsoft Office " Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou. " Empatie vůči zákazníkům " Dobrá úroveň organizace, multitasking a efektivní time management " Schopnost analyzovat situaci a najít řešení. " Proaktivita, odolnost vůči stresu. " Pozornost na detaily. Jak budou vypadat vaše dny " Komunikace s našimi asistenčními centry v Praze a Thajsku a také s místními pobočkami " Znalost zpracování plateb v bankovním systému Euro-Center " Uplatňování slev, úspor, lékařských škrtů a přebytků - v závislosti na zákazníkovi. " Evidence faktur, třídění a přidělování k evidenci i zadávání do systému. " Plnit úkoly a požadavky role a to vždy profesionálně. " Porozumět zásadám různých zákazníků Euro-Centra, a v případě potřeby vědět, kde je v systému najít. " Vyřizování a řešení nároků zákazníků podle firemních postupů a zásad Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) " Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) " Možnost Home Office Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).
Euro-Center Prague, s.r.o.
Jitka Fisherová , tel.:HR.Prague@euro-center.comSměnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 7. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
Fisherová Jitka, tel.: HR.Prague@euro-center.com Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu. Hlavním úkolem asistenčního koordinátora senior je pomáhat pojištěncům během aktivního případu a koordinovat činnost se zákazníky, spolupracujícími společnostmi, poskytovateli s cílem dosáhnout co nejlepšího výsledku pro pojistné podmínky člena, standardní operační postupy a pokyny manažerů. Zvyšuje efektivitu v rámci oddělení díky svým rozsáhlým zkušenostem v oblasti asistence a tím, že je vzorem pro tým ve všech aspektech práce. Hlavní odpovědnosti: - Vyřizovat veškerou příchozí a odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, poskytovateli lékařských a technických služeb, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center. - Evidovat veškerou komunikaci a přijatá opatření v systémech poskytovaných společností (Globo, Outlook, telefonní systém a další). - V případě potřeby evidovat a upravovat rezervy na požadované služby až do výše schváleného finančního limitu. - Odpovídajícím způsobem koordinovat veškerá logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni. - Koordinace s lékařským týmem podle eskalačního procesu Euro-Center. - Mít dobrou znalost všech produktů, být schopen rychle a efektivně zkontrolovat pojistné podmínky požadované pro daný případ. - Být schopen porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích adekvátní pro probíhající případ. - Být schopen identifikovat případy možného podvodu, případy s vysokými náklady a zapojení jiných pojišťoven a upozornit na ně vedoucího týmu / nadřízeného / manažera AC. - Dodržovat pokyny zákazníků a dohody o úrovni služeb (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR. - Umět adekvátně reagovat na ústní a písemné stížnosti. Upozorňovat vedení AC na všechny potenciální závažné stížnosti. - V případě potřeby asistovat ostatním členům týmu při telefonických hovorech, e-mailech a řešení případů vyžadujících specifické jazykové znalosti. - Pracovat v úzké koordinaci se svými nadřízenými kolegy (vedoucími týmů). - Především zodpovídat za vyřizování a reakce na jakýkoli typ složitého spisu, lékařskou evakuaci a jakýkoli druh obtížné přepravy. - Prioritní rozdělování práce, organizace a koordinace práce týmu a pomoc a podpora tomu, kdo ji může potřebovat, řešení dotazů a pochybností v nepřítomnosti vedoucího týmu nebo nadřízeného. - Působení jako interní odborník asistenčního centra pro určené zákazníky. - Upozorňovat vedoucího týmu/vedoucího směny/dozorce/ACM na jakoukoli událost nebo relevantní informaci, která by mohla vyvolat případné zpoždění nebo nějakou reklamaci. - Pomáhat a podporovat nové zaměstnance během jejich adaptačního období. - V případě potřeby se účastnit schůzek se zákazníky a orientačních schůzek. - Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenční centrály. Požadavky: " Ruština na úrovni rodilého mluvčího anebo pokročilá (úroveň C2) " Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk " Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu - minimálně 2 roky " Empatie vůči zákazníkům " Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management " Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích " Schopnost analyzovat situaci a najít řešení " Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla " Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE po zkušební době " Požadovaný nástup: ihned nebo dle dohody " Důležité: Pracovní povolení a povolení k pobytu v ČR Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní
Euro-Center Prague, s.r.o.
Mgr. Květa Doušová , tel.:221 860 566e-mail: k.dousova@euro-center.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2021 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc do 38 000 Kč/měsíc |
Požadavky: plynulá angličtina a polština na úrovni rodilého mluvčího nebo angličtina a němčina (oba jazyky plynule), flexibilita, dobré komunikační dovednosti zkušenosti ze zákaznického servisu home office (50% pracovní doby), stravenky, Multisport karta, odměny, indispoziční volno, příspěvek na jazykové kurzy
Euro-Center Prague, s.r.o.
Šárka Humlováe-mail: HR.Prague@euro-center.com
poptat práci
Směnnost: | Třísměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 26. 10. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 80 000 Kč/měsíc |
Humlová Šárka, e-mail: HR.Prague@euro-center.com Assistance company helping travellers abroad is searching for suitable candidates for the position of Doctor with English. Responsibilities: " Medical Evaluation of medical treatment and medical expenses abroad " Assessment of clients' health conditions according to the information received " Checking incoming medical reports " Monitoring and evaluation of the situation at the destination " Consultation for assistance operators " A medical overview of transport and repatriations " Passing medical info to transport providers " Conference calls with the local Healthcare providers Requirements: " Fluent English " Valid doctor's diploma from the country of origin " working experience in travel medicine or telemedicine is an advantage " Flexible and fast thinking, cool-headed in stressful situations " Able to handle confidential information Zaměstnanecké výhody5): We offer: " Background of a stable international company with 12 branches worldwide " Multinational environment and daily communication in foreign languages " Very interesting and varied job " Initial training based on international professional know-how " Motivating salary and benefits (e.g. meal allowance, quarterly bonuses, Multisport card, contribution to language courses and many more!) in case of a standard Employment contract " Modern offices in Karlín (one of Prague's liveliest districts) " Possibility of Home office " Flexible planning of shifts, part-time also possible " Quarterly paid bonuses based on performance If you are interested in this position, please send us your CV, including your time availability, for the interview and a possible starting date. We are looking forward to receiving your applications! Asistenční společnost pomáhající cestovatelům v zahraničí hledá vhodné kandidáty na pozici Lékař s angličtinou. Zodpovědnosti: o Hodnocení lékařského ošetření a léčebných výloh v zahraničí o Posouzení zdravotního stavu klientů dle obdržených informací o Kontrola příchozích lékařských zpráv o Monitorování a vyhodnocování situace v destinaci o Konzultace pro asistenční operátory o Lékařský přehled o transportu a repatriacích o Předávání lékařských informací poskytovatelům dopravy o Konferenční hovory s místními poskytovateli zdravotní péče Požadavky: o Pokročilá angličtina o Ukončené vysokoškolské vzdělání v medicíně/lékařství o Odolnost vůči stresu o Schopnost zacházet s důvěrnými informacemi Nabízíme: o Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 12 pobočkami po celém světě o Nadnárodní prostředí a každodenní komunikace v cizích jazycích o Velmi zajímavá a různorodá práce o Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how o Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) v případě standardní pracovní smlouvy o Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) o Možnost Home office o Flexibilní plánování směn, možné i zkrácené úvazky o Čtvrtletní vyplácené bonusy na základě výkonu Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Váš životopis včetně Vaší časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu. Těšíme se na vaše přihlášky!
Euro-Center Prague, s.r.o.
Jitka Fisherová , tel.:HR.Prague@euro-center.comSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 2. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 50 000 Kč/měsíc do 55 000 Kč/měsíc |
Fisherová Jitka, tel.: HR.Prague@euro-center.com V současné době hledáme anglicky a německy mluvící osoby, které by posílily náš pražský tým: I. ÚČEL PRÁCE: Hlavní zodpovědnost za organizaci každodenní práce všech koordinátorů asistenčních služeb a koordinaci založenou na hluboké znalosti asistenčních postupů a porozumění potřebám zákazníků. II. HLAVNÍ ODPOVĚDNOSTI: Mezi hlavní povinnosti patří mimo jiné následující: - Vyřizování případů zaměřených na složité případy, avšak neomezené na ně - Vedení týmů ve službě s cílem zajistit bezproblémové vyřizování případů koordinátory pomoci po technické i provozní stránce. - Kontrola dodržování dohod o úrovni služeb (SLA) v reálném čase. - školení koordinátorů pomoci - Podpora a kontrola využívání SOP - Včasné upozorňování nadřízených v případě problémů s dostatečným pokrytím směny - V koordinaci s nadřízenými jim pomáhat s celkovou kontrolou případů a zajišťovat nejlepší možná provozní a finanční řešení. - V koordinaci s nadřízenými zajišťovat efektivitu a správnou práci koordinátorů pomoci v operačním systému Globo v reálném čase. - Provádět pravidelné předávání probíhajících případů mezi směnami - Kontrola pojistného krytí a celkových nákladů na případy se zaměřením na případy s vysokými náklady a jejich eskalace nadřízeným a vedoucímu asistenčního centra (AC). - Pečlivý dohled nad potřebami a problémy koordinátorů. Eskalace závažných problémů zaměstnanců nadřízeným a vedoucímu asistenčního centra (AC). - Rychlé odhalení a eskalace jakýchkoli závažných provozních problémů nadřízeným a manažerovi AC. - Rychlá eskalace stížností vedoucímu a oddělení QA. - Podpora supervizorů při vyšetřování stížností, pokud je to nutné. - Účast na pravidelných hodnoceních výkonu a poskytování zpětné vazby z těchto hodnocení koordinátorovi asistenčních služeb na žádost vedoucího. - Podpora supervizora v procesu školení nových zaměstnanců, sezónních školení a seminářů. - Rozvíjení týmového ducha a dobré pracovní atmosféry - Na žádost nadřízeného a vedení AC/EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra. III. PROFIL POZICE: Vzdělání / znalosti a zkušenosti: - Vzdělání: bakalářský titul nebo osvědčení o vysokoškolském vzdělání. - Alespoň dva roky na pozici koordinátora asistenčních služeb a staršího koordinátora asistenčních služeb. Jazykové znalosti: - rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá angličtina - rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá němčina - žádoucí třetí jazyk Další dovednosti a vlastnosti požadované pro tuto pozici - počítačová gramotnost - vedení - schopnost analýzy - pacifikační, koordinační a organizační schopnosti - řešení konfliktů - dobrá práce pod tlakem - silné interpersonální dovednosti - rozhodování Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) " Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) " Možnost Home Office Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).
Euro-Center Prague, s.r.o.
Jana Dare-mail: HR.Prague@euro-center.com
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 18. 7. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc |
Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu. Hlavní odpovědnosti: " Zpracovávat veškerou příchozí nebo odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, lékařskými a technickými poskytovateli, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center. " Registrovat veškerou komunikaci a provádět kroky potřebné k poskytování asistence (Globo, Outlook, Genesys - telefonní systém a další) " Zaznamenávat a upravovat rezervace na požadované služby v případě potřeby, do povoleného finančního limitu. " Adekvátně koordinovat všechna logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni. " Spolupracovat s týmem zdravotníků podle eskalačního procesu Euro-Centra " Mít dobré znalosti o všech produktech a být schopen rychle a efektivně zkontrolovat podmínky pojištění vyžadované pro daný případ. " Pro probíhající případ je důležité porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích. " Dodržovat pokyny pojišťoven a Service Level Agreements (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR. " Úzce spolupracovat se zkušenějšímu kolegy (senior coordinator, team leader) " Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra Požadavky: " Čeština na úrovni rodilého mluvčího anebo pokročilá (úroveň C2) " Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk " Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou " Empatie vůči zákazníkům " Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management " Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích " Schopnost analyzovat situaci a najít řešení " Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla " Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE po zkušební době " Požadovaný nástup: ihned nebo dle dohody " Důležité: Pracovní povolení a povolení k pobytu v ČR Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) " Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) " Možnost Home Office " Flexibilní plánování směn, možné i zkrácené úvazky Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs). V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj životopis včetně časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu. Těšíme se na Vaše přihlášky! Kontakt: Dar Jana, e-mail: HR.Prague@euro-center.com
Euro-Center Prague, s.r.o.
Šárka Humlováe-mail: HR.Prague@euro-center.com
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 12. 10. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 38 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Humlová Šárka, e-mail: HR.Prague@euro-center.com Tel. fyz. pracoviště: 221 860 124, fax: 221 860 100 Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu. Hlavní odpovědnosti: " Zpracovávat veškerou příchozí nebo odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, lékařskými a technickými poskytovateli, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center. " Registrovat veškerou komunikaci a provádět kroky potřebné k poskytování asistence (Globo, Outlook, Genesys - telefonní systém a další) " Zaznamenávat a upravovat rezervace na požadované služby v případě potřeby, do povoleného finančního limitu. " Adekvátně koordinovat všechna logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni. " Spolupracovat s týmem zdravotníků podle eskalačního procesu Euro-Centra " Mít dobré znalosti o všech produktech a být schopen rychle a efektivně zkontrolovat podmínky pojištění vyžadované pro daný případ. " Pro probíhající případ je důležité porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích. " Dodržovat pokyny pojišťoven a Service Level Agreements (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR. " Úzce spolupracovat se zkušenějšímu kolegy (senior coordinator, team leader) " Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra Požadavky: " Polský jazyk na úrovni rodilého mluvčího anebo pokročilá (úroveň C1) " Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk " Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou " Empatie vůči zákazníkům " Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management " Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích " Schopnost analyzovat situaci a najít řešení " Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla " Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE po zkušební době " Požadovaný nástup: ihned nebo dle dohody " Důležité: Pracovní povolení a povolení k pobytu v ČR Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) " Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) " Možnost Home Office " Flexibilní plánování směn, možné i zkrácené úvazky Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs). V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj životopis včetně časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu. Těšíme se na Vaše přihlášky!
Euro-Center Prague, s.r.o.
Jana Dare-mail: HR.Prague@euro-center.com
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné bez maturity a bez vyučení |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 26. 4. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 45 000 Kč/měsíc |
Kontaktní osoba: Dar Jana, e-mail: HR.Prague@euro-center.com Aktuálně hledáme německy a anglicky mluvící jednotlivce pro posílení našeho pražského týmu. Hlavní odpovědnosti: " Zpracovávat veškerou příchozí nebo odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, lékařskými a technickými poskytovateli, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center. " Registrovat veškerou komunikaci a provádět kroky potřebné k poskytování asistence (Globo, Outlook, Genesys - telefonní systém a další) " Zaznamenávat a upravovat rezervace na požadované služby v případě potřeby, do povoleného finančního limitu. " Adekvátně koordinovat všechna logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni. " Spolupracovat s týmem zdravotníků podle eskalačního procesu Euro-Centra " Mít dobré znalosti o všech produktech a být schopen rychle a efektivně zkontrolovat podmínky pojištění vyžadované pro daný případ. " Pro probíhající případ je důležité porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích. " Dodržovat pokyny pojišťoven a Service Level Agreements (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR. " Úzce spolupracovat se zkušenějšímu kolegy (senior coordinator, team leader) " Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra Požadavky: " Čeština na úrovni rodilého mluvčího anebo pokročilá (úroveň C2) " Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk " Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou " Empatie vůči zákazníkům " Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management " Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích " Schopnost analyzovat situaci a najít řešení " Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla " Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE po zkušební době " Požadovaný nástup: ihned nebo dle dohody " Důležité: Pracovní povolení a povolení k pobytu v ČR Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) " Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) " Možnost Home Office " Flexibilní plánování směn, možné i zkrácené úvazky Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs). V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj životopis včetně časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu. Těšíme se na Vaše přihlášky!
Euro-Center Prague, s.r.o. - Praha
Šárka Humlováe-mail: HR.Prague@euro-center.com
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 14. 11. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Humlová Šárka, e-mail: HR.Prague@euro-center.com Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu. Hlavní odpovědnosti: " Zpracovávat veškerou příchozí nebo odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, lékařskými a technickými poskytovateli, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center. " Registrovat veškerou komunikaci a provádět kroky potřebné k poskytování asistence (Globo, Outlook, Genesys - telefonní systém a další) " Zaznamenávat a upravovat rezervace na požadované služby v případě potřeby, do povoleného finančního limitu. " Adekvátně koordinovat všechna logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni. " Spolupracovat s týmem zdravotníků podle eskalačního procesu Euro-Centra " Mít dobré znalosti o všech produktech a být schopen rychle a efektivně zkontrolovat podmínky pojištění vyžadované pro daný případ. " Pro probíhající případ je důležité porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích. " Dodržovat pokyny pojišťoven a Service Level Agreements (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR. " Úzce spolupracovat se zkušenějšímu kolegy (senior coordinator, team leader) " Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra Požadavky: " Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk " Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou " Empatie vůči zákazníkům " Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management " Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích " Schopnost analyzovat situaci a najít řešení " Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla " Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE po zkušební době " Požadovaný nástup: ihned nebo dle dohody " Důležité: Pracovní povolení a povolení k pobytu v ČR Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) " Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) " Možnost Home Office " Flexibilní plánování směn, možné i zkrácené úvazky Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs). V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj životopis včetně časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu. Těšíme se na Vaše přihlášky!
Zdroj: Úřad práce
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2021 Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: spd4wqq
Zdroj: justice.cz
EURO-CENTER PRAGUE, s.r.o.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz