FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Praha-západ

72080043DIČ CZ72080043
OFICIÁLNÍ NÁZEV Generální finanční ředitelství
Kontakty
Úřední hodiny  
podatelna
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:30 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:30 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.   Brzy otevírá

pokladna
PO 08:00-15:30 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-15:30 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno

pro veřejnost
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
  • Ing. Petr Stodola - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 02.04.2013
0710
107-4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
123-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
CZ0807100345340190156021
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
více bankovních účtů
Ústředí
FINANČNÍ ÚŘAD PRO STŘEDOČESKÝ KRAJ - Na Pankráci 1685/17, Nusle, Praha
Nejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Praha-východ - Thámova 291/27, Karlín, Praha4,44 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Říčanech - Politických vězňů 1233/40, Říčany17,40 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Kralupech nad Vltavou - Přemyslova 502/63, Kralupy nad Vltavou22,82 km
Youtube video
FinancniSpravaCR
708 odběratelů ‧ 127 videí
Činnosti firmy  
  • finanční úřad

Volná pracovní místa
200087_odborný referent / vrchní referent v Oddělení kontroly zvláštních činností V, v Odboru kontroly zvláštních činností
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Hvožďanská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 24 510 Kč/měsíc do 34 620 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Ing. Dalibor N. Vodák, tel.: 224 042 742, e-mail: dalibor_nataniel.vodak@fs.mfcr.cz Náplň práce: provádění kontroly použití poskytnutých prostředků ze státního rozpočtu, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie, vypracování stanovisek a rozhodnutí. Nabízíme: - pružná pracovní doba - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí - až 5 dnů služebního volna k individuálních studijním účelům - příspěvek na stravování - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připoji. resp. doplňkové penzijní spořední, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie) - rekreace ve vlastních rekreačních začízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová Multisport karta (i pro rodinné příslušníky) - možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven - možnost výkonnostních a cílových odměn, - možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9833347

202973 - vrchní referent / rada v Oddělení kontrolním II, v Odboru kontrolním
Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště pro Prahu 2 Vinohradská č.p. 2488/49

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 190 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností - kontrola účetnictví - daňová evidence - DPPO Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9834941

200480_odborný referent / vrchní referent v Oddělení vyměřovacím II, v Odboru vyměřovacím I
Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště pro Prahu 2 Vinohradská č.p. 2488/49

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 860 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrola více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu fyzických osob, daň z přidané hodnoty, - správa osobních daňových účtů - provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9834951

200488 - odborný referent / vrchní referent v Oddělení kontrolním III, v Odboru kontrolním
Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště pro Prahu 2 Vinohradská č.p. 2488/49

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 510 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrola více druhů daní se zaměřením na daň z přidané hodnoty, - oblast daňové evidence, - účetnictví. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9835742

201835 - odborný referent / vrchní referent v Oddělení vyměřovacím V
Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště pro Prahu 9 nábřeží Kapitána Jaroše č.p. 1000/7

Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355
e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 860 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: - správu daně z přidané hodnoty, - správu daně z příjmů praávnických osob, - provádění řízení a postupů a úkonů podle daňového řádu. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9834971

200126_řidič/ka Oddělení provozního zabezpečení I, Odbor provozního zabezpečení
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství Českomoravská č.p. 220/29

Ing. Dalibor N. Vodák, tel.:224 042 742
e-mail: dalibor_nataniel.vodak@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 21 750 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Ing. Dalibor N. Vodák, tel.: 224 042 742, e-mail: dalibor_nataniel.vodak@fs.mfcr.cz Náplň práce: - odpovědnost za svěřené vozidlo vč. příslušenství a zodpovídá za jeho řádný technický stav; - zodpovědnost za bezpečenou přepravu osob a nákladů; - vedení řádné evidence v Záznamu o provozu vozidla (počet ujetých km, hodinu začátku a konce jízdy, tankování pohonných hmot, spotřebu pohonných hmot i oleje); - měsíční vyúčtování spotřeby pohonných hmot, ujetých km a oleje; - odpovědnost za předměty, které mu byly svěřeny k převozu, svěřené předměty (materiál) doručí určenému pracovníkovi na místo určení; - provádění stěhovacích prací v rámci FÚ pro hl. m. Prahu Nabízíme: místo výkonu Českomoravská 220/29; platové zařazení: platová třída 4; předpokládaný den nástupu: listopad/prosinec 2024; pracovní poměr v režimu zákoníku práce; stabilita a zázemí ve velké státní organizaci; pružná pracovní doba; 25 dní dovolené; výhody plynoucí z Kolektivní smlouvy: 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice, příspěvek na stravování, příspěvek z FKSP a další zaměstnanecké benefity. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9832984

200087_odborný referent / vrchní referent v Oddělení kontroly zvláštních činností II, v Odboru kontroly zvláštních činností
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Hvožďanská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 24 510 Kč/měsíc do 34 620 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: výkon správy daní v rozsahu své působnosti, kontrola použití prostředků státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv a prostředků poskytnutých z nich, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a Národního fondu v rámci správy odvodů za porušení rozpočtové kázně. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9834931

odborný referent / vrchní referent v Oddělení vyměřovacím V
Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště pro Prahu 9 nábřeží Kapitána Jaroše č.p. 1000/7

Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355
e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 15. 9. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 860 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: - správu daně z přidané hodnoty - správu daně z příjmu právnických osob - provádění řízení a postupů a úkonů podle daňového řádu Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9831926

odborný referent / vrchní referent Oddělení vyměřovacího II, Odboru vyměřovacího I
Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště pro Prahu 2 Vinohradská č.p. 2488/49

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 860 Kč/měsíc do 33 970 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrolu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu fyzických osob a daň z přidané hodnoty, - správu osobních daňových účtů, - provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu. Nabízíme: možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9832890

referent/ka Oddělení provozního zabezpečení II, Odbor provozního zabezpečení
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro hlavní město Prahu Štěpánská č.p. 619/28

Mgr. Rudolf Kargl, tel.:224 041 051
e-mail: rudolf.karlg@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2024
Mzdové rozpětí:od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Mgr. Rudolf Kargl, tel.: 224 041 051, e-mail: rudolf.karlg@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kompletní zajišťování agendy STO - systém technické ochrany; - zajišťování správy budov a majetku FÚ pro hl. m. Prahu; - kontrolování technického stavu majetku, příprava požadavků na opravy a údržbu majetku, zajišťování realizací oprav majetku a řešení jeho havarijního stavu, kontrola prováděných prací při údržbě, opravách a servisu technologií; - správa stavebně-technické dokumentace objektů FÚ pro hl. m. Prahu, vedení evidence veškerých podkladů potřebných pro archivaci; - podílení se na přípravě a zadávání výběrových řízení zejména u oprav a údržovacích prací, a kontrole veřejných zakázek malého rozsahu (VZMR); - zajišťování podkladů pro smluvní vztahy, zpracovávání podnětů k případnému ukončení nebo změn dodavatelů provozních smluv v rámci svěřených agend, zajišťování případné reklamace vyplývající ze smluvních vztahů; - přijímání veškerých podnětů z FÚ pro hl. m. Prahu a jeho Územních pracovišť a jejich řešení v rámci svěřené agendy (práce se provádí v příslušné SW aplikaci); - zpracovávání podkladů pro návrh rozpočtu v rámci své působnosti pro zabezpečení potřeb příslušného oddělení; - vedení komplexní administrativy potřebné k zajištění řádného nakládání s majetkem. Nabízíme: místo výkonu Praha 1, Štěpánská 28; platové zařazení: platová třída 9; předpokládaný den nástupu: září/říjen/listopad 2024; pracovní poměr v režimu zákoníku práce; stabilita a zázemí ve velké státní organizaci; pružná pracovní doba; motivační ohodnocení; 25 dní dovolené; 5 dní indispozičního volna; možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci; příspěvek na stravování; čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii). https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9832071

200577_rada / odborný rada v Oddělení vyměřovacím I, v Odboru vyměřovacím I
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Vinohradská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 430 Kč/měsíc do 39 320 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - správu daně z příjmů právnických osob a daně z přidané hodnoty, - provádění řízení, postupů a úkonů podle daňového řádu, - zpracování potřebných podkladů pro interní statistiky, analýzu a plánování, - správa osobních daňových účtů. Nabízíme: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnost výkonnostních a cílových odměn, - možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9830740

200543_odborný referent / vrchní referent v Oddělení vyměřovacím III,
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Vinohradská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 860 Kč/měsíc do 33 970 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrola více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu fyzických osob, daň z přidané hodnoty, - správa osobních daňových účtů - provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu Nabízíme: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnost výkonnostních a cílových odměn, - možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9831578

SM 202738 - vrchní referent / rada v Oddělení vymáhacím II, v Odboru vymáhacím
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství - Peroutkova č.p. 263/61

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 190 Kč/měsíc do 38 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Náplň práce: provádění vyhledávací, pátrací a exekuční činnosti; vymáhání daňových nedoplatků a zpracování evidence v Automatizovaném daňovém informačním systému finanční správy; provádění zajištění daňových pohledávek uplatněním zástavních práv, přihlašování daňových pohledávek do dražeb; zpracování zajištění úhrady na nesplatnou nebo dosud nestanovenou daň; zpracování agendy týkající se insolvenčního zákona, podávání přihlášek do insolvenčního řízení, účast ve věřitelských výborech. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9830378

202874_vrchní referent / rada v Oddělení kontrolním I
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Vinohradská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 190 Kč/měsíc do 38 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Náplň práce: - kontrola více druhů daní se zaměřením na daň z přidané hodnoty, - oblast daňové evidence a účetnictví. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9830019

200564_odborný referent(ka) / vrchní referent(ka) v Oddělení vyměřovacím II,
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Vinohradská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 860 Kč/měsíc do 33 790 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - správu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmů právnických osob a daň z přidané hodnoty, - správu osobních daňových účtů, - provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu. Nabízíme: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9830388

odborný referenti / vrchní referenti v Oddělení kontrolním II
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Vinohradská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 510 Kč/měsíc do 35 620 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrolu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu právnický osob a daň z přidané hodnoty, - oblast daňové evidence, - účetnictví. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9828285

rada / odborný rada v Oddělení kontrolním I, v Odboru kontrolním
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Vinohradská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 190 Kč/měsíc do 38 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajišťuje komplexní výkon specializovaných činností při správě daní v rozsahu své působnosti, přičemž provádí potřebné procesní úkony podle daňového řádu a jiných souvisejících právních předpisů, provádí daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností a vydává rozhodnutí v daňovém řízení, - komplexně vykonává specializované a analytické činnosti správy daní u specifických subjektů vyznačujících se složitostí a vzájemnou provázaností jednotlivých faktorů, - zpracovává stanoviska pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně různého druhu, navrhuje a odůvodňuje rozhodnutí o opravných prostředcích. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9826881

odborný referenti / vrchní referenti
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství Lehárova č.p. 1885/2

Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355
e-mail: petra.vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2024
Mzdové rozpětí:od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Veselá Petra Bc., tel.: 224 043 355, e-mail: petra.vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: - vypisování výběrových řízení, - kontrolu cestovních příkazů, - denní kontrolu a přidělení došlé pošty, - spolupráci s personálním oddělením FÚ, - plnění úkolů zadaných ředitelem sekce. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9828285

SM 201191 - odborný referent / vrchní referent v Oddělení vyměřovacím II
Pracoviště a kontakty

GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ, Finanční úřad, Peroutkova 61

Budinová Petra Bc., tel.:+420 224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 860 Kč/měsíc do 33 970 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

tel.: +420 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: zajišťování agendy fází daňového řízení, správy více druhu daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění v odboru vyměřovacím fyzických osob; přijímání a zpracování daňových tvrzení v rámci správy daní, vyměřování a doměřování daně včetně příslušenství a úkony na ně navazující; provádění postupů k odstranění pochybností, zpracování žádostí a stanovisek; vydávání rozhodnutí při správě daní, ukládání pokut; kontrola osobních daňových účtů a předávání nedoplatků do vymáhání. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9823537

200485 - vrchní referent(ka) / rada v Oddělení kontrolním III
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Vinohradská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 190 Kč/měsíc do 38 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností - kontrola účetnictví - daňová evidence - DPH Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9791506

202850_odborný referent / vrchní referent v Oddělení kontroly zvláštních činností III,
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Hvožďanská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2024
Mzdové rozpětí:od 24 510 Kč/měsíc do 34 620 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: kontrola použití prostředků státního rozpočtu, dotací ze státního rozpočtu a prostředků Evropské unie, vypracování stanovisek a rozhodnutí. Nabízíme:pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9792664

200535 - odborný/vrchní referent v Oddělení vyměřovacím III
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro hl. m. Prahu , Územní pracoviště pro Prahu 2

Mgr. Ludmila Škopková, tel.:+420 224 041 355
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 860 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

KONTAKT - Mgr. Ludmila Škopková, tel.: +420 224 041 355, ludmila.skopkova@fs.mfcr.cz Náplň práce: kontrolu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu fyzických osob, daň z přidané hodnoty, správu osobních daňových účtů, provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu. Nabízíme : - stabilitu a zázemí velké státní organizace - motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky) - pružnou pracovní dobu - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna a 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí a až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům - příspěvek na stravování - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních a letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven - propracovaný vzdělávací program a možnost zahraničních stáží - možnost profesního růstu https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9771496

202973_vrchní referent(ka) / rada v Oddělení kontrolním II, v Odboru kontrolním
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro hl. m. Prahu , Územní pracoviště pro Prahu 2

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 4. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

KONTAKT : Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrolu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu právnických osob, - oblast daňové evidence a účetnictví. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9602788

Referent správy daní
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro hl.m.Prahu - nábř. Kpt. Jaroše 1000/7, Praha 7

Kurková Irena, tel.:+420 220 364 503
e-mail: Irena.kurkova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 5. 2024
Mzdové rozpětí:od 30 939 Kč/měsíc do 46 546 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

KONTAKT : Kurková Irena, tel.: +420 220 364 503, e-mail: Irena.kurkova@fs.mfcr.cz Bližší informace včetně žádosti do výběrového řízení: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | O nás | Finanční správa (financnisprava.cz) ZAM. VÝHODY : Příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven.

201834 - odborný referent / vrchní referent v Oddělení vyměřovacím III
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro hl.m.Prahu - nábř. Kpt. Jaroše 1000/7, Praha 7

Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355
e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 4. 2024
Mzdové rozpětí:od 21 710 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

KONTAKT : Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: zajištění komplexní agendy vyměřování daně z příjmů právnických osob a daně z přidané hodnoty, správa osobních daňových účtů, provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu, vyřizování žádostí a zpracování stanovisek v souladu s daňovým řádem. Nabízíme: - pružnou služební dobu, - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9533673

Odborný referent / Vrchní referent Oddělení vyměřovací V Odbor vyměřovací II
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro hl. m. Prahu - Štěpánská 619/28, 112 33 Praha 1

Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355
e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2023
Mzdové rozpětí:od 21 710 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: zajištění správy více druhů daní u přidělených daňových subjektů, za oblast spravovaných daní vedení části spisů daňových subjektů, provádění potřebných procesních úkonů podle daňového řádu, vyrozumívání daňových subjektů o nedoplatku, zpracovávání výkazů nedoplatků a předávání k vymáhání. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/nabidka-zamestnani/app/detail/9382617

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU
ÚP v Ústí nad Labem - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 10.05.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
ÚP ve Valašském Meziříčí - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti objektu
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ÚP v Soběslavi - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
SYSTÉM EFEKTIVNÍ FINANČNÍ SPRÁVY VELKÝCH DAŇOVÝCH SUBJEKTŮ A IMPLEMENTACE INOVATIVNÍCH POSTUPŮ DO SPRÁVY DANÍ
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Generální finanční ředitelství
IČ: 72080043
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 24sn4xg

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Praha-západ

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: podatelna2102@fs.mfcr.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Na Pankráci 975/95
Nusle
Praha
140 00 Praha 4
navigovat
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.

   
Ročně firmám předáme 156.900 poptávek a dotazů.