FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 10
- 267 271 111
- podatelna2010@fs.mfcr.cz
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:30 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
pro veřejnost
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST Zavřeno
- Ing. Miroslav Macháček - ředitel
11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
107-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
123-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
CZ0807100345340190156021 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
Ústředí
FINANČNÍ ÚŘAD PRO HLAVNÍ MĚSTO PRAHU - Štěpánská 619/28, Nové Město, PrahaNejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 4 - Budějovická 409/1, Michle, Praha1,74 kmFINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 2 - Vinohradská 2488/49, Vinohrady, Praha1,82 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 3 - Orebitská 477/18, Žižkov, Praha2,55 km
FinancniSpravaCR
- finanční úřad
Finanční úřad pro hl. m. Prahu , Územní pracoviště pro Prahu 2
Mgr. Ludmila Škopková , tel.:+420 224 041 355Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 860 Kč/měsíc |
KONTAKT - Mgr. Ludmila Škopková, tel.: +420 224 041 355, ludmila.skopkova@fs.mfcr.cz Náplň práce: kontrolu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu fyzických osob, daň z přidané hodnoty, správu osobních daňových účtů, provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu. Nabízíme : - stabilitu a zázemí velké státní organizace - motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky) - pružnou pracovní dobu - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna a 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí a až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům - příspěvek na stravování - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních a letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven - propracovaný vzdělávací program a možnost zahraničních stáží - možnost profesního růstu https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9771496
Finanční úřad pro hl. m. Prahu , Územní pracoviště pro Prahu 2
Bc. Petra Budinová , tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
KONTAKT : Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrolu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu právnických osob, - oblast daňové evidence a účetnictví. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9602788
Finanční úřad pro hl.m.Prahu - nábř. Kpt. Jaroše 1000/7, Praha 7
Kurková Irena , tel.:+420 220 364 503e-mail: Irena.kurkova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 939 Kč/měsíc do 46 546 Kč/měsíc |
KONTAKT : Kurková Irena, tel.: +420 220 364 503, e-mail: Irena.kurkova@fs.mfcr.cz Bližší informace včetně žádosti do výběrového řízení: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | O nás | Finanční správa (financnisprava.cz) ZAM. VÝHODY : Příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven.
Finanční úřad pro hl.m.Prahu - nábř. Kpt. Jaroše 1000/7, Praha 7
Bc. Petra Veselá , tel.:224 043 355e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc |
KONTAKT : Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: zajištění komplexní agendy vyměřování daně z příjmů právnických osob a daně z přidané hodnoty, správa osobních daňových účtů, provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu, vyřizování žádostí a zpracování stanovisek v souladu s daňovým řádem. Nabízíme: - pružnou služební dobu, - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9533673
Finanční úřad pro hl. m. Prahu - Štěpánská 619/28, 112 33 Praha 1
Bc. Petra Veselá , tel.:224 043 355e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc |
Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: zajištění správy více druhů daní u přidělených daňových subjektů, za oblast spravovaných daní vedení části spisů daňových subjektů, provádění potřebných procesních úkonů podle daňového řádu, vyrozumívání daňových subjektů o nedoplatku, zpracovávání výkazů nedoplatků a předávání k vymáhání. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/nabidka-zamestnani/app/detail/9382617
Generální finanční ředitelství - Peroutkova č.p. 263/61
Bc. Petra Budinová , tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 860 Kč/měsíc |
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: zajišťování agendy fází daňového řízení, správy více druhu daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění v odboru vyměřovacím právnických osob; přijímání a zpracování daňových tvrzení v rámci správy daní, vyměřování a doměřování daně včetně příslušenství a úkony na ně navazující; provádění postupů k odstranění pochybností, zpracování žádostí a stanovisek; vydávání rozhodnutí při správě daní, ukládání pokut; kontrola osobních daňových účtů a předávání nedoplatků do vymáhání. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9842592
Generální finanční ředitelství Thámova č.p. 291/27 - Územní pracoviště Praha-východ
Novotný , tel.:+420 225 332 268e-mail: Vaclav.Novotny@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 892 Kč/měsíc do 36 593 Kč/měsíc |
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zabezpečování spisové agendy, - administrativní a podpůrnou činnost, - zajišťování materiálně-technického zabezpečení, - přípravu podkladů pro zpracování personální agendy. - zajišťování autoprovozu. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > volná místa > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží.
Generální finanční ředitelství /Vinohradská/
Bc. Petra Budinová , tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 860 Kč/měsíc |
Náplň práce: - správu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmů právnických osob a daň z přidané hodnoty, - správu osobních daňových účtů, - provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9843417
Finanční úřad pro hlavní město Prahu Štěpánská č.p. 619/28
Mgr. Rudolf Kargl , tel.:+420 224 041 051e-mail: rudolf.karlg@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 21 300 Kč/měsíc |
Náplň práce: - Kontrola technického stavu majetku, příprava požadavků na opravy a údržbu majetku, zajištění realizace oprav majetku a řešení jeho havarijního stavu, kontrola prací při údržbě, opravách a servisu technologií, součinnost při zajištění potřebných revizí, zkoušek, prohlídek apod. vyhrazených technologických zařízení. - Spolupracuje, respektive sleduje a připravuje podklady pro aktualizaci plánu oprav a investic. - Činí úkony zadavatele ve výběrovém řízení zejména u oprav a udržovacích prací. Zajištění operativní dozorové a kontrolní činnosti při realizaci veřejných zakázek, zpracování podkladů a požadavků na uzavření a změnu smluv souvisejících s údržbou a provozem budov. Příprava podkladů pro výběrová řízení ve svěřené oblasti a zajištění podkladů pro smluvní vztahy. - Zpracování podkladů pro plán a čerpání prostředků na opravy a údržbu objektů, příprava záznamů o předběžné kontrole, zpracování podkladů pro vystavení objednávek, rozpisů čerpání, kontrole a likvidaci dokladů/faktur v systému AVIS. - Spolupráce s ÚP, OHS, OIT, OSMI a dalšími útvary na úseku oprav, servisních prací, údržby budov a investic, koordinace spolupráce dotčených odborů a oddělení včetně externích dodavatelů. - Spolupráce na tvorbě a správa stavebně-technické dokumentace objektů FÚ pro hl. m. Prahu ve správě OPZ. - V oblasti hospodaření s energiemi a ostatními médii provádí sledování a kontrolu spotřeb energií vč. případných návrhů na úsporná opatření. Nabízíme: místo výkonu Praha 1, Štěpánská 28; platové zařazení: platová třída 8; předpokládaný den nástupu: listopad/prosinec 2024, leden 2025; pracovní poměr v režimu zákoníku práce; stabilita a zázemí ve velké státní organizaci; pružná pracovní doba; motivační ohodnocení; 25 dní dovolené; 5 dní indispozičního volna; možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci; příspěvek na stravování; čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii). https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni?typPrace=0&urad=2000&misto=&filter=1#prace-seznam
Generální finanční ředitelství /Vinohradská/
Bc. Petra Budinová , tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 190 Kč/měsíc |
Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností - kontrola účetnictví - daňová evidence - DPH Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9843427
Územní pracoviště pro Prahu 9 nábřeží Kapitána Jaroše č.p. 1000/7
Bc. Petra Budinová , tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 860 Kč/měsíc |
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - správa daně z příjmů fyzických osob, daně z přidané hodnoty, - provádění řízení, postupů a úkonů podle daňového řádu, - posuzování žádostí, zpracování stanovisek. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9842858
Generální finanční ředitelství - Peroutkova č.p. 263/61
Bc. Petra Budinová , tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 27 190 Kč/měsíc |
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: provádění vyhledávací, pátrací a exekuční činnosti; vymáhání daňových nedoplatků a zpracování evidence v Automatizovaném daňovém informačním systému finanční správy; provádění zajištění daňových pohledávek uplatněním zástavních práv, přihlašování daňových pohledávek do dražeb; provádění výkonu mobiliárních exekucí u daňových dlužníků; zpracování zajištění úhrady na nesplatnou nebo dosud nestanovenou daň; zpracování agendy týkající se insolvenčního zákona, podávání přihlášek do insolvenčního řízení, účast ve věřitelských výborech. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9843324
Územní pracoviště pro Prahu 2 Vinohradská č.p. 2488/49
Bc. Petra Budinová , tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 27 190 Kč/měsíc |
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností - kontrola účetnictví - daňová evidence - DPH Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9842402
Územní pracoviště pro Prahu 9 nábřeží Kapitána Jaroše č.p. 1000/7
Bc. Petra Budinová , tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 27 190 Kč/měsíc |
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrolní činnosti v oblasti daně z přidané hodnoty - provádění místních šetření, řešení podnětů z kontrolních hlášení, provádění vyhledávací činnosti - účetnictví Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9842602
Generální finanční ředitelství /Vinohradská/
Bc. Petra Budinová , tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 190 Kč/měsíc |
kontakt tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz osobně Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností - kontrola účetnictví - daňová evidence - DPH Zaměstnanecké výhody4): Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9838074 Územní pracoviště pro Prahu 2, Vinohradská 2488/49, 120 00 Praha 2, Vinohrady
Generální finanční ředitelství /Vinohradská/
Bc. Petra Budinová , tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 510 Kč/měsíc |
kontakt el.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní, - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení, - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření - a vyhledávací činnost, - kontrola řádného plnění daňových povinností, - kontrola účetnictví, - daňová evidence, - DPH. Zaměstnanecké výhody4): Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9837724
GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ, Finanční úřad, Peroutkova 61
Budinová Petra Bc. , tel.:+420 224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 860 Kč/měsíc do 33 970 Kč/měsíc |
tel.: +420 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: zajišťování agendy fází daňového řízení, správy více druhu daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění v odboru vyměřovacím fyzických osob; přijímání a zpracování daňových tvrzení v rámci správy daní, vyměřování a doměřování daně včetně příslušenství a úkony na ně navazující; provádění postupů k odstranění pochybností, zpracování žádostí a stanovisek; vydávání rozhodnutí při správě daní, ukládání pokut; kontrola osobních daňových účtů a předávání nedoplatků do vymáhání. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9823537
Generální finanční ředitelství /Hvožďanská/
Bc. Petra Budinová , tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 510 Kč/měsíc do 34 620 Kč/měsíc |
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: kontrola použití prostředků státního rozpočtu, dotací ze státního rozpočtu a prostředků Evropské unie, vypracování stanovisek a rozhodnutí. Nabízíme:pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9792664
Generální finanční ředitelství /Vinohradská/
Bc. Petra Budinová , tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 190 Kč/měsíc do 38 170 Kč/měsíc |
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností - kontrola účetnictví - daňová evidence - DPH Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9791506
Zdroj: Úřad práce
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 10.05.2023 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013 Projekt nedokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: jvun5nv
Zdroj: justice.cz
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 10
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz