FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Pardubicích

72080043DIČ CZ72080043
OFICIÁLNÍ NÁZEV Generální finanční ředitelství
Kontakty
Úřední hodiny  
podatelna
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:30 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:30 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.

pokladna
PO 08:00-12:00 12:30-15:30 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-12:00 12:30-15:30 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno

pro veřejnost
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
  • Mgr. Petr Horáček - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 02.04.2013
0710
107-4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
123-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
CZ0807100345340190156021
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
více bankovních účtů
Ústředí
FINANČNÍ ÚŘAD PRO PARDUBICKÝ KRAJ - Boženy Němcové 2625, Zelené Předměstí, Pardubice
Nejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Chrudimi - Pardubická 275, Chrudim IV, Chrudim8,31 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště ve Vysokém Mýtě - Tůmova 178, Vysoké Mýto-Město, Vysoké Mýto29,64 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Ústí nad Orlicí - T. G. Masaryka 1393, Ústí nad Orlicí45,57 km
Youtube video
FinancniSpravaCR
708 odběratelů ‧ 127 videí
Činnosti firmy  
  • finanční úřad

Volná pracovní místa
Rada/odborný rada v oddělení nepřímých daní (SM č. 280063) (3 místa)
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro Pardubický kraj

Ing. Ivona Sykáčková Ing. Iva Stejskalová, , tel.:+420 724 890 201, +420 466 033 221
e-mail: iva.stejskalova@fs.gov.cz, ivona.sykackova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 2. 2025
Mzdové rozpětí:od 32 656 Kč/měsíc do 46 404 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Služba zahrnuje: - zaměstnanec na dané pozici řídí, koordinuje a metodicky usměrňuje činnosti související se správou daně z přidané hodnoty vykonávané na územních pracovištích - zabezpečuje mezinárodní spolupráci při správě daně z přidané hodnoty, včetně výměny informací o DPH v rámci EU Plat: 11. platová třída dle dosažené praxe, včetně os. příplatku po zapracování První kontakt e-mailem. Přihlášky doručit nejpozději do 3. 1. 2025 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy.

Odborný-á/vrchní referent-ka v oddělení kontrolním III (SM č. 280116)
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro Pardubický kraj

Ing. Ivona Sykáčková , tel.:+420 466 033 221
e-mail: ivona.sykackova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 2. 2025
Mzdové rozpětí:od 28 692 Kč/měsíc do 40 393 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Služba zahrnuje: - vedení daňových kontrol, postupů k odstranění pochybností, místních šetření - spolupráci s Policií ČR, Celní správou a dalšími státními orgány - provádění kompletního důkazního řízení včetně výslechu svědků a následného hodnocení důkazů Plat dle dosažené praxe včetně osobního příplatku po zapracování. Přihlášky doručit nejpozději do 27. 12. 2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy. První kontakt e-mailem.

Vrchní referent/ka - rada v Oddělení kontrolním I, II, III (SM č. 280104, 280727, 280122) (3 místa)
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro Pardubický kraj

Ing. Ivona Sykáčková , tel.:+420 466 033 221
e-mail: ivona.sykackova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 2. 2025
Mzdové rozpětí:od 32 346 Kč/měsíc do 45 044 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Služba zahrnuje: - vedení daňových kontrol, postupů k odstranění pochybností, místních šetření - spolupráci s Policií ČR, Celní správou a dalšími státními orgány - provádění kompletního důkazního řízení včetně výslechu svědků a následného hodnocení důkazů Plat: 10. platová třída dle dosažené praxe (včetně os. příplatku po zapracování) Přihlášky doručit nejpozději do 16. 12. 2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy. První kontakt e-mailem. www.financnisprava.cz

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU
ÚP v Ústí nad Labem - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 10.05.2023 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
ÚP ve Valašském Meziříčí - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti objektu
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ÚP v Soběslavi - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
SYSTÉM EFEKTIVNÍ FINANČNÍ SPRÁVY VELKÝCH DAŇOVÝCH SUBJEKTŮ A IMPLEMENTACE INOVATIVNÍCH POSTUPŮ DO SPRÁVY DANÍ
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013 Projekt nedokončen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje
Generální finanční ředitelství
72080043DIČ CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: gmbn6eh

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Pardubicích

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: podatelna2801@fs.mfcr.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

navigovat
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
Měsíčně rozšíříme firemní vizitky o 6.000 fotografií.