FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Žamberku
- 465 678 111
- podatelna2811@fs.mfcr.cz
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:30 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
pokladna
PO 08:00-12:00 13:00-16:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-12:00 13:00-16:00 hod.
pro veřejnost
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
- Ing. Miroslav Buryška - ředitel
11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
107-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
123-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
CZ0807100345340190156021 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
Ústředí
FINANČNÍ ÚŘAD PRO PARDUBICKÝ KRAJ - Boženy Němcové 2625, Zelené Předměstí, PardubiceNejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Ústí nad Orlicí - T. G. Masaryka 1393, Ústí nad Orlicí13,07 kmFINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště ve Vysokém Mýtě - Tůmova 178, Vysoké Mýto-Město, Vysoké Mýto25,92 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště ve Svitavách - T. G. Masaryka 2057/15, Předměstí, Svitavy36,02 km
FinancniSpravaCR
- finanční úřad
Finanční úřad pro Pardubický kraj, Územní pracoviště v Žamberku
Ing. Marek Faltus , tel.:465 678 330e-mail: Marek.Faltus@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 28 692 Kč/měsíc do 40 393 Kč/měsíc |
Služba zahrnuje zejména: - provádění daňových kontrol, postupů k odstranění pochybností, místních šetření a dalších procesních postupů s daňovými subjekty při správě daní, - písemnou a ústní komunikaci s daňovými subjekty a třetími osobami, vedení protokolovaných jednání, - spolupráci s Policií ČR, Celní správou a dalšími státními orgány, - provádění kompletního důkazního řízení včetně výslechu svědků a následného hodnocení důkazů. Přihlášky zasílejte nejpozději do 27.12.2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy. Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity. Kontaktní osoby: Ing. Marek Faltus a Ing. Ivona Sykáčková 465 678 330, Marek.Faltus@fs.mfcr.cz 466 033 221, Ivona.Sykackova@fs.mfcr.cz
Finanční úřad pro Pardubický kraj, Územní pracoviště v Žamberku
Ing. Marek Faltus , tel.:465 678 330e-mail: Marek.Faltus@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 32 346 Kč/měsíc do 45 044 Kč/měsíc |
Služba zahrnuje zejména: - provádění daňových kontrol, postupů k odstranění pochybností, místních šetření a dalších procesních postupů s daňovými subjekty při správě daní, - písemnou a ústní komunikaci s daňovými subjekty a třetími osobami, vedení protokolovaných jednání, - spolupráci s Policií ČR, Celní správou a dalšími státními orgány, - provádění kompletního důkazního řízení včetně výslechu svědků a následného hodnocení důkazů. Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity. Přihlášky zasílejte nejpozději do 27.12.2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy. Kontaktní osoby: Ing. Marek Faltus a Ing. Ivona Sykáčková 465 678 330, Marek.Faltus@fs.mfcr.cz 466 033 221, Ivona.Sykackova@fs.mfcr.cz
Zdroj: Úřad práce
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 10.05.2023 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013 Projekt nedokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: bn9n6ie
Zdroj: justice.cz
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Žamberku
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz