MAGISTRÁT MĚSTA Zlín
- 577 630 111 - ústředna
- 577 630 120 - tajemník
- 577 630 108 - primátor
- posta@zlin.eu
- is@zlin.eu
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
- Ing. Jiří Korec - primátor
- Mgr. Tomáš Lang - tajemník
19-128661/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
9021-128661/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
27-1909270277/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
9005-128661/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
3048982/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1280972/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
3049002/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
Pobočky
MAGISTRÁT MĚSTA Zlín - L. Váchy 602, Prštné, ZlínMAGISTRÁT MĚSTA Zlín - nám. T. G. Masaryka 5556, Zlín
MAGISTRÁT MĚSTA Zlín - náměstí Míru 464, Zlín
MAGISTRÁT MĚSTA Zlín - třída Tomáše Bati 3792, Zlín
MAGISTRÁT MĚSTA Zlín - Zarámí 4421, Zlín
Provozovny
DĚTSKÝ REHABILITAČNÍ STACIONÁŘ - Žlebová 1590, ZlínMĚSTSKÉ INFORMAČNÍ A TURISTICKÉ STŘEDISKO - náměstí Míru 12, Zlín
- magistrát města
Statutární město Zlín
Ing. Anna Chomiče-mail: AnnaChomic@zlin.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Klíčová náplň práce: .V rámci realizace dopravních investičních akcí zejména zajištění: - předprojektové, územní a projektové přípravy, - výběru projektantů a dodavatelů staveb v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek, - podkladů pro majetkoprávní řízení, územní řízení, stavební povolení a kolaudační řízení, - přejímky provedených prací a komplexního zkušebního provozu dokončených prací. Požadavky: - SŠ vzdělání s maturitou - obor stavební, VŠ – obor stavební výhodou, - praxe ve stavebnictví výhodou, - zodpovědnost, samostatné rozhodování, spolehlivost a pečlivost, - aktivní přístup ke svěřeným věcem, - uživatelská znalost Microsoft Office, - řidičský průkaz skupiny „B“ (aktivní řidič). Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 4 dny sick days, přispěvek na stravování, individuální výběr benefitů v rámci systému Cafetéria.
Statutární město Zlín
Ing. Anna Chomiče-mail: AnnaChomic@zlin.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Klíčová náplň práce: . příjem žádostí o poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, . zajištění podkladů pro přípravu odpovědí podle zákona o svobodném přístupu k informacím, . ve spolupráci s příslušnými odbory vypracování odpovědí na žádosti o poskytnutí informací podle zákona o svorném přístupu k informacím a jejich následné odeslání, či vydání rozhodnutí o odmítnutí či zamítnutí žádosti, . vedení evidence doručených žádosti o poskytnutí informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, apod., . zveřejňování zákonem stanovených informací, . zpracovávání zpráv o výkonu agendy podle zákona o svobodném přístupu k informacím. Požadavky: . VOŠ nebo VŠ bakalářský nebo magisterský studijní program, . samostatnost, pečlivost, spolehlivost, . velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, . uživatelská znalost MS Office.K Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 4 dny sick days, přispěvek na stravování, individuální výběr benefitů v rámci systému Cafetéria.
Statutární město Zlín
Ing. Anna Chomiče-mail: AnnaChomic@zlin.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Klíčová náplň práce: . zajišťuje ucelenou agendu spojenou se samostatným vedením účetních operací oddělení (vedení knihy faktur, likvidace faktur a úhrad dle rozpočtové skladby, sledování plnění příjmů a výdajů dle jednotlivých položek rozpočtu – dodržení rozpočtové kázně, likvidace příjmů a výdajů v hotovosti, inventarizace DDHIM a DHM atd.), . podílí se na zpracování návrhu rozpočtu provozních a investičních výdajů odboru. Požadavky: . minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, obor ekonomický výhodou, Výhody: 5 týdnů dovolené, 4 dny sick days, příspěvek na stravování, individuální výběr benefitů v rámci systému Cafetéria.
Zdroj: Úřad práce
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-002617 | Dodávky | neuvedeno |
Předmět veřejné zakázky je rozdělen na níže uvedené dvě části - stavební práce spočívající v rekonstrukci kuchyně a dodávku a montáž gastrozařízení. Část 1 - rekonstrukce kuchyně Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce spočívající v rekonstrukci stravovací části pavilonu. Rekonstrukce se týká zejména dispozičních úprav varny a zázemí kuchyně. Současně bude provedena výměna vzduchotechniky za novou rekuperační jednotku a bude provedena výměna všech instalací, které jsou většinou původní. Taky bude provedena výměna všech povrchových konstrukcí, dlažeb a obkladů. Část 2 - dodávka gastrozařízení Předmětem veřejné zakázky je dodávka, montáž a zprovoznění nového gastrozařízení. Rovněž bude provedena výměna stávajících původních chladíren a mrazírny, s původní chladírenskou technologií za nové chladící a mrazicí boxy včetně nové chladírenské technologie. Obě části budou realizovány ve vzájemné součinnosti a koordinaci.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-000321 | Služby | 19 427 200,00 Kč |
Místo plnění: Zlín
Předmětem této veřejné zakázky je zajištění základní údržby ploch sečením a sběrem vzniklé hmoty, dále sečením beze sběru posečené hmoty, či jen mulčováním částí pozemků a zákonným nakládáním se vniklým bioodpadem, sběrem, výhrabem listí a jeho odvozem. Sbíraný a shrabaný bioodpad vzniklý údržbou ploch bude uložen či předán k dalšímu zpracování dle platné legislativy o nakládání s odpady. Jednotlivé části veřejné zakázky se liší zejména velikostí území, lokalizací a mechanizací potřebnou pro řádné plnění zakázky. Způsoby sečení jednotlivých částí jsou detailně popsány ve smlouvách individuálně pro jednotlivé části. Veřejná zakázka je rozdělena na části 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 a 8:
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-057641 | Služby | neuvedeno |
Předmětem veřejné zakázky je: a) provozovat útulek v souladu s platnými právními předpisy, zejm. zákonem č. 166/1999 Sb., veterinární zákon, ve znění pozdějších předpisů, a s Provozním řádem útulku, b) provádět odborné zabezpečení zvířat umístěných v útulku, včetně zajištění odpovídajícího veterinárního ošetření a zajištění vhodným krmivem, c) navrhovat koncepční řešení problematiky opuštěných, zaběhnutých, toulavých a pro týrání odebraných zvířat, d) zabezpečovat odborné zákroky při odběru týraných zvířat v souladu s právními předpisy, e) při provádění činností postupovat s odbornou péčí a znalostí platných právních předpisů prostřednictvím odborně zaškolených pracovníků, f) vést řádnou písemnou denní evidenci všech umístěných zvířat a řádným způsobem vést správní, účetní a finanční agendu útulku, spotřebu krmiv a veterinárních léčiv
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-051445 | Dodávky | 9 800 000,00 Kč |
Místo plnění: ul. Sokolovská č.p. 967, 763 02 Zlín, k. ú. Malenovice u Zlína
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky, zhotovení a montáž interiéru pro provoz Domova se zvláštním režimem pro osoby s demencí. V rámci interiéru půjde o kompletní vybavení prostor jak pro klienty, tak pro zaměstnance domova. Bude se jednat zejména o vybavení pokojů, domácností, pracovišť přímé péče, kanceláří a vybavení přidružených provozů (sklady, hygienické provozy atp.).
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-050536 | Dodávky | 4 600 000,00 Kč |
Místo plnění: ul. Sokolovská č.p. 967, 763 02 Zlín, k. ú. Malenovice u Zlína
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky, spočívající v dodávce a montáži gastrozařízení pro provoz Domova se zvláštním režimem pro osoby s demencí. V rámci dodávky gastrozařízení půjde o kompletní vybavení prostoru kuchyně. Stravovací provoz je navržen jako multifunkční a maximálně flexibilní. Prioritně se počítá s dovozem hotové stravy v termoportech z externího zařízení. Je vytvořeno dostatečné zázemí pro manipulaci, mytí a uskladnění termoportů.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-050546 | Stavební práce | 135 000 000,00 Kč |
Místo plnění: ul. Sokolovská č.p. 967, 763 02 Zlín, k. ú. Malenovice u Zlína
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce spočívající v rekonstrukci stávajícího areálu za účelem vybudování zařízení, ve kterém bude poskytována sociální služba – Domov se zvláštním režimem pro osoby s demencí o kapacitě 40 lůžek. Realizací bude vybudováno velmi moderní až nadstandardní zařízení uspořádané do 10 domácností, poskytující specializovanou péči a zcela respektující individualitu, potřeby a přání klientů. Předmětem rekonstrukce jsou tři stávající objekty vzájemně propojené krčkem. V rámci rekonstrukce proběhne výměna oken, dveří, rozvodů ZTI, ústředního topení, elektroinstalace, zařizovacích předmětů, výtahů, vzduchotechniky, budou nové omítky, obklady, podlahoviny atd. Jednotlivé objekty budou zatepleny minerální vatou.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-036748 | neuvedeno |
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-005256 | Stavební práce | neuvedeno |
Místo plnění: Zlín - místní část Velíková.
Výstavba nových splaškových kanalizačních stok a s nimi souvisejících stokových objektů, a rekonstrukce stávající kanalizace v místní části Zlína - Velíková, včetně propojení na stokovou síť v místní části Štípa, která dále pokračuje do Zlína na hlavní sběrač, vedoucí na centrální čistírnu odpadních vod v Malenovicích.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-003201 | Dodávky | 12 436 282,00 Kč |
Projekt řeší systém povodňové služby a preventivní povodňové ochrany na území statutárního města Zlín, tedy na území působnosti minimálně jedné obce s rozšířenou působností, prostřednictvím rozšíření lokálního výstražného systému a varovného informačního systému. Cílem tohoto projektu je realizace rozšíření stávajícího varovného a informačního systému v Statutárním městě Zlín. Město Zlín má stávající varovný systém, skládající se z několika stovek bezdrátových hlásičů, který bude doplněný novými hlásiči, dalším převaděčem v oblasti Kudlova, srážkoměrem a hladinoměrem v oblasti Malenovic. Varovný a informační systém slouží k současnému zvukovému vyrozumění obyvatelstva dané lokality. Cílem tohoto projektu je zlepšení ozvučení území města Zlín. Navržený systém musí být proto plně kompatibilní se stávajícím systémem.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2020-014371 | Stavební práce | neuvedeno |
Cílem zadavatele je vybrat technologické řešení pro zpracování komunálního odpadu a nakládání s ním poté, co nabudou účinnosti nová pravidla pro nakládání s komunálním odpadem. Zadavatel zvažuje dvě možné varianty, a to cestu mechanické recyklace a cestu chemické recyklace. Zadavatel v tuto chvíli hodlá realizovat průzkum trhu v podobě předběžné tržní konzultace podle § 33 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek („ZZVZ“). V rámci těchto konzultací hodlá vést diskusi s odborníky či dodavateli s cílem získat informace o způsobu, jakým lze naplnit potřeby zadavatele. Bližší informace k předmětu předběžných tržních konzultací jsou k dispozici na profilu zadavatele (http://nen.nipez.cz/profil/MMZ).
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-026923 | Dodávky | 25 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Zlín
Předmětem veřejné zakázky je vybudování a zprovoznění informačního, navigačního a závorového systému parkování a vybudování dispečinkového pracoviště, které bude obsluhovat inteligentní dopravní systémy ve Zlíně (dále jen „Systém“). V Systému budou zahrnuta parkovací místa - plochy parkovacího stání na parkovištích Městské divadlo, Bartošova, Gahurova, Nad Tržnicí a Velké kino. Tato parkoviště budou osazena detekčními prvky pro snímání obsazenosti parkovacích míst. Předmětem veřejné zakázky je mimo jiné rovněž zkušební provoz v rámci zajištění plné funkčnosti celého navigačního a parkovacího systému (díla), technická podpora jeho provozu, servis všech částí Systému a související stavební práce.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-044929 | Služby | 13 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Statutární město Zlín
Předmětem veřejné zakázky je zpracování prováděcí projektové dokumentace a dokumentace pro zadání stavebních prací vč. soupisu stavebních prací s výkazem výměr, zpracování projektové dokumentace pro změnu stavby před dokončením, která vychází z projektové dokumentace pro vydání stavebního povolení, vč. inženýrské činnosti.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-002377 | Stavební práce | neuvedeno |
Zajištění výstavby parkovacího domu včetně potřebných přípojek inženýrských sítí, přeložek inženýrských sítí, příjezdových a přístupových komunikací (chodníku pro chodce) a pásů zeleně, o dvou podlažích a s kapacitou přibližně 40 parkovacích míst a následné zajištění provozování a užívání tohoto Parkovacího domu po dobu 15 let.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-021658 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Zlín
Zadavatel má v úmyslu zadat veřejnou zakázku na služby „Zajištění nakládání s komunálním odpadem statutárního města Zlína“ („veřejná zakázka“). Zadavatel disponuje dokumentem s názvem „Předmět plnění VZ“, který je přílohou této výzvy. Dokument představuje shrnutí cílů, kterých má být v rámci plnění veřejné zakázky dosaženo. Účelem PTK je především zjištění, jakým způsobem může zadavatel k dosažení cíle dospět, a to i s přihlédnutím k reálné situaci na trhu služeb nakládání s komunálním odpadem. Zadavatel očekává, že v průběhu PTK obdrží od potenciálních dodavatelů veřejné zakázky relevantní informace k nastavení zadávacích podmínek pro efektivní a kvalitní realizaci díla.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 051
Zdroj: Internet
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.07.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 24.03.2022 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.12.2021 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 15.11.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.08.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.04.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.12.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 21.09.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 17.03.2020 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.11.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 18.04.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.03.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.12.2018 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.10.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.10.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.08.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.04.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 18.01.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.11.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.06.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.06.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 26.06.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.06.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.04.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.04.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.01.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.11.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.10.2016 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.10.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.05.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.02.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.05.2015 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2015 Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.06.2014 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 11.06.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 29.05.2014 Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 15.11.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 15.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.08.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.05.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.03.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.08.2012 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.11.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.08.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.03.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.03.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.05.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.05.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.03.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.12.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 25.06.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 06.03.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.11.2008 Projekt dokončen
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen MF-PO
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt v realizaci
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: 5ttb7bs
Zdroj: justice.cz
MAGISTRÁT MĚSTA Zlín
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz