ÚŘAD PRO OCHRANU HOSPODÁŘSKÉ SOUTĚŽE
- 542 167 111 - ústředna
- 542 167 225 - tiskový mluvčí
- posta@uohs.cz
PO 08:00-16:00 hod.
ÚT 08:00-16:00 hod.
ST 08:00-16:00 hod.
ČT 08:00-16:00 hod.
PÁ 08:00-16:00 hod.
- úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Ing. Marie Vidláková, tel.:+420 542 167 575e-mail: marie.vidlakova@uohs.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 800 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
REFERENT/KA HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY Chcete se podílet na materiálně-technickém zásobování pro správní úřad? Jste manuálně zručný/á a umíte se postavit k práci? Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás! Úřad pro ochranu hospodářské soutěže rozšiřuje svůj tým v rámci Oddělení hospodářské správy, kdy hledá uchazeče/čku na technicko-hospodářskou práci. Co u nás budete dělat? o zajišťovat materiálně technické zásobování pro Úřad, o zajišťovat správu majetku Úřadu, o sestavovat plány majetkové správy podle propočtů, sumarizací, výsledků inventur a potřeb, o objednávat a zajišťovat nákupy veškerého kancelářského materiálu včetně spotřebního materiálu pro kancelářskou techniku Úřadu, provádět distribuce na jednotlivé odbory, o zajišťovat řádný technický stav, údržbu a opravy vybraných technických zařízení v sídle Úřadu, zejména výtahů, výměníkové stanice, klimatizace atd., o zajišťovat údržbu malých venkovních ploch, vč. péče o zeleň, o zajišťovat a organizovat údržbu a opravy majetku včetně ekonomického vyhodnocování vynaložených prostředků. Co od Vás očekáváme? o ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, ideálně technického zaměření, o ŘP sk. B - aktivní řidič, o samostatnost, dotahování do konce, o manuální zručnost o že jste osoba flexibilní, pečlivá a spolehlivá. Výhodou pro Vás bude: o obdobná praxe v oblasti hospodářské správy, o možnost nástupu od 8/2024, o dobré reference či doporučení. Co Vám nabízíme? o práci v dynamickém a přátelském kolektivu tvořeném odborníky, o moderní pracovní prostředí v centru Brna, o finanční ohodnocení - 9. platová třída (plat 21 710 Kč až 31 820 Kč dle započitatelné praxe), osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny, o příspěvky z FKSP (na stravování, na produkt spoření na stáří, na životní a pracovní výročí), o aktivní podporu odborného vzdělávání, o 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day), o pružnou pracovní dobu (Po - Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.), o garanta zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby, o pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. V případě zájmu zašlete životopis na e-mailovou adresu: personalni@uohs.gov.cz, kdy do předmětu uveďte název daného místa. Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel. 542 167 575. Zaměstnanecké výhody: o osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny, o příspěvky z FKSP (na stravování, na produkt spoření na stáří, na životní a pracovní výročí), o aktivní podpora odborného vzdělávání, o 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day), o pružná pracovní doba (Po - Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.), o garant zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby.
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Ing. Marie Vidláková, tel.:+420 542 167 575e-mail: marie.vidlakova@uohs.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 780 Kč/měsíc do 45 420 Kč/měsíc |
PRÁVNÍK/ČKA NEBO EKONOM/KA V ODDĚLENÍ DOMINANCE A VERTIKÁLNÍCH DOHOD - VÝROBA Chcete se podílet na ochraně konkurenčního prostředí v ČR? Máte zájem o zajímavou a inspirativní práci, při které budete identifikovat a stanovat postupy řešení případů narušujících soutěž? Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás! Úřad pro ochranu hospodářské soutěže rozšiřuje svůj tým odborníků v rámci Oddělení dominance a vertikálních dohod - výroba, kdy hledá uchazeče s právnickým nebo ekonomickým vzděláním. Co u nás budete dělat? o řešit případy narušující hospodářskou soutěž formou vertikálních dohod, zneužití dominantního postavení a výkonu veřejné moci orgány veřejné správy ve smyslu zákona o ochraně hospodářské soutěže a Smlouvy o fungování Evropské Unie, o připravovat návrhy rozhodnutí ve všech věcech správních řízení na prvním stupni a spadajících do kompetence odboru, jakož i dalších rozhodnutí s těmito řízeními souvisejícími, o monitorovat a analyzovat konkurenční prostředí na relevantních trzích a v oblastech národního hospodářství. Co od Vás očekáváme? o ukončené VŠ vzdělání v magisterském studijním programu Právo, právní a veřejnosprávní činnost, zejm. Právo a právní věda, Teoretické právní vědy, Právní specializace, Veřejná správa apod., nebo ukončené VŠ vzdělání v magisterském studijním programu ekonomického zaměření, o povědomí nebo alespoň aktivní zájem o problematiku hospodářské soutěže, o dobré vyjadřovací schopnosti, o orientaci v MS Office, v prostředí Windows 10 a ASPI, o schopnost samostatné práce, chuť neustále se učit novým věcem a vzdělávat se, o jste osoba flexibilní, pečlivá a spolehlivá. Výhodou jsou znalosti a předchozí zkušenost s aplikací správního řádu a znalost anglického jazyka. Co Vám nabízíme? o částečný úvazek 6 nebo 7 hodin denně (30 nebo 35 hodin týdně), o práci v dynamickém a přátelském kolektivu tvořeném odborníky, o moderní pracovní prostředí v centru Brna, o zajímavé finanční ohodnocení - 13. platová třída (plat 30 780 Kč až 45 420 Kč dle započitatelné praxe), osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny, o příspěvky z FKSP (na stravování, na produkt spoření na stáří, na životní a pracovní výročí), o aktivní podporu odborného vzdělávání, o 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day), o možnost práce z domova (po dohodě s nadřízeným), o pružnou pracovní dobu (Po - Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.), o garanta zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby, o jedná se o pracovní poměr na dobu určitou do 31. 3. 2026 (s možností přijetí do služebního poměru), o obor služby je "Ochrana hospodářské soutěže a dozor nad zadáváním veřejných zakázek". Další informace: o nástup od 1. 9. 2024 nebo dle dohody. V případě zájmu zašlete životopis spolu s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@uohs.gov.cz, kdy do předmětu uveďte název daného místa. Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel. 542 167 575. " příspěvky z FKSP (na stravování, na produkt spoření na stáří, na životní a pracovní výročí), " aktivní podpora odborného vzdělávání, " 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day), " možnost práce z domova (po dohodě s nadřízeným), " pružná pracovní doba (Po - Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.), " garant zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby.
Zdroj: Úřad práce
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2018-044112 | Z2018-044112 | nen.nipez.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-054638 | Dodávky | 5 520 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je dodávka 240 ks nových notebooků a 240 ks nových monitorů s dokovací funkcionalitou (dále jen „monitory“). Součástí dodávky jsou taktéž licence operačního systému Microsoft Windows, nevýhradní licence na veškerý software, který má povahu autorského díla, veškeré doklady, které se k dodávanému předmětu veřejné zakázky a jeho užívání vztahují, prohlášení o shodě, dále zajištění dopravy notebooků a monitorů do místa dodání (sídlo zadavatele), odvoz případných přepravních vratných obalů, a záruční servis. Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky, včetně technických, obchodních a jiných smluvních podmínek, je specifikováno v Zadávací dokumentaci ze dne 28. 11. 2023 a jejích přílohách.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 08.12.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.11.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.09.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.03.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.02.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.01.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: fs2aa2t
Zdroj: justice.cz
ÚŘAD PRO OCHRANU HOSPODÁŘSKÉ SOUTĚŽE
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz