GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
- 296 852 222 - ústředna
- 296 851 891 - tiskový mluvčí
- 296 854 440 - protikorupční linka
- podatelna@fs.mfcr.cz
- tiskove@fs.mfcr.cz
- korupce@fs.mfcr.cz
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:00 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.
tiskový mluvčí
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
PÁ Zavřeno
11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
107-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
123-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
CZ0807100345340190156021 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
FINANČNÍ ÚŘAD PRO JIHOČESKÝ KRAJ - Mánesova 1803/3a, České Budějovice 7, České Budějovice
FINANČNÍ ÚŘAD PRO JIHOMORAVSKÝ KRAJ - náměstí Svobody 98/4, Brno-město, Brno
FINANČNÍ ÚŘAD PRO KARLOVARSKÝ KRAJ - Krymská 2011/2a, Karlovy Vary
FINANČNÍ ÚŘAD PRO KRAJ VYSOČINA - Tolstého 1455/2, Jihlava
FINANČNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ - Horova 824/17, Pražské Předměstí, Hradec Králové
FINANČNÍ ÚŘAD PRO LIBERECKÝ KRAJ - 1. máje 97/25, Liberec III-Jeřáb, Liberec
FINANČNÍ ÚŘAD PRO MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ - Na Jízdárně 3162/3, Moravská Ostrava, Ostrava
FINANČNÍ ÚŘAD PRO OLOMOUCKÝ KRAJ - Lazecká 545/22, Lazce, Olomouc
FINANČNÍ ÚŘAD PRO PARDUBICKÝ KRAJ - Boženy Němcové 2625, Zelené Předměstí, Pardubice
FINANČNÍ ÚŘAD PRO STŘEDOČESKÝ KRAJ - Na Pankráci 1685/17, Nusle, Praha
FINANČNÍ ÚŘAD PRO ÚSTECKÝ KRAJ - Velká Hradební 61, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem
FINANČNÍ ÚŘAD PRO ZLÍNSKÝ KRAJ - třída Tomáše Bati 21, Zlín
ODVOLACÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ - Masarykova 427/31, Brno-město, Brno
SPECIALIZOVANÝ FINANČNÍ ÚŘAD - nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, Holešovice, Praha
FinancniSpravaCR
- generální finanční ředitelství
Generální finanční ředitelství /Vinohradská/
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 190 Kč/měsíc do 38 170 Kč/měsíc |
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností - kontrola účetnictví - daňová evidence - DPH Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9791506
Generální finanční ředitelství /Hvožďanská/
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 510 Kč/měsíc do 34 620 Kč/měsíc |
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: kontrola použití prostředků státního rozpočtu, dotací ze státního rozpočtu a prostředků Evropské unie, vypracování stanovisek a rozhodnutí. Nabízíme:pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9792664
Finanční úřad pro hl. m. Prahu , Územní pracoviště pro Prahu 2
Mgr. Ludmila Škopková, tel.:+420 224 041 355Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 860 Kč/měsíc |
KONTAKT - Mgr. Ludmila Škopková, tel.: +420 224 041 355, ludmila.skopkova@fs.mfcr.cz Náplň práce: kontrolu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu fyzických osob, daň z přidané hodnoty, správu osobních daňových účtů, provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu. Nabízíme : - stabilitu a zázemí velké státní organizace - motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky) - pružnou pracovní dobu - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna a 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí a až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům - příspěvek na stravování - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních a letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven - propracovaný vzdělávací program a možnost zahraničních stáží - možnost profesního růstu https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9771496
Finanční úřad pro hl. m. Prahu , Územní pracoviště pro Prahu 2
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
KONTAKT : Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrolu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu právnických osob, - oblast daňové evidence a účetnictví. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9602788
Finanční úřad pro hl.m.Prahu - nábř. Kpt. Jaroše 1000/7, Praha 7
Kurková Irena, tel.:+420 220 364 503e-mail: Irena.kurkova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 939 Kč/měsíc do 46 546 Kč/měsíc |
KONTAKT : Kurková Irena, tel.: +420 220 364 503, e-mail: Irena.kurkova@fs.mfcr.cz Bližší informace včetně žádosti do výběrového řízení: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | O nás | Finanční správa (financnisprava.cz) ZAM. VÝHODY : Příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven.
Finanční úřad pro hl.m.Prahu - nábř. Kpt. Jaroše 1000/7, Praha 7
Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc |
KONTAKT : Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: zajištění komplexní agendy vyměřování daně z příjmů právnických osob a daně z přidané hodnoty, správa osobních daňových účtů, provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu, vyřizování žádostí a zpracování stanovisek v souladu s daňovým řádem. Nabízíme: - pružnou služební dobu, - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9533673
Finanční úřad pro hl. m. Prahu - Štěpánská 619/28, 112 33 Praha 1
Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc |
Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: zajištění správy více druhů daní u přidělených daňových subjektů, za oblast spravovaných daní vedení části spisů daňových subjektů, provádění potřebných procesních úkonů podle daňového řádu, vyrozumívání daňových subjektů o nedoplatku, zpracovávání výkazů nedoplatků a předávání k vymáhání. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/nabidka-zamestnani/app/detail/9382617
Územní pracoviště pro Prahu 2 Vinohradská č.p. 2488/49
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 860 Kč/měsíc |
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrolu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu fyzických osob, daň z přidané hodnoty, - správu osobních daňových účtů - provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu Nabízíme: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnost výkonnostních a cílových odměn, - možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9836767
Územní pracoviště pro Prahu 2 Vinohradská č.p. 2488/49
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 28 780 Kč/měsíc |
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: zajištění správy daní, zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení, stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost, kontrola řádného plnění daňových povinností, kontrola účetnictví, daňová evidence, DPH. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9836293
Územní pracoviště pro Prahu 8
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 510 Kč/měsíc |
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - v rámci správy daní provádění daňových kontrol u více druhů daní se zaměřením na DPH, - vyhledávací činnosti a postupy k odstranění pochybností podle daňového řádu, - oblast daňové evidence a účetnictví. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9836796
Generální finanční ředitelství /Hvožďanská/
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 510 Kč/měsíc do 34 620 Kč/měsíc |
Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: výkon správy daní v rozsahu své působnosti, kontrola použití prostředků státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv a prostředků poskytnutých z nich, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a Národního fondu v rámci správy odvodů za porušení rozpočtové kázně. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9834931
Územní pracoviště pro Prahu 2 Vinohradská č.p. 2488/49
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 510 Kč/měsíc |
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrola více druhů daní se zaměřením na daň z přidané hodnoty, - oblast daňové evidence, - účetnictví. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9835742
Generální finanční ředitelství Českomoravská č.p. 220/29
Ing. Dalibor N. Vodák, tel.:224 042 742e-mail: dalibor_nataniel.vodak@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 750 Kč/měsíc |
Ing. Dalibor N. Vodák, tel.: 224 042 742, e-mail: dalibor_nataniel.vodak@fs.mfcr.cz Náplň práce: - odpovědnost za svěřené vozidlo vč. příslušenství a zodpovídá za jeho řádný technický stav; - zodpovědnost za bezpečenou přepravu osob a nákladů; - vedení řádné evidence v Záznamu o provozu vozidla (počet ujetých km, hodinu začátku a konce jízdy, tankování pohonných hmot, spotřebu pohonných hmot i oleje); - měsíční vyúčtování spotřeby pohonných hmot, ujetých km a oleje; - odpovědnost za předměty, které mu byly svěřeny k převozu, svěřené předměty (materiál) doručí určenému pracovníkovi na místo určení; - provádění stěhovacích prací v rámci FÚ pro hl. m. Prahu Nabízíme: místo výkonu Českomoravská 220/29; platové zařazení: platová třída 4; předpokládaný den nástupu: listopad/prosinec 2024; pracovní poměr v režimu zákoníku práce; stabilita a zázemí ve velké státní organizaci; pružná pracovní doba; 25 dní dovolené; výhody plynoucí z Kolektivní smlouvy: 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice, příspěvek na stravování, příspěvek z FKSP a další zaměstnanecké benefity. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9832984
Územní pracoviště pro Prahu 9 nábřeží Kapitána Jaroše č.p. 1000/7
Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 860 Kč/měsíc |
Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: - správu daně z přidané hodnoty, - správu daně z příjmů praávnických osob, - provádění řízení a postupů a úkonů podle daňového řádu. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9834971
Generální finanční ředitelství /Hvožďanská/
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 510 Kč/měsíc do 34 620 Kč/měsíc |
Ing. Dalibor N. Vodák, tel.: 224 042 742, e-mail: dalibor_nataniel.vodak@fs.mfcr.cz Náplň práce: provádění kontroly použití poskytnutých prostředků ze státního rozpočtu, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie, vypracování stanovisek a rozhodnutí. Nabízíme: - pružná pracovní doba - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí - až 5 dnů služebního volna k individuálních studijním účelům - příspěvek na stravování - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připoji. resp. doplňkové penzijní spořední, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie) - rekreace ve vlastních rekreačních začízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová Multisport karta (i pro rodinné příslušníky) - možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven - možnost výkonnostních a cílových odměn, - možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9833347
Územní pracoviště pro Prahu 2 Vinohradská č.p. 2488/49
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 190 Kč/měsíc |
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností - kontrola účetnictví - daňová evidence - DPPO Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9834941
Územní pracoviště pro Prahu 2 Vinohradská č.p. 2488/49
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 860 Kč/měsíc |
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrola více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu fyzických osob, daň z přidané hodnoty, - správa osobních daňových účtů - provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9834951
Územní pracoviště pro Prahu 9 nábřeží Kapitána Jaroše č.p. 1000/7
Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 860 Kč/měsíc |
Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: - správu daně z přidané hodnoty - správu daně z příjmu právnických osob - provádění řízení a postupů a úkonů podle daňového řádu Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9831926
Územní pracoviště pro Prahu 2 Vinohradská č.p. 2488/49
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 860 Kč/měsíc do 33 970 Kč/měsíc |
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrolu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu fyzických osob a daň z přidané hodnoty, - správu osobních daňových účtů, - provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu. Nabízíme: možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9832890
Finanční úřad pro hlavní město Prahu Štěpánská č.p. 619/28
Mgr. Rudolf Kargl, tel.:224 041 051e-mail: rudolf.karlg@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Mgr. Rudolf Kargl, tel.: 224 041 051, e-mail: rudolf.karlg@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kompletní zajišťování agendy STO - systém technické ochrany; - zajišťování správy budov a majetku FÚ pro hl. m. Prahu; - kontrolování technického stavu majetku, příprava požadavků na opravy a údržbu majetku, zajišťování realizací oprav majetku a řešení jeho havarijního stavu, kontrola prováděných prací při údržbě, opravách a servisu technologií; - správa stavebně-technické dokumentace objektů FÚ pro hl. m. Prahu, vedení evidence veškerých podkladů potřebných pro archivaci; - podílení se na přípravě a zadávání výběrových řízení zejména u oprav a údržovacích prací, a kontrole veřejných zakázek malého rozsahu (VZMR); - zajišťování podkladů pro smluvní vztahy, zpracovávání podnětů k případnému ukončení nebo změn dodavatelů provozních smluv v rámci svěřených agend, zajišťování případné reklamace vyplývající ze smluvních vztahů; - přijímání veškerých podnětů z FÚ pro hl. m. Prahu a jeho Územních pracovišť a jejich řešení v rámci svěřené agendy (práce se provádí v příslušné SW aplikaci); - zpracovávání podkladů pro návrh rozpočtu v rámci své působnosti pro zabezpečení potřeb příslušného oddělení; - vedení komplexní administrativy potřebné k zajištění řádného nakládání s majetkem. Nabízíme: místo výkonu Praha 1, Štěpánská 28; platové zařazení: platová třída 9; předpokládaný den nástupu: září/říjen/listopad 2024; pracovní poměr v režimu zákoníku práce; stabilita a zázemí ve velké státní organizaci; pružná pracovní doba; motivační ohodnocení; 25 dní dovolené; 5 dní indispozičního volna; možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci; příspěvek na stravování; čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii). https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9832071
Generální finanční ředitelství /Vinohradská/
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 430 Kč/měsíc do 39 320 Kč/měsíc |
petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - správu daně z příjmů právnických osob a daně z přidané hodnoty, - provádění řízení, postupů a úkonů podle daňového řádu, - zpracování potřebných podkladů pro interní statistiky, analýzu a plánování, - správa osobních daňových účtů. Nabízíme: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnost výkonnostních a cílových odměn, - možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9830740
Generální finanční ředitelství /Vinohradská/
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 860 Kč/měsíc do 33 970 Kč/měsíc |
petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrola více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu fyzických osob, daň z přidané hodnoty, - správa osobních daňových účtů - provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu Nabízíme: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnost výkonnostních a cílových odměn, - možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9831578
GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ, Finanční úřad, Peroutkova 61
Budinová Petra Bc., tel.:+420 224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 860 Kč/měsíc do 33 970 Kč/měsíc |
tel.: +420 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: zajišťování agendy fází daňového řízení, správy více druhu daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění v odboru vyměřovacím fyzických osob; přijímání a zpracování daňových tvrzení v rámci správy daní, vyměřování a doměřování daně včetně příslušenství a úkony na ně navazující; provádění postupů k odstranění pochybností, zpracování žádostí a stanovisek; vydávání rozhodnutí při správě daní, ukládání pokut; kontrola osobních daňových účtů a předávání nedoplatků do vymáhání. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9823537
Zdroj: Úřad práce
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2017-008699 | Z2017-008699 | nen.nipez.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-058636 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Místem plnění VZ je Česká republika – Generální finanční ředitelství, Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1, případně pracoviště zadavatele na adrese Žitná 563/12, 120 00 Praha 2 nebo sídlo dodavatele s využi
Předmětem této veřejné zakázky je poskytování technické podpory a rozvoje Aplikace elektronických dražeb APED (dále jen „aplikace APED“), nástroje pro provádění elektronických dražeb v rámci Finanční správy České republiky dle ustanovení § 194a zákona č. 280/2009 Sb., daňového řádu, ve znění pozdějších předpisů, a to v souladu se Smlouvou o technické podpoře a rozvoji aplikace elektronických dražeb APED, která tvoří Přílohu č. 2 ZD, po dobu 24 měsíců. Nynější podoba architektury aplikace APED je uvedena v Příloze č. 9 ZD. Stávající popis softwarového řešení aplikace APED je charakterizován v Příloze č. 10 ZD. f) podpora případné migrace dat, g) zajištění instalací a konfigurací provedených úprav APED včetně úprav provedených dle čl. I. odst. 3 smlouvy, která tvoří Přílohu č. 2 ZD. Rozvoj V rámci rozvoje aplikace APED bude dodavatel pro zadavatele provádět úpravy aplikace APED v celkovém maximálním rozsahu 80 MD, kdy jeden MD představuje 8 hodin práce jednoho pracovníka. Zadavatel není povinen odebrat celý rozsah MD, ukáže-li se v průběhu realizace předmětu plnění VZ, že jej lze pořídit s menšími kapacitními nároky. Zadavateli budou fakturovány jen práce ve skutečně provedeném rozsahu. Technická podpora V rámci technické podpory aplikace APED bude dodavatel pro zadavatele vykonávat následující činnosti: a) zajištění služby Service Desk v režimu 7 x 24 (nepřetržitě 24 hodin, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce), která bude dostupná a provozuschopná v internetovém prohlížeči
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-058639 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Konkrétní místa plnění VZ jsou specifikována v Příloze č. 1 smlouvy – Místa instalace zařízení a kontaktní osoby.
Předmětem této veřejné zakázky je poskytování servisních služeb a průběžné profylaktické údržby elektronických úředních desek (dále také „EÚD“) skládajících se z technických (hardware) a programových (software – systémových i aplikačních) částí, a to včetně vzdálené správy obsahu EÚD, zajištění vzdáleného monitoringu funkčnosti a veškerých oprav hardwarových částí EÚD, a to za podmínek, které jsou podrobně uvedeny ve Smlouvě na poskytování servisních služeb včetně průběžné profylaktické údržby úředních desek (dále také „smlouva"), která tvoří Přílohu č. 2 ZD. Bližší specifikace EÚD je uvedena v Příloze č. 1 smlouvy – Místa instalace zařízení a kontaktní osoby a Příloze č. 2 smlouvy – Specifikace EÚD.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-056844 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Konkrétní místa plnění VZ jsou specifikována v Příloze č. 3 ZD – Specifikace věcných prostředků požární ochrany a požárně bezpečnostních zařízení.
Předmětem plnění veřejné zakázky je závazek dodavatele provádět v souladu se zákonem č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů a vyhláškou č. 246/2001 Sb., o stanovení podmínek požární bezpečnosti a výkonu státního požárního dozoru, ve znění pozdějších předpisů, ČSN 73 0873 Požární bezpečnost staveb – zásobování požární vodou a dalšími závaznými právními a technickými normami pravidelné kontroly provozuschopnosti a periodické zkoušky, dodání nových hasicích přístrojů, zajištění ekologické likvidace vyřazených hasicích přístrojů a servisní činnost věcných prostředků požární ochrany a požárně bezpečnostních zařízení, a to v souladu s podmínkami uvedenými v návrzích Smluv o poskytování služeb, které tvoří Přílohu č. 2 ZD, a současně v souladu s Přílohou č. 3 ZD - Specifikace věcných prostředků požární ochrany a požárně bezpečnostních zařízení.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-056531 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Zadavatel uvádí v Příloze č. 5 Zadávací dokumentace - Specifikace servisované technologie a místa plnění servisní podpory.
Předmětem plnění veřejné zakázky (dále také „VZ“) je zajištění servisní podpory stávající centrální IP telefonie založené na systému OpenScape Voice (dále jen „servisní podpora“). konfigurační a servisní podpora a školení (kategorie C). Podrobnější specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je uvedena v Příloze č. 1 Zadávací dokumentace – Návrh servisní smlouvy. Požadované parametry servisní podpory dle jednotlivých kategorií a její rozsah jsou uvedeny v Příloze č. 4 Zadávací dokumentace - Specifikace požadovaných parametrů servisní podpory (SLA) a v Příloze č. 5 Zadávací dokumentace - Specifikace servisované technologie a místa plnění servisní podpory. Servisní podporou se rozumí zajištění formou SLA lokální podpory nasazené technologie společnosti Unify, prostřednictvím certifikovaného partnera. Servisní podporou se rozumí poskytování odborných služeb souvisejících s užíváním nasazené technologie. Servisní podpora zahrnuje 3 kategorie služeb: základní technická podpora (kategorie A), SW a HW podpora (kategorie B),
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-053616 | Služby | 17 920 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění je pracoviště zadavatele na adrese nábř. Kpt. Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7, případně sídlo zadavatele na adrese Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1. V případě, že to bude vyžadovat povaha pož
Veřejná zakázka (dále také "VZ" ) je rozdělena na 2 samostatné části, a to Část 1 s názvem „Poskytování právních služeb v oblasti ICT a kybernetické bezpečnosti“ a Část 2 s názvem „Poskytování obecného právního poradenství“. Předmětem této VZ je poskytování odborného právního poradenství, tj. poskytování právních služeb, které budou spočívat zejména ve zpracování stanovisek, rozborů a podpoře nebo nezávislé supervizi při realizaci projektů zadavatele, a to za podmínek, které jsou podrobně uvedeny v jednotlivých Rámcových dohodách o poskytování právních služeb (dále také „Dohoda“ nebo „Rámcová dohoda“), které tvoří Přílohu č. 2 ZD 1 – ZD 2. Výsledkem zadávacího řízení, resp. každé části bude uzavření Rámcové dohody s jedním vybraným dodavatelem. Bližší specifikace předmětu VZ, doby plnění VZ, požadavků na prokázaní kvalifikace, požadavků na způsob zpracování nabídkové ceny a pravidel pro hodnocení nabídek jsou blíže uvedeny v ZD k jednotlivým částem VZ. Dodavatel je oprávněn podat nabídku na jednu nebo na obě části VZ, a to pro každou část samostatně.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-052854 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Místem plnění jsou následující adresy zadavatele Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1, Žitná 563/12, 120 00 Praha 2. Stanovení místa plnění nevylučuje využití vzdáleného přístupu dodavatele.
Předmětem této veřejné zakázky jsou služby technické podpory a úprav webových formulářů. Webové formuláře jsou webové aplikace umožňující zejména vyplnění formuláře včetně kontroly vstupů, vygenerování výstupu ve formátu pdf a xml, komunikaci se systémy EPO (Elektronická podání Finanční správy) a ISDS (Informační systém datových schránek).
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-008143 | Služby | 2 725 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Česká republika
Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb k Systému ADIS. Předmět plnění smlouvy se sestává z následujících činností týkajících se Systému ADIS: a. Podpora provozu Aplikace ADIS a pozáruční servis Aplikace ADIS (dále jen „Plnění A“), b. Zajišťování vývoje Aplikace ADIS (dále jen „Plnění B“), c. Služby ADIS Hotline, konzultační služby, technická podpora (dále jen „Plnění C“), d. Činnosti podpory kybernetické bezpečnosti ADIS (dále jen „Plnění D“). Plnění A, B, C a D jsou podrobně popsány v Rámcové dohodě, resp. jejích přílohách.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2016-006401 | Služby | 5 970 000,00 Kč |
Místo plnění: Benešov
Předmětem veřejné zakázky je zajištění úklidu v budovách Finančních úřadů v ČR.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-008347 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Česká republika
Předmětem VZ je optimalizovat zpracování a organizační uspořádání procesů, podprocesů a činností Sekce ekonomiky Generálního finančního ředitelství a útvarů provozního zabezpečení orgánů finanční správy a navrhnout optimální počty pracovníků vykonávajících jednotlivé procesy a agendy, optimalizovat a zefektivnit oběh dokladů souvisejících s výkonem jednotlivých agend, procesů, podprocesů a činností a stanovit metriky jejich hodnocení.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-038385 | Dodávky | neuvedeno |
Místo plnění: Praha
Předmětem plnění veřejné zakázky je pořízení nového HW, upgrade a rozšíření stávajícího HW včetně instalace a integrace těchto komponent do stávající struktury. Jedná se průřezově o veškerý HW nutný pro provoz IS ADIS a to servery, diskové pole, zálohovací zařízení, páskové knihovny, SAN directory a virtualizační zařízení SVC.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2020-007963 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Ústecký kraj
Předmětem VZ je zajištění recepčních a informačních služeb.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-006484 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Česká republika
Předmětem veřejné zakázky je poskytování technické podpory IS AVISME v tomto rozsahu: služby servisní podpory a hotline, školení uživatelů a školitelů, řešení servisních hlášení, profylaxe a optimalizace systémového prostředí, nutné úpravy aktuální verze systému v návaznosti na změny legislativy a jednotlivých metodik, poskytování nových verzí a opravné balíčky.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-019608 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Česká republika
Předmětem veřejné zakázky je zajištění kompletního pozáručního servisu serverů a jejich příslušenství, na kterých je provozován informační systém ADIS.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 10.05.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Zdroj: Český telekomunikační úřad
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: p9iwj4f
Zdroj: justice.cz
GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz