HASIČSKÝ ZÁCHRANNÝ SBOR KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE krajské ředitelství, územní odbor a požární stanice
- 950 530 111 - spojovatelka
- 950 530 221 - podatelna
- 950 530 226 - velitel
- 950 530 720 - územní odbor
- 950 530 229 - sekretariát krajského ředitele
- spisovna@hkk.izscr.cz
- plk. Ing. David Pouč - ředitel
- plk. Ing. Libor Opletal - ředitel, územnní odbor
- mjr. Ing. Dušan Jičínský - velitel
19-4237881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
107-4237881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
10022-4237881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
Ústředí
MINISTERSTVO VNITRA-GENERÁLNÍ ŘEDITELSTVÍ HZS ČR - Kloknerova 2295/26, Chodov, PrahaNejbližší pobočky
HASIČSKÝ ZÁCHRANNÝ SBOR PARDUBICKÉHO KRAJE krajské ředitelství, územní odobr, požární stanice Pardub - Teplého 1526, Zelené Předměstí, Pardubice20,38 kmHASIČSKÝ ZÁCHRANNÝ SBOR KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE požární prevence Hradec Králové - Úprkova 13/30, Malšovice, Hradec Králové
HASIČSKÝ ZÁCHRANNÝ SBOR KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE územní odbor a požární stanice Rychnov nad Kněžnou - Na Spravedlnosti 2010, Rychnov nad Kněžnou
HASIČSKÝ ZÁCHRANNÝ SBOR LIBERECKÉHO KRAJE krajské ředitelství Liberec - Barvířská 29/10, Liberec III-Jeřáb, Liberec83,24 km
HASIČSKÝ ZÁCHRANNÝ SBOR KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE územní odbor a požární stanice Trutnov - Náchodská 475, Poříčí, Trutnov
HASIČSKÝ ZÁCHRANNÝ SBOR KRAJE VYSOČINA krajské ředitelství Jihlava - Ke Skalce 4960/32, Jihlava92,10 km
HASIČSKÝ ZÁCHRANNÝ SBOR KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE územní odbor a požární stanice Náchod - Náchodská 530, Velké Poříčí
HASIČSKÝ ZÁCHRANNÝ SBOR KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE požární stanice Hradec Králové - Pražská třída 230/153z, Plačice, Hradec Králové
HASIČSKÝ ZÁCHRANNÝ SBOR KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE požární stanice Nový Bydžov - Bratří Mádlů 201, Nový Bydžov
- hasičský záchranný sbor
Hasičský záchranný sbor Královéhradeckého kraje
Mgr. Martin Mičan , tel.:950 530 775e-mail: martin.mican@hkk.izscr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 47 620 Kč/měsíc |
Charakteristika pozice: - Pozice vedoucí na oddělení právní a organizační - Místem služebního působiště je Hradec Králové na adrese nábřeží U Přívozu 122/4, 500 03 - Řízení pracovního kolektivu s širším odborným zaměřením (zejména komplexní právní agenda, spisová služba, komunikace s veřejností, propagace, ochrana utajovaných informací) - nástup dohodou Požadavky na uchazeče: - Minimální stupeň vzdělání vysokoškolské v magisterském studijním programu - Obor právo - Zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost, bezúhonnost - Státní občanství ČR - Samostatnost, spolehlivost, organizační schopnosti Výhodou: - Řidičské oprávnění sk. B (aktivní řidič) - Zkušenost v řídící pozici - Pozitivní přístup k sebevzdělávání - Dobrá uživatelská znalost práce s výpočetní technikou Nabízíme: - Stabilitu služebního poměru příslušníka bezpečnostního sboru ČR (služební hodnost rada, hodnostní označení plukovník) - Pestrou práci v prestižní pomáhající profesi - Nástupní služební příjem dle délky započtené odborné praxe od 47.620 Kč a jeho pravidelné navyšování dle počtu odsloužených let, osobní ohodnocení dle dosahovaných výsledků, stabilizační příplatek - Podporu dalšího odborného rozvoje (kurzy, studium) - Zaměstnanecké benefity (příspěvek na produkty na stáří, stravu, sport) - Možnost využití vlastních rekreačních zařízení i pro rodinné příslušníky - 6 týdnů dovolené - Rovnoměrně rozvrženou, čtyřtýdenní pružnou dobu služby - Plný služební příjem po dobu 30 dnů nemoci - Fyzickou přípravu v rámci doby služby - Sportovní klub hasičů - výlety, akce Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti: - označení výběrového řízení - č.j. HSHK-3853-3/2024 - jméno a příjmení uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost a místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu - datum a podpis zájemce - výpis z rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (dočasně lze nahradit čestným prohlášením) - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - strukturovaný životopis, ve kterém uchazeč uvede zejména údaje o vzdělání a o dosavadních zaměstnáních Přihlášky posílejte v písemné podobě do 2.12.2024 na adresu: HZS Královéhradeckého kraje oddělení personální nábřeží U Přívozu 122/4 500 03 Hradec Králové 3 nebo na email: michaela.hamanova@hzscr.cz Případné další informace podá: - ředitel kanceláře krajského ředitele plk. Mgr. Martin Mičan, MBA, tel. 950 530 775, email: martin.mican@hzscr.cz - Odkaz na stažení přihlášky zde: https://www.hzscr.cz/clanek/aktualni-vyberova-rizeni-u-hzs-khk.aspx V souladu s ustanovením zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašovatel informuje uchazeče o tom, že bude shromažďovat, zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, včetně citlivých údajů v rozsahu nezbytném pro uskutečnění výběrového řízení.
Hasičský záchranný sbor Královéhradeckého kraje - pracoviště
Plk. ing. Petr Luciak , tel.:950 530 270Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 37 990 Kč/měsíc |
Pracovní náplň: Zajišťování správ systému spojové, záznamové a výpočetní techniky. Metodické usměrňování a školení uživatelů, definování jejich problémů a jejich řešení se všemi účastníky správy systému, například se správou operačních systémů databází, sítí, případně s dodavateli. POPIS ČINNOSTI: - správa a údržba analogových a digitálních radiostanic - podpora uživatelů spojové techniky - školení uživatelů - správa a údržba kamerové techniky - správa a údržba záznamové techniky - zajišťování oprav a nákupů spojové a IT techniky Požadavky na uchazeče: - Vzdělání: vyšší odborné nebo vysokoškolské v bakalářském studijním programu - Obor -technické nebo ekonomické zaměření - Řidičský průkaz skupiny B - Znalost anglického jazyka na úrovni orientace v technické dokumentaci - kvalifikace dle NV 194/2022Sb. par. 6 nebo vyšší (Vyhl. 50/1978 Sb. par. 6 nebo vyšší) Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti: - označení výběrového řízení - č.j. HSHK-2533-33/2023 - jméno a příjmení uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost a místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu - datum a podpis zájemce - výpis z rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (dočasně lze nahradit čestným prohlášením) - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - strukturovaný životopis, ve kterém uchazeč uvede zejména údaje o vzdělání a o dosavadních zaměstnáních Přihlášky posílejte v písemné podobě do 28.11. 2024 na adresu: HZS Královéhradeckého kraje oddělení personální nábřeží U Přívozu 122/4 500 03 Hradec Králové 3 Případné další informace podá: - plk. Ing. Petr Luciak - vedoucí oddělení KIS - tel. 950 530 270 Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit uvedené výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče. V souladu s ustanovením zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašovatel informuje uchazeče o tom, že bude shromažďovat, zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, včetně citlivých údajů v rozsahu nezbytném pro uskutečnění výběrového řízení.
Zdroj: Úřad práce
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.02.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.02.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.09.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 20.07.2012 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 20.07.2012 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.09.2011 Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: yvfab6e
Zdroj: justice.cz
HASIČSKÝ ZÁCHRANNÝ SBOR KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE krajské ředitelství, územní odbor a požární stanice
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz