HEALTH COMMUNICATION s.r.o.
- 774 305 543 - přihlášení, registrace a dotazy
- info@hcom.cz
ÚT 08:00-15:30 hod.
PÁ 08:00-15:30 hod.
- Zdeněk Břeň - ředitel, jednatel
2600114860/2010 DPH účet, zveřejněn 09.07.2015 | |
5740225339/0800 DPH účet, zveřejněn 27.08.2019 |
- poskytování
- marketingové služby v oblasti farmacie
- pořádání
- kongresy a konference pro farmaceutické asistenty, lékárníky a lékaře
- pořádání
- semináře pro farmaceutické asistenty, lékárníky a lékaře
- pořádání
- výstavy pro farmaceutické asistenty, lékárníky a lékaře
Health communication s.r.o. - prac. Olomouc
Ing. Hana Beníčková , tel.:+420 777 247 742e-mail: hana.benickova@hcom.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 21 300 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc |
Pro posílení našeho týmu v Olomouci, který tvoří obchodní manažeři, projektoví manažeři, grafici, video produkční, IT oddělení, hledáme junior obchodního manažera/ku pro přípravu na pozici obchodního manažera. Pracovní náplň - příprava obchodních jednání a realizace malých obchodních případů; - denně telefonická akvizice a řízení schůzek ředitele společnosti; - analytická práce v rámci CRM a řešení procesních úkolů pro ředitele společnosti; - prezentace firemních produktů portfolia společnosti u nových klientů; - analytické zázemí pro obchodní manažery a ředitele společnosti; - příprava obchodních nabídek pod supervizí obchodního manažera; - odpovědnost za realizaci zakázek - spolupráce se všemi odděleními ve firmě; - tvorba komunikačních kampaní a strategických kampaní pod supervizí obchodního manažera; - účast na odborných kongresech, sympoziích, konferencích a firemních eventech; - evidence aktivit ve firemním CRM systému, měsíční reporting aktivit. Požadavky - samostatnost a 100% spolehlivost - schopnost sebeřízení; - pozitivní přístup a proaktivní komunikace s firemním týmem; - dobré komunikační a organizační schopnosti; - schopnost jednat s managementem na vrcholové úrovni; - loajální a aktivní přístup s pružnou pracovní náplní; - smysl pro odpovědnost za výsledky; - angličtina zásadní výhodou / není podmínkou; - znalost produktů MS Office, Canva, - znalost produktů a aplikací - AI - výhodou. Benefity - měsíční/roční obchodní prémie za plnění prodejních cílů; - mobilní telefon, notebook; - vzdělávací kurzy; - profesní koučink a trénink na pozici. Pracovní náplň - práce na plný úvazek, možnost i na zkrácený úvazek pro absolventy; - na dobu neurčitou po ročním zapracování / se zkušební lhůtou; První kontakt POUZE e-mailem nebo telefonicky po - pá 9:00 - 15:00.
Zdroj: Úřad práce
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.11.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: hnnzxtq
Zdroj: justice.cz
HEALTH COMMUNICATION s.r.o.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz