HOTEL THE PRESIDENT
- 234 614 100
- 234 614 101
- reception.president@axxoshotels.com
- president@axxoshotels.com
- info@axxoshotels.com
CZ7227000000002113944525 DPH účet, zveřejněn 31.08.2017 | |
2113944517/2700 DPH účet, zveřejněn 31.08.2017 | |
2113214573/2700 DPH účet, zveřejněn 27.03.2021 |
- hotel
- pokoje několika kategorií
- konferenční a eventové prostory
- wellness zóna
- kavárna
- bar
- italská restaurace
PRESIDENT HOTELS MANAGEMENT s.r.o. Praha 1
Kateřina Stolařová ředitelka hotelue-mail: director.president@axxoshotels.com
poptat práci
Směnnost: | Turnusové služby |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc |
Kateřina Stolařová ředitelka hotelu, e-mail: director.president@axxoshotels.com - praxe v hotelovém provozu podmínkou - jazykové znalosti - ruský a anglický jazyk podmínkou - vzdělání SŠ s maturitou podmínkou - pracovitost - odolnost vůči stresu - komunikativnost - chuť se zdokonalovat - flexibilitu - aktivní přístup k práci Pracovní doba od 07 - 19hod, krátký/dlouhý týden Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení Zájemci zašlou životopis na emailovou adresu. Nelze potvrdit doporučenky. Zaměstnanecké výhody: personální strava, pracovní oblečení
The President s.r.o._ Praha 1
Vencováe-mail: accounting34@global-accounting-services.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 30. 8. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 33 000 Kč/měsíc do 33 000 Kč/měsíc |
Hosté hotelu President ***** jsou ze všech možných koutů světa, mají rozmanitá povolání, různé příběhy a osudy a my hledáme posily do týmu profesionálů, které těmto hostům zajistí maximálně možný servis na úrovni. Moderní a luxusní hotel President ***** se nachází v centru Prahy a má krásný výhled na Pražský hrad a Staré Město. Náplní práce Recepční je zejména: - Zajišťování provozu recepce a reprezentace hotelu a jeho služeb - Podávání informací o hotelu a o místě, ve kterém se hotel nachází - Vyřízení ubytování a odjezdu hosta, prodeje pokojů a registrace hosta - Zajištění platné garance na pohledávky spojené s pobytem hosta - Řešení stížností a požadavků hosta - Natěžování položek a uzavírání faktur a účtů v hotelovém systému, finanční vyrovnání s hosty - Tížení minibarů na základě reportu od housekeeping oddělení - Odpovědnost za svěřené finanční prostředky - Odpovědnost za správně uzavřenou finančních uzávěrku a odvod peněz po skončení své směny - Natěžování city tax do systému - Kontrola tížení parkovaných aut v prostorách hotelového parkoviště a garáže do hotelového systému Požadujeme: - Praxi na stejné pozici min. 2 roky - Schopnost plynulé komunikace v českém a anglickém jazyce - Profesionální vystupování, orientace na zákazníka - Vynikající organizační schopnosti - Spolehlivost, pečlivost a samostatnost - Ochotu pracovat ve 12-ti hodinových směnách (vč. víkendů a svátků) od 7:00 do 19:00h nebo od 19:00 do 7:00h Nabízíme: - Mzdové ohodnocení ve výši 33.000,-Kč měsíčně - Pracovní poměr na dobu 6-ti měsíců s možností prodloužení - Zaškolení a další firemní vzdělávání - Benefity společnosti AXXOS HOTELS - Práci v luxusním prostředí v týmu profesionálů
The President s.r.o._ Praha 1
Zuzana Vencováe-mail: accounting34@global-accounting-services.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 12. 10. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 36 000 Kč/měsíc |
Náplní práce Shift Leadera je zejména: - Zajišťování provozu recepce a reprezentace hotelu a jeho služeb - Podávání informací o hotelu a o místě, ve kterém se hotel nachází - Vyřízení ubytování a odjezdu hosta, prodeje pokojů a registrace hosta - Zajištění platné garance na pohledávky spojené s pobytem hosta - Řešení stížností a požadavků hosta - Natěžování položek a uzavírání faktur a účtů v hotelovém systému, finanční vyrovnání s hosty - Tížení minibarů na základě reportu od housekeeping oddělení - Odpovědnost za svěřené finanční prostředky - Odpovědnost za správně uzavřenou finančních uzávěrku a odvod peněz po skončení své směny - Natěžování city tax do systému - Kontrola tížení parkovaných aut v prostorách hotelového parkoviště a garáže do hotelového systému - Předávání informací kolegům na úseku Front Office a ostatním úsekům Hotelu - Zajištění odborné podpory a pomoci ostatním zaměstnancům zařazeným k výkonu práce na recepci - Dohled nad důsledným dodržováním pracovních postupů a pokynů včetně závazných metodických pokynů Zaměstnavatele Požadujeme: - Praxi na stejné pozici - Schopnost plynulé komunikace v českém a anglickém jazyce - Profesionální vystupování, orientace na zákazníka - Vynikající organizační schopnosti - Spolehlivost, pečlivost a samostatnost - Ochotu pracovat ve 12-ti hodinových směnách (vč. víkendů a svátků) od 7:00 do 19:00h Nabízíme: - Pracovní poměr na dobu 6-ti měsíců s možností prodloužení - Zaškolení a další firemní vzdělávání - Benefity společnosti AXXOS HOTELS - Práci v luxusním prostředí v týmu profesionálů
The President s.r.o._ Praha 1
Vencováe-mail: accounting34@global-accounting-services.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 33 000 Kč/měsíc do 33 000 Kč/měsíc |
Při možnosti zaměstnanecká karta : poměr na dobu určitou - dohodou - po získání zam. karty. Hosté hotelu President ***** jsou ze všech možných koutů světa, mají rozmanitá povolání, různé příběhy a osudy a my hledáme posily do týmu profesionálů, které těmto hostům zajistí maximálně možný servis na úrovni. Moderní a luxusní hotel President ***** se nachází v centru Prahy a má krásný výhled na Pražský hrad a Staré Město. Náplní práce Barmana/Barmanky je zejména, že: - Zajišťuje kompletní přípravu baru před otevřením a na začátku své směny - Provádí servis nápojů, nabízí skleničky sektu na uvítání hostů v rámci snídaní - Pomáhá restaurační obsluze s debarasem inventáře a přípravou stolů v rámci snídaní - Dokonale ovládá nabízený sortiment podávaných nápojů a zajišťuje odbornou přípravu a servis nápojů - Obsluhuje hosty, připravuje a servíruje nápoje včetně drobného občerstvení - Připravuje nápoje pro číšníky/servírky, kteří obsluhují hosty u stolu - Servíruje pokrmy z aktuální nabídky - Poskytuje perfektní zákaznicky proaktivně orientovaný servis - Provádí vyúčtování směny a odvod tržeb - Odpovídá za stav barových zásob - Obsluhuje kasu a provádí zúčtování hostů Požadujeme: - Praxi na stejné pozici min. 1 rok - Schopnost plynulé komunikace v českém a anglickém jazyce - Profesionální vystupování, orientace na zákazníka - Vynikající organizační schopnosti - Spolehlivost, pečlivost a samostatnost - Ochotu pracovat ve 12-ti hodinových směnách (vč. víkendů a svátků) Nabízíme: - Mzdové ohodnocení ve výši 33.000,-Kč měsíčně - Pracovní poměr na dobu 6 měsíců s možností dalšího prodloužení - Zaškolení a další firemní vzdělávání - Dotované stravování a pracovní oblečení - Práci v luxusním prostředí v týmu profesionálů
The President s.r.o._ Praha 1
Vencováe-mail: accounting34@global-accounting-services.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 9. 5. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc do 28 000 Kč/měsíc |
Místo výkonu práce: Praha 1 Kontakt: e-mail: accounting34@global-accounting-services.com Nástup: ihned/dle dohody V hotelu The President***** v Praze poskytujeme maximální možnou kvalitu služeb hostům z celého světa a pro doplnění týmu profesionálů hledáme Číšníka/Servírku. Číšník/Servírka zejména: - Odpovídá za vzornou a včasnou přípravu svěřeného pracoviště před otevřením - Vítá a usazuje hosty a přijímá jejich objednávky - Pomáhá hostům při výběru pokrmů a nápojů, doporučuje pokrmy a nápoje z aktuální nabídky a informuje o aktuální nabídce - Obsluhuje hosty během snídaní, obědů, večeří - Připravuje nápoje - Provádí servis jednotlivých pokrmů a nápojů a dbá na dodržování pravidel servisu a společenské přednosti a etikety - Zajišťuje doplňování bufetu - Obsluhuje kasu a provádí zúčtování hostů - Provádí vyúčtování a odvod tržeb Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít - Praxi na stejné pozici min. 1 rok - Schopnost plynulé komunikace v českém a anglickém jazyce - Profesionální vystupování, orientace na zákazníka - Vynikající organizační schopnosti - Spolehlivost, pečlivost a samostatnost - Ochotu pracovat ve 12-ti hodinových směnách (vč. víkendů a svátků) Nabízíme: - Mzdové ohodnocení ve výši 28.000,-Kč měsíčně - Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení - Zaškolení a další firemní vzdělávání - Dotované stravování a pracovní oblečení - Práci v luxusním prostředí v týmu profesionálů
Zdroj: Úřad práce
Datová schránka: 5bm6w4y
Zdroj: justice.cz
HOTEL THE PRESIDENT
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz