HŘBITOVY MĚSTA OLOMOUCE
- 602 276 852 - sekretariát
- 775 248 822
- hrbitovy@olomouc.eu
ÚT 08:00-13:00 hod.
ST 14:00-17:00 hod.
ČT 08:00-13:00 hod.
PÁ 08:00-13:00 hod.
- Ing. Dana Pluskalová - ředitelka
- správa
- hřbitovy
Hřbitovy města Olomouce, příspěvková organizace
Iveta Dašková , tel.:602 276 852e-mail: ekonomika@hrbitovyolomouc.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
PP na dobu určitou 1 rok, potom na dobu neurčitou. Popis práce: - fotodokumentace hrobových míst a její zpracování, implementace do databázového systému, grafické a mediální ICT, optimalizace, plnění databáze - poskytování služeb provozní podpory evidenčního systému a opravy v databázovém systému - zpracovávání podkladů a úzké spolupráce s notářskými kancelářemi v rámci pozůstalostních řízení, s tím spojená administrativa/evidence - elektronická administrace vymáhání pohledávek a upomínek v sw DIGIS (nebo jiném) - komplexní koordinace a metodické usměrňování spisové služby, včetně zpracovávání návrhů příslušných vnitřních předpisů (spisový řád). - zpracovávání koncepce rozvoje spisové služby, shromažďování uživatelských požadavků na rozvoj elektronického systému spisové služby a jejich kategorizace, tvorba návrhů a zadání pro dodavatele elektronického systému spisové služby v certifikovaných i necertifikovaných informačních systémech určených - zástup v evidenci všech majetkových pohybů hrobových míst a hrobových zařízení, tj. zprostředkování, koupě, přijímání a vydávání peněz veřejnosti, a to v rozsahu podle potřeb zaměstnavatele - zajišťování správné funkce a chodu vymezených uživatelských úseků informační a komunikační infrastruktury, například operačních systémů, kancelářských nebo jiných aplikací pro koncového uživatele, síťového prostředí, databází apod. - stanovování a organizování způsobů a postupů využívání komunikačních prostředků výpočetní techniky. - administrace vnitřního oznamovacího systému organizace - administrace veřejných zakázek ve spolupráci se zřizovatelem - inventarizace HZ a dalších položek z evidence majetku GORDIC v návaznosti na evidenci v sw DIGIS (nebo jiném). Od uchazečů požadujeme: - min. SŠ vzdělání - znalost práce na PC (uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office) - organizační schopnosti, systematičnost a analytické myšlení - psychickou odolnost - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost Uchazečům nabízíme: - pracovní pozici v tradiční a renomované organizaci - platové zařazení dle platných předpisů a odpovídající praxe - 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění - nástup ihned nebo dle vzájemné dohody Přihlášky obsahující jméno, příjmení a kontaktní údaje (email, telefon) spolu se strukturovaným životopisem zasílejte v tištěné podobě poštou nebo dodejte osobně na adresu sídla HMO, nebo zasílejte v elektronické podobě (dokumenty ve formátu PDF) na emailovou adresu ekonomika@hrbitovyolomouc.cz, a to nejpozději do 30. listopadu 2024. Na obálku, resp. do předmětu emailu uveďte "VŘ - referent/ka správy pohřebišť". Součástí emailové zprávy, popř. poštovní zásilky musí být vyjádření souhlasu se zpracováním poskytovaných osobních údajů. Pakliže uchazeč nevyjádří tento souhlas, nemůže být do VŘ zařazen a jím zaslané podklady mu budou odmítnuty a vráceny zpět. Vybraní uchazeči budou průběžně zváni k přijímacímu pohovoru
Zdroj: Úřad práce
Datová schránka: f2dkkmv
Zdroj: justice.cz
HŘBITOVY MĚSTA OLOMOUCE
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz