ILOS INDUSTRIE LOGISTIK SERVICE s.r.o.
- 354 401 311
- info@ilos.cz
ÚT 08:00-16:00 hod.
ST 08:00-16:00 hod.
ČT 08:00-16:00 hod.
161445705/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
DE92430800830818424000 DPH účet, zveřejněn 20.09.2019 |
- výroba, kompletace, montáž
- plastové a kovové díly pro automobilový průmysl
- logistika
- provádí
- skladovací služby
- provádí
- vizuální kontrola povrchů
- provádí
- nanášení polyuretanové pěny 2K
ILOS Industrie Logistik Service s.r.o.
Alena Fišerová , tel.:354401325e-mail: a.fiserova@ilos.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Němčina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 50 000 Kč/měsíc |
Místo výkonu práce: Krajkářská 1448/15, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok se zkušební dobou 6 měsíců) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Pracovní doba: dle domluvy se zaměstnavatelem. Náplň práce: vedení personálních úseků dvou provozoven s hlavní působností v Aši, úzká spolupráce s vedením společnosti a ostatních úseků provozoven, odpovědnost za procesy odměňování zaměstnanců, správa benefitů, správa inzerce, vedení výběrových řízení a adaptačních procesů, admininistrace a správa personálních systémů, zajištění výstupů pro controlling, zajištění souladu mezi potřebami organizace a požadavky zaměstnanců, péče o zaměstnance (zpětná vazba), tvorba pracovněprávních dokumentů (vnitřních předpisů), úzká spolupráce v oblasti BOZP/PO a dalšími externisty, zastupování zaměstnavatele při jednání s úřady, kontrolách a auditech, zajištění legislativního souladu personálních procesů a dokumentace, průběžné školení v oblasti pracovního práva (dle aktualizace ZP). Požadujeme: dostatečné zkušenosti v oblasti lidských zdrojů pro plynulé převzetí úseků, znalost pracovního práva, dobrá znalost NJ (AJ výhodou), zkušenosti s personálními systémy a zpracováním podkladů pro mzdy na velmi dobré úrovni (znalost zpracování úkolové mzdy výhodou), velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office - Excel, Word, Outlook; Teams apod.), schopnost vedení a motivace zaměstnanců personálního úseku, organizační schopnosti, spolehlivost, samostatnost, časová flexibilita, řidičský průkaz sk. B, SŠ/VŠ vzdělání. Nabízíme: práce ve stabilní a zavedené společnosti na trhu, dobré mzdové ohodnocení, flexibilní pracovní doba, možnost práce na HO, spektrum odměn, eStravenky, zdravotní programy, další benefity, průběžné zvyšování kvalifikace, možnost kariérního růstu, přátelský tým spolupracovníků, kurz NJ (další vzdělávání), velmi dobré sociální zázemí, dlouhodobá spolupráce, kulturní a společenské akce. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.
Zdroj: Úřad práce
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 24.01.2012 Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: n7tbkpc
Zdroj: justice.cz
ILOS INDUSTRIE LOGISTIK SERVICE s.r.o.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz