INFOCENTRUM Doksy
- 739 310 010
- info@infodoksy.cz
PO 09:00-12:00 13:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-12:00 hod.
ST 08:00-12:00 hod.
duben-červen
PO 09:00-12:00 13:00-17:00 hod.
ÚT 09:00-12:00 13:00-17:00 hod.
ST 09:00-12:00 13:00-17:00 hod.
SO 09:00-12:00 hod.
červenec-srpen
PO 09:00-17:00 hod.
ÚT 09:00-17:00 hod.
ST 09:00-17:00 hod.
SO 09:00-17:00 hod.
NE 09:00-17:00 hod.
září
PO 09:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST Zavřeno
SO 09:00-17:00 hod.
NE 09:00-17:00 hod.
říjen-listopad
PO 09:00-17:00 hod.
ÚT 09:00-17:00 hod.
ST 09:00-17:00 hod.
70127824/0600 DPH účet, zveřejněn 25.11.2016 | |
9021-900975399/0800 DPH účet, zveřejněn 25.11.2016 | |
19-70127824/0600 DPH účet, zveřejněn 29.11.2016 |
- městské informační centrum
Město Doksy
Medková , tel.:487 882 420e-mail: medkova@doksy.com
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Podrobnosti k inzerované pozici, vzor přihlášky a osobního dotazníku jsou na webových stránkách města www.doksy.com. Požadujeme splnění zákonných a kvalifikačních předpokladů. Náplň práce: - správa a rozvoj webových stránek a sociálních sítí města - redakční příprava a zveřejňování informačních výstupů - příprava podkladů pro publikaci v médiích, včetně jednodušších výtvarných, grafických, fotoreportérských a technických prací - provádění všeobecných jazykových a stylistických úprav - zajišťování publicity významných akcí - příprava a realizace anket, průzkumů, veřejných projednání a zasedání, včetně technického zajištění - monitoring tisku - komunikace s médii, včetně zpracování tiskových zpráv města - součinnost při organizačně - technickém zajištění agend orgánů města (vedení města, rada města, zastupitelstvo města) Jiné požadavky: - organizační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup - kultivovaný psaný i mluvený projev - vynikající znalost práce na PC (psaní všemi 10 výhodou) - zkušenost s aktivní správou sociálních sítí a webových stránek - zkušenost s prací s grafickými programy výhodou - zkušenost s redakčními pracemi výhodou - řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič Nabízíme : Po zapracování osobní příplatek, stravenkový paušál, sick days, 25 dnů dovolené, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění a další finanční i nefinanční benefity Písemné přihlášky doručit v zalepené obálce, označené textem: Neotvírat - výběrové řízení na místo referen/ka vztahů k veřejnosti".
Město Doksy
Bc. Petra Musilová , tel.:487 882 413e-mail: musilova@doksy.com
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Podrobnosti k inzerované pozici, vzor přihlášky a osobního dotazníku jsou na webových stránkách města www.doksy.com. Požadujeme splnění zákonných a kvalifikačních předpokladů. Náplň práce: - koordinace přípravy a realizace investičních (převážně stavebních) projektů, financovaných z městských nebo dotačních prostředků - příprava a zpracování podkladů pro projektovou přípravu a administraci veřejných zakázek, koordinace a zajištění inženýrské činnosti apod. - agenda administrace a vyúčtování tuzemských i evropských dotací a projektů - aktivní součinnost s dodavateli a smluvními partnery investičních akcí - řešení majetkoprávních vztahů pro potřeby investičních záměrů - příprava smluvních vztahů s dodavateli, technickým a autorským dozorem apod Jiné požadavky: - technické myšlení, základní orientaci v projektové a stavební dokumentaci a v rozpočtech - aktivní přístup, zodpovědnost, samostatnost, důslednost - pečlivost, výborné organizační a koordinační dovednosti - zkušenosti z oblasti investiční přípravy nebo řízení investičních, především stavebních projektů - výhodou - dobrá znalost práce na PC (Word, Outlook, Excel, schopnost práce s internetem) - řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič Nabízíme: Náborový příspěvek 50.000 Kč, osobní ohodnocení, stravenkový paušál, sick days, 25 dnů dovolené, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění a další finanční i nefinanční benefity. Písemné přihlášky doručit v zalepené obálce, označené textem: Neotvírat - výběrové řízení na místo referen/ka projektů a investic"
Zdroj: Úřad práce
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 27.03.2023 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 12.11.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.11.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.04.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.08.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.06.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.03.2016 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.10.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.08.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.05.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.05.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.05.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.12.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.09.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 28.08.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.08.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.07.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.10.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.05.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 30.09.2011 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 06.04.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 05.04.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 11.06.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.05.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.05.2009 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 05.01.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 04.11.2008 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 04.11.2008 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: cpabet5
Zdroj: justice.cz
INFOCENTRUM Doksy
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz