INFOCENTRUM Vyšší Brod
- 380 746 627
- 724 336 980
- infocentrum@mestovyssibrod.cz
PO 07:30-11:30 12:00-16:00 hod.
ÚT 07:30-11:30 12:00-16:00 hod.
ST 07:30-11:30 12:00-16:00 hod.
ČT 07:30-11:30 12:00-16:00 hod.
květen, červen, září
PO 07:30-16:00 hod.
ÚT 07:30-16:00 hod.
ST 07:30-16:00 hod.
ČT 07:30-16:00 hod.
červenec-srpen
PO 07:30-18:00 hod.
ÚT 07:30-18:00 hod.
ST 07:30-18:00 hod.
ČT 07:30-18:00 hod.
NE 07:30-18:00 hod.
4328750217/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
4328760247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
298905274/0300 DPH účet, zveřejněn 31.03.2022 |
itrebon
- turistické informační centrum
Město Vyšší Brod
Ing. Martin Telecký Ph.D.Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc |
Základní náplň práce: - Správa majetku; správa majetkových dispozic; evidence majetku; správa komunikací; správa přípravy projektů; správa investiční výstavby a oprav; správa údržby a opravy; správa tepelného hospodářství; správa vodohospodářské infrastruktury; správa bytového hospodářství; správa pozemkové držby; vedení zaměstnanců v rámci odboru; organizační schopnosti; aktivní komunikace s odbory; příprava podkladů pro Zastupitelstvo a Radu města Vyšší Brod - následné plnění usnesení. Uchazeč podá písemnou přihlášku s požadovanými přílohami na adresu Město Vyšší Brod, Míru 250, 382 73 Vyšší Brod, případně na podatelnu Městského úřadu Vyšší Brod nejpozději do 25. 10. 2024 do 11:00 hod.
Město Vyšší Brod.
Ing. Martin Telecký Ph.D.Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc |
Platová třída Zařazení do platové třídy bude provedeno dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Předpoklady pro vznik pracovního poměru Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, popř. osoba, která je cizím státním příslušníkem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná ve smyslu ustanovení § 4 odst. 2 zákona o úřednících, ovládá jednací jazyk, splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem. Další požadavky - dosažené vzdělání: minimálně SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou - nejlépe stavebního oboru, - dobrá uživatelská znalost PC, - řidičské oprávnění skupiny B, - organizační a řídící schopnosti, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, časová flexibilita, ochota dále se vzdělávat, odolnost vůči stresu. Dále uvítáme - praxi v oblasti veřejné správy, - zkoušky odborné způsobilosti z obecné a zvláštní části, nebo splnit do 18 měsíců od data nástupu na pracovní pozici, - orientaci v zákonech, které se k oboru vztahují, znalost zadávání veřejných zakázek. Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče (z důvodu kontaktu uveďte tel. číslo nebo e-mail), - číslo občanského průkazu nebo číslo k povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana, - datum a podpis uchazeče. Přílohy k přihlášce - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - písemný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení v souladu s čl.4 odst. 11 GDPR. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášky Uchazeč podá písemnou přihlášku s požadovanými přílohami na adresu Město Vyšší Brod, Míru 250, 382 73 Vyšší Brod, případně na podatelnu Městského úřadu Vyšší Brod nejpozději do dne 21. 10. 2024 do 16:00 hod. Přední stranu obálky označte slovy: "VŘ - referent/ka Odboru vedlejšího hospodářství " NEOTEVÍRAT. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Zdroj: Úřad práce
32. ročník mezinárodního veletrhu cestovního ruchu a regionální turistiky
15.03.2024 - 17.03.2024
stánek Hala 3 - A 3g
Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
16.01.2020 - 19.01.2020
stánek Regiontour
Zdroj: Internet
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 03.09.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2019 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.12.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.08.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.06.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.11.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.07.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 11.10.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.07.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.07.2009 Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: 7tnbs9d
Zdroj: justice.cz
INFOCENTRUM Vyšší Brod
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz