INFORMAČNÍ CENTRUM STUDÉNKA
- 556 414 387
- infocentrum@mesto-studenka.cz
ÚT 08:00-11:30 12:30-17:00 hod.
PÁ 08:00-11:30 12:30-17:00 hod.
SO 08:00-11:30 hod.
9569790247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-924801/0100 DPH účet, zveřejněn 06.03.2014 |
- informační centrum
Město Studénka
PhDr. Olga Svobodová , tel.:556 414 355e-mail: svobodova@mesto-studenka.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 3. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
z: 5.12.2024 nástup 01.03.2025 nebo dle dohody s vybraným uchazečem Upřesňující informace3) : (požadavky ŘP skupin., jazykové požadavky, náplň práce apod.) Zařazení: úředník - požadavek na prokázání zvláštní odborné způsobilosti na úsecích "Výkon veřejného opatrovnictví" a "Sociální služby" podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů. Platové zařazení: 11. platová třída (platový tarif od 25.280 Kč do 37.170 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Charakteristika vykonávané práce: " výkon sociální práce na úseku samosprávy a státní správy, " provádění sociálního šetření, sociální depistáže a terénní sociální práce, " metodická a koncepční činnost v sociální oblasti, " sociální poradenství, krizová pomoc, " výkon opatrovnictví, " rozhodování o zvláštním příjemci dávek důchodového pojištění, " veškeré činnosti v rámci komunitního plánování sociálních služeb, " komplexní zajištění spisové služby elektronicky a provádění úkonů prostřednictvím datových schránek, " výkon spisové služby dle zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vedení písemností ve spisové službě GINIS, " zabezpečování dalších činností v rámci sjednaného druhu práce nařízené vedoucí odboru. Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů. Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Podmínka: praxe v oblasti sociální práce na úseku správních činností v úřadu ÚSC nejméně 2 roky za posledních 5 let, absolvování zkoušek zvláštní odborné způsobilosti na úseku "Výkon veřejného opatrovnictví" a "Sociální služby" nejpozději do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru. Výhodou: absolvování zkoušek zvláštní odborné způsobilosti na úseku "Výkon sociálně-právní ochrany", orientace v legislativě v oblasti sociální práce, případně sociálně-právní ochrany dětí, znalost veřejné správy, sociální cítění, dovednosti v komunikaci s osobami v obtížné sociální situaci, odolnost v zátěžových situacích, rozhodnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, aktivní znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, Outlook), řidičské oprávnění sk. B. Požadované doklady: a) přihláška do výběrového řízení, b) profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností, c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, d) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením. Tiskopis přihlášky ke stažení je zveřejněn na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/dokumenty/personalni-pro-vyberove-rizeni/. Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ a dále na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/
Město Studénka
Ing. Radmila Nováková , tel.:556 414 330e-mail: novakova@mesto-studenka.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
z: 5.12.2024 nástup Po ukončení výběrovém řízení nebo dle dohody s vybraným uchazečem Jedná se o pracovní místo s pracovním poměrem na dobu neurčitou s těmito požadavky a podmínkami pro uchazeče: Druh práce: referent/referentka - energetický manažer Odbor městského úřadu: odbor stavebního řádu, územního plánování a rozvoje Počet obsazovaných míst: 1 Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody s vybraným uchazečem Zařazení: úředník Místo výkonu práce: město Studénka, Městský úřad Studénka Platové zařazení: 10. platová třída a stupeň dle uznatelné praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku a pravidelných mimořádných odměn dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Dále zaměstnavatel nabízí: nadstandardní benefity pro zaměstnance; informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/. Charakteristika vykonávané práce: o zpracování podkladů pro vytvoření koncepce energetického managementu na delší časové období, o zavedení systému energetického managementu, zajištění komplexnosti dat pro veškeré budovy a energetické hospodářství vč. navazujících činností energetického managementu, o FVE - evidence a správa smluv o výrobě a prodeji elektřiny na budovách města, kontrola provádění EM smluvním dodavatelem, o řízení a zavádění projektů pro snižování a optimální využití spotřeby energií, sledování a vyhodnocování dodržování standardů kvality dodávek a služeb v energetice, o kontrola dodržování legislativních požadavků v oblasti energetiky na úrovni města, o koordinace a dohled nad kontrolními procesy při přípravě investičních a neinvestičních projektů s dopadem na energetickou náročnost budov a provozů města, o koordinace opatření v oblasti energetiky v součinnosti s jednotlivými odbory a organizacemi města, o výkon investičního technika v rozsahu řešených činností, případně dalších souvisejících činností nařízených vedoucí odboru, o zabezpečování dalších činností v rámci sjednaného druhu práce nařízené vedoucí odboru. Požadované vzdělání: o vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání technického směru. Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Jiné požadavky: aktivní znalost legislativy v oblasti energetiky, orientace v legislativě v oblasti veřejné správy, aktivní znalost práce na PC (MS Office), internet, rozhodnost, schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, vysoké pracovní nasazení, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti), řidičské oprávnění skupiny B. Výhodou: praxe v oboru, autorizace v oboru elektro - IE 02 - technika prostředí staveb - elektrotechnická zařízení. Požadované doklady: a) přihláška k výběrovému řízení, b) profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností, c) úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, d) výpis z evidence Rejstříku trestů fyzických osob ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, e) motivační dopis s představou tvorby a uplatnění koncepce zavedení energetického managementu na úrovni města v rozsahu cca 3 normostran A4, f) uchazeč předloží na samostatném dokumentu praxi v oblasti provádění energetického managementu za poslední 3 roky. Tiskopis přihlášky ke stažení je zveřejněn na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/dokumenty/personalni-pro-vyberove-rizeni/.
Město Studénka
Jan Pesničák , tel.:556 413 714, 602 845 764e-mail: velitelmep@mesto-studenka.cz
poptat práci
Směnnost: | Dvousměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 23. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 20 130 Kč/měsíc do 37 000 Kč/měsíc |
z: 10.4.2024, a:23.5.2024 Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění; čekatel: 5. platová třída, strážník: 8. platová třída - platový stupeň dle délky započitatelné praxe; příplatky: zvláštní příplatek, osobní příplatek, příplatek za práci v SO, NE, svátky a v noci. Požadavky: uchazeč musí splňovat předpoklady dle zákona č. 553/1991 Sb., o obecní policii, ve znění pozdějších předpisů: státní občanství ČR středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou zdravotní způsobilost k výkonu oprávnění a povinností strážníka v souladu s § 4c zákona č. 553/1991 Sb. věk minimálně 21 let bezúhonnost v souladu s § 4a zákona č. 553/1991 Sb. spolehlivost v souladu s § 4b zákona č. 553/1991 Sb. Další požadavky: řidičské oprávnění skupiny "B", aktivní řidič tělesná a duševní způsobilost Výhodou je: platné osvědčení o odborné způsobilosti strážníka obecní (městské) policie praxe u městské (obecní) policie uživatelská znalost PC platný zbrojní průkaz skupiny D aktivní znalost cizího jazyka Zaměstnanecké benefity: náborový příspěvek ve výši 60.000 Kč pro strážníka s platným osvědčením a ve výši 40.000 Kč pro strážníka čekatele pracovní poměr na dobu neurčitou (po úspěšném uplynutí zkušební doby dle § 35 zákoníku práce a pracovního poměru na dobu určitou dle § 39 zákoníku práce) jistota pravidelného příjmu stabilní místo výkonu práce odměňování za velmi dobré pracovní výsledky dovolená na zotavenou v délce 5 týdnů 3,5 pracovní směny placeného indispozičního volna (sick days) příspěvek na stravování příspěvek na čerpání služeb (např. wellness, lékárny atd. - Sodexo) zápočet praxe pro uchazeče s přiznaným výsluhovým příspěvkem Podrobné informace na úřední desce MěÚ a www stránkách města na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ Nabídka pracovního místa - Oficiální stránka města Studénky (mesto-studenka.cz) Kontakt pro zájemce: Jan Pesničák, velitel MěP, telefon: 556 413 714 nebo 602 845 764 (dispečink), e-mail: mep@studenka.net Informace u kontaktní osoby: PO, ST: 08:00-11:30 hodin, 12:30-17:00 hodin, ÚT, ČT: 08:00-11:30 hodin, 12:30-14:00 hodin, PÁ: 08:00-11:30 hodin, 12:30-13:00 hodin.
Zdroj: Úřad práce
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 09.01.2023 Projekt fyzicky ukončen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.07.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 26.03.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.02.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.03.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 02.02.2018 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 08.01.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.08.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.12.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.02.2016 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 03.02.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.03.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 04.02.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 04.02.2015 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.08.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.09.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 21.08.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 15.08.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 17.04.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 29.02.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.09.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.07.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: vz3bvhc
Zdroj: justice.cz
INFORMAČNÍ CENTRUM STUDÉNKA
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz