KNORR-BREMSE BUSINESS SERVICES EUROPE s.r.o.

03584127DIČ CZ03584127
OFICIÁLNÍ NÁZEV Knorr-Bremse Services Europe s.r.o.
Kontakty
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
2113907695/2700
DPH účet, zveřejněn 25.02.2017
2700
CZ7527000000002113907708
DPH účet, zveřejněn 25.02.2017
2700
Činnosti firmy  
    poskytování
  • obchodní a podnikové služby

Volná pracovní místa
MASTER DATA ARCHITECT
Pracoviště a kontakty

Knorr-Bremse Services Europe s.r.o.

Lidiia Dobracheva
e-mail: Lidiia.dobracheva@knorr-bremse.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Jazyková znalost:Angličtina - Aktivní
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 80 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Úkoly a odpovědnosti: Pomoc obchodním jednotkám při zavádění technických řešení pro standardy Master dat a zvyšovat úroveň kvality Master dat v našich systémech SAP a spotřebitelských systémech. Využití a vývoj řešení pro Master data s našimi interními a externími partnery. Poskytování podpory při řešení problémů s kvalitou dat a technologických problémů s odborníky na danou problematiku. Být součástí centrálního týmu pro správu hlavních dat, ve kterém vytváříte základy pro organizaci řízenou daty. Řízení řešení Master dat v klíčových programech, jako je S/4 HANA, a pracovat v cross-funkčních týmech s obchodními jednotkami. Zástupce globálního vedoucího týmu, strategický partner. Ukázkové odpovědnosti pro tuto pozici zahrnují: Slaďování s globálními členy týmu a manažery v oblasti obchodu a IT při zavádění procesů správy dat a samotné správy dat. Posouvání řízení Master dat a řízení kvality dat v oblastech zákazníků, dodavatelů, materiálů, lokalit, financí a kontroly, aktiv. Vývoj procesů integrace a migrace dat ze SAP R/3 na S/4 pomocí centrálního MDM Hubu (Profisee@MS Azure). Spolupráce s týmy architektury SAP a PLM na standardech, produktové roadmapě a rozhodnutích o architektuře. Spolupráce s globálními členy týmu a manažery v oblasti obchodu a IT při modelování datových domén a vztahů mezi doménami. Spolupráce s globálními členy týmu a manažery v oblasti obchodu a IT při dodávání výstupů a schopností týmu MDM / Governance pro neustálé zlepšování. Pomoc operačním týmům při řešení problémů v obchodně kritických prostředích. Implementace obchodních pravidel a pravidel DQ na platformách MDM a zdrojových a cílových platformách. Podpora excelence a zajištění neustálého zlepšování kvality výstupů. Definice a řízení projektových výstupů, jejichž cílem je optimalizace využití dat v rámci KB. Požadavky: Vysokoškolské vzdělání. Zkušenosti s řízením Master dat a produktovým managementem. Dobré metodické, technické a procesní znalosti standardu SAP a dobrý přehled o relevantním portfoliu produktů SAP. Silné komunikační dovednosti a schopnost komunikovat mezi různými skupinami zainteresovaných stran od technologie po obchod. Zkušenosti s vývojem architektur MDM a datových toků v rámci integrace v SAP ERP (R/3 & S/4) se SAP a non-SAP satelitními systémy. Dobré zkušenosti s vedením mezinárodních IT projektů, zkušenosti s vedením lidí. Výborná znalosti angličtiny, znalost němčiny je výhodou. Zaměstnanecké výhody: stravenky, dovolená navíc, home-office, cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění. Hlásit se e-mailem.

ARCHITECTURE CONSULTANT MONITORING/Backup
Pracoviště a kontakty

Knorr-Bremse Services Europe s.r.o.

Lidiia Dobracheva
e-mail: Lidiia.dobracheva@knorr-bremse.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Jazyková znalost:Angličtina - Aktivní
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 80 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Úkoly a odpovědnosti: Zodpovědní za implementaci, zlepšování a neustálý rozvoj naší monitorovací infrastruktury. Podpora při provozu a rozvoji zálohovacích systémů (Cloud a On-Prem). Úzká spolupráce s týmem pro zálohování na vývoji, implementaci a optimalizaci zálohovacích strategií s ohledem na cloudové i on-premise systémy. Úzká spolupráce s ostatními týmy infrastruktury, aplikací a disciplínami, jako je IT bezpečnost, IT servisní management a podniková architektura. Jako rozhraní mezi různými týmy zajišťujete, že monitorovací a zálohovací řešení jsou bezproblémově integrována do celé IT infrastruktury. Vedení IT nebo technických projektů v rámci oddělení. Zodpovědnost za plánování, realizaci a monitorování projektů v oblasti monitorování a zálohování. Úzká spolupráce s interními i externími zainteresovanými stranami. Koordinace externích poskytovatelů služeb. Požadavky: Několikaleté zkušenosti s nastavením, provozem a rozvojem monitorovacích řešení jako Datadog nebo srovnatelných SaaS řešení. Prokazatelný úspěch s implementací a optimalizací monitorovacích systémů. Několikaleté zkušenosti s vytvářením a provozním zaváděním monitorovacích standardů v podnikových prostředích. Znalost osvědčených postupů pro monitorování ve velkých společnostech. Hloubkové znalosti technologického stacku IT infrastruktury: OS (Windows/Linux), databáze (Oracle, PostgreSQL, MS SQL) a síťové architektury. On-premise a veřejný cloud. Silné komunikační dovednosti, týmová práce a analytické myšlení. Schopnost jasně komunikovat složité technické informace, spolupráce v týmu. Zkušenosti s provozem zálohovacích infrastruktur. Implementací a provoze zálohovacích řešení. Zkušenosti s vedením technických projektů a řízením externích poskytovatelů služeb. Schopnost plánovat, organizovat a úspěšně dokončovat projekty. Plynulá znalost anglického jazyka. Dokážete se jasně vyjadřovat jak písemně, tak verbálně a komunikovat s kolegy v mezinárodním prostředí. Zaměstnanecké výhody: stravenky, dovolená navíc, home-office, cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění. Hlásit se e-mailem.

GBS FINANCE PROFESSIONAL
Pracoviště a kontakty

Knorr-Bremse Services Europe s.r.o.

Michaela Hořčičková
e-mail: Michaela.horcickova@knorr-bremse.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Jazyková znalost:Angličtina - Aktivní
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 80 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pracovní náplň: Řízení KPI: Navrhujte klíčové ukazatele výkonu (KPI) pro měření výkonnosti poskytování služeb. Sledujte, vykazujte a analyzujte data KPI s cílem identifikovat trendy, oblasti pro zlepšení a příležitosti k růstu. Implementujte nápravná opatření k řešení jakýchkoli odchylek od KPI. Sestavování rozpočtu a forecastu: Vyvíjíte, spravujte a monitorujte rozpočty na operace poskytování služeb. Připravujte přesné prognózy na podporu finančního plánování a rozhodování. Spolupracujte s finančními týmy k zajištění souladu s finančními cíli organizace. Procesy účtování: Správa a optimalizace procesů účtování pro zajištění přesného a včasného účtování. Vývoj cenových modelů a strategie pro maximalizaci ziskovosti při zachování konkurenceschopné nabídky služeb. Koordinujete s finančními a provozními týmy za účelem zefektivnění postupů účtování a vyřešení jakýchkoli problémů s fakturací. Zapojení zúčastněných stran: Podpora vztahů s klíčovými zúčastněnými stranami, včetně klientů, dodavatelů, externích finančních úřadů a interních týmů. Pořádání pravidelných schůzek a hodnocení s klienty Neustálé zlepšování: Řízení iniciativy neustálého zlepšování s cílem zvýšit kvalitu, efektivitu a spokojenost klientů. Implementace osvědčených postupů a inovativních řešení pro optimalizaci procesů poskytování služeb. Profil: Bakalářský titul v oboru Business Administration, Finance nebo příbuzném oboru; Magisterský titul výhodou. Plynulá znalost anglického jazyka (další cizí jazyk výhodou) Nejméně 5 let odborné praxe na pozicích FICO s hlubokými znalostmi finančního řízení a řízení služeb v globálním prostředí podnikových služeb. Prokazatelné výsledky v oblasti řízení KPI, rozpočtování a forecastingu. Vynikající interpersonální, komunikační a vyjednávací schopnosti. Prokazatelná schopnost budovat vztahy a efektivně spolupracovat se zúčastněnými stranami na všech úrovních organizace. Strategické myšlení a schopnost řešit problémy se zaměřením na dosahování výsledků Zkušenosti s mezikulturními týmy a pracovním prostředím jsou výhodou. Znalost SAP. Nabízíme: stravenky, dovolená navíc, možnost home-office. Hlásit se e-mailem.

Zdroj: Úřad práce

Oficiální údaje
Knorr-Bremse Services Europe s.r.o.
03584127DIČ CZ03584127
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: ewtsp2d

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
KNORR-BREMSE BUSINESS SERVICES EUROPE s.r.o.

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: business-services@knorr-bremse.com

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

navigovat
Další firmy z oboru:
Obchodní činnost
Mrštíkova 638/2, Liberec III-Jeřáb, Liberec1,18 km
www.stkliberec.cz
Lidové sady 425/1, Liberec I-Staré Město, Liberec1,60 km
www.mestske-lesy-liberec.cz
Halasova 895/18, Liberec VI-Rochlice, Liberec2,31 km
www.rapp.cz
Daliborova 151/3, Liberec IX-Janův Důl, Liberec2,94 km
www.resl.cz
Hodkovická 747/29, Liberec VI-Rochlice, Liberec3,05 km
www.jodr.cz
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
Ročně zprostředkujeme 84.000 poptávek na zboží a služby