KOUPALIŠTĚ Tišnov
- 775 868 960
ST 09:00-20:00 hod.
ČT 09:00-20:00 hod.
PÁ 09:00-21:00 hod.
SO 09:00-21:00 hod.
NE 09:00-20:00 hod.
- Burian - správce
19-1425641/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
43-2576400217/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
9005-1425641/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1425641/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
- koupaliště
Město Tišnov
Bc. Libuše Suchánková , tel.:+420 549 439 718e-mail: libuse.suchankova@tisnov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru investic a projektové podpory (investiční referent/ka) na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •příprava a koordinace investiční výstavby města, •příprava zadání investičních záměrů, •příprava zadávací dokumentace pro výběr dodavatelů, •příprava smluv a souvisejících příloh, •zpracování závěrečného vyhodnocení investičních akcí. Požadavky: •SŠ, VOŠ nebo VŠ vzdělání technického zaměření, stavební směr výhodou, •dobrá znalost práce s PC, •ŘP skup. B, •morální bezúhonnost, •týmová spolupráce, organizační dovednosti, •zodpovědnost, spolehlivost, důslednost, technické a logické myšlení, •ochota učit se, pozitivní přístup, flexibilita, komunikativnost. Výhodou: •praxe ve stavebnictví vítána, ale vhodné i pro absolventy, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích; zákon č. 283/2021 Sb., stavební zákon; zákon č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, vše ve znění pozdějších předpisů). Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 9-10 (s ohledem na dosažené vzdělání, po zapracování možnost až 11. pl. třídy; tzn. 29.120 Kč – 37.170 Kč dle uznatelné praxe). Po zapracování osobní příplatek. Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a program Benefit plus. Nabízíme práci v moderním pracovním prostředí s kanceláří v centru města Tišnova. Podporujeme u zaměstnanců prohlubování kvalifikace formou profesně zaměřených školení. Přihlášku je možné doručit do 25.11.2024 – do 17:00 hod.: -písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV, -nebo osobně na podatelnu MěÚ Tišnov, nám. Míru 346, 666 01 TIŠNOV, -případně prostřednictvím datové schránky, ID: qzjbhat, a to v zalepené obálce s textem: „VŘ – Referent/ka OIPP - investice - NEOTVÍRAT“. V přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení. •K přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. •Před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Město Tišnov
Bc. Libuše Suchánková , tel.:+420 549 439 718e-mail: libuse.suchankova@tisnov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru investic a projektové podpory (projektová podpora) na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •aktivní vyhledávání dotačních titulů pro záměry města, •zajištění přípravy dotačních žádostí, •zajištění projektového řízení dotovaných projektů města, •řízení a administrace dotovaných projektů ve všech fázích – plánovaní, realizace, čerpání, monitoring a reporting, prezentace výstupů, vyhodnocení a uzavření, •administrace a monitoring dotovaných projektů po dobu udržitelnosti. Požadavky: •SŠ, VOŠ nebo VŠ vzdělání, zaměření na management nebo ekonomiku výhodou, •dobrá znalost práce s PC, •ŘP skup. B, •morální bezúhonnost, •organizační, koordinační a komunikační schopnosti, •koncepční myšlení, samostatnost v rozhodování, •komunikativnost, asertivita, kreativita a schopnost práce v týmu. Výhodou: •praxe v oblasti přípravy, realizace a administrace dotačních projektů •zkušenost s projektovým nebo finančním řízením •znalost práce v Monitorovacím systému MS 2021+ •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích; zákon č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, vše ve znění pozdějších předpisů). Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 9-10 (s ohledem na dosažené vzdělání, po zapracování možnost až 11. pl. třídy; tzn. 29.120 Kč – 37.170 Kč dle uznatelné praxe). Po zapracování osobní příplatek. Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a program Benefit plus. Nabízíme práci v moderním pracovním prostředí s kanceláří v centru města Tišnova. Podporujeme u zaměstnanců prohlubování kvalifikace formou profesně zaměřených školení. Přihlášku je možné doručit do 25.11.2024 – do 17:00 hod.: -písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV, -nebo osobně na podatelnu MěÚ Tišnov, nám. Míru 346, 666 01 TIŠNOV, -případně prostřednictvím datové schránky, ID: qzjbhat, a to v zalepené obálce s textem: „VŘ – Referent/ka OIPP – projektová podpora - NEOTVÍRAT“. V přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení. •K přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. •Před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Město Tišnov
Bc. Libuše Suchánková , tel.:+420 549 439 718e-mail: libuse.suchankova@tisnov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Nástupní plat dle předchozí praxe, v rozmezí od 24 100,- do 37.170,- Kč. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru stavebního řádu na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: • Výkon agendy přenesené působnosti na úseku obecního stavebního úřadu ve smyslu zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, d) fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo e) fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě. •úřednická zkouška pro obor státní služby, jehož součástí je stavební řád nebo zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou, jinak nutná do 18 měsíců od nástupu, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zákon č. 283/2021 Sb., stavební zákon; zákon č. 500/2004 Sb., správní řád; zákon č. 128/2000 Sb., o obcích; vše ve znění pozdějších předpisů), •dobrá znalost práce s PC, •řidičský průkaz sk. „B“ – aktivní řidič, •komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita. Předpoklady: •Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR), od 18 let věku, způsobilý k právním úkonům, bezúhonný, ovládající jednací jazyk a splňující další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11. Po zapracování osobní příplatek. Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a program Benefit plus. Přihlášku je možné doručit do 18.11.2024 – do 17:00 hod.: -písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV, -nebo osobně na podatelnu MěÚ Tišnov, nám. Míru 346, 666 01 TIŠNOV, -případně prostřednictvím datové schránky, ID: qzjbhat, a to v zalepené obálce s textem: „VŘ – Referent/ka OSŘ - NEOTVÍRAT“. - v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení - k přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Město Tišnov
Bc. Ormston Kristina DiS., tel.:549 439 715e-mail: kristina.ormston@tisnov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Referent/ka Odboru sociálních věcí (pracovník/ce sociálně – právní ochrany dětí) na dobu určitou, po dobu dlouhodobé nepřítomnosti VÝKON SOCIÁLNĚ - PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ : -Přijímání oznámení o ohrožených dětech -Provádění šetření týkajících se dítěte a jeho rodiny, vyhodnocování situace dítěte, stanovování individuálních plánů ochrany dítěte a jejich vyhodnocování -Organizace a účast na případových konferencích -Výkon kolizního opatrovnictví nezletilých dětí v opatrovnických soudních řízeních, vedení pohovorů před soudním jednáním, provádění šetření, příprava písemných podkladů, vypracovávání stanovisek a zpráv, účast na soudním jednání, realizace procesních úkonů vyplývajících z postavení účastníka řízení -Podávání návrhů a podnětů k opatrovnickým soudům z moci úřední -Zprostředkovávání odborného poradenství rodičům, dětem -Vedení a správa spisové dokumentace, rejstříků, evidence -Poskytování zpráv a sdílení informací směrem soudům, státnímu zastupitelství, policii, školským zařízením, poskytovatelům zdravotní péče a dalším zákonem stanoveným subjektům -Práce s dětmi a rodiči v souvislosti s výkonem ústavní výchovy ve školských zařízeních, pobytem dítěte v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc -Výkon pohotovosti OSPOD dle zákona Požadavky: -Svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost a odborná způsobilost s ohledem na dosažené vzdělání v sociální oblasti dle ust. § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb. -Znalost zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně - právní ochraně dětí; č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, Část druhá, Rodinné právo; č. 292/2013 Sb., o zvláštních řízeních soudních v aktuálních zněních Znalost vyhlášky č. 473/2012 Sb., o provedení některých ustanovení zákona o sociálně - právní ochraně dětí ve znění účinném od 1.1. 2022 -Znalost směrnice Ministerstva práce a sociálních věcí č. j.: 2013/26780-21 ze dne 19. září 2013 o stanovení rozsahu evidence dětí a obsahu spisové dokumentace o dětech vedené orgány sociálně -právní ochrany dětí a o stanovení rozsahu evidence a obsahu spisové dokumentace v oblasti náhradní rodinné péče -Pokročilé znalosti z oblasti teorií a metod sociální práce s rodinou, systému sociálního zabezpečení s důrazem na pomoc v hmotné nouzi a státní sociální podporu, pokročilé znalosti z oblasti sociální a vývojové psychologie, schopnost jednání s lidmi v obtížných životních situacích -Praxe a ZOZ na dané pracovní pozici je vítána -Znalost práce na PC -Morální bezúhonnost -ŘP skup. B a kompetence aktivně řídit osobní automobil -Komunikativnost, samostatnost, loajálnost, časová flexibilita a schopnost jednat s lidmi -Odolnost v zátěžových situacích Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11. Po zapracování osobní příplatek. Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a program Benefit plus. Přihlášku je možné doručit do 18.11.2024 – do 17:00 hod.: - písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV, - nebo osobně na podatelnu MěÚ Tišnov, nám. Míru 346, 666 01 TIŠNOV, - případně prostřednictvím datové schránky, ID: qzjbhat, a to v zalepené obálce s textem: "VŘ - Referent/ka OSV - NEOTVÍRAT". - v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení - k přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Zdroj: Úřad práce
Operační program Jan Amos Komenský (ESF+)
Datum alokace: 19.02.2024 Projekt s právním aktem
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 17.08.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2021 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 15.10.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.10.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.09.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.08.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.07.2018 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.06.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.04.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.09.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.09.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.04.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 29.03.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.01.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.09.2015 Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2015 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2015 Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.04.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.04.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.04.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.03.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.02.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 03.10.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.08.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 23.06.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.04.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.02.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.12.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.10.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.01.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.11.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.06.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.03.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.02.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.07.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2008 Projekt dokončen
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: qzjbhat
Zdroj: justice.cz