KRAJSKÝ ÚŘAD-JIHOMORAVSKÝ KRAJ
- 541 651 111 - spojovatelka
- 541 651 201 - ředitel
- posta@jmk.cz
- posta@kr-jihomoravsky.cz
- heinz.roman@kr-jihomoravsky.cz
- bezpecnekyber@seznam.cz
ÚT 08:00-15:00 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.
- JUDr. Roman Heinz, Ph.D. - ředitel
27-7491250267/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
27-9395010297/0100 DPH účet, zveřejněn 24.01.2014 | |
27-7494420217/0100 DPH účet, zveřejněn 24.01.2014 | |
27-7188260227/0100 DPH účet, zveřejněn 22.03.2018 | |
27-7489830297/0100 DPH účet, zveřejněn 14.12.2019 | |
27-7203250247/0100 DPH účet, zveřejněn 19.02.2020 | |
35-1770031537/0100 DPH účet, zveřejněn 04.04.2020 |
- krajský úřad
- realizace
- preventivní projekt o hrozbách ve virtuálním světě zejména na sociálních sítích
- sledování aktuálních trendů kyberprostoru
Jihomoravský kraj
Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OKH - doba neurčitá - Úřední deska Charakteristika vykonávané práce: Tato pracovní pozice je zaměřena zejména na vykonávání komplexních ekonomicko-administrativních činností souvisejících s poskytováním dotací a darů z rozpočtu Jihomoravského kraje. Úspěšný uchazeč/uchazečka využije při své práci vědomosti z oblasti veřejných rozpočtů, veřejné správy, ekonomiky, účetnictví či veřejné podpory a rozšíří při ní své znalosti o fungování krajské samosprávy. Náplň jeho/její práce bude spočívat zejména v koordinaci činností a nastavování postupů souvisejících s podáváním žádostí o dotace a dary z rozpočtu Jihomoravského kraje, v tvorbě podkladů pro jednání volených orgánů kraje, v administraci dotačních smluv, písemné i ústní komunikaci s žadateli o dotace a s příjemci dotací, v kontrole řádného plnění závazků vzniklých přijetím podpory, ve zpracování účetních podkladů a také v činnosti související se závěrečným vyhodnocením čerpání podpory včetně uplatňování případných sankcí. Co očekáváme od vhodného uchazeče/uchazečky? " vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu " orientaci v ekonomické agendě, veřejných rozpočtech, veřejné správě, v oblasti dotací, účetnictví a v oblasti veřejné podpory " znalost příslušné legislativy, zejm. zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákona o finanční kontrole, zákona o krajích " zvláštní odbornou způsobilost pro výkon správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru) " pečlivost, zodpovědnost, schopnost analyticky a koncepčně myslet, dobré komunikační, formulační a organizační schopnosti, aktivní přístup k řešení problému, dobrou uživatelskou znalost MS Office, schopnost samostatné i týmové práce, schopnost zvládat vysoké pracovní nasazení, ochotu se dále vzdělávat, odolnost vůči stresu " praxi ve veřejné správě (výhodou) Nabízíme: " osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky " týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů " stabilní zaměstnání ve veřejné správě v moderním pracovním prostředí; umístění v centru Brna " osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům " 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days " pružnou pracovní dobu " stravenkový paušál, Ticket Benefits Card v hodnotě 6 000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění či spoření nebo DIP v hodnotě 1.000 Kč/měs. " firemní mateřskou školku " jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání " příjemný pracovní kolektiv Místo výkonu práce: pracoviště Krajského úřadu Jihomoravského kraje v Brně Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, osobní ohodnocení a odměny odpovídající výkonu Termín nástupu: co nejdříve, dle dohody Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 18.12.2024. Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno. K přihlášce připojte: " strukturovaný profesní životopis " originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce " ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení. Kontaktní pracovník: Mgr. Arnošt Juda vedoucí oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana telefon 541 658 831, e-m
Jihomoravský kraj
Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: OKP - doba určitá - Úřední deska Charakteristika vykonávané práce: referent/referentka právní agendy zajišťuje metodickou činnost v oblasti ochrany osobních údajů podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a podle zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Komplexně zabezpečuje agendu žádostí o informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Poskytuje právní konzultace v rámci KrÚ JMK. Zastupuje Jihomoravský kraj a jeho orgány před soudy, aj. Požadujeme: " potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, " studijní obor: právo, " znalost příslušné legislativy: problematika ochrany osobních údajů; postavení, činnosti a působnosti vyšších územních samosprávných celků a jejich orgánů - znalost zákona o krajích, zákona o obcích, problematiky samosprávy; zákona o svobodném přístupu k informacím; občanské právo, obchodní právo, správní řád; problematika veřejné podpory; všeobecný přehled o dění v Jihomoravském kraji, " splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, " další požadavky: o schopnost samostatné i týmové práce, o schopnost aktivně přistupovat k řešení problému, o tvůrčí a analytické myšlení, o výborné komunikační, organizační i prezentační schopnosti, o ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti, o pečlivost, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení. Nabízíme: " týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů, " osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky, " osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům, " 5 týdnů dovolené, 3 dny placené "sick days", " stravenky, " příspěvek na penzijní připojištění nebo spoření 12.000 Kč/rok, " Edenred Benefits Card 6000 Kč/rok, " firemní mateřskou školku, " jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání, " stabilní pracovní prostředí s moderním vybavením, " pružná pracovní doba, příjemný pracovní kolektiv. Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 449/3, Brno. Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu. Termín nástupu: co nejdříve - dle dohody Strukturovaný profesní životopis s označením obsazované pozice zašlete na e-mailovou adresu: kariera@jmk.cz nebo předejte v uvedeném termínu prostřednictvím podatelny na adrese: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo náměstí 449/3, 601 82 Brno tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 03.01.2025. Kontaktní pracovník: Mgr. Radomír Zimek, pověřen vedením odboru kontrolního a právního, tel.: 541 651 235, e-mail: zimek.radomir@jmk.cz nebo další informace na: www.jmk.cz
Jihomoravský kraj
Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 10. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Krajský úřad Jihomoravského kraje hledá vhodného kandidáta/kandidátku na obsazení místa tiskový pracovník (m, ž) odboru tiskových věcí a marketingu (pracovní poměr na dobu určitou - po dobu trvání rodičovské dovolené, nejdéle však po dobu výkonu funkce hejtmana kraje, Mgr. Jana Grolicha, za volební období 2024-2028) Hledáme profesionálního a charismatického mluvčího, který se stane hlasem i tváří Jihomoravského kraje. Pokud máte zkušenosti s médii, vynikáte silnými komunikačními schopnostmi a disponujete skvělým a srozumitelným písemným projevem, jste přesně tím, koho hledáme! Co bude vaší prací Vaším úkolem bude budovat a udržovat skvělé vztahy s veřejností a novináři, připravovat atraktivní publicistické materiály ve spolupráci s týmem redaktorů a s přehledem reprezentovat kraj na tiskových konferencích i při dalších veřejných vystoupeních. Zároveň se zapojíte do úzké spolupráce s marketingovým týmem na projektech, které posílí pozitivní obraz Jihomoravského kraje a osloví nejen místní obyvatele, ale i širší veřejnost. Máte profesionální přístup a cit pro práci s médii? Pokud jste k tomu i kreativní, tak u nás tyto vlastnosti plně využijete! Přidejte se k našemu dynamickému týmu, který buduje pověst kraje, na který můžeme být všichni hrdí. Rádi vás přivítáme mezi sebe a společně dosáhneme skvělých výsledků! Co očekáváme od vhodného uchazeče/uchazečky? " orientaci a zkušenost v oblasti public relations a tisku " schopnost efektivně komunikovat s médii a novináři " znalost sociálních sítí: FB, IG, X " vynikající organizační dovednosti a schopnost pracovat pod tlakem " efektivní organizaci času " znalost aktuálních trendů v médiích a schopnost reagovat na ně " kreativní a inovativní přístup k tvorbě tiskových materiálů " všeobecný přehled o dění v Jihomoravském kraji " potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Co vám můžeme nabídnout: " inspirativní pracovní prostředí plné příležitostí pro růst " možnost podílet se na zajímavých projektech " kompetentní a přátelský tým profesionálů " místo výkonu práce v centru města " osobní přístup mentora během zkušební doby " pět týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days " stravenkový paušál, Ticket Benefit Card v hodnotě 6.000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 12.000 Kč/rok, či spoření nebo DIP v hodnotě 12.000 Kč/rok " jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání " firemní mateřskou školku " pracovní prostředí s moderním vybavením, pružnou pracovní dobu Vyplněnou přihlášku se strukturovaným profesním životopisem zašlete na e-mailovou adresu: kariera@jmk.cz nejpozději do 06.01.2025. Všechny požadavky a předpoklady uchazeče musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení. Místo výkonu práce: pracoviště Krajského úřadu Jihomoravského kraje v Brně Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu Termín nástupu: dle dohody Kontaktní pracovník: Ing. Inka Růžičková, vedoucí odboru tiskových věcí a marketingu telefon 541 651 608, e-mail: ruzickova.inka@jmk.cz Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz nebo další informace na: www.jmk.cz
Jihomoravský kraj
Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Ředitel Krajského úřadu Jihomoravského kraje vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa pracovník/pracovnice marketingu odboru tiskových věcí a marketingu Hledáte dynamickou práci v centru Brna, kde každý den přináší nové výzvy a příležitosti? Zajímáte se o dění kolem vás, vnímáte sociální témata a máte radost, když můžete zlepšovat své okolí? Přidejte se k týmu odboru tiskových věcí a marketingu Jihomoravského kraje a pomozte nám zviditelnit důležité oblasti pro téměř 1,2 milionu lidí. Co budete dělat? Hledáme šikovného organizátora s vášní pro marketing! Na této pozici se stanete součástí skvělého týmu profesionálů, kde budete u zrodu reklamních kampaní, eventů a tvorby propagačních materiálů. Vaším úkolem bude nejen vše zorganizovat, ale i pomoci s obsahem - od sloganů po scénáře videí. Součástí vaší práce budou i nezbytné administrativní úkoly, které dodají vašim projektům pevný základ. Budete mít na starosti přípravu podkladů i efektivní komunikaci s dodavateli a partnery. Díky vám vše poběží hladce a profesionálně! Čeká vás práce, která má smysl. Budete se podílet na zviditelnění témat, jako je zdravotnictví, kultura, školství, životní prostředí nebo doprava, a vaše nápady osloví téměř 1,2 milionu lidí. Tahle práce rozhodně není rutina - každý den přinese nové výzvy a příležitosti růst. Pozice je ideální i pro čerstvé absolventy, kteří chtějí rozjet kariéru v marketingu. Pokud máte chuť tvořit, organizovat a být u něčeho velkého, přidejte se k nám. Těšíme se, že se uvidíme osobně! Co očekáváme od vhodného uchazeče/uchazečky? " potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, nejlépe marketing, marketingová komunikace, mediální studia, ekonomický studijní obor " znalosti v oboru: tvorba PR textů, orientace v marketingové, popř. mediální oblasti " znalost grafických nástrojů " silné komunikační dovednosti pro efektivní spolupráci v rámci úřadu " schopnost prezentace (vlastních nápadů, záměrů) na veřejnosti " schopnost slovně formulovat, schopnost být verbálně pohotový, vynikající písemný projev " schopnost analyticky a koncepčně myslet, schopnost řešit problémy " kreativita, iniciativa, důslednost, odpovědnost " vysoké pracovní nasazení " výborná uživatelská znalost MS Office " jste týmový hráč s proaktivním přístupem a schopností pracovat samostatně " jste ochotni nést zodpovědnost Co vám nabízíme: " práci, která má smysl " spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů " osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky a následné vzdělávání " stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou " pět týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days " stravenkový paušál, Ticket Benefit Card v hodnotě 6.000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění či spoření DIP v hodnotě v hodnotě 12.000 Kč/rok. " jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání " firemní mateřskou školku " pracovní prostředí s moderním vybavením, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv. Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 3, 601 82 BRNO Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu Termín nástupu: od 01.02.2025, nebo dle domluvy Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 06.01.2025. Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno. K přihlášce připojte: " strukturovaný profesní životopis " originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce " ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže b
Jihomoravský kraj
Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 10. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Ředitel Krajského úřadu Jihomoravského kraje vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa kontrolora/kontrolorky oddělení vnější kontroly odboru kontrolního a právního Charakteristika vykonávané práce: samostatně provádí vysoce náročné kontroly ve specializované oblasti, provádí kontrolu hospodaření příspěvkových organizací zřízených Jihomoravským krajem, provádí kontroly v rámci odpovídajících operačních programů ČR k čerpání finančních prostředků EU, provádí kontrolu účelového využití dotací poskytnutých z rozpočtu Jihomoravského kraje, vyhodnocuje účinnost vnitřních kontrolních systémů příspěvkových organizací zřizovaných Jihomoravským krajem a navrhuje zdokonalování jejich kvality, zpracovává koncepci a metodiku kontrolní činnosti Krajského úřadu Jihomoravského kraje, provádí zpracování analýzy výsledků kontrolní činnosti a navrhuje opatření k nápravě, poskytuje metodickou pomoc, plní další úkoly na úrovni svěřené funkce. Požadujeme: " vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, " studijní obor: ekonomie, právo, veřejná správa nebo veřejná ekonomika a správa, " znalosti oboru: kontrola, finanční kontrola, účetnictví, rozpočet, majetková oblast, daňová oblast, veřejné zakázky, další zvláštní předpisy vztahující se ke kontrolovaným oblastem, " orientace v příslušné legislativě: zákon č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), zákon č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, " další požadavky: o výborná uživatelská znalost MS Office o ochota dále se vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí o analytické myšlení, schopnost aktivně řešit problémy o iniciativa, odpovědnost, pečlivost, přesnost o schopnost argumentovat o velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti o výborný písemný a slovní projev o schopnost samostatné i týmové práce o vítáno řidičské oprávnění skupiny B. Nabízíme: " stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou, " týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů, " osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky, " osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům, " pružnou pracovní dobu, " 5 týdnů dovolené, 3 dny plně hrazené sick days, " home office, " příspěvek na stravování, " příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1 000 Kč/rok, " Edenred Benefits Card ve výši 6 000 Kč/rok, " zaměstnanecký příspěvek na kulturní akce, " firemní mateřskou školku, " široké možnosti dalšího vzdělávání, " příjemný pracovní kolektiv. Místo výkonu práce: Cejl 73, Brno. Platové podmínky: platová třída 10 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu. Termín nástupu: 01.02.2025, dle dohody Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 02.01.2025. Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno. K přihlášce připojte: " strukturovaný profesní životopis " originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce " ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému ř
Jihomoravský kraj
Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
První kontakt e-mailem Nástup dle dohody Upřesňující informace: Charakteristika vykonávané práce: referent/referentka rozpočtu zajišťuje agendu správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků pro školy a školská zařízení zřizovaná obcemi; kontroluje čerpání a užití dotací včetně stanovování odvodů a penále za jejich neoprávněné použití nebo zadržení; provádí rozpis rozpočtu svěřených škol a školských zařízení zřizovaných obcemi; sleduje čerpání rozpočtu a efektivnost vynakládání rozpočtových prostředků těchto organizací a dodržování pravidel financování; provádí rozpočtová opatření pro jednotlivé svěřené školské organizace aj. Požadujeme: o potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání o studijní obor: nejlépe ekonomický směr o znalosti oboru: ekonomika, financování školství, všeobecný přehled v oblasti veřejných rozpočtů - ve školství - související právní předpisy, zákon o krajích o zvláštní odborná způsobilost: při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru) o rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2000 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů o další požadavky: o vítána praxe ve státní správě a samosprávě o výborná znalost MS Office, zejména Excel o samostatnost, odpovědnost, pečlivost o schopnost koncepčního a analytického myšlení o dobré komunikační, organizační i prezentační schopnosti o schopnost pracovat v týmu i samostatně o ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti Zaměstnanecké výhody: Nabízíme: o stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou, o 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days o stravenkový paušál, Ticket Benefit Card v hodnotě 6.000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1.000 Kč/měs. o firemní mateřskou školku, o jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání, o osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky, o stabilní pracovní prostředí, pružná pracovní doba, příjemný pracovní kolektiv. Místo výkonu práce: Cejl 73, BRNO Platové podmínky: platová třída 10 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu Termín nástupu: co nejdříve - dle dohody Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 03.01.2025. Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno. K přihlášce připojte: o strukturovaný profesní životopis o originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce o ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení. Kontaktní pracovník: Ing. Jan Karas, vedoucí oddělení rozpočtu a financování odboru školství telefon 541 653 421, e-mail: karas.jan@jmk.cz Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz nebo další informace na: www.jmk.cz Těšíme se na setkání s vámi!
Jihomoravský kraj
Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OD - doba určitá - Úřední deska
Jihomoravský kraj - Triniti Office Center
Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OKSÚ - doba neurčitá - Úřední deska
Zdroj: Úřad práce
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-005232 | Služby | 3 870 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění je sídlo Objednatele na adrese Žerotínovo nám. 449/3, 602 00 Brno
Předmětem veřejné zakázky je provedení díla spočívajícího v implementaci, nastavení a provozu uceleného IS pro elektronické zpracování materiálů do orgánů Objednatele (Rady Jihomoravského kraje, Zastupitelstva Jihomoravského kraje, komisí rady, výborů zastupitelstva a případných dalších obdobných orgánů rady a zastupitelstva) s vazbou na hlasovací zařízení. Bližší informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-002120 | Služby | 850 000,00 Kč |
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je: - provedení stavebně technického průzkumu střešních konstrukcí, statické posouzení nově navrhovaného řešení výměny střešní krytiny, - zhotovení projektové dokumentace pro provedení stavby včetně podrobného soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr a jeho ocenění, - součinnost v průběhu zadávacího/výběrového řízení veřejné zakázky na zhotovitele stavby, - výkon autorského dozoru, - poskytnutí dalších souvisejících služeb, a to v rozsahu požadavků Zadavatele a příspěvkové organizace. V případě, že v průběhu projekčních prací dojde ke zjištění, že bude nutné vydání stavebního povolení pro realizaci akce, tak bude součástí díla i výkon inženýrské činnosti – obstarání stavebního povolení, popřípadě jiného povolení nutného k realizaci akce. Podrobněji viz zadávací dokumentace.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-053067 | Dodávky | 11 889 000,00 Kč |
Místo plnění: Střední škola Brno. Charbulova, příspěvková organizace
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka vybavení interiéru přístavby k budově A Střední školy Brno, Charbulova, příspěvková organizace. Veřejná zakázka je v souladu s § 35 ZZVZ rozdělena na 2 části: 1. část veřejné zakázky: Dodávka nábytku – předmětem je dodávka nábytkového vybavení prostor přístavby školy s výjimkou prostor řešených v 2. části a související práce. 2. část veřejné zakázky: Dodávka vybavení prodejny – předmětem je dodávka nábytkového a technického vybavení prodejny a zázemí v prostorách 1.NP přístavby školy a související práce. Účastník je oprávněn podat nabídku na jednu nebo na obě části této veřejné zakázky. Součástí předmětu veřejné zakázky je též montáž a instalace dodávky v objektu, úklid po provedení montáže včetně likvidace použitých obalů a ostatní práce specifikované jednotlivými soupisy prací.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-054316 | Dodávky | 10 400 000,00 Kč |
Místo plnění: Vyškov, Jihomoravský kraj
Předmětem veřejné zakázky je dodávka zdravotnické techniky do gynekologicko - porodního oddělení v budově C (křídlo C1 a C3) Nemocnice Vyškov, p. o. tak, aby vzniklo centrum přirozeného porodu v rámci části porodního oddělení (1 NP), zvýšil se standard vybavení jeho lůžkové části (2NP) a vznikl nový prostor pro ambulantní část tohoto oddělení (1 NP). Areál Nemocnice Vyškov, p. o. se nachází na adrese Purkyňova 235/36, 682 01 Vyškov.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-051450 | Dodávky | 35 747 000,00 Kč |
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka vybavení interiéru zrekonstruované budovy Pionýrská 23.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-039449 | 2 174 400 000,00 Kč |
Předmětem plnění zakázky je výkon veřejných služeb v železniční osobní regionální dopravě za účelem zajištění dopravní obslužnosti Jihomoravského kraje a sousedních krajů v souladu se zákonem č. 129/2000 Sb., o krajích, ve znění pozdějších předpisů, a § 2 ZVS. Předmět plnění zakázky je blíže specifikován v obchodních a platebních podmínkách (Příloha č. 3 dokumentace nabídkového řízení).
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-013630 | Stavební práce | 850 000 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby Sanatoria, zhotovení projektové dokumentace interiéru a výstavba Sanatoria v souladu s vydaným společným povolením. Předmětem veřejné zakázky je rovněž zpracování dokumentace skutečného provedení Sanatoria včetně 3D modelu skutečného provedení.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-036471 | 5 600 000 000,00 Kč |
Předmětem plnění zakázky je výkon veřejných služeb v železniční osobní regionální dopravě za účelem zajištění dopravní obslužnosti Jihomoravského kraje a sousedních krajů v souladu se zákonem č. 129/2000 Sb., o krajích, ve znění pozdějších předpisů, a § 2 ZVS. Předmět plnění zakázky je blíže specifikován v obchodních a platebních podmínkách (Příloha č. 3 dokumentace nabídkového řízení)
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-006442 | Sluzby | 4 000 000,00 Kč |
Regionální inovační strategie Jihomoravského kraje (dále jen RIS JMK) definuje, čeho a jakými aktivitami chtějí Jihomoravský kraj a Statutární město Brno (dále jen SMB) dosáhnout v oblasti rozvoje znalostní ekonomiky. První verze RIS JMK byla projednána v roce 2002. V návaznosti na vývoj vnějších podmínek, zejména ve vazbě na programové období kohezní politiky EU, byla RIS JMK třikrát aktualizována. Aktuální verze RIS JMK je určená pro období 2014 – 2020 a je k dispozici ke stažení zde – www.ris U některých programů RIS JMK byly provedeny dílčí analýzy zaměřené na průběžné posouzení způsobu realizace, výstupů a dílčích výsledků na úrovni podpořených subjektů. Získané informace byly využity ke zlepšování jejich nastavení. Postupně s časovým odstupem, růstem počtu podpořených subjektů a objemu prostředků investovaných do realizace RIS JMK roste potřeba podrobných informací.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2019-043502 | Služby | neuvedeno |
Předmětem veřejné zakázky je zajištění ostrahy dvou objektů Krajského úřadu Jihomoravského kraje v Brně. Služba bude poskytována od 01.07.2020 a smlouva bude uzavřena na dobu 48 měsíců.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-021138 | Stavební práce | 29 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Jihomoravský kraj
Cílem projektu je vybudování transbordéru přes řeku Moravu, který umožní cyklistům a chodcům přemístění z jednoho břehu na druhý a tím navazující propojení cyklostezky podél Baťova kanálu. Jedná se o novou stavbu sestávající ze 4 stavebních objektů transbordér, zázemí se sociálním zařízením, přípojky a zpevnění a rozšíření hráze, včetně vrtané studny a přípojek.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-040934 | Stavební práce | neuvedeno |
Předmětem veřejné zakázky je výstavba domova se zvláštním režimem v obci Rohatec s kapacitou 120 lůžek, součástí domova bude parkoviště pro zaměstnance i návštěvníky a zahrada pro klienty, v domově bude poskytována ošetřovatelská a rehabilitační péče, stravování, praní prádla, k dispozici budou i prostory pro volnočasové aktivity klientů a společenské prostory. Veřejná zakázka bude realizována metodou Performance Design&Build, kdy zhotovitel bude zpracovávat i kompletní projektovou dokumentaci. Využit bude smluvní standard FIDIC (žlutá kniha).
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-025598 | Služby | 1,00 Kč |
Místo plnění: Jihomoravský kraj
Jihomoravský kraj připravuje nabídkové řízení s názvem „Poskytování veřejných služeb v přepravě cestujících v regionální železniční osobní dopravě hybridní vozbou“, jehož předmětem bude výběr dopravce k zajištění přepravy cestujících ve veřejné drážní osobní dopravě pro období nejdříve od prosince 2028, a to především na železničních linkách v úsecích Brno – Třebíč (linka S4), Brno – Miroslav (linka S41), Brno – Veselí nad Moravou – Staré Město u Uherského Hradiště (linky S6, R56) Bzenec – Moravský Písek (linka S61), kdy by na těchto linkách měl být do budoucna zajištěn provoz prostřednictvím hybridních akutrolejových jednotek. Účelem plánovaných předběžných tržních konzultací je nalézt nejefektivnější možné řešení z hlediska potřeb Jihomoravského kraje a získat informace potřebné pro optimální nastavení zadávacích podmínek připravovaného nabídkového řízení. Jihomoravský kraj má v úmyslu umožnit účast na předběžných tržních konzultacích kterémukoli dopravci, který bude reagovat na tuto výzvu. Pokud má Vaše společnost zájem účastnit se předběžných tržních konzultací, zašlete prosím projev Vašeho zájmu na e-mailovou adresu jmk.vlaky@akfiala.cz, a to do 23.06.2023 včetně. Na základě zaslání projevu zájmu v souladu s touto výzvou Vás následně Jihomoravský kraj kontaktuje ve věci dalšího postupu předběžných tržních konzultací, u kterých Jihomoravský kraj předpokládá, že úvodní kolo bude probíhat formou osobního jednání.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-028941 | Stavební práce | 420 000 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je výstavba domova se zvláštním režimem v obci Rohatec s kapacitou 90 lůžek, součástí domova bude parkoviště pro zaměstnance i návštěvníky a zahrada pro klienty, v domově bude poskytována ošetřovatelská a rehabilitační péče, stravování, praní prádla, k dispozici budou i prostory pro volnočasové aktivity klientů a společenské prostory. Veřejná zakázka bude realizována metodou Performance Design&Build, kdy zhotovitel bude zpracovávat i kompletní projektovou dokumentaci. Využit bude smluvní standard FIDIC (žlutá kniha).
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-046818 | Stavební práce | 223 140 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je zpracování kompletní projektové dokumentace (včetně projektu interiéru), výstavba a poskytování služeb energetického managementu budovy během prvních 3 let provozu a provozních záruk za dosažení vybraných cílových garantovaných parametrů a finančních kompenzací pro případ jejich nesplnění ze strany zhotovitele. V rámci projektu se v souladu s územním plánem předpokládá vybudování objektu o třech nadzemních podlažích pro plnění funkce technického zázemí a parkování záložních vozidel umístěného na ploše stávajícího parkoviště ZZS JMK. Veřejná zakázka bude realizována metodou Performance Design&Build. Využit bude smluvní standard FIDIC (žlutá kniha).
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-046819 | Stavební práce | 160 500 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace počínaje stupněm dokumentace pro povolení stavby v souladu s územním rozhodnutím, zhotovení projektové dokumentace interiéru a vybavení základny a výstavba novostavby základny letecké záchranné služby ZZS JMK. Veřejná zakázka bude realizována metodou Design&Build, kdy zhotovitel bude zpracovávat projektovou dokumentaci od stupně dokumentace pro povolení stavby. Využit bude smluvní standard FIDIC (žlutá kniha).
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
05.12.2024 - 08.12.2024
stánek PAV F / 027
22.11.2024 - 24.11.2024
stánek PAV G1 / S001, PAV F / 039
07.11.2024 - 10.11.2024
stánek PAV V / 044
07.04.2024 - 11.04.2024
stánek PAV G1 / 047
14. veletrh cyklistiky
22.03.2024 - 24.03.2024
stánek 2/C22
Mezinárodní veletrh motocyklů, čtyřkolek, příslušenství a oblečení
29.02.2024 - 03.03.2024
stánek PAV F / 255
Festival tance, sportu a zábavy
24.11.2023 - 26.11.2023
stánek PAV V / 002
Festival sportu, tance a zábavy
04.11.2022 - 06.11.2022
stánek
Mezinárodní lesnický a myslivecký veletrh
03.04.2022 - 06.04.2022
stánek PAV F / 008, PAV F / 012
Mezinárodní veletrh pro živočišnou výrobu
05.09.2021 - 08.09.2021
stánek PAV F / 035
Mezinárodní veletrh zemědělské techniky
31.03.2020 - 04.04.2020
stánek PAV C / 001, PAV E
Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
16.01.2020 - 19.01.2020
stánek Regiontour
Festival sportu, tance a zábavy
08.11.2019 - 10.11.2019
stánek PAV Z / 001
Mezinárodní veletrh pro živočišnou výrobu
12.05.2019 - 15.05.2019
stánek PAV G1 / 044
10. veletrh cyklistiky
29.03.2019 - 31.03.2019
stánek 2/D15
Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
17.01.2019 - 20.01.2019
stánek Regiontour, Regiontour, Regiontour
Mezinárodní veletrh zemědělské techniky
08.04.2018 - 12.04.2018
stánek PAV C / 001, PAV C-I / 001
9. veletrh cyklistiky
06.04.2018 - 08.04.2018
stánek 2/D11
Mezinárodní potravinářský veletrh
27.02.2018 - 02.03.2018
stánek Salima
Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
18.01.2018 - 21.01.2018
stánek Regiontour, Regiontour, Regiontour
Festival sportu, tance a zábavy
10.11.2017 - 12.11.2017
stánek PAV G2 / 002
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV Z / 025, PAV Z / 030
Národní výstava hospodářských zvířat
11.05.2017 - 14.05.2017
stánek PAV F / 061
Národní výstava myslivosti
11.05.2017 - 14.05.2017
stánek PAV F / 014
8. veletrh cyklistiky
31.03.2017 - 02.04.2017
stánek 2/D18
Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
19.01.2017 - 22.01.2017
stánek Regiontour, Regiontour, Regiontour
Zdroj: Internet
Operační program Jan Amos Komenský (EFRR)
Datum alokace: 15.05.2023 Projekt v realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 25.07.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 30.05.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.05.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 04.04.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR REACT-EU)
Datum alokace: 01.02.2022 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.12.2021 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2021 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 07.10.2021 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.10.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.09.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.01.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2020 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2020 Projekt fyzicky ukončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 27.05.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2020 Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 21.12.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.10.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.08.2019 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 17.04.2019 Projekt fyzicky ukončen
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 08.11.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2018 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.12.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.11.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 31.05.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 09.05.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.03.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.02.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.09.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.09.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.04.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.12.2015 Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2015 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.11.2015 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.09.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.02.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.01.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2014 Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.07.2014 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.06.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 06.05.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.04.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 03.12.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.11.2013 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 03.10.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 24.05.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 25.01.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 25.01.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.01.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.01.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2012 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012 Projekt nedokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 27.08.2012 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 23.08.2012 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 23.08.2012 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.07.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.06.2012 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 15.05.2012 Projekt nedokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 13.12.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 18.11.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.09.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.08.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.08.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.07.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.06.2011 Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 20.06.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.06.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 24.03.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 24.02.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.09.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.06.2010 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 28.06.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.02.2010 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 08.06.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.05.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 20.05.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 29.01.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2008 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 03.10.2008 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.09.2008 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 19.09.2008 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 19.09.2008 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 19.09.2008 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 11.09.2008 Projekt nedokončen
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: x2pbqzq
Zdroj: justice.cz
KRAJSKÝ ÚŘAD-JIHOMORAVSKÝ KRAJ
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz