KRAJSKÝ ÚŘAD-JIHOMORAVSKÝ KRAJ
- 541 651 111 - spojovatelka
- 541 651 201 - ředitel
- posta@jmk.cz
- posta@kr-jihomoravsky.cz
- heinz.roman@kr-jihomoravsky.cz
- bezpecnekyber@seznam.cz
ÚT 08:00-15:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
- JUDr. Roman Heinz, Ph.D. - ředitel
27-7491250267/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
27-9395010297/0100 DPH účet, zveřejněn 24.01.2014 | |
27-7494420217/0100 DPH účet, zveřejněn 24.01.2014 | |
27-7188260227/0100 DPH účet, zveřejněn 22.03.2018 | |
27-7489830297/0100 DPH účet, zveřejněn 14.12.2019 | |
27-7203250247/0100 DPH účet, zveřejněn 19.02.2020 | |
35-1770031537/0100 DPH účet, zveřejněn 04.04.2020 |
- krajský úřad
- realizace
- preventivní projekt o hrozbách ve virtuálním světě zejména na sociálních sítích
- sledování aktuálních trendů kyberprostoru
Jihomoravský kraj
Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné vzdělání v konzervatoři |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané práce: referent/ka přezkoumávání hospodaření přezkoumává hospodaření obcí, měst a dobrovolných svazků obcí Jihomoravského kraje, které o něj požádají. Sestavuje plán přezkoumávání, monitoruje jeho dodržování a provádí operativní změny. Zpracovává na základě zjištění zprávu o výsledku přezkoumání hospodaření, spolupracuje s kontrolní skupinou při projednání a předání zprávy, případně při vypořádání námitek. Požadujeme: o potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, příp. střední vzdělání s maturitní zkouškou* o studijní obor: nejlépe ekonomika, veřejná správa o podmínka praxe: minimálně 3 roky praxe spočívající v činnosti, která souvisí odborně s předmětem přezkoumání (viz. § 5 zákona č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí) o zvláštní odborná způsobilost: při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru) o znalosti oboru: přezkoumání hospodaření územních celků, účetnictví, rozpočet, majetková oblast, veřejné zakázky, finanční kontrola, mzdová agenda a odměňování členů zastupitelstev, další právní předpisy vztahující se ke kontrolovaným oblastem o rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů o další požadavky: o schopnost samostatné i týmové práce o schopnost aktivně přistupovat k řešení problému o tvůrčí a analytické myšlení o dobré komunikační, organizační i prezentační schopnosti o uživatelská znalost MS Office o ochota se dále vzdělávat a aplikovat získané znalosti o pečlivost, zodpovědnost, pracovitost. o řidičské oprávnění skupiny B výhodou.
Jihomoravský kraj
Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: Úřední deska (jmk.cz)
Jihomoravský kraj
Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: Úřední deska (jmk.cz)
Jihomoravský kraj - Triniti Office Center
Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OKSÚ - doba neurčitá - Úřední deska
Jihomoravský kraj
Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: Úřední deska (jmk.cz)
Jihomoravský kraj - Triniti Office Center
Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OKSÚ - doba neurčitá - Úřední deska
Jihomoravský kraj
Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " ORR - doba neurčitá - Úřední deska
Jihomoravský kraj
Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OKŘ - doba neurčitá - Úřední deska (jmk.cz)
Jihomoravský kraj
Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OKP - doba neurčitá - Úřední deska (jmk.cz)
Zdroj: Úřad práce
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-005232 | Služby | 3 870 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění je sídlo Objednatele na adrese Žerotínovo nám. 449/3, 602 00 Brno
Předmětem veřejné zakázky je provedení díla spočívajícího v implementaci, nastavení a provozu uceleného IS pro elektronické zpracování materiálů do orgánů Objednatele (Rady Jihomoravského kraje, Zastupitelstva Jihomoravského kraje, komisí rady, výborů zastupitelstva a případných dalších obdobných orgánů rady a zastupitelstva) s vazbou na hlasovací zařízení. Bližší informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-002120 | Služby | 850 000,00 Kč |
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je: - provedení stavebně technického průzkumu střešních konstrukcí, statické posouzení nově navrhovaného řešení výměny střešní krytiny, - zhotovení projektové dokumentace pro provedení stavby včetně podrobného soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr a jeho ocenění, - součinnost v průběhu zadávacího/výběrového řízení veřejné zakázky na zhotovitele stavby, - výkon autorského dozoru, - poskytnutí dalších souvisejících služeb, a to v rozsahu požadavků Zadavatele a příspěvkové organizace. V případě, že v průběhu projekčních prací dojde ke zjištění, že bude nutné vydání stavebního povolení pro realizaci akce, tak bude součástí díla i výkon inženýrské činnosti – obstarání stavebního povolení, popřípadě jiného povolení nutného k realizaci akce. Podrobněji viz zadávací dokumentace.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-053067 | Dodávky | 11 889 000,00 Kč |
Místo plnění: Střední škola Brno. Charbulova, příspěvková organizace
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka vybavení interiéru přístavby k budově A Střední školy Brno, Charbulova, příspěvková organizace. Veřejná zakázka je v souladu s § 35 ZZVZ rozdělena na 2 části: 1. část veřejné zakázky: Dodávka nábytku – předmětem je dodávka nábytkového vybavení prostor přístavby školy s výjimkou prostor řešených v 2. části a související práce. 2. část veřejné zakázky: Dodávka vybavení prodejny – předmětem je dodávka nábytkového a technického vybavení prodejny a zázemí v prostorách 1.NP přístavby školy a související práce. Účastník je oprávněn podat nabídku na jednu nebo na obě části této veřejné zakázky. Součástí předmětu veřejné zakázky je též montáž a instalace dodávky v objektu, úklid po provedení montáže včetně likvidace použitých obalů a ostatní práce specifikované jednotlivými soupisy prací.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-054316 | Dodávky | 10 400 000,00 Kč |
Místo plnění: Vyškov, Jihomoravský kraj
Předmětem veřejné zakázky je dodávka zdravotnické techniky do gynekologicko - porodního oddělení v budově C (křídlo C1 a C3) Nemocnice Vyškov, p. o. tak, aby vzniklo centrum přirozeného porodu v rámci části porodního oddělení (1 NP), zvýšil se standard vybavení jeho lůžkové části (2NP) a vznikl nový prostor pro ambulantní část tohoto oddělení (1 NP). Areál Nemocnice Vyškov, p. o. se nachází na adrese Purkyňova 235/36, 682 01 Vyškov.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-051450 | Dodávky | 35 747 000,00 Kč |
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka vybavení interiéru zrekonstruované budovy Pionýrská 23.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-039449 | 2 174 400 000,00 Kč |
Předmětem plnění zakázky je výkon veřejných služeb v železniční osobní regionální dopravě za účelem zajištění dopravní obslužnosti Jihomoravského kraje a sousedních krajů v souladu se zákonem č. 129/2000 Sb., o krajích, ve znění pozdějších předpisů, a § 2 ZVS. Předmět plnění zakázky je blíže specifikován v obchodních a platebních podmínkách (Příloha č. 3 dokumentace nabídkového řízení).
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-013630 | Stavební práce | 850 000 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby Sanatoria, zhotovení projektové dokumentace interiéru a výstavba Sanatoria v souladu s vydaným společným povolením. Předmětem veřejné zakázky je rovněž zpracování dokumentace skutečného provedení Sanatoria včetně 3D modelu skutečného provedení.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-036471 | 5 600 000 000,00 Kč |
Předmětem plnění zakázky je výkon veřejných služeb v železniční osobní regionální dopravě za účelem zajištění dopravní obslužnosti Jihomoravského kraje a sousedních krajů v souladu se zákonem č. 129/2000 Sb., o krajích, ve znění pozdějších předpisů, a § 2 ZVS. Předmět plnění zakázky je blíže specifikován v obchodních a platebních podmínkách (Příloha č. 3 dokumentace nabídkového řízení)
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-006442 | Sluzby | 4 000 000,00 Kč |
Regionální inovační strategie Jihomoravského kraje (dále jen RIS JMK) definuje, čeho a jakými aktivitami chtějí Jihomoravský kraj a Statutární město Brno (dále jen SMB) dosáhnout v oblasti rozvoje znalostní ekonomiky. První verze RIS JMK byla projednána v roce 2002. V návaznosti na vývoj vnějších podmínek, zejména ve vazbě na programové období kohezní politiky EU, byla RIS JMK třikrát aktualizována. Aktuální verze RIS JMK je určená pro období 2014 – 2020 a je k dispozici ke stažení zde – www.ris U některých programů RIS JMK byly provedeny dílčí analýzy zaměřené na průběžné posouzení způsobu realizace, výstupů a dílčích výsledků na úrovni podpořených subjektů. Získané informace byly využity ke zlepšování jejich nastavení. Postupně s časovým odstupem, růstem počtu podpořených subjektů a objemu prostředků investovaných do realizace RIS JMK roste potřeba podrobných informací.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2019-043502 | Služby | neuvedeno |
Předmětem veřejné zakázky je zajištění ostrahy dvou objektů Krajského úřadu Jihomoravského kraje v Brně. Služba bude poskytována od 01.07.2020 a smlouva bude uzavřena na dobu 48 měsíců.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-021138 | Stavební práce | 29 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Jihomoravský kraj
Cílem projektu je vybudování transbordéru přes řeku Moravu, který umožní cyklistům a chodcům přemístění z jednoho břehu na druhý a tím navazující propojení cyklostezky podél Baťova kanálu. Jedná se o novou stavbu sestávající ze 4 stavebních objektů transbordér, zázemí se sociálním zařízením, přípojky a zpevnění a rozšíření hráze, včetně vrtané studny a přípojek.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-040934 | Stavební práce | neuvedeno |
Předmětem veřejné zakázky je výstavba domova se zvláštním režimem v obci Rohatec s kapacitou 120 lůžek, součástí domova bude parkoviště pro zaměstnance i návštěvníky a zahrada pro klienty, v domově bude poskytována ošetřovatelská a rehabilitační péče, stravování, praní prádla, k dispozici budou i prostory pro volnočasové aktivity klientů a společenské prostory. Veřejná zakázka bude realizována metodou Performance Design&Build, kdy zhotovitel bude zpracovávat i kompletní projektovou dokumentaci. Využit bude smluvní standard FIDIC (žlutá kniha).
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-025598 | Služby | 1,00 Kč |
Místo plnění: Jihomoravský kraj
Jihomoravský kraj připravuje nabídkové řízení s názvem „Poskytování veřejných služeb v přepravě cestujících v regionální železniční osobní dopravě hybridní vozbou“, jehož předmětem bude výběr dopravce k zajištění přepravy cestujících ve veřejné drážní osobní dopravě pro období nejdříve od prosince 2028, a to především na železničních linkách v úsecích Brno – Třebíč (linka S4), Brno – Miroslav (linka S41), Brno – Veselí nad Moravou – Staré Město u Uherského Hradiště (linky S6, R56) Bzenec – Moravský Písek (linka S61), kdy by na těchto linkách měl být do budoucna zajištěn provoz prostřednictvím hybridních akutrolejových jednotek. Účelem plánovaných předběžných tržních konzultací je nalézt nejefektivnější možné řešení z hlediska potřeb Jihomoravského kraje a získat informace potřebné pro optimální nastavení zadávacích podmínek připravovaného nabídkového řízení. Jihomoravský kraj má v úmyslu umožnit účast na předběžných tržních konzultacích kterémukoli dopravci, který bude reagovat na tuto výzvu. Pokud má Vaše společnost zájem účastnit se předběžných tržních konzultací, zašlete prosím projev Vašeho zájmu na e-mailovou adresu jmk.vlaky@akfiala.cz, a to do 23.06.2023 včetně. Na základě zaslání projevu zájmu v souladu s touto výzvou Vás následně Jihomoravský kraj kontaktuje ve věci dalšího postupu předběžných tržních konzultací, u kterých Jihomoravský kraj předpokládá, že úvodní kolo bude probíhat formou osobního jednání.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-028941 | Stavební práce | 420 000 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je výstavba domova se zvláštním režimem v obci Rohatec s kapacitou 90 lůžek, součástí domova bude parkoviště pro zaměstnance i návštěvníky a zahrada pro klienty, v domově bude poskytována ošetřovatelská a rehabilitační péče, stravování, praní prádla, k dispozici budou i prostory pro volnočasové aktivity klientů a společenské prostory. Veřejná zakázka bude realizována metodou Performance Design&Build, kdy zhotovitel bude zpracovávat i kompletní projektovou dokumentaci. Využit bude smluvní standard FIDIC (žlutá kniha).
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-046818 | Stavební práce | 223 140 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je zpracování kompletní projektové dokumentace (včetně projektu interiéru), výstavba a poskytování služeb energetického managementu budovy během prvních 3 let provozu a provozních záruk za dosažení vybraných cílových garantovaných parametrů a finančních kompenzací pro případ jejich nesplnění ze strany zhotovitele. V rámci projektu se v souladu s územním plánem předpokládá vybudování objektu o třech nadzemních podlažích pro plnění funkce technického zázemí a parkování záložních vozidel umístěného na ploše stávajícího parkoviště ZZS JMK. Veřejná zakázka bude realizována metodou Performance Design&Build. Využit bude smluvní standard FIDIC (žlutá kniha).
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-046819 | Stavební práce | 160 500 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace počínaje stupněm dokumentace pro povolení stavby v souladu s územním rozhodnutím, zhotovení projektové dokumentace interiéru a vybavení základny a výstavba novostavby základny letecké záchranné služby ZZS JMK. Veřejná zakázka bude realizována metodou Design&Build, kdy zhotovitel bude zpracovávat projektovou dokumentaci od stupně dokumentace pro povolení stavby. Využit bude smluvní standard FIDIC (žlutá kniha).
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
07.11.2024 - 10.11.2024
stánek PAV V / 044
07.04.2024 - 11.04.2024
stánek PAV G1 / 047
14. veletrh cyklistiky
22.03.2024 - 24.03.2024
stánek 2/C22
Mezinárodní veletrh motocyklů, čtyřkolek, příslušenství a oblečení
29.02.2024 - 03.03.2024
stánek PAV F / 255
Festival tance, sportu a zábavy
24.11.2023 - 26.11.2023
stánek PAV V / 002
Festival sportu, tance a zábavy
04.11.2022 - 06.11.2022
stánek
Mezinárodní lesnický a myslivecký veletrh
03.04.2022 - 06.04.2022
stánek PAV F / 008, PAV F / 012
Mezinárodní veletrh pro živočišnou výrobu
05.09.2021 - 08.09.2021
stánek PAV F / 035
Mezinárodní veletrh zemědělské techniky
31.03.2020 - 04.04.2020
stánek PAV C / 001, PAV E
Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
16.01.2020 - 19.01.2020
stánek Regiontour
Festival sportu, tance a zábavy
08.11.2019 - 10.11.2019
stánek PAV Z / 001
Mezinárodní veletrh pro živočišnou výrobu
12.05.2019 - 15.05.2019
stánek PAV G1 / 044
10. veletrh cyklistiky
29.03.2019 - 31.03.2019
stánek 2/D15
Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
17.01.2019 - 20.01.2019
stánek Regiontour, Regiontour, Regiontour
Mezinárodní veletrh zemědělské techniky
08.04.2018 - 12.04.2018
stánek PAV C / 001, PAV C-I / 001
9. veletrh cyklistiky
06.04.2018 - 08.04.2018
stánek 2/D11
Mezinárodní potravinářský veletrh
27.02.2018 - 02.03.2018
stánek Salima
Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
18.01.2018 - 21.01.2018
stánek Regiontour, Regiontour, Regiontour
Festival sportu, tance a zábavy
10.11.2017 - 12.11.2017
stánek PAV G2 / 002
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV Z / 025, PAV Z / 030
Národní výstava myslivosti
11.05.2017 - 14.05.2017
stánek PAV F / 014
Národní výstava hospodářských zvířat
11.05.2017 - 14.05.2017
stánek PAV F / 061
8. veletrh cyklistiky
31.03.2017 - 02.04.2017
stánek 2/D18
Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
19.01.2017 - 22.01.2017
stánek Regiontour, Regiontour, Regiontour
Zdroj: Internet
Operační program Jan Amos Komenský (EFRR)
Datum alokace: 15.05.2023 Projekt v realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 25.07.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 30.05.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.05.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 04.04.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR REACT-EU)
Datum alokace: 01.02.2022 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2021 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.12.2021 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 07.10.2021 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.10.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.09.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.01.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2020 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2020 Projekt fyzicky ukončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 27.05.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2020 Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 21.12.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.10.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.08.2019 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 17.04.2019 Projekt fyzicky ukončen
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 08.11.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2018 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.12.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.11.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 31.05.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 09.05.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.03.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.02.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.09.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.09.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.04.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2015 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.12.2015 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.11.2015 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.09.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.02.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.01.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2014 Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.07.2014 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.06.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 06.05.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.04.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 03.12.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.11.2013 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 03.10.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 24.05.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 25.01.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 25.01.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.01.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.01.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2012 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012 Projekt nedokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 27.08.2012 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 23.08.2012 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 23.08.2012 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.07.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.06.2012 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 15.05.2012 Projekt nedokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 13.12.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 18.11.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.09.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.08.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.08.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.07.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.06.2011 Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 20.06.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.06.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 24.03.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 24.02.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.09.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.06.2010 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 28.06.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.02.2010 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 08.06.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.05.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 20.05.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 29.01.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2008 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 03.10.2008 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.09.2008 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 19.09.2008 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 19.09.2008 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 19.09.2008 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 11.09.2008 Projekt nedokončen
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: x2pbqzq
Zdroj: justice.cz
KRAJSKÝ ÚŘAD-JIHOMORAVSKÝ KRAJ
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz