KRAJSKÝ ÚŘAD-JIHOMORAVSKÝ KRAJ

70888337DIČ CZ70888337
OFICIÁLNÍ NÁZEV Jihomoravský kraj
Spolehlivá firma
Kontakty
Úřední hodiny  
PO 08:00-17:00 hod.   Zavřeno
ÚT 08:00-15:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:00 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.
Kontaktní osoby
  • JUDr. Roman Heinz, Ph.D. - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
27-7491250267/0100
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0100
27-9395010297/0100
DPH účet, zveřejněn 24.01.2014
0100
27-7494420217/0100
DPH účet, zveřejněn 24.01.2014
0100
27-7188260227/0100
DPH účet, zveřejněn 22.03.2018
0100
27-7489830297/0100
DPH účet, zveřejněn 14.12.2019
0100
27-7203250247/0100
DPH účet, zveřejněn 19.02.2020
0100
35-1770031537/0100
DPH účet, zveřejněn 04.04.2020
0100
více bankovních účtů
Identita občana
Činnosti firmy  
  • krajský úřad
    realizace
  • preventivní projekt o hrozbách ve virtuálním světě zejména na sociálních sítích
  • sledování aktuálních trendů kyberprostoru

Volná pracovní místa
referent/referentka správy dotací a financování oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana
Pracoviště a kontakty

Jihomoravský kraj

Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205
e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OKH - doba neurčitá - Úřední deska Charakteristika vykonávané práce: Tato pracovní pozice je zaměřena zejména na vykonávání komplexních ekonomicko-administrativních činností souvisejících s poskytováním dotací a darů z rozpočtu Jihomoravského kraje. Úspěšný uchazeč/uchazečka využije při své práci vědomosti z oblasti veřejných rozpočtů, veřejné správy, ekonomiky, účetnictví či veřejné podpory a rozšíří při ní své znalosti o fungování krajské samosprávy. Náplň jeho/její práce bude spočívat zejména v koordinaci činností a nastavování postupů souvisejících s podáváním žádostí o dotace a dary z rozpočtu Jihomoravského kraje, v tvorbě podkladů pro jednání volených orgánů kraje, v administraci dotačních smluv, písemné i ústní komunikaci s žadateli o dotace a s příjemci dotací, v kontrole řádného plnění závazků vzniklých přijetím podpory, ve zpracování účetních podkladů a také v činnosti související se závěrečným vyhodnocením čerpání podpory včetně uplatňování případných sankcí. Co očekáváme od vhodného uchazeče/uchazečky? " vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu " orientaci v ekonomické agendě, veřejných rozpočtech, veřejné správě, v oblasti dotací, účetnictví a v oblasti veřejné podpory " znalost příslušné legislativy, zejm. zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákona o finanční kontrole, zákona o krajích " zvláštní odbornou způsobilost pro výkon správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru) " pečlivost, zodpovědnost, schopnost analyticky a koncepčně myslet, dobré komunikační, formulační a organizační schopnosti, aktivní přístup k řešení problému, dobrou uživatelskou znalost MS Office, schopnost samostatné i týmové práce, schopnost zvládat vysoké pracovní nasazení, ochotu se dále vzdělávat, odolnost vůči stresu " praxi ve veřejné správě (výhodou) Nabízíme: " osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky " týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů " stabilní zaměstnání ve veřejné správě v moderním pracovním prostředí; umístění v centru Brna " osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům " 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days " pružnou pracovní dobu " stravenkový paušál, Ticket Benefits Card v hodnotě 6 000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění či spoření nebo DIP v hodnotě 1.000 Kč/měs. " firemní mateřskou školku " jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání " příjemný pracovní kolektiv Místo výkonu práce: pracoviště Krajského úřadu Jihomoravského kraje v Brně Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, osobní ohodnocení a odměny odpovídající výkonu Termín nástupu: co nejdříve, dle dohody Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 18.12.2024. Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno. K přihlášce připojte: " strukturovaný profesní životopis " originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce " ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení. Kontaktní pracovník: Mgr. Arnošt Juda vedoucí oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana telefon 541 658 831, e-m

referent/referentka právní agendy (PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA) oddělení legislativní a právní odboru kontrolního a právního
Pracoviště a kontakty

Jihomoravský kraj

Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205
e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: OKP - doba určitá - Úřední deska Charakteristika vykonávané práce: referent/referentka právní agendy zajišťuje metodickou činnost v oblasti ochrany osobních údajů podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a podle zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Komplexně zabezpečuje agendu žádostí o informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Poskytuje právní konzultace v rámci KrÚ JMK. Zastupuje Jihomoravský kraj a jeho orgány před soudy, aj. Požadujeme: " potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, " studijní obor: právo, " znalost příslušné legislativy: problematika ochrany osobních údajů; postavení, činnosti a působnosti vyšších územních samosprávných celků a jejich orgánů - znalost zákona o krajích, zákona o obcích, problematiky samosprávy; zákona o svobodném přístupu k informacím; občanské právo, obchodní právo, správní řád; problematika veřejné podpory; všeobecný přehled o dění v Jihomoravském kraji, " splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, " další požadavky: o schopnost samostatné i týmové práce, o schopnost aktivně přistupovat k řešení problému, o tvůrčí a analytické myšlení, o výborné komunikační, organizační i prezentační schopnosti, o ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti, o pečlivost, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení. Nabízíme: " týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů, " osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky, " osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům, " 5 týdnů dovolené, 3 dny placené "sick days", " stravenky, " příspěvek na penzijní připojištění nebo spoření 12.000 Kč/rok, " Edenred Benefits Card 6000 Kč/rok, " firemní mateřskou školku, " jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání, " stabilní pracovní prostředí s moderním vybavením, " pružná pracovní doba, příjemný pracovní kolektiv. Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 449/3, Brno. Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu. Termín nástupu: co nejdříve - dle dohody Strukturovaný profesní životopis s označením obsazované pozice zašlete na e-mailovou adresu: kariera@jmk.cz nebo předejte v uvedeném termínu prostřednictvím podatelny na adrese: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo náměstí 449/3, 601 82 Brno tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 03.01.2025. Kontaktní pracovník: Mgr. Radomír Zimek, pověřen vedením odboru kontrolního a právního, tel.: 541 651 235, e-mail: zimek.radomir@jmk.cz nebo další informace na: www.jmk.cz

tiskový pracovník (m, ž) odboru tiskových věcí a marketingu
Pracoviště a kontakty

Jihomoravský kraj

Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205
e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 10. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Krajský úřad Jihomoravského kraje hledá vhodného kandidáta/kandidátku na obsazení místa tiskový pracovník (m, ž) odboru tiskových věcí a marketingu (pracovní poměr na dobu určitou - po dobu trvání rodičovské dovolené, nejdéle však po dobu výkonu funkce hejtmana kraje, Mgr. Jana Grolicha, za volební období 2024-2028) Hledáme profesionálního a charismatického mluvčího, který se stane hlasem i tváří Jihomoravského kraje. Pokud máte zkušenosti s médii, vynikáte silnými komunikačními schopnostmi a disponujete skvělým a srozumitelným písemným projevem, jste přesně tím, koho hledáme! Co bude vaší prací Vaším úkolem bude budovat a udržovat skvělé vztahy s veřejností a novináři, připravovat atraktivní publicistické materiály ve spolupráci s týmem redaktorů a s přehledem reprezentovat kraj na tiskových konferencích i při dalších veřejných vystoupeních. Zároveň se zapojíte do úzké spolupráce s marketingovým týmem na projektech, které posílí pozitivní obraz Jihomoravského kraje a osloví nejen místní obyvatele, ale i širší veřejnost. Máte profesionální přístup a cit pro práci s médii? Pokud jste k tomu i kreativní, tak u nás tyto vlastnosti plně využijete! Přidejte se k našemu dynamickému týmu, který buduje pověst kraje, na který můžeme být všichni hrdí. Rádi vás přivítáme mezi sebe a společně dosáhneme skvělých výsledků! Co očekáváme od vhodného uchazeče/uchazečky? " orientaci a zkušenost v oblasti public relations a tisku " schopnost efektivně komunikovat s médii a novináři " znalost sociálních sítí: FB, IG, X " vynikající organizační dovednosti a schopnost pracovat pod tlakem " efektivní organizaci času " znalost aktuálních trendů v médiích a schopnost reagovat na ně " kreativní a inovativní přístup k tvorbě tiskových materiálů " všeobecný přehled o dění v Jihomoravském kraji " potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Co vám můžeme nabídnout: " inspirativní pracovní prostředí plné příležitostí pro růst " možnost podílet se na zajímavých projektech " kompetentní a přátelský tým profesionálů " místo výkonu práce v centru města " osobní přístup mentora během zkušební doby " pět týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days " stravenkový paušál, Ticket Benefit Card v hodnotě 6.000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 12.000 Kč/rok, či spoření nebo DIP v hodnotě 12.000 Kč/rok " jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání " firemní mateřskou školku " pracovní prostředí s moderním vybavením, pružnou pracovní dobu Vyplněnou přihlášku se strukturovaným profesním životopisem zašlete na e-mailovou adresu: kariera@jmk.cz nejpozději do 06.01.2025. Všechny požadavky a předpoklady uchazeče musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení. Místo výkonu práce: pracoviště Krajského úřadu Jihomoravského kraje v Brně Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu Termín nástupu: dle dohody Kontaktní pracovník: Ing. Inka Růžičková, vedoucí odboru tiskových věcí a marketingu telefon 541 651 608, e-mail: ruzickova.inka@jmk.cz Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz nebo další informace na: www.jmk.cz

pracovník/pracovnice marketingu odboru tiskových věcí a marketingu
Pracoviště a kontakty

Jihomoravský kraj

Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205
e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 2. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Ředitel Krajského úřadu Jihomoravského kraje vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa pracovník/pracovnice marketingu odboru tiskových věcí a marketingu Hledáte dynamickou práci v centru Brna, kde každý den přináší nové výzvy a příležitosti? Zajímáte se o dění kolem vás, vnímáte sociální témata a máte radost, když můžete zlepšovat své okolí? Přidejte se k týmu odboru tiskových věcí a marketingu Jihomoravského kraje a pomozte nám zviditelnit důležité oblasti pro téměř 1,2 milionu lidí. Co budete dělat? Hledáme šikovného organizátora s vášní pro marketing! Na této pozici se stanete součástí skvělého týmu profesionálů, kde budete u zrodu reklamních kampaní, eventů a tvorby propagačních materiálů. Vaším úkolem bude nejen vše zorganizovat, ale i pomoci s obsahem - od sloganů po scénáře videí. Součástí vaší práce budou i nezbytné administrativní úkoly, které dodají vašim projektům pevný základ. Budete mít na starosti přípravu podkladů i efektivní komunikaci s dodavateli a partnery. Díky vám vše poběží hladce a profesionálně! Čeká vás práce, která má smysl. Budete se podílet na zviditelnění témat, jako je zdravotnictví, kultura, školství, životní prostředí nebo doprava, a vaše nápady osloví téměř 1,2 milionu lidí. Tahle práce rozhodně není rutina - každý den přinese nové výzvy a příležitosti růst. Pozice je ideální i pro čerstvé absolventy, kteří chtějí rozjet kariéru v marketingu. Pokud máte chuť tvořit, organizovat a být u něčeho velkého, přidejte se k nám. Těšíme se, že se uvidíme osobně! Co očekáváme od vhodného uchazeče/uchazečky? " potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, nejlépe marketing, marketingová komunikace, mediální studia, ekonomický studijní obor " znalosti v oboru: tvorba PR textů, orientace v marketingové, popř. mediální oblasti " znalost grafických nástrojů " silné komunikační dovednosti pro efektivní spolupráci v rámci úřadu " schopnost prezentace (vlastních nápadů, záměrů) na veřejnosti " schopnost slovně formulovat, schopnost být verbálně pohotový, vynikající písemný projev " schopnost analyticky a koncepčně myslet, schopnost řešit problémy " kreativita, iniciativa, důslednost, odpovědnost " vysoké pracovní nasazení " výborná uživatelská znalost MS Office " jste týmový hráč s proaktivním přístupem a schopností pracovat samostatně " jste ochotni nést zodpovědnost Co vám nabízíme: " práci, která má smysl " spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů " osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky a následné vzdělávání " stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou " pět týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days " stravenkový paušál, Ticket Benefit Card v hodnotě 6.000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění či spoření DIP v hodnotě v hodnotě 12.000 Kč/rok. " jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání " firemní mateřskou školku " pracovní prostředí s moderním vybavením, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv. Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 3, 601 82 BRNO Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu Termín nástupu: od 01.02.2025, nebo dle domluvy Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 06.01.2025. Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno. K přihlášce připojte: " strukturovaný profesní životopis " originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce " ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže b

kontrolor/kontrolorka oddělení vnější kontroly odboru kontrolního a právního
Pracoviště a kontakty

Jihomoravský kraj

Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205
e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 10. 2. 2025
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Ředitel Krajského úřadu Jihomoravského kraje vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa kontrolora/kontrolorky oddělení vnější kontroly odboru kontrolního a právního Charakteristika vykonávané práce: samostatně provádí vysoce náročné kontroly ve specializované oblasti, provádí kontrolu hospodaření příspěvkových organizací zřízených Jihomoravským krajem, provádí kontroly v rámci odpovídajících operačních programů ČR k čerpání finančních prostředků EU, provádí kontrolu účelového využití dotací poskytnutých z rozpočtu Jihomoravského kraje, vyhodnocuje účinnost vnitřních kontrolních systémů příspěvkových organizací zřizovaných Jihomoravským krajem a navrhuje zdokonalování jejich kvality, zpracovává koncepci a metodiku kontrolní činnosti Krajského úřadu Jihomoravského kraje, provádí zpracování analýzy výsledků kontrolní činnosti a navrhuje opatření k nápravě, poskytuje metodickou pomoc, plní další úkoly na úrovni svěřené funkce. Požadujeme: " vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, " studijní obor: ekonomie, právo, veřejná správa nebo veřejná ekonomika a správa, " znalosti oboru: kontrola, finanční kontrola, účetnictví, rozpočet, majetková oblast, daňová oblast, veřejné zakázky, další zvláštní předpisy vztahující se ke kontrolovaným oblastem, " orientace v příslušné legislativě: zákon č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), zákon č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, " další požadavky: o výborná uživatelská znalost MS Office o ochota dále se vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí o analytické myšlení, schopnost aktivně řešit problémy o iniciativa, odpovědnost, pečlivost, přesnost o schopnost argumentovat o velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti o výborný písemný a slovní projev o schopnost samostatné i týmové práce o vítáno řidičské oprávnění skupiny B. Nabízíme: " stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou, " týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů, " osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky, " osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům, " pružnou pracovní dobu, " 5 týdnů dovolené, 3 dny plně hrazené sick days, " home office, " příspěvek na stravování, " příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1 000 Kč/rok, " Edenred Benefits Card ve výši 6 000 Kč/rok, " zaměstnanecký příspěvek na kulturní akce, " firemní mateřskou školku, " široké možnosti dalšího vzdělávání, " příjemný pracovní kolektiv. Místo výkonu práce: Cejl 73, Brno. Platové podmínky: platová třída 10 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu. Termín nástupu: 01.02.2025, dle dohody Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 02.01.2025. Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno. K přihlášce připojte: " strukturovaný profesní životopis " originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce " ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému ř

referent/ka rozpočtu oddělení rozpočtu a financování odboru školství
Pracoviště a kontakty

Jihomoravský kraj

Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205
e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 15. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

První kontakt e-mailem Nástup dle dohody Upřesňující informace: Charakteristika vykonávané práce: referent/referentka rozpočtu zajišťuje agendu správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků pro školy a školská zařízení zřizovaná obcemi; kontroluje čerpání a užití dotací včetně stanovování odvodů a penále za jejich neoprávněné použití nebo zadržení; provádí rozpis rozpočtu svěřených škol a školských zařízení zřizovaných obcemi; sleduje čerpání rozpočtu a efektivnost vynakládání rozpočtových prostředků těchto organizací a dodržování pravidel financování; provádí rozpočtová opatření pro jednotlivé svěřené školské organizace aj. Požadujeme: o potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání o studijní obor: nejlépe ekonomický směr o znalosti oboru: ekonomika, financování školství, všeobecný přehled v oblasti veřejných rozpočtů - ve školství - související právní předpisy, zákon o krajích o zvláštní odborná způsobilost: při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru) o rutinní splnění podmínek stanovených § 4 zákona č. 312/2000 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů o další požadavky: o vítána praxe ve státní správě a samosprávě o výborná znalost MS Office, zejména Excel o samostatnost, odpovědnost, pečlivost o schopnost koncepčního a analytického myšlení o dobré komunikační, organizační i prezentační schopnosti o schopnost pracovat v týmu i samostatně o ochota se dále vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti Zaměstnanecké výhody: Nabízíme: o stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou, o 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené Sick Days o stravenkový paušál, Ticket Benefit Card v hodnotě 6.000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1.000 Kč/měs. o firemní mateřskou školku, o jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání, o osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky, o stabilní pracovní prostředí, pružná pracovní doba, příjemný pracovní kolektiv. Místo výkonu práce: Cejl 73, BRNO Platové podmínky: platová třída 10 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu Termín nástupu: co nejdříve - dle dohody Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 03.01.2025. Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno. K přihlášce připojte: o strukturovaný profesní životopis o originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce o ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení. Kontaktní pracovník: Ing. Jan Karas, vedoucí oddělení rozpočtu a financování odboru školství telefon 541 653 421, e-mail: karas.jan@jmk.cz Mgr. Jana Musilová, oddělení personální odboru kancelář ředitele telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz nebo další informace na: www.jmk.cz Těšíme se na setkání s vámi!

referent/ka správy silnic oddělení rozvoje dopravy odboru dopravy
Pracoviště a kontakty

Jihomoravský kraj

Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205
e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OD - doba určitá - Úřední deska

referent/referentka stavebního úřadu oddělení stavebního řádu odbor krajský stavební úřad
Pracoviště a kontakty

Jihomoravský kraj - Triniti Office Center

Mgr. Jana Musilová , tel.:541651205
e-mail: musilova.jana@jmk.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OKSÚ - doba neurčitá - Úřední deska

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Aplikace pro elektronická jednání RJMK a ZJMK
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2024-005232Služby3 870 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění je sídlo Objednatele na adrese Žerotínovo nám. 449/3, 602 00 Brno

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je provedení díla spočívajícího v implementaci, nastavení a provozu uceleného IS pro elektronické zpracování materiálů do orgánů Objednatele (Rady Jihomoravského kraje, Zastupitelstva Jihomoravského kraje, komisí rady, výborů zastupitelstva a případných dalších obdobných orgánů rady a zastupitelstva) s vazbou na hlasovací zařízení. Bližší informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Zpracování a projednání projektové dokumentace na zhotovení stavby „Rekonstrukce střešní krytiny SVČ Ivančice“ vč. výkonu autorského dozoru - II
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2024-002120Služby850 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je: - provedení stavebně technického průzkumu střešních konstrukcí, statické posouzení nově navrhovaného řešení výměny střešní krytiny, - zhotovení projektové dokumentace pro provedení stavby včetně podrobného soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr a jeho ocenění, - součinnost v průběhu zadávacího/výběrového řízení veřejné zakázky na zhotovitele stavby, - výkon autorského dozoru, - poskytnutí dalších souvisejících služeb, a to v rozsahu požadavků Zadavatele a příspěvkové organizace. V případě, že v průběhu projekčních prací dojde ke zjištění, že bude nutné vydání stavebního povolení pro realizaci akce, tak bude součástí díla i výkon inženýrské činnosti – obstarání stavebního povolení, popřípadě jiného povolení nutného k realizaci akce. Podrobněji viz zadávací dokumentace.

Přístavba k budově A Střední školy Brno, Charbulova, p.o. - vybavení interiéru
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-053067Dodávky11 889 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Střední škola Brno. Charbulova, příspěvková organizace

Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je dodávka vybavení interiéru přístavby k budově A Střední školy Brno, Charbulova, příspěvková organizace. Veřejná zakázka je v souladu s § 35 ZZVZ rozdělena na 2 části:  1. část veřejné zakázky: Dodávka nábytku – předmětem je dodávka nábytkového vybavení prostor přístavby školy s výjimkou prostor řešených v 2. části a související práce.  2. část veřejné zakázky: Dodávka vybavení prodejny – předmětem je dodávka nábytkového a technického vybavení prodejny a zázemí v prostorách 1.NP přístavby školy a související práce. Účastník je oprávněn podat nabídku na jednu nebo na obě části této veřejné zakázky. Součástí předmětu veřejné zakázky je též montáž a instalace dodávky v objektu, úklid po provedení montáže včetně likvidace použitých obalů a ostatní práce specifikované jednotlivými soupisy prací.

Nemocnice Vyškov – centrum přirozeného porodu – dodávka zdravotnické techniky II
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-054316Dodávky10 400 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Vyškov, Jihomoravský kraj

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka zdravotnické techniky do gynekologicko - porodního oddělení v budově C (křídlo C1 a C3) Nemocnice Vyškov, p. o. tak, aby vzniklo centrum přirozeného porodu v rámci části porodního oddělení (1 NP), zvýšil se standard vybavení jeho lůžkové části (2NP) a vznikl nový prostor pro ambulantní část tohoto oddělení (1 NP). Areál Nemocnice Vyškov, p. o. se nachází na adrese Purkyňova 235/36, 682 01 Vyškov.

Rekonstrukce budovy Pionýrská 23, Brno - vybavení interiéru
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-051450Dodávky35 747 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je dodávka vybavení interiéru zrekonstruované budovy Pionýrská 23.

Zajišťování veřejných služeb v regionální železniční osobní dopravě vozidly v majetku Jihomoravského kraje
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-0394492 174 400 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění zakázky je výkon veřejných služeb v železniční osobní regionální dopravě za účelem zajištění dopravní obslužnosti Jihomoravského kraje a sousedních krajů v souladu se zákonem č. 129/2000 Sb., o krajích, ve znění pozdějších předpisů, a § 2 ZVS. Předmět plnění zakázky je blíže specifikován v obchodních a platebních podmínkách (Příloha č. 3 dokumentace nabídkového řízení).

Sanatorium Pálava
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-013630Stavební práce850 000 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby Sanatoria, zhotovení projektové dokumentace interiéru a výstavba Sanatoria v souladu s vydaným společným povolením. Předmětem veřejné zakázky je rovněž zpracování dokumentace skutečného provedení Sanatoria včetně 3D modelu skutečného provedení.

Poskytování veřejných služeb v přepravě cestujících v regionální železniční osobní dopravě
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2017-0364715 600 000 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění zakázky je výkon veřejných služeb v železniční osobní regionální dopravě za účelem zajištění dopravní obslužnosti Jihomoravského kraje a sousedních krajů v souladu se zákonem č. 129/2000 Sb., o krajích, ve znění pozdějších předpisů, a § 2 ZVS. Předmět plnění zakázky je blíže specifikován v obchodních a platebních podmínkách (Příloha č. 3 dokumentace nabídkového řízení)

Vyhodnocení výsledků realizace Regionální inovační strategie Jihomoravského kraje za období 2003-2016
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2017-006442Sluzby4 000 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Regionální inovační strategie Jihomoravského kraje (dále jen RIS JMK) definuje, čeho a jakými aktivitami chtějí Jihomoravský kraj a Statutární město Brno (dále jen SMB) dosáhnout v oblasti rozvoje znalostní ekonomiky. První verze RIS JMK byla projednána v roce 2002. V návaznosti na vývoj vnějších podmínek, zejména ve vazbě na programové období kohezní politiky EU, byla RIS JMK třikrát aktualizována. Aktuální verze RIS JMK je určená pro období 2014 – 2020 a je k dispozici ke stažení zde – www.ris U některých programů RIS JMK byly provedeny dílčí analýzy zaměřené na průběžné posouzení způsobu realizace, výstupů a dílčích výsledků na úrovni podpořených subjektů. Získané informace byly využity ke zlepšování jejich nastavení. Postupně s časovým odstupem, růstem počtu podpořených subjektů a objemu prostředků investovaných do realizace RIS JMK roste potřeba podrobných informací.

Ostraha objektů Cejl 73 a Údolní 35a, Brno
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2019-043502Službyneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je zajištění ostrahy dvou objektů Krajského úřadu Jihomoravského kraje v Brně. Služba bude poskytována od 01.07.2020 a smlouva bude uzavřena na dobu 48 měsíců.

Realizace transbordéru jako bezpečného propojení obou břehů řeky Moravy ve směru na plavební komoru VNOROVY II, sociálního zázemí a doplňkové infrastruktury
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-021138Stavební práce29 000 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Jihomoravský kraj

Popis veřejné zakázky

Cílem projektu je vybudování transbordéru přes řeku Moravu, který umožní cyklistům a chodcům přemístění z jednoho břehu na druhý a tím navazující propojení cyklostezky podél Baťova kanálu. Jedná se o novou stavbu sestávající ze 4 stavebních objektů transbordér, zázemí se sociálním zařízením, přípojky a zpevnění a rozšíření hráze, včetně vrtané studny a přípojek.

Domov se zvláštním režimem Rohatec
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-040934Stavební práceneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je výstavba domova se zvláštním režimem v obci Rohatec s kapacitou 120 lůžek, součástí domova bude parkoviště pro zaměstnance i návštěvníky a zahrada pro klienty, v domově bude poskytována ošetřovatelská a rehabilitační péče, stravování, praní prádla, k dispozici budou i prostory pro volnočasové aktivity klientů a společenské prostory. Veřejná zakázka bude realizována metodou Performance Design&Build, kdy zhotovitel bude zpracovávat i kompletní projektovou dokumentaci. Využit bude smluvní standard FIDIC (žlutá kniha).

Oznámení o předběžných tržních konzultacích k připravovanému nabídkovému řízení na výběr dopravce k zajištění přepravy cestujících ve veřejné drážní osobní dopravě
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-025598Služby1,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Jihomoravský kraj

Popis veřejné zakázky

Jihomoravský kraj připravuje nabídkové řízení s názvem „Poskytování veřejných služeb v přepravě cestujících v regionální železniční osobní dopravě hybridní vozbou“, jehož předmětem bude výběr dopravce k zajištění přepravy cestujících ve veřejné drážní osobní dopravě pro období nejdříve od prosince 2028, a to především na železničních linkách v úsecích Brno – Třebíč (linka S4), Brno – Miroslav (linka S41), Brno – Veselí nad Moravou – Staré Město u Uherského Hradiště (linky S6, R56) Bzenec – Moravský Písek (linka S61), kdy by na těchto linkách měl být do budoucna zajištěn provoz prostřednictvím hybridních akutrolejových jednotek. Účelem plánovaných předběžných tržních konzultací je nalézt nejefektivnější možné řešení z hlediska potřeb Jihomoravského kraje a získat informace potřebné pro optimální nastavení zadávacích podmínek připravovaného nabídkového řízení. Jihomoravský kraj má v úmyslu umožnit účast na předběžných tržních konzultacích kterémukoli dopravci, který bude reagovat na tuto výzvu. Pokud má Vaše společnost zájem účastnit se předběžných tržních konzultací, zašlete prosím projev Vašeho zájmu na e-mailovou adresu jmk.vlaky@akfiala.cz, a to do 23.06.2023 včetně. Na základě zaslání projevu zájmu v souladu s touto výzvou Vás následně Jihomoravský kraj kontaktuje ve věci dalšího postupu předběžných tržních konzultací, u kterých Jihomoravský kraj předpokládá, že úvodní kolo bude probíhat formou osobního jednání.

Domov se zvláštním režimem Rohatec
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-028941Stavební práce420 000 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je výstavba domova se zvláštním režimem v obci Rohatec s kapacitou 90 lůžek, součástí domova bude parkoviště pro zaměstnance i návštěvníky a zahrada pro klienty, v domově bude poskytována ošetřovatelská a rehabilitační péče, stravování, praní prádla, k dispozici budou i prostory pro volnočasové aktivity klientů a společenské prostory. Veřejná zakázka bude realizována metodou Performance Design&Build, kdy zhotovitel bude zpracovávat i kompletní projektovou dokumentaci. Využit bude smluvní standard FIDIC (žlutá kniha).

Výstavba technického zázemí a parkovacích stání ZZS JMK Brno-Bohunice
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-046818Stavební práce223 140 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je zpracování kompletní projektové dokumentace (včetně projektu interiéru), výstavba a poskytování služeb energetického managementu budovy během prvních 3 let provozu a provozních záruk za dosažení vybraných cílových garantovaných parametrů a finančních kompenzací pro případ jejich nesplnění ze strany zhotovitele. V rámci projektu se v souladu s územním plánem předpokládá vybudování objektu o třech nadzemních podlažích pro plnění funkce technického zázemí a parkování záložních vozidel umístěného na ploše stávajícího parkoviště ZZS JMK. Veřejná zakázka bude realizována metodou Performance Design&Build. Využit bude smluvní standard FIDIC (žlutá kniha).

Základna letecké záchranné služby
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-046819Stavební práce160 500 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace počínaje stupněm dokumentace pro povolení stavby v souladu s územním rozhodnutím, zhotovení projektové dokumentace interiéru a vybavení základny a výstavba novostavby základny letecké záchranné služby ZZS JMK. Veřejná zakázka bude realizována metodou Design&Build, kdy zhotovitel bude zpracovávat projektovou dokumentaci od stupně dokumentace pro povolení stavby. Využit bude smluvní standard FIDIC (žlutá kniha).

více veřejných zakázek

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Vánoční nákupní centrum 2024
05.12.2024 - 08.12.2024
stánek PAV F / 027
Vánoční nákupní centrum 2024
Sport Life 2024
22.11.2024 - 24.11.2024
stánek PAV F / 039, PAV G1 / S001
Sport Life 2024
Caravaning 2024
07.11.2024 - 10.11.2024
stánek PAV V / 044
Caravaning 2024
Techagro 2024
07.04.2024 - 11.04.2024
stánek PAV G1 / 047
Techagro 2024
FOR BIKES 2024
14. veletrh cyklistiky
22.03.2024 - 24.03.2024
stánek 2/C22
FOR BIKES 2024
Motosalon 2024
Mezinárodní veletrh motocyklů, čtyřkolek, příslušenství a oblečení
29.02.2024 - 03.03.2024
stánek PAV F / 255
Motosalon 2024
Life! 2023
Festival tance, sportu a zábavy
24.11.2023 - 26.11.2023
stánek PAV V / 002
Life! 2023
Life! 2022
Festival sportu, tance a zábavy
04.11.2022 - 06.11.2022
stánek
Life! 2022
Silva Regina 2022
Mezinárodní lesnický a myslivecký veletrh
03.04.2022 - 06.04.2022
stánek PAV F / 008, PAV F / 012
Silva Regina 2022
Animaltech 2021
Mezinárodní veletrh pro živočišnou výrobu
05.09.2021 - 08.09.2021
stánek PAV F / 035
Animaltech 2021
Techagro 2020
Mezinárodní veletrh zemědělské techniky
31.03.2020 - 04.04.2020
stánek PAV C / 001, PAV E
Techagro 2020
GO + Regiontour 2020
Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
16.01.2020 - 19.01.2020
stánek Regiontour
GO + Regiontour 2020
Festival Life! 2019
Festival sportu, tance a zábavy
08.11.2019 - 10.11.2019
stánek PAV Z / 001
Festival Life! 2019
ANIMAL TECH 2019
Mezinárodní veletrh pro živočišnou výrobu
12.05.2019 - 15.05.2019
stánek PAV G1 / 044
ANIMAL TECH 2019
FOR BIKES 2019
10. veletrh cyklistiky
29.03.2019 - 31.03.2019
stánek 2/D15
FOR BIKES 2019
GO + Regiontour 2019
Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
17.01.2019 - 20.01.2019
stánek Regiontour, Regiontour, Regiontour
GO + Regiontour 2019
Techagro 2018
Mezinárodní veletrh zemědělské techniky
08.04.2018 - 12.04.2018
stánek PAV C / 001, PAV C-I / 001
Techagro 2018
FOR BIKES 2018
9. veletrh cyklistiky
06.04.2018 - 08.04.2018
stánek 2/D11
FOR BIKES 2018
SALIMA-MBK-INTECO-VINEX-EMBAXPRINT 2018
Mezinárodní potravinářský veletrh
27.02.2018 - 02.03.2018
stánek Salima
SALIMA-MBK-INTECO-VINEX-EMBAXPRINT 2018
GO + Regiontour 2018
Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
18.01.2018 - 21.01.2018
stánek Regiontour, Regiontour, Regiontour
GO + Regiontour 2018
Sport Life 2017
Festival sportu, tance a zábavy
10.11.2017 - 12.11.2017
stánek PAV G2 / 002
Sport Life 2017
MSV 2017
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV Z / 025, PAV Z / 030
MSV 2017
NVHZ + Animal TECH 2017
Národní výstava hospodářských zvířat
11.05.2017 - 14.05.2017
stánek PAV F / 061
NVHZ + Animal TECH 2017
Národní výstava myslivosti + Natur Expo Brno 2017
Národní výstava myslivosti
11.05.2017 - 14.05.2017
stánek PAV F / 014
Národní výstava myslivosti + Natur Expo Brno 2017
FOR BIKES 2017
8. veletrh cyklistiky
31.03.2017 - 02.04.2017
stánek 2/D18
FOR BIKES 2017
GO + Regiontour 2017
Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
19.01.2017 - 22.01.2017
stánek Regiontour, Regiontour, Regiontour
GO + Regiontour 2017
více prezentací

Zdroj: Internet

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Smart Akcelerátor v Jihomoravském kraji III
Operační program Jan Amos Komenský (EFRR)
Datum alokace: 15.05.2023 Projekt v realizaci
Výjezdová základna Zdravotnické záchranné služby Jihomoravského kraje p.o. ve Veselí nad Moravou
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 25.07.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Výjezdová základna Zdravotnické záchranné služby Jihomoravského kraje p.o. v Mikulově
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 30.05.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Výjezdová základna Zdravotnické záchranné služby Jihomoravského kraje p.o. v Kyjově
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.05.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Výjezdová základna Zdravotnické záchranné služby Jihomoravského kraje, p.o. ve Slavkově u Brna
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 04.04.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Výjezdová základna Zdravotnické záchranné služby Jihomoravského kraje, p.o. v Bučovicích
Integrovaný regionální OP (EFRR REACT-EU)
Datum alokace: 01.02.2022 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zajištění činnosti Regionální stálé konference pro území Jihomoravského kraje IV
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2021 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
KAP JMK III
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.12.2021 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Digitální technická mapa Jihomoravského kraje
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 07.10.2021 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Výjezdová základna Zdravotnické záchranné služby Jihomoravského kraje, p.o. v Boskovicích
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.10.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
´Výměna oken v budově Žerotínovo náměstí 3, Brno´ a ´Rekonstrukce světlíků na střeše budovy Žerotínovo náměstí 3, Brno´
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.09.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Rozšíření varovného informačního systému Jihomoravského kraje
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.01.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Implementace KAP JMK II
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2020 Projekt fyzicky ukončen
Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v Jihomoravském kraji V.
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2020 Projekt finálně uzavřen
Implementace soustavy Natura 2000 v Jihomoravském kraji II.
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 27.05.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
SKILL Centrum pro cizince v JMK
OP Zaměstnanost (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2020 Projekt finálně uzavřen
Pořízení nových železničních elektrických jednotek do majetku Jihomoravského kraje
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 21.12.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zajištění činnosti Regionální stálé konference pro území Jihomoravského kraje III
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2019 Projekt finálně uzavřen
Podpora vybraných sociálních služeb na území Jihomoravského kraje
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2019 Projekt finálně uzavřen
Smart Akcelerátor v Jihomoravském kraji II
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.10.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Podpora sociálně-právní ochrany dětí na Krajském úřadě Jihomoravského kraje III
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2019 Projekt finálně uzavřen
Realizace energeticky úsporných opatření - Gymnázium Slovanské náměstí Brno
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.08.2019 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Snížení emisí z lokálního vytápění domácností v Jihomoravském kraji III
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 17.04.2019 Projekt fyzicky ukončen
ITI BMO Rozšíření infrastruktury centra INTEMAC
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 08.11.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Obnova cenných biotopů vybraných evropsky významných lokalit Jihomoravského kraje - I. etapa
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2018 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Cyklostezka Brno - Jinačovice - Kuřim, úsek R1
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018 Projekt finálně uzavřen
PolyGram - Podpora polytechnického vzdělávání, matematické a čtenářské gramotnosti v Jihomoravském kraji
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.12.2017 Projekt finálně uzavřen
Zajištění činnosti Regionální stálé konference pro území Jihomoravského kraje II
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2017 Projekt finálně uzavřen
KaPoDaV - Podpora kariérového poradenství, podnikavosti pro udržitelný rozvoj a dalšího vzdělávání v Jihomoravském kraji
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.11.2017 Projekt finálně uzavřen
Profesní vzdělávání pro pracovníky poskytovatelů sociálních služeb v Jihomoravském kraji
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2017 Projekt finálně uzavřen
Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v Jihomoravském kraji IV.
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2017 Projekt finálně uzavřen
Snížení emisí z lokálního vytápění domácností v Jihomoravském kraji II
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 31.05.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zpracování digitálních povodňových plánů v rámci území Jihomoravského kraje
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 09.05.2017 Projekt finálně uzavřen
eHealth v Jihomoravském kraji
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.03.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Vzdělávací a výcvikové středisko Zdravotnické záchranné služby Jihomoravského kraje
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.02.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zodolnění výjezdových základen Zdravotnické záchranné služby Jihomoravského kraje
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.09.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Energetické úspory v bytovém domě Nemocnice Kyjov
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.09.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Podpora sociálně-právní ochrany dětí na Krajském úřadě Jihomoravského kraje II
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016 Projekt finálně uzavřen
Transformace DOZP Zámek Břežany p. o. "Otevřený zámek"
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2016 Projekt finálně uzavřen
Smart Akcelerátor v Jihomoravském kraji
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.04.2016 Projekt finálně uzavřen
Zajištění činnosti Regionální stálé konference pro území Jihomoravského kraje
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2015 Projekt finálně uzavřen
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.12.2015 Projekt finálně uzavřen
Snížení emisí z lokálního vytápění domácností v Jihomoravském kraji
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.11.2015 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Instalace solárně termických kolektorů pro ohřev teplé vody, budova JMK Žerotínovo náměstí 3/5, Brno
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.09.2015 Projekt dokončen
Instalace solárně termických kolektorů pro ohřev teplé vody, Administrativní a školící centrum
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.02.2015 Projekt dokončen
Žerotínovo nám. 1/2 - stavební úpravy, zateplení budovy
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.01.2015 Projekt dokončen
Zvyšování absorpční kapacity území Jihomoravského kraje
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2014 Projekt dokončen
Srdce v domě, příspěvková organizace - Transformace I. etapa
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.07.2014 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Vybrané služby sociální prevence v Jihomoravském kraji
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.06.2014 Projekt dokončen
Komunikační kampaň Jižní Moravy
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 06.05.2014 Projekt dokončen
Krajské služby eGovernmentu v Jihomoravském kraji
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.04.2014 Projekt dokončen
Podpora sociálně-právní ochrany na Krajském úřadě Jihomoravského kraje
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014 Projekt dokončen
Archeopark Mikulčice - území Předhradí
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 03.12.2013 Projekt dokončen
Zvyšování kvality sociálních služeb v Jihomoravském kraji prostřednictvím vzdělávání
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.11.2013 Projekt dokončen
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 03.10.2013 Projekt dokončen
Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v Jihomoravském kraji III.
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.09.2013 Projekt dokončen
Obnova secesní památky - vila a život rodiny Löw Beerů
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 24.05.2013 Projekt dokončen
Natura 2000 - implementace v Jihomoravském kraji, 5. etapa
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 25.01.2013 Projekt dokončen
Natura 2000 - implementace v Jihomoravském kraji, 6. etapa
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 25.01.2013 Projekt dokončen
Vytvoření rámce nástrojů vedoucích ke zkvalitnění strategického plánování a k podpoře účasti veřejnosti na rozvoji Jihomoravského kraje
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.01.2013 Projekt dokončen
Srdce v domě, příspěvková organizace - Transformace II.etapa
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.01.2013 Projekt dokončen
Natura 2000 - implementace v Jihomoravském kraji, 7. etapa
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2012 Projekt dokončen
Srdce v domě, příspěvková organizace - Transformace I.etapa
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012 Projekt nedokončen
CEITEC Science Park
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 27.08.2012 Projekt dokončen
Projekt technické pomoci OP VK v Jihomoravském kraji II - oblast podpory 5.2
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 23.08.2012 Projekt dokončen
Projekt technické pomoci OP VK v Jihomoravském kraji II - oblast podpory 5.3
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 23.08.2012 Projekt dokončen
Projekt technické pomoci OP VK v Jihomoravském kraji II - oblast podpory 5.1
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.07.2012 Projekt dokončen
Natura 2000 - implementace v Jihomoravském kraji, 4. etapa
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.06.2012 Projekt dokončen
Komplexní zabezpečení mezinárodního veřejného letiště Brno - Tuřany
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 15.05.2012 Projekt nedokončen
Moravian Science Centre Brno
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 13.12.2011 Projekt dokončen
Krajský standardizovaný projekt Zdravotnické záchranné služby Jihomoravského kraje
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2011 Projekt dokončen
Archeopark Mikulčice - část Akropole
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 18.11.2011 Projekt dokončen
Monitoring přirozené atenuace v předpolí prameniště Bzenec
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.09.2011 Projekt dokončen
Zajištění vybraných služeb sociální prevence v Jihomoravském kraji
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.08.2011 Projekt dokončen
eGovernment v kraji, část výzvy I.-VI.
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.08.2011 Projekt dokončen
Zvyšování kvality lidských zdrojů formou vzdělávání v orgánech Jihomoravského kraje
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.07.2011 Projekt dokončen
Podpora celoživotního vzdělávání pracovníků poskytovatelů sociálních služeb v Jihomoravském kraji
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2011 Projekt dokončen
Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v Jihomoravském kraji II.
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.06.2011 Projekt dokončen
Kompetenční centrum Kuřim - obráběcí stroje
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 20.06.2011 Projekt dokončen
Natura 2000 - implementace v Jihomoravském kraji, 3. etapa
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.06.2011 Projekt dokončen
Zažijte Jižní Moravu
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011 Projekt dokončen
Natura 2000 - implementace v Jihomoravském kraji, 2. etapa
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 24.03.2011 Projekt dokončen
Natura 2000 - označení hranic ptačích oblastí v Jihomoravském kraji
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 24.02.2011 Projekt dokončen
Řízení lidských zdrojů na Krajském úřadu Jihomoravského kraje
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.09.2010 Projekt dokončen
Vzdělávání v eGON Centru Jihomoravského kraje
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.06.2010 Projekt dokončen
Marketingová propagace Jihomoravského kraje ve východní Evropě
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 28.06.2010 Projekt dokončen
Posilování institucionální kapacity a efektivnosti KrÚ JMK a jeho příspěvkových organizací
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.02.2010 Projekt dokončen
Propagace jižní Moravy jako kongresové a incentivní destinace budoucnosti aneb Připraveni na 100 %!
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 08.06.2009 Projekt dokončen
Územně analytické podklady Jihomoravského kraje
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.05.2009 Projekt dokončen
Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v Jihomoravském kraji
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 20.05.2009 Projekt dokončen
Doplnění infrastruktury letiště Brno Tuřany
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 29.01.2009 Projekt dokončen
NATURA 2000 - implementace v Jihomoravském kraji, 1. etapa
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2008 Projekt dokončen
Prezentace Jihomoravského kraje doma i v zahraničí
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 03.10.2008 Projekt dokončen
Zajištění vybraných sociálních služeb na území Jihomoravského kraje
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.09.2008 Projekt dokončen
Projekt technické pomoci OP VK v Jihomoravském kraji - oblast podpory 5.1
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 19.09.2008 Projekt dokončen
Projekt technické pomoci OP VK v Jihomoravském kraji - oblast podpory 5.2
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 19.09.2008 Projekt dokončen
Projekt technické pomoci OP VK v Jihomoravském kraji - oblast podpory 5.3
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 19.09.2008 Projekt dokončen
Školský areál Želešice - sociálně terapeutické dílny
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 11.09.2008 Projekt nedokončen
Snížení emisí z lokálního vytápění domácností v Jihomoravském kraji IV
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Snížení emisí z lokálního vytápění domácností v Jihomoravském kraji V
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Optimalizace a digitalizace procesů KrÚ JMK
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zajištění činnosti Regionální stálé konference pro území Jihomoravského kraje V
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt v realizaci
Podpora transformace sociálních služeb v Jihomoravském kraji
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Potravinová pomoc dětem v sociální nouzi v Jihomoravském kraji
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Drásov - ropné znečištění, odborný dozor (supervize) a aktualizovaná analýza rizik
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Podpora vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje
Jihomoravský kraj
70888337DIČ CZ70888337
Právní forma: Kraj a hl. město Praha
Datová schránka: x2pbqzq

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
KRAJSKÝ ÚŘAD-JIHOMORAVSKÝ KRAJ

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
Tato firma pravidelně aktualizuje svoje kontakty