KULTURNÍ DŮM Ždánice
- 725 920 845
- kulturnidum@muzdanice.cz
- Věra Hrubá
1445040309/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
- kulturní dům
Město Ždánice
Ing. Roman Vrabel , tel.:518633615e-mail: tajemnik@muzdanice.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 43 000 Kč/měsíc |
A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 6. 12. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob podání přihlášky: poštou v označené obálce se všemi přílohami nebo osobně na podatelně MěÚ Ždánice. 9. Adresa pro zaslání přihlášky: Městský úřad Ždánice, Městečko 787, 696 32 Ždánice. B. Náležitosti přihlášky: 1. Jméno, příjmení a titul zájemce 2. Datum a místo narození zájemce 3. Státní příslušnost zájemce 4. Místo trvalého pobytu zájemce 5. Číslo občanského průkazu zájemce nebo číslo povolení k pobytu u cizího státního občana 6. Datum a podpis zájemce C. Požadavky 1. Vzdělání dle § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění, např. středoškolské nebo vyšší odborné vzdělání v oboru stavitelství, vysokoškolské vzdělání v oblasti architektura, stavebnictví nebo právo 2. Znalost práce s PC – Word, Excel, PowerPoint 3. Respektování pružné pracovní doby, organizační a řídící schopnosti, časová flexibilita, komunikativnost D. K přihlášce nutno doložit: 1. Životopis, ve kterém se uvedou i údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností 2. Výpis z Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce 3. Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Výhodou je: 1. Řidičský průkaz skupiny B 2. Praxe v oblasti činnosti stavebního úřadu 3. Zvláštní odborná způsobilost pro stavební úřad 4. Znalost dalších cizích jazyků 5. Znalost oblasti Ždánicka E. Předpokládaný nástup: možný od 1. 1. 2025 nebo dohodou i dříve F. Výsledek výběrového řízení bude sdělen písemně uchazečům do 10 dnů ode dne jednání výběrové komise. Vzniklé náklady si uchazeč hradí sám. Do 10 dnů budou neúspěšným uchazečům vráceny poskytnuté materiály viz čl. B. a D. G. Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit.
Zdroj: Úřad práce
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.06.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.11.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 12.10.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.10.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.09.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.09.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.10.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 28.06.2009 Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: 3fkbacp
Zdroj: justice.cz
KULTURNÍ DŮM Ždánice
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz