MAGISTRÁT MĚSTA Jablonec nad Nisou
- 483 357 777 - ústředna
- 483 357 184 - sekretariát
- mujablonec@mestojablonec.cz
- epodatelna@mestojablonec.cz
PO 08:00-11:30 12:30-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-11:30 12:30-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
- Ing. Miloš Vele - primátor
9005-228451/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1298200287/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-121451/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
121451/0100 DPH účet, zveřejněn 25.04.2013 | |
78-6244320227/0100 DPH účet, zveřejněn 15.11.2014 | |
111204508/0300 DPH účet, zveřejněn 27.08.2015 |
Pobočky
INFORMAČNÍ STŘEDISKO MAGISTRÁTU - Mírové náměstí 3100/19, Jablonec nad NisouJABLONECKÝ MĚSÍČNÍK - Mírové náměstí 3100/19, Jablonec nad Nisou
MAGISTRÁT MĚSTA Jablonec nad Nisou - Komenského 22/8, Jablonec nad Nisou
Provozovny
DĚTSKÉ DOPRAVNÍ HŘIŠTĚ - Podskalí 3579/9, Jablonec nad NisouMĚSTSKÁ POLICIE Jablonec nad Nisou - Hasičská 983/3, Jablonec nad Nisou
Statutární město Jablonec nad Nisou
- městský úřad
Statutární město Jablonec nad Nisou
Zdeňka Krausová, tel.:483 357 172e-mail: krausova@mestojablonec.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Kvalifikační předpoklady: praxe na obdobné pozici/pozici dluhového poradce min. 6 měsíců, nebo akreditovaný kurz dluhového poradenství v min. rozsahu 24 hodin; orientační znalost legislativy v oblasti sociální práce; zkušenosti s vytvářením a koordinací sítí podpory, plánováním a vedením případových konferencí výhodou; organizační, komunikační schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů, empatie; pracovní flexibilita, schopnost samostatné tvůrčí práce, koncepční myšlení, odolnost vůči stresu; schopnost pružně rozhodovat a přijímat za svá rozhodnutí odpovědnost; uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet); řidičský průkaz skupiny B výhodou. Popis vykonávané práce: Budete realizovat přímou práci s klientem, mapovat klienty a jejich potřeby, zpracovávat a podává insolvenční návrhy a návrhy na oddlužení, s klienty sestavovat rodinné rozpočty, komunikovat s exekutory, pomáhat řešit exekuce, zjišťovat strukturu dluhů klienta, pomáhat řešit konflikty. Budete spolupracovat s neziskovými organizacemi ve městě v oblasti dluhů, zajišťovat dluhové poradenství v rámci přímé práce s klientem s cílem stabilizace v oblasti dluhů, bude směrovat klienty s jinými problémy na relevantní služby. Budete vyhodnocovat efektivitu a navrhovat optimalizaci řešení s ohledem na potřeby konkrétního klienta. Perspektivní zaměstnání v nově vznikajícím oddělení, kde se budete podílet na jeho úvodním nastavení a rozvoji; různorodou a zajímavou práci orientovanou na klienta; odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou (příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, šest dní sociálně zdravotního volna); pružnou pracovní dobu; 200 hodin dovolené; možnost získání městského bytu. Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.
Statutární město Jablonec nad Nisou
Zdeňka Krausová, tel.:483 357 172e-mail: krausova@mestojablonec.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
Kvalifikační předpoklady: Vysokoškolské vzdělání adekvátní vykonávané pozici; zkušenost s projektovým řízením, strategickým plánováním, plánováním participace a facilitací vhodná; schopnost řízení malého kolektivu; dobrá orientace v prostředí výkonu samosprávy výhodou; schopnost efektivně komunikovat s různými zainteresovanými stranami, včetně veřejnosti, zastupitelů, úředníků, nevládních organizací a dalších stakeholderů; flexibilita, loajalita, samostatnost a zodpovědnost; aktivní znalost anglického jazyka; uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet); znalost práce s GIS a databázemi výhodou. Popis vykonávané práce: Vedení menšího pracovního kolektivu, který má na starosti tvorbu, koordinaci a aktualizaci strategických dokumentů SMJN. Vede tvorbu strategického a akčního plánu jako podkladu pro plánování činnosti pro rozpočet a rozpočtový výhled a využití kapacity zaměstnanců magistrátu. Vede tvorbu ostatních strategických a koncepčních dokumentů. Facilituje plánovací setkání. Spolupracuje na plánování participace při přípravě projektů. Procesně zajišťuje participativní rozpočet. Zavádí principy cílů udržitelného rozvoje do řízení, plánování a realizace projektů a procesů v rámci MMJN. Nabízíme: Perspektivní zaměstnání; odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou (příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, šest dní sociálně zdravotního volna), pružnou pracovní dobu, 200 hodin dovolené; možnost získání obecního bytu. Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.
Statutární město Jablonec nad Nisou
Zdeňka Krausová, tel.:483 357 172e-mail: krausova@mestojablonec.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti stavebnictví, architektury nebo práva; popř. vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě; znalost stavebního zákona výhodou; uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet); dobré komunikační schopnosti pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; odpovědnost, samostatnost, flexibilita; přehled o právních předpisech v oblasti veřejného stavebního práva, znalost práce s mapovými podklady a orientace v místopisu města Jablonec nad Nisou případně přilehlých obcí v působnosti SÚ Jablonec nad Nisou výhodou. Popis vykonávané práce: Pracovník zajišťuje veškerá správní řízení a další postupy stavebního úřadu podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon a předpisů souvisejících včetně zákona č. 184/2006 Sb., v platném znění o odnětí nebo omezení vlastnického práva k pozemku nebo stavbě (vyvlastňovací zákon) a to na území statutárního města Jablonec nad Nisou a příslušných obcí spadajících do územní působnosti obecního úřadu obce s rozšířenou působností. Zaměstnanecké výhody: Perspektivní zaměstnání; odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou (příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, šest dní sociálně zdravotního volna), pružnou pracovní dobu, 200 hodin dovolené; možnost získání obecního bytu. Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.
Zdroj: Úřad práce
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-004950 | Stavebni prace | neuvedeno |
Předmětem plnění veřejné zakázky je rekonstrukce ulice Skelná v Jablonci nad Nisou v úseku mezi ulicí Březová a Švédská, jejíž součástí je rekonstrukce komunikace a parkoviště včetně stavby nových přístřešků pro kontejnery, rekonstrukce chodníků, zárubní zdi a veřejného osvětlení. Součástí předmětu plnění jsou též vegetační úpravy. Podrobné informace jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci vč. příloh.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-048532 | neuvedeno |
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2019-010254 | Služby | 135 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Hlavní místo plnění je územní obvod Zadavatele, statutárního města Jablonec nad Nisou.
Předmětem zakázky je zajištění dopravní obslužnosti městské tramvajové dopravy na území Zadavatele, a to konkrétně na příměstské tramvajové trati č. 545 011 Liberec – Jablonec nad Nisou v letech 2020–2028 (do 31.12.2028), v režimu zákona č. 194/2010 Sb., o veřejných službách v přepravě cestujících a o změně dalších zákonů („Zákon“) a Nařízení č. 1370/2007 o veřejných službách v přepravě cestujících po železnici a silnici. Předpokládá se, že rozsah zajišťované dopravní obslužnosti dopravcem bude v letech 2020–2022 zachován tak, jak tyto veřejné služby poskytuje současný dopravce a také vlastník dopravní infrastruktury, Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s., IČ: 47311975 („DPMLJ“), a to v rozsahu 163 000 km ročně. V závislosti od toho, zda bude následně schválena a realizovaná rekonstrukce a prodloužení tramvajové tratě vedoucí na území Zadavatele, může být předpokládaný roční rozsah poskytovaných veřejných služeb v letech 2023-2028 zvýšen na přibližně 200 000 km.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-015543 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Hlavním místem plnění jsou územní obvody obcí Bedřichov, Jablonec nad Nisou, Janov nad Nisou, Lučany nad Nisou, Nová Ves nad Nisou, Pulečný a Rychnov u Jablonce nad Nisou.
Předmětem zakázky bude poskytování přepravních služeb ve veřejné linkové dopravě s cílem zajistit dopravní obslužnost v oblasti Jablonecka, tj. v územních obvodech obcí Bedřichov, Jablonec nad Nisou, Janov nad Nisou, Lučany nad Nisou, Nová Ves nad Nisou, Pulečný a Rychnov u Jablonce nad Nisou, jež jsou členskými obcemi Dopravního sdružení obcí Jablonecka, IČO: 60254041, se sídlem Mírové náměstí 3100/19, 466 01 Jablonec nad Nisou, a to v období od 1. 2. 2023 do 31. 1. 2033, s předpokládaným rozsahem dopravního výkonu 1 370 000 km v kalendářním roce dle jízdních řádů, tj. předpokládaný rozsah dopravního výkonu 13 700 00 km dle jízdních řádů za celou dobu poskytování přepravních služeb. Provoz na linkách městské autobusové dopravy (MHD) bude zajištěn dle příslušných právních předpisů, zejména zákona č. 111/1994 Sb., v platném znění a vyhlášek č. 296/2010 Sb., č. 297/2010 Sb. a nařízení vlády č. 295/2010 Sb.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 059
Zdroj: Internet
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.04.2022 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.04.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2022 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.02.2022 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.04.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.04.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2020 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 12.02.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.11.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.08.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.06.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 03.08.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.07.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.07.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.07.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.06.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 17.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.12.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.07.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.06.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.05.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.02.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.11.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 03.08.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.03.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.11.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.10.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.10.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 31.03.2015 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.03.2015 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 17.10.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.08.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.04.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.03.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.06.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.06.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.03.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 11.03.2011 Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.03.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.03.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.10.2010 Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.09.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.07.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.06.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.06.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.06.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 20.04.2010 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 11.09.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.07.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 08.06.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.05.2009 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 20.01.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2008 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2008 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.09.2008 Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: wufbr2a
Zdroj: justice.cz
MAGISTRÁT MĚSTA Jablonec nad Nisou
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz