MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc
- 585 513 111 - spojovatelka
- 585 513 261 - primátor
- 585 513 346 - tajemník
- podatelna@olomouc.eu
ÚT 08:00-12:00 13:00-15:30 hod.
PÁ Zavřeno
- Mgr. Miroslav Žbánek, MPA - primátor
- Bc. Jan Večeř - tajemník
19-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
9021-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
27-4180790297/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
35-5946560247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
27-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-1146160247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
107-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
20108-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
6015-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
43-4851340247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
29022-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
2006-6127811/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
94-6127811/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
34534-10919811/0710 DPH účet, zveřejněn 31.05.2014 | |
107-8297990207/0100 DPH účet, zveřejněn 23.11.2016 | |
107-9442970267/0100 DPH účet, zveřejněn 23.11.2016 | |
7432332/0800 DPH účet, zveřejněn 05.08.2017 | |
7188712/0800 DPH účet, zveřejněn 19.05.2020 | |
115-3673840227/0100 DPH účet, zveřejněn 29.05.2020 | |
115-6668480267/0100 DPH účet, zveřejněn 29.05.2020 | |
9085442/0800 DPH účet, zveřejněn 01.07.2021 | |
9271042/0800 DPH účet, zveřejněn 15.12.2021 | |
123-5410710227/0100 DPH účet, zveřejněn 02.03.2022 | |
10364932/0800 DPH účet, zveřejněn 11.02.2023 | |
131-150950247/0100 DPH účet, zveřejněn 29.04.2023 | |
10562402/0800 DPH účet, zveřejněn 05.05.2023 | |
10562592/0800 DPH účet, zveřejněn 05.05.2023 | |
10609952/0800 DPH účet, zveřejněn 01.06.2023 | |
11043612/0800 DPH účet, zveřejněn 28.09.2023 | |
11030942/0800 DPH účet, zveřejněn 28.09.2023 | |
11806712/0800 DPH účet, zveřejněn 13.03.2024 | |
11902122/0800 DPH účet, zveřejněn 09.04.2024 | |
11902042/0800 DPH účet, zveřejněn 09.04.2024 | |
11915572/0800 DPH účet, zveřejněn 09.04.2024 | |
12074592/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | |
12007592/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | |
12007402/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | |
12002652/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | |
11949502/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | |
11949692/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | |
12092352/0800 DPH účet, zveřejněn 30.05.2024 | |
12092432/0800 DPH účet, zveřejněn 30.05.2024 | |
12300692/0800 DPH účet, zveřejněn 23.07.2024 | |
12324432/0800 DPH účet, zveřejněn 23.07.2024 | |
12260942/0800 DPH účet, zveřejněn 23.07.2024 | |
12487362/0800 DPH účet, zveřejněn 30.08.2024 | |
12612442/0800 DPH účet, zveřejněn 17.09.2024 |
Pobočky
MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc - Hynaisova 34/10, Nová Ulice, OlomoucMAGISTRÁT MĚSTA Olomouc - Palackého 1198/14, Olomouc
MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc - Štursova 820/1, Hodolany, Olomouc
MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc - Vejdovského 189/2, Hodolany, Olomouc
Provozovny
AZYLOVÝ DŮM - Řepčínská 245/113, Řepčín, OlomoucINFORMAČNÍ CENTRUM Olomouc - Horní náměstí 583, Olomouc
MĚSTSKÁ POLICIE Olomouc - Kateřinská 779/23, Olomouc
- magistrát města
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/133 Druh práce: zajišťování přípravy investičních akcí a oprav statutárního města Olomouce včetně kontroly rozpočtů zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce Bližší specifikace pracovní činnosti: -administrace projektové přípravy staveb města, -plnění a příprava plánu investic za dané období, -příprava výběrového řízení na zpracovatele projektové dokumentace a součinnost při výběru zhotovitele stavby, -uzavírání smluv o dílo a jejich dodatků, uzavírání smluv se správci sítí včetně uveřejňování v registru smluv, -likvidace faktur a vyhotovování účetních dokladů, -zpracovávání důvodových zpráv a podkladů do orgánů města, -vedení výrobních výborů, koordinace dotčených odborů a správců, -zastupování investora ve věcech technických a řešení rozporů, -spolupráce při vypořádání majetkových vztahů, -kontrola projektových dokumentací, -kontrola soupisu prací prostřednictvím programu KROS, -aktualizace dokladové části projektů, -zajišťování prodloužení rozhodnutí správních orgánů, -účast na kontrolních dnech a jednáních v orgánech města, -plnění úkolů vyplývajících z agend zaměstnavatele a příkazů nadřízených pracovníků. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání stavebního směru s minimálně 10-letou praxí v oboru. Obor: stavebního nebo technického směru. Praxe: -zkušenosti ve výstavbě nebo se stavebním řízením výhodou, -praxe ve funkci stavbyvedoucího, technického dozoru stavebníka, projektanta apod. výhodou, -praxe ve veřejné správě výhodou, -zkušenost s řízením projektů výhodou. Jiné požadavky: -orientace ve stavebním zákoně výhodou, -orientace v zákonu o veřejných zakázkách výhodou, -znalost rozpočtových programů (KROS atd.) výhodou, -dobré organizační a komunikační schopnosti, -samostatnost, -flexibilita, -schopnost jednat s lidmi, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, Lhůta pro podání přihlášky: 27. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: : https://kariera.olomouc.eu (kategorie: Výběrová řízení na zaměstnance statutárního města Olomouce; Vyhledat) nebo na oddělení personálním a právním.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné vzdělání v konzervatoři |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/134 Druh práce: výkon činností projektového manažera informačních a komunikačních systémů SMOl zařazených v odboru informatiky Magistrátu města Olomouce Bližší specifikace pracovní činnosti: -příprava podkladů a dokumentů pro získání a čerpání dotačních titulů, -spolupráce na zajištění popisu současného stavu IS/ICT v organizaci, vypracovává návrhy požadovaného budoucího stavu IS/ICT s identifikováním rozdílů mezi oběma stavy včetně kroků vedoucích k dosažení požadovaného budoucího stavu v organizaci, -spolupráce na přípravě návrhu architektury IS/ICT, pomoc při implementaci IS/ICT architektury, -spolupráce na přípravě návrhu Informační koncepce organizace a provádění kontrol a vyhodnocení jejího naplňování, -spolupráce na analýzách licencí používaných IS/ICT prostředků a spolupráce na přípravách projektů pro výběr nejvhodnějšího modelu licencování, -spolupráce na definici klíčových projektů v oblasti IT řešení, které přímo vedou k naplnění informační koncepce organizace, spolupráce na vyhodnocení jejich přínosů, Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Obor: vzdělání v oboru IT, zaměřený na výpočetní techniku, technické zaměření apod. výhodou. Praxe v oboru minimálně 3 roky výhodou. Jiné požadavky: -velmi dobrá znalost práce na PC (OS MS Windows, MS Office), -praktická znalost a praxe min 3 roky (výhodou): -příprava podkladů a dokumentů pro získání a čerpání dotačních titulů, -příprava návrhu smluv na produkty a služby včetně jejich dodatků - dohod o poskytované úrovni služeb (SLA), -schopnost samostatné práce, -adaptabilita a flexibilita, -analytické schopnosti, -dobré komunikační schopnosti, -flexibilita, -schopnost komunikace v anglickém jazyce výhodou, -řidičský průkaz skupiny B výhodou, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 27. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/129 Druh práce: komplexní výkon působnosti obecního stavebního úřadu, včetně věcí bytových domů, silnic II. a III. třídy, místních a veřejně přístupných komunikací, technické infrastruktury v elektroenergetice nebo plynárenství, a vodního děl v odboru stavebním, oddělení stavebního úřadu II Co Vám můžeme nabídnout: -možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek, -5 týdnů dovolené, -5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost, -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Multibenefitkarta Pluxee - příspěvek na stravování a volnočasové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, -bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, -možnost využít benefitní program mobilních operátorů, -finanční dary, -možnost opakovaného využití městského plaveckého bazénu zdarma, -abonentky do Moravského divadla Olomouc, permanentky do ZOO a na vybrané sportovní utkání, aj. Bližší specifikace pracovní činnosti: -posuzování a povolování stavebních a nestavebních záměrů podle stavebního zákona a jeho prováděcích vyhlášek, -kolaudace staveb, -vedení správních řízení o odstraňování staveb, -výkon státního dozoru ve věcech stavebního řádu a provádění kontrolních prohlídek staveb. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, -vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo -střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě. Uchazeč nesplňující kvalifikační požadavky může vykonávat činnost stavebního úřadu na úseku stavebního řádu, pokud je zajištěno, že bude do doby splnění uvedených požadavků vykonávat tuto činnost pod odborným vedením úředníka splňujícího kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu, nejvýše však po dobu 3 let. Jiné požadavky: Základní orientace: -v zákoně č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, -v zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, -uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office). Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. Lhůta pro podání přihlášky: 21. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/130 Druh práce: zajištění ucelené přestupkové agendy v rámci přenesené působnosti statutárního města Olomouce zařazené v odboru správních činností Magistrátu města Olomouc Co Vám můžeme nabídnout: -5 týdnů dovolené, -5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost, -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -přátelský kolektiv, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Multibenefitkarta Pluxee - příspěvek na stravování a volnočasové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, aj. Bližší specifikace pracovní činnosti: -výkon práce spisového uzlu na přestupkovém oddělení odboru správních činností, -organizace administrace Komise pro projednávání přestupků statutárního města Olomouce (dále jen "KPPP"), organizace činnosti KPPP, -zabezpečování řádného odesílání a přebírání pošty z podatelny Magistrátu města Olomouce, její roztřídění a zapsání do evidence oddělení, -vedení evidence přestupků projednávaných správním orgánem v 1. stupni, -zápis nově oznámených přestupků do evidence, -zpracování statistických údajů týkajících se přestupkového oddělení. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou. Obor: -ekonomický, veřejná správa, právo a příbuzné obory. Praxe: -praxe ve veřejné správě výhodou. Jiné požadavky: -dobrá znalost práce na PC (Microsoft Office, Word, Excel), -vedení spisové dokumentace, -znalost programu E-spis výhodou, -dobré organizační a komunikační schopnosti, -samostatnost, pečlivost, odpovědnost, -flexibilita a adaptabilita, -schopnost jednat s lidmi, -smysl pro týmovou práci, -schopnost zapisovat na diktát výhodou, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 21. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/131,132 Druh práce: výkon odborných ekonomických agend statutárního města Olomouce zařazených v odboru ekonomickém Magistrátu města Olomouce Co Vám můžeme nabídnout: -5 týdnů dovolené, -5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost, -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -přátelský kolektiv, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Multibenefitkarta Pluxee - příspěvek na stravování a volnočasové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, -bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, -možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům, -služební mobilní telefon a notebook, -možnost využít benefitní program mobilních operátorů, -finanční dary, -možnost opakovaného využití městského plaveckého bazénu zdarma, -abonentky do Moravského divadla Olomouc, permanentky do ZOO aj. Bližší specifikace pracovní činnosti: -komplexní vedení účetních knih například deníku, hlavní knihy, knihy analytických účtů a knihy podrozvahových účtů, jejich otevírání a uzavírání a sestavování účetního rozvrhu u přijatých transferů dotačních projektů od přijetí až po vyúčtování. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou. Obor: -v oblasti ekonomických agend výhodou. Praxe: -praxe ve veřejné správě výhodou, -praxe v oblasti ekonomických a účetních agend výhodou. Jiné požadavky: -dobrá znalost práce na PC (Microsoft Office, Word, Excel), -přehled o finančním hospodaření a rozpočtových pravidlech a orientace v problematice DPH výhodou, -adaptabilita, -analytické schopnosti, -dobré komunikační schopnosti, -samostatnost, -flexibilita, -schopnost jednat s lidmi, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 22. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
Výběrová řízení č. 2024/127 Druh práce: koordinace výkonu působnosti úřadu územního plánování statutárního města Olomouce zařazené v odboru územního plánování Magistrátu města Olomouce Co Vám můžeme nabídnout: -5 týdnů dovolené, -5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost, -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -přátelský kolektiv, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Multibenefitkarta Pluxee - příspěvek na stravování a volnočasové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, -bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, -možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům, -služební mobilní telefon a notebook aj. Bližší specifikace pracovní činnosti: -zpracování, vizualizace a analýza prostorových dat, -editace dat ÚAP, -tvorba mapových výstupů, -publikace a optimalizace mapových služeb a aplikací v prostředí ArcGIS Enterprise, -komunikace s interními uživateli mapových aplikací. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Obor: geoinformatické, geomatické, geografické či příbuzné zaměření. Jiné požadavky: -orientace v oblasti GIS, -znalost práce v produktech ESRI ArcGIS, -analytická a koncepční způsobilost, -adaptabilita a flexibilita, -smysl pro týmovou práci, -znalost práce v prostředí ArcGIS Enterprise či ArcGIS Online výhodou -základní programovací dovednosti (Python, SQL, JavaScript, Arcade) výhodou, -orientace v problematice územního plánování výhodou, -znalost práce na PC s programem Microsoft Office (Excel, Word), -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům, -řidičský průkaz skupiny "B" výhodou. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 20. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/128 Druh práce: výkon komplexních koncepčních dopravních činností statutárního města Olomouc zařazených v odboru kancelář architekta města Magistrátu města Olomouce Co Vám můžeme nabídnout: -možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek (pouze u vybraných klíčových pozic), -5 týdnů dovolené, -5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost, -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -přátelský kolektiv, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Multibenefitkarta Pluxee - příspěvek na stravování a volnočasové aktivity aj. Bližší specifikace pracovní činnosti: -podílení se na zpracování dopravních strategických a rozvojových dokumentů města, -vyjadřování se k připravovaným stavbám z hlediska schválených dopravních strategií, koncepcí a územně plánovacích podkladů, -poskytování poradenské a konzultační činnosti v oblasti dopravy odborné komise RMO, komise městských částí, ostatní složky MMOl, občany, stavebníky a projektanty, -zajištění sběru, vyhodnocování a aktualizací dopravně inženýrských charakteristik a poskytování informací o stávajících a výhledových intenzitách dopravy na komunikacích na území města a informace o hlukových zátěžích území vyvolaných dopravou. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Obor: stavební nebo dopravní zaměření. Praxe: praxe ve veřejné správě výhodou. Jiné požadavky: -schopnost koncepční práce, -adaptabilita, -analytické schopnosti, -dobré organizační a komunikační schopnosti, -samostatnost, -flexibilita, -schopnost jednat s lidmi, -řidičský průkaz skupiny B, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 20. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Zdroj: Úřad práce
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-001404 | neuvedeno |
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-000228 | Dodávky | 10 370 590,00 Kč |
Předmětem této veřejné zakázky je: - dodávka, instalace, konfigurace, programování, zprovoznění a ověření funkčnosti kompletního vybavení prvky AV techniky včetně řídicího systému dle soupisu prvků a projektové dokumentace, - zaškolení obsluhy a zajištění záručního servisu této AV techniky včetně řídicího systému, - dodávka veškerých metalických propojení a kabeláže a ostatní instalační materiál, tj. úplné, funkční a bezvadné provedení všech souvisejících instalačních prací včetně dodávek potřebného materiálu a zařízení nezbytných pro řádné dokončení předmětu plnění a zajištění jeho provozuschopnosti včetně provedení provozních zkoušek, - zpracování dokumentace skutečného provedení předmětu plnění a její předání zadavateli ve dvou vyhotoveních v listinné podobě a 1x v elektronické podobě na vhodném nosiči dat (formáty PDF, DOC, DWG), - úklid a odvoz všech obalů a odpadů vzniklých při vlastní instalaci z místa plnění v souladu s ustanovením zákona č. 541/2020 Sb.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-053155 | Dodávky | 10 440 000,00 Kč |
Předmětem této veřejné zakázky je modernizace inteligentních systémů řízení vzduchotechnik, vytápění a výměna svítidel za LED svítidla s regulací jasu v závislosti na příspěvku denní složky světla a přítomnosti osob v místnosti na platformě KNX. kvalitativního standardu. Zadavatel umožňuje použití i jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení, pokud bude vymezený kvalitativní standard dodržen, nebo bude mít lepší parametry. Zadavatel upozorňuje, že nezávisle na této veřejné zakázce je řešena veřejná zakázka „Upgrade audiovizuální techniky pro velký zasedací sál (Hynaisovy 10)“. Vlastní realizace těchto zakázek může probíhat díky svému charakteru prací samostatně. Aby však bylo možno zdárně dokončit finální práce při zprovozňování AV technicky, je v požadavcích této veřejné zakázky doba dokončení prací v zasedacím sálu a přiléhajících prostorech do 31. 8. 2024. Podrobný popis předmětu veřejné zakázky je uveden v dokumentech, které tvoří přílohy této Zadávací dokumentace. Materiály či výrobky, které jsou případně jmenovitě uvedené v této Zadávací dokumentaci či jejích jednotlivých přílohách, nejsou podle zákona závazné, ale jsou reprezentanty určeného kvalitativního standardu. Pokud Zadávací dokumentace obsahuje požadavky na určité obchodní názvy nebo odkazy na obchodní názvy, názvy nebo jména a příjmení, nebo jsou tato pro některého výrobce příznačná, např. patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení původu, účastník to při zpraco
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-046682 | Dodávky | 11 493 285,92 Kč |
Místo plnění: Místem plnění je Andrův stadion, Legionářská 1165, 779 00 Olomouc 9.
Předmětem této veřejné zakázky je výměna osvětlení stadionu tak, aby splňoval level B dle UEFA 2016, což představuje vertikální intenzitu 1000lx ze všech stran fotbalového hřiště. V projektové dokumentaci byla navržena kompletní výměna výbojkových světel za svítidla s technologií LED. Výměna bude provedena na stávajících stožárech s nadzemní výškou 36 m do středu výložníku a také na střeše západní tribuny. Nově budou osazena svítidla na střeše východní tribuny a na všech čtyřech stávajících stožárech ve výšce cca 20 m osvětlující kratší stranu hřiště. Napojení světel bude převážně ze stávajících rozvaděčů, pouze u východní tribuny v nejvyšším patře bude osazen na zadní stěně nový rozvaděč. Při statickém posouzení, bylo zjištěno, že stávající konstrukce i bez světel není schopna současné klimatické zatížení přenést, proto bylo statikem navrženo posílení ocelové konstrukce. Projektová dokumentace řeší úpravy osvětlení hřiště a doplnění výztuh u střech tribun. Bližší specifikace předmětu plnění je obsahem příslušných částí zadávací dokumentace (dále jen „ZD“), např. projektové dokumentace, návrhu smlouvy atd.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-019965 | Služby | 31 183 720,00 Kč |
Místo plnění: Horní náměstí, Olomouc, parcela parc. č. 116/2 v k. ú. Olomouc - město
Předmětem této veřejné zakázky je provedení kompletního restaurátorského zásahu (u kamenných i kovových prvků), jehož úkolem bude zpomalení, eventuálně zastavení degradačních procesů hmotných struktur artefaktu a prezentace aktuální míry autenticity hodnot památky. Památková obnova bude mít charakter komplexního restaurátorského zásahu. Provedení prací se předpokládá z lešení, s demontáží soch se v restaurátorském záměru neuvažuje. Jelikož při provádění prací budou probíhat další restaurátorské průzkumy, není ale vyloučené, že bude třeba přistoupit k demontáži sochy (či soch), jejího transferu a zpětné montáži. Pro tento případ provede účastník ocenění prací – viz Příloha č. 2 položkového rozpočtu. Účastník tedy provede ocenění jak samotného položkového rozpočtu, tak již zmíněné Přílohy č. 2 položkového rozpočtu a také Přílohy č. 1 položkového rozpočtu, která se týká hodinových sazeb. Zadavatel předpokládá financování této akce z Integrovaného regionálního operačního programu. V případě schválení dotace se zhotovitel zavazuje dodržet povinnosti spojené s poskytnutím dotace - tyto podmínky jsou uvedeny ve Smlouvě o dílo „Zvláštní podmínky spojené s poskytnutím dotace“. O schválení žádosti bude zhotovitel informován. Více viz návrh smlouvy. Bližší specifikace předmětu plnění je obsahem příslušných částí zadávací dokumentace (dále jen „ZD“).
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-042156 | Služby | 68 705 781,00 Kč |
Místo plnění: Objekty v majetku měst Olomouc
Předmětem této zakázky je poskytování energetických služeb se zaručeným výsledkem (úspory provozních nákladů souvisejících s užitím energií - dále jen služby) pro objekty ve vlastnictví města Olomouc. V rámci zakázky bude poskytovatelem služeb dopracován návrh energeticky úsporných opatření. Realizace energeticky úsporných opatření ve smyslu této zakázky zahrnuje tyto úkony dodávka a montáž navržených úsporných opatření na klíč, energetický management (služby zahrnující trvalé sledování a vyhodnocování dosahovaných úspor energie) po dobu trvání smluvního vztahu, včetně kontroly instalovaného zařízení, poskytnutí záruky za dosažení předpokládaných úspor, sledování a vyhodnocování dosažených výsledků po dobu trvání smluvního vztahu.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-021733 | Stavební práce | 120 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Olomouc
Stavbav řeší komplexní reko uličního prostoru vč. stávajících i nových inženýrských sítí od křižovatky ulic Pekařská, Zámečnická a Opletalova až po zaústění ul. 8. května do nám. Národních hrdinů. Součástí je i úprava křižovatek se stávajícími ul. Slovenská a ul. U Hradeb.V celé trase je řešen kolejový pás jako pojížděný.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
64. pokračování stavebního a technického veletrhu.
07.11.2024 - 09.11.2024
stánek , , ,
Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV Z / 089
56. pokračování stavebního a technického veletrhu.
08.11.2018 - 10.11.2018
stánek
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV
54. pokračování stavebního a technického veletrhu.
09.11.2017 - 11.11.2017
stánek
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV Z / 123A
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 053
Zdroj: Internet
Operační program Jan Amos Komenský (ESF+)
Datum alokace: 22.04.2024 Projekt s právním aktem
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.05.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.05.2022 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2022 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.11.2021 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.05.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 10.05.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.03.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.03.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2021 Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 08.10.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.06.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.06.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.05.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 05.03.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2020 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.11.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2019 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.04.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.09.2018 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.08.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.08.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 21.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.02.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.02.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2018 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.10.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.08.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.08.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.07.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.05.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.04.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 07.04.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.03.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.12.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 08.12.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 30.11.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2016 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2016 Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.12.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2015 Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.11.2015 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.08.2015 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.08.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015 Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.06.2015 Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 12.06.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.02.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014 Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.10.2014 Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 02.10.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.09.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 09.09.2014 Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.07.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.06.2014 Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.03.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.02.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.01.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 07.11.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.11.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.10.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.09.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.07.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.06.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.06.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.04.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.04.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013 Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2012 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.06.2012 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.04.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.01.2012 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.09.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.08.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.06.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.09.2010 Projekt nedokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 31.08.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.03.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 17.03.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 22.02.2010 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 21.08.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2008 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt fyzicky ukončen
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt v realizaci
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: kazbzri
Zdroj: justice.cz
MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz