MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc

00299308DIČ CZ00299308
OFICIÁLNÍ NÁZEV Statutární město Olomouc
Kontakty
Úřední hodiny  
PO 08:00-12:00 13:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-12:00 13:00-15:30 hod.
ST 08:00-12:00 13:00-17:00 hod.   Zavřeno
ČT 08:00-12:00 13:00-15:30 hod.
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
  • Mgr. Miroslav Žbánek, MPA - primátor
  • Bc. Jan Večeř - tajemník
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-1801731369/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
9021-1801731369/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
1801731369/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
27-4180790297/0100
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0100
35-5946560247/0100
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0100
27-1801731369/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
19-1146160247/0100
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0100
107-1801731369/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
20108-1801731369/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
6015-1801731369/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
43-4851340247/0100
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0100
29022-1801731369/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
2006-6127811/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
94-6127811/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
34534-10919811/0710
DPH účet, zveřejněn 31.05.2014
0710
107-8297990207/0100
DPH účet, zveřejněn 23.11.2016
0100
107-9442970267/0100
DPH účet, zveřejněn 23.11.2016
0100
7432332/0800
DPH účet, zveřejněn 05.08.2017
0800
7188712/0800
DPH účet, zveřejněn 19.05.2020
0800
115-3673840227/0100
DPH účet, zveřejněn 29.05.2020
0100
115-6668480267/0100
DPH účet, zveřejněn 29.05.2020
0100
9085442/0800
DPH účet, zveřejněn 01.07.2021
0800
9271042/0800
DPH účet, zveřejněn 15.12.2021
0800
123-5410710227/0100
DPH účet, zveřejněn 02.03.2022
0100
10364932/0800
DPH účet, zveřejněn 11.02.2023
0800
131-150950247/0100
DPH účet, zveřejněn 29.04.2023
0100
10562402/0800
DPH účet, zveřejněn 05.05.2023
0800
10562592/0800
DPH účet, zveřejněn 05.05.2023
0800
10609952/0800
DPH účet, zveřejněn 01.06.2023
0800
11043612/0800
DPH účet, zveřejněn 28.09.2023
0800
11030942/0800
DPH účet, zveřejněn 28.09.2023
0800
11806712/0800
DPH účet, zveřejněn 13.03.2024
0800
11902122/0800
DPH účet, zveřejněn 09.04.2024
0800
11902042/0800
DPH účet, zveřejněn 09.04.2024
0800
11915572/0800
DPH účet, zveřejněn 09.04.2024
0800
12074592/0800
DPH účet, zveřejněn 07.05.2024
0800
12007592/0800
DPH účet, zveřejněn 07.05.2024
0800
12007402/0800
DPH účet, zveřejněn 07.05.2024
0800
12002652/0800
DPH účet, zveřejněn 07.05.2024
0800
11949502/0800
DPH účet, zveřejněn 07.05.2024
0800
11949692/0800
DPH účet, zveřejněn 07.05.2024
0800
12092352/0800
DPH účet, zveřejněn 30.05.2024
0800
12092432/0800
DPH účet, zveřejněn 30.05.2024
0800
12300692/0800
DPH účet, zveřejněn 23.07.2024
0800
12324432/0800
DPH účet, zveřejněn 23.07.2024
0800
12260942/0800
DPH účet, zveřejněn 23.07.2024
0800
12487362/0800
DPH účet, zveřejněn 30.08.2024
0800
12612442/0800
DPH účet, zveřejněn 17.09.2024
0800
více bankovních účtů
Identita občana
Pobočky
MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc - Hynaisova 34/10, Nová Ulice, Olomouc
MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc - Palackého 1198/14, Olomouc
MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc - Štursova 820/1, Hodolany, Olomouc
MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc - Vejdovského 189/2, Hodolany, Olomouc
Provozovny
AZYLOVÝ DŮM - Řepčínská 245/113, Řepčín, Olomouc
INFORMAČNÍ CENTRUM Olomouc - Horní náměstí 583, Olomouc
MĚSTSKÁ POLICIE Olomouc - Kateřinská 779/23, Olomouc
Činnosti firmy  
Volná pracovní místa
Investiční technik/technička do oddělení přípravy investic
Pracoviště a kontakty

Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Jen písemně
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Výběrové řízení č. 2024/133 Druh práce: zajišťování přípravy investičních akcí a oprav statutárního města Olomouce včetně kontroly rozpočtů zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce Bližší specifikace pracovní činnosti: -administrace projektové přípravy staveb města, -plnění a příprava plánu investic za dané období, -příprava výběrového řízení na zpracovatele projektové dokumentace a součinnost při výběru zhotovitele stavby, -uzavírání smluv o dílo a jejich dodatků, uzavírání smluv se správci sítí včetně uveřejňování v registru smluv, -likvidace faktur a vyhotovování účetních dokladů, -zpracovávání důvodových zpráv a podkladů do orgánů města, -vedení výrobních výborů, koordinace dotčených odborů a správců, -zastupování investora ve věcech technických a řešení rozporů, -spolupráce při vypořádání majetkových vztahů, -kontrola projektových dokumentací, -kontrola soupisu prací prostřednictvím programu KROS, -aktualizace dokladové části projektů, -zajišťování prodloužení rozhodnutí správních orgánů, -účast na kontrolních dnech a jednáních v orgánech města, -plnění úkolů vyplývajících z agend zaměstnavatele a příkazů nadřízených pracovníků. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání stavebního směru s minimálně 10-letou praxí v oboru. Obor: stavebního nebo technického směru. Praxe: -zkušenosti ve výstavbě nebo se stavebním řízením výhodou, -praxe ve funkci stavbyvedoucího, technického dozoru stavebníka, projektanta apod. výhodou, -praxe ve veřejné správě výhodou, -zkušenost s řízením projektů výhodou. Jiné požadavky: -orientace ve stavebním zákoně výhodou, -orientace v zákonu o veřejných zakázkách výhodou, -znalost rozpočtových programů (KROS atd.) výhodou, -dobré organizační a komunikační schopnosti, -samostatnost, -flexibilita, -schopnost jednat s lidmi, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, Lhůta pro podání přihlášky: 27. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: : https://kariera.olomouc.eu (kategorie: Výběrová řízení na zaměstnance statutárního města Olomouce; Vyhledat) nebo na oddělení personálním a právním.

Manažer/manažerka do oddělení IS/ICT
Pracoviště a kontakty

Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Jen písemně
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné vzdělání v konzervatoři
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Výběrové řízení č. 2024/134 Druh práce: výkon činností projektového manažera informačních a komunikačních systémů SMOl zařazených v odboru informatiky Magistrátu města Olomouce Bližší specifikace pracovní činnosti: -příprava podkladů a dokumentů pro získání a čerpání dotačních titulů, -spolupráce na zajištění popisu současného stavu IS/ICT v organizaci, vypracovává návrhy požadovaného budoucího stavu IS/ICT s identifikováním rozdílů mezi oběma stavy včetně kroků vedoucích k dosažení požadovaného budoucího stavu v organizaci, -spolupráce na přípravě návrhu architektury IS/ICT, pomoc při implementaci IS/ICT architektury, -spolupráce na přípravě návrhu Informační koncepce organizace a provádění kontrol a vyhodnocení jejího naplňování, -spolupráce na analýzách licencí používaných IS/ICT prostředků a spolupráce na přípravách projektů pro výběr nejvhodnějšího modelu licencování, -spolupráce na definici klíčových projektů v oblasti IT řešení, které přímo vedou k naplnění informační koncepce organizace, spolupráce na vyhodnocení jejich přínosů, Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Obor: vzdělání v oboru IT, zaměřený na výpočetní techniku, technické zaměření apod. výhodou. Praxe v oboru minimálně 3 roky výhodou. Jiné požadavky: -velmi dobrá znalost práce na PC (OS MS Windows, MS Office), -praktická znalost a praxe min 3 roky (výhodou): -příprava podkladů a dokumentů pro získání a čerpání dotačních titulů, -příprava návrhu smluv na produkty a služby včetně jejich dodatků - dohod o poskytované úrovni služeb (SLA), -schopnost samostatné práce, -adaptabilita a flexibilita, -analytické schopnosti, -dobré komunikační schopnosti, -flexibilita, -schopnost komunikace v anglickém jazyce výhodou, -řidičský průkaz skupiny B výhodou, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 27. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Odborný stavební referent/referentka do oddělení stavebního úřadu II
Pracoviště a kontakty

Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Jen písemně
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Výběrové řízení č. 2024/129 Druh práce: komplexní výkon působnosti obecního stavebního úřadu, včetně věcí bytových domů, silnic II. a III. třídy, místních a veřejně přístupných komunikací, technické infrastruktury v elektroenergetice nebo plynárenství, a vodního děl v odboru stavebním, oddělení stavebního úřadu II Co Vám můžeme nabídnout: -možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek, -5 týdnů dovolené, -5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost, -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Multibenefitkarta Pluxee - příspěvek na stravování a volnočasové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, -bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, -možnost využít benefitní program mobilních operátorů, -finanční dary, -možnost opakovaného využití městského plaveckého bazénu zdarma, -abonentky do Moravského divadla Olomouc, permanentky do ZOO a na vybrané sportovní utkání, aj. Bližší specifikace pracovní činnosti: -posuzování a povolování stavebních a nestavebních záměrů podle stavebního zákona a jeho prováděcích vyhlášek, -kolaudace staveb, -vedení správních řízení o odstraňování staveb, -výkon státního dozoru ve věcech stavebního řádu a provádění kontrolních prohlídek staveb. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, -vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo -střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě. Uchazeč nesplňující kvalifikační požadavky může vykonávat činnost stavebního úřadu na úseku stavebního řádu, pokud je zajištěno, že bude do doby splnění uvedených požadavků vykonávat tuto činnost pod odborným vedením úředníka splňujícího kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu, nejvýše však po dobu 3 let. Jiné požadavky: Základní orientace: -v zákoně č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, -v zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, -uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office). Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. Lhůta pro podání přihlášky: 21. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Referent/referentka do oddělení přestupkového
Pracoviště a kontakty

Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Jen písemně
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 24 100 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Výběrové řízení č. 2024/130 Druh práce: zajištění ucelené přestupkové agendy v rámci přenesené působnosti statutárního města Olomouce zařazené v odboru správních činností Magistrátu města Olomouc Co Vám můžeme nabídnout: -5 týdnů dovolené, -5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost, -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -přátelský kolektiv, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Multibenefitkarta Pluxee - příspěvek na stravování a volnočasové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, aj. Bližší specifikace pracovní činnosti: -výkon práce spisového uzlu na přestupkovém oddělení odboru správních činností, -organizace administrace Komise pro projednávání přestupků statutárního města Olomouce (dále jen "KPPP"), organizace činnosti KPPP, -zabezpečování řádného odesílání a přebírání pošty z podatelny Magistrátu města Olomouce, její roztřídění a zapsání do evidence oddělení, -vedení evidence přestupků projednávaných správním orgánem v 1. stupni, -zápis nově oznámených přestupků do evidence, -zpracování statistických údajů týkajících se přestupkového oddělení. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou. Obor: -ekonomický, veřejná správa, právo a příbuzné obory. Praxe: -praxe ve veřejné správě výhodou. Jiné požadavky: -dobrá znalost práce na PC (Microsoft Office, Word, Excel), -vedení spisové dokumentace, -znalost programu E-spis výhodou, -dobré organizační a komunikační schopnosti, -samostatnost, pečlivost, odpovědnost, -flexibilita a adaptabilita, -schopnost jednat s lidmi, -smysl pro týmovou práci, -schopnost zapisovat na diktát výhodou, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 21. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Účetní do oddělení účetnictví a evidence majetku (2 místa)
Pracoviště a kontakty

Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Jen písemně
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 24 100 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Výběrové řízení č. 2024/131,132 Druh práce: výkon odborných ekonomických agend statutárního města Olomouce zařazených v odboru ekonomickém Magistrátu města Olomouce Co Vám můžeme nabídnout: -5 týdnů dovolené, -5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost, -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -přátelský kolektiv, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Multibenefitkarta Pluxee - příspěvek na stravování a volnočasové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, -bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, -možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům, -služební mobilní telefon a notebook, -možnost využít benefitní program mobilních operátorů, -finanční dary, -možnost opakovaného využití městského plaveckého bazénu zdarma, -abonentky do Moravského divadla Olomouc, permanentky do ZOO aj. Bližší specifikace pracovní činnosti: -komplexní vedení účetních knih například deníku, hlavní knihy, knihy analytických účtů a knihy podrozvahových účtů, jejich otevírání a uzavírání a sestavování účetního rozvrhu u přijatých transferů dotačních projektů od přijetí až po vyúčtování. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou. Obor: -v oblasti ekonomických agend výhodou. Praxe: -praxe ve veřejné správě výhodou, -praxe v oblasti ekonomických a účetních agend výhodou. Jiné požadavky: -dobrá znalost práce na PC (Microsoft Office, Word, Excel), -přehled o finančním hospodaření a rozpočtových pravidlech a orientace v problematice DPH výhodou, -adaptabilita, -analytické schopnosti, -dobré komunikační schopnosti, -samostatnost, -flexibilita, -schopnost jednat s lidmi, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 22. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Pracovník/pracovnice územně analytických podkladů a prostorových dat do oddělení územně analytických podkladů a GIS
Pracoviště a kontakty

Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Jen písemně
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Výběrová řízení č. 2024/127 Druh práce: koordinace výkonu působnosti úřadu územního plánování statutárního města Olomouce zařazené v odboru územního plánování Magistrátu města Olomouce Co Vám můžeme nabídnout: -5 týdnů dovolené, -5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost, -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -přátelský kolektiv, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Multibenefitkarta Pluxee - příspěvek na stravování a volnočasové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, -bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, -možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům, -služební mobilní telefon a notebook aj. Bližší specifikace pracovní činnosti: -zpracování, vizualizace a analýza prostorových dat, -editace dat ÚAP, -tvorba mapových výstupů, -publikace a optimalizace mapových služeb a aplikací v prostředí ArcGIS Enterprise, -komunikace s interními uživateli mapových aplikací. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Obor: geoinformatické, geomatické, geografické či příbuzné zaměření. Jiné požadavky: -orientace v oblasti GIS, -znalost práce v produktech ESRI ArcGIS, -analytická a koncepční způsobilost, -adaptabilita a flexibilita, -smysl pro týmovou práci, -znalost práce v prostředí ArcGIS Enterprise či ArcGIS Online výhodou -základní programovací dovednosti (Python, SQL, JavaScript, Arcade) výhodou, -orientace v problematice územního plánování výhodou, -znalost práce na PC s programem Microsoft Office (Excel, Word), -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům, -řidičský průkaz skupiny "B" výhodou. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 20. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Dopravní specialista/specialistka do oddělení architektury a prostorového plánování
Pracoviště a kontakty

Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Jen písemně
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Výběrové řízení č. 2024/128 Druh práce: výkon komplexních koncepčních dopravních činností statutárního města Olomouc zařazených v odboru kancelář architekta města Magistrátu města Olomouce Co Vám můžeme nabídnout: -možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek (pouze u vybraných klíčových pozic), -5 týdnů dovolené, -5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost, -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -přátelský kolektiv, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Multibenefitkarta Pluxee - příspěvek na stravování a volnočasové aktivity aj. Bližší specifikace pracovní činnosti: -podílení se na zpracování dopravních strategických a rozvojových dokumentů města, -vyjadřování se k připravovaným stavbám z hlediska schválených dopravních strategií, koncepcí a územně plánovacích podkladů, -poskytování poradenské a konzultační činnosti v oblasti dopravy odborné komise RMO, komise městských částí, ostatní složky MMOl, občany, stavebníky a projektanty, -zajištění sběru, vyhodnocování a aktualizací dopravně inženýrských charakteristik a poskytování informací o stávajících a výhledových intenzitách dopravy na komunikacích na území města a informace o hlukových zátěžích území vyvolaných dopravou. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Obor: stavební nebo dopravní zaměření. Praxe: praxe ve veřejné správě výhodou. Jiné požadavky: -schopnost koncepční práce, -adaptabilita, -analytické schopnosti, -dobré organizační a komunikační schopnosti, -samostatnost, -flexibilita, -schopnost jednat s lidmi, -řidičský průkaz skupiny B, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 20. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Olomouc: III. etapa protipovodňových opatření
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2024-001404neuvedeno
detail VZ
Upgrade audiovizuální techniky pro velký zasedací sál (Hynaisovy 10)
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2024-000228Dodávky10 370 590,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je: - dodávka, instalace, konfigurace, programování, zprovoznění a ověření funkčnosti kompletního vybavení prvky AV techniky včetně řídicího systému dle soupisu prvků a projektové dokumentace, - zaškolení obsluhy a zajištění záručního servisu této AV techniky včetně řídicího systému, - dodávka veškerých metalických propojení a kabeláže a ostatní instalační materiál, tj. úplné, funkční a bezvadné provedení všech souvisejících instalačních prací včetně dodávek potřebného materiálu a zařízení nezbytných pro řádné dokončení předmětu plnění a zajištění jeho provozuschopnosti včetně provedení provozních zkoušek, - zpracování dokumentace skutečného provedení předmětu plnění a její předání zadavateli ve dvou vyhotoveních v listinné podobě a 1x v elektronické podobě na vhodném nosiči dat (formáty PDF, DOC, DWG), - úklid a odvoz všech obalů a odpadů vzniklých při vlastní instalaci z místa plnění v souladu s ustanovením zákona č. 541/2020 Sb.

Modernizace systému řízení a ovládání inteligentní budovy (Hynaisova 10)
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-053155Dodávky10 440 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je modernizace inteligentních systémů řízení vzduchotechnik, vytápění a výměna svítidel za LED svítidla s regulací jasu v závislosti na příspěvku denní složky světla a přítomnosti osob v místnosti na platformě KNX. kvalitativního standardu. Zadavatel umožňuje použití i jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení, pokud bude vymezený kvalitativní standard dodržen, nebo bude mít lepší parametry. Zadavatel upozorňuje, že nezávisle na této veřejné zakázce je řešena veřejná zakázka „Upgrade audiovizuální techniky pro velký zasedací sál (Hynaisovy 10)“. Vlastní realizace těchto zakázek může probíhat díky svému charakteru prací samostatně. Aby však bylo možno zdárně dokončit finální práce při zprovozňování AV technicky, je v požadavcích této veřejné zakázky doba dokončení prací v zasedacím sálu a přiléhajících prostorech do 31. 8. 2024. Podrobný popis předmětu veřejné zakázky je uveden v dokumentech, které tvoří přílohy této Zadávací dokumentace. Materiály či výrobky, které jsou případně jmenovitě uvedené v této Zadávací dokumentaci či jejích jednotlivých přílohách, nejsou podle zákona závazné, ale jsou reprezentanty určeného kvalitativního standardu. Pokud Zadávací dokumentace obsahuje požadavky na určité obchodní názvy nebo odkazy na obchodní názvy, názvy nebo jména a příjmení, nebo jsou tato pro některého výrobce příznačná, např. patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení původu, účastník to při zpraco

Andrův stadion - osvětlení
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-046682Dodávky11 493 285,92 Kč
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění je Andrův stadion, Legionářská 1165, 779 00 Olomouc 9.

Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je výměna osvětlení stadionu tak, aby splňoval level B dle UEFA 2016, což představuje vertikální intenzitu 1000lx ze všech stran fotbalového hřiště. V projektové dokumentaci byla navržena kompletní výměna výbojkových světel za svítidla s technologií LED. Výměna bude provedena na stávajících stožárech s nadzemní výškou 36 m do středu výložníku a také na střeše západní tribuny. Nově budou osazena svítidla na střeše východní tribuny a na všech čtyřech stávajících stožárech ve výšce cca 20 m osvětlující kratší stranu hřiště. Napojení světel bude převážně ze stávajících rozvaděčů, pouze u východní tribuny v nejvyšším patře bude osazen na zadní stěně nový rozvaděč. Při statickém posouzení, bylo zjištěno, že stávající konstrukce i bez světel není schopna současné klimatické zatížení přenést, proto bylo statikem navrženo posílení ocelové konstrukce. Projektová dokumentace řeší úpravy osvětlení hřiště a doplnění výztuh u střech tribun. Bližší specifikace předmětu plnění je obsahem příslušných částí zadávací dokumentace (dále jen „ZD“), např. projektové dokumentace, návrhu smlouvy atd.

Předmětem této veřejné zakázky je provedení kompletního restaurátorského zásahu (u kamenných i kovových prvků) na Sloupu Největější Trojici.
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-019965Služby31 183 720,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Horní náměstí, Olomouc, parcela parc. č. 116/2 v k. ú. Olomouc - město

Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení kompletního restaurátorského zásahu (u kamenných i kovových prvků), jehož úkolem bude zpomalení, eventuálně zastavení degradačních procesů hmotných struktur artefaktu a prezentace aktuální míry autenticity hodnot památky. Památková obnova bude mít charakter komplexního restaurátorského zásahu. Provedení prací se předpokládá z lešení, s demontáží soch se v restaurátorském záměru neuvažuje. Jelikož při provádění prací budou probíhat další restaurátorské průzkumy, není ale vyloučené, že bude třeba přistoupit k demontáži sochy (či soch), jejího transferu a zpětné montáži. Pro tento případ provede účastník ocenění prací – viz Příloha č. 2 položkového rozpočtu. Účastník tedy provede ocenění jak samotného položkového rozpočtu, tak již zmíněné Přílohy č. 2 položkového rozpočtu a také Přílohy č. 1 položkového rozpočtu, která se týká hodinových sazeb. Zadavatel předpokládá financování této akce z Integrovaného regionálního operačního programu. V případě schválení dotace se zhotovitel zavazuje dodržet povinnosti spojené s poskytnutím dotace - tyto podmínky jsou uvedeny ve Smlouvě o dílo „Zvláštní podmínky spojené s poskytnutím dotace“. O schválení žádosti bude zhotovitel informován. Více viz návrh smlouvy. Bližší specifikace předmětu plnění je obsahem příslušných částí zadávací dokumentace (dále jen „ZD“).

Poskytování energetických služeb metodou EPC v objektech statutárního města Olomouc
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-042156Služby68 705 781,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Objekty v majetku měst Olomouc

Popis veřejné zakázky

Předmětem této zakázky je poskytování energetických služeb se zaručeným výsledkem (úspory provozních nákladů souvisejících s užitím energií - dále jen služby) pro objekty ve vlastnictví města Olomouc. V rámci zakázky bude poskytovatelem služeb dopracován návrh energeticky úsporných opatření. Realizace energeticky úsporných opatření ve smyslu této zakázky zahrnuje tyto úkony dodávka a montáž navržených úsporných opatření na klíč, energetický management (služby zahrnující trvalé sledování a vyhodnocování dosahovaných úspor energie) po dobu trvání smluvního vztahu, včetně kontroly instalovaného zařízení, poskytnutí záruky za dosažení předpokládaných úspor, sledování a vyhodnocování dosažených výsledků po dobu trvání smluvního vztahu.

Tramvajová trať 8. května
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2017-021733Stavební práce120 000 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Olomouc

Popis veřejné zakázky

Stavbav řeší komplexní reko uličního prostoru vč. stávajících i nových inženýrských sítí od křižovatky ulic Pekařská, Zámečnická a Opletalova až po zaústění ul. 8. května do nám. Národních hrdinů. Součástí je i úprava křižovatek se stávajícími ul. Slovenská a ul. U Hradeb.V celé trase je řešen kolejový pás jako pojížděný.

více veřejných zakázek

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Stavotech - Moderní dům Olomouc
64. pokračování stavebního a technického veletrhu.
07.11.2024 - 09.11.2024
stánek , , ,
Stavotech - Moderní dům Olomouc
MSV 2019
Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV Z / 089
MSV 2019
Stavotech - Moderní dům Olomouc
56. pokračování stavebního a technického veletrhu.
08.11.2018 - 10.11.2018
stánek
Stavotech - Moderní dům Olomouc
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2018
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2018
Stavotech - Moderní dům Olomouc
54. pokračování stavebního a technického veletrhu.
09.11.2017 - 11.11.2017
stánek
Stavotech - Moderní dům Olomouc
MSV 2017
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV Z / 123A
MSV 2017
PYROS/ISET 2017
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 053
PYROS/ISET 2017
více prezentací

Zdroj: Internet

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Místní akční plán IV vzdělávání Olomouc
Operační program Jan Amos Komenský (ESF+)
Datum alokace: 22.04.2024 Projekt s právním aktem
MŠ Husitská - energetická opatření
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.05.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Místní akční plán III vzdělávání Olomouc
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.05.2022 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Chválkovická - vedení cyklistické stezky
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2022 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Podpora řízení a koordinace Integrované teritoriální investice Olomoucké aglomerace IV
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.11.2021 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Holice, smíšená stezka II. etapa - větve V4, V4a
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.05.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Žižkovo náměstí, Husova - koordinovaný tah SSZ
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 10.05.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Plán místního ÚSES pro správní obvod ORP Olomouc
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Azylový dům pro ženy a matky s dětmi
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
MŠ Dělnická - rozšíření kapacit MŠ ve 2.NP
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.03.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
MŠ Dělnická - energetická opatření
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.03.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Olomouc plánuje budoucnost 2
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2021 Projekt finálně uzavřen
Tramvajová trať II.etapa Nové Sady - Povel a Odstavy tramvají Jeremenkova
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 08.10.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Foerstrova ulice - koordinovaný tah křižovatek, SSZ
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.06.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Polopodzemní kontejnery Nové Sady
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.06.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zprostředkující subjekt Integrované teritoriální investice Olomoucké aglomerace III
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ZŠ Slavonín - přístavba odborných učeben
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.05.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Tramvajová trať 8.května
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 05.03.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ZŠ Dvorského - odborné učebny
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ZŠ Holečkova - odborné učebny
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Podpora řízení a koordinace Integrované teritoriální investice Olomoucké aglomerace III
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2020 Projekt finálně uzavřen
Bytový dům Handkeho 711/1, Olomouc, (pro tělesně postižené) - snížení energetické náročnosti budovy
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.11.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Olomouc plánuje budoucnost
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2019 Projekt finálně uzavřen
ZŠ Heyrovského - vybudování odborných učeben
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.04.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ZŠ Gorkého - vybudování odborných učeben
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ZŠ Holice - vybudování odborných učeben
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Cyklistická stezka Bystročice - Nedvězí
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Obnova kulturní památky Olomoucké radnice II
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Obnova vegetačních prvků v historických parcích v Olomouci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.09.2018 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
MŠ Nedvědova - energetická opatření
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.08.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Bytový dům Holečkova 9, Olomouc - snížení energetické náročnosti budovy
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.08.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Místní akční plán II vzdělávání v ORP Olomouc (MAP II)
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2018 Projekt finálně uzavřen
Zprostředkující subjekt Integrované teritoriální investice Olomoucké aglomerace II
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2018 Projekt finálně uzavřen
Dopravní řídící ústředna Olomouc
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 21.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
MŠ Rooseveltova - rozšíření kapacit
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Hasičská zbrojnice Chválkovice
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.02.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Modernizace varovného informačního systému ochrany města Olomouce a rozšíření digitálního povodňového plánu ORP Olomouc
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.02.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Podpora řízení a koordinace Integrované teritoriální investice Olomoucké aglomerace II
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2018 Projekt finálně uzavřen
Zelená brána města Olomouce
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2018 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
MŠ Holečkova - energetická opatření
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.10.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Týneček - Chválkovice, komunikace pro pěší a cyklisty
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.08.2017 Projekt finálně uzavřen
MŠ Rožňavská Olomouc - energetická opatření
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.08.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Studie odtokových poměrů včetně návrhů možných protipovodňových opatření na území města Olomouce
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.07.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Bezbariérové úpravy - Střední Novosadská
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.05.2017 Projekt finálně uzavřen
Jilemnického, Nedvězí centrum - dopravní opatření
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.04.2017 Projekt finálně uzavřen
Modernizace tramvajové tratě 1.máje
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 07.04.2017 Projekt finálně uzavřen
Rekonstrukce podchodu Brněnská
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2017 Projekt finálně uzavřen
Územní studie Náměstí Republiky
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.03.2017 Projekt finálně uzavřen
ZŠ Svatoplukova - dílny
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017 Projekt finálně uzavřen
MŠ Svatoplukova - rozšíření kapacit
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017 Projekt finálně uzavřen
FZŠ Hálkova - přístavba odborných učeben
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.12.2016 Projekt finálně uzavřen
Kino Metropol - energetická opatření
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 08.12.2016 Projekt finálně uzavřen
Obnova Rudolfovy aleje
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 30.11.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zefektivnění procesu strategického řízení ve městě Olomouci včetně tvorby strategického plánu a optimalizace procesů na úřadě
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2016 Projekt finálně uzavřen
Regulační plány pro Olomouc
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zprostředkující subjekt Integrované teritoriální investice Olomoucké aglomerace
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2016 Projekt finálně uzavřen
Místní akční plán vzdělávání v ORP Olomouc
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016 Projekt finálně uzavřen
Podpora řízení a koordinace Integrované teritoriální investice Olomoucké aglomerace
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2016 Projekt finálně uzavřen
Heydukova - rekonstrukce komunikace
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.12.2015 Projekt dokončen
Rozárium
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2015 Projekt dokončen
Jeremenkova od Jantarové cyklotrasy po hl. n. ČD, cyklostezka
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.11.2015 Projekt finálně uzavřen
Obnova kulturní památky olomoucké radnice
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.08.2015 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ZŠ Nedvědova - hřiště
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.08.2015 Projekt dokončen
ZŠ/MŠ Řezníčkova - hřiště
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015 Projekt dokončen
Povel - Jižní spojka
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015 Projekt dokončen
Holice - Nový Svět, průmyslová zóna Šlechtitelů, cyklostezka
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.06.2015 Projekt finálně uzavřen
Za Školou, Lindnerova - rekonstrukce komunikace a IS
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 12.06.2015 Projekt dokončen
ZŠ Nemilany - Společně do školy
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015 Projekt dokončen
MŠ Zeyerova - suterén
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015 Projekt dokončen
Bikepark Olomouc
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2015 Projekt dokončen
Obnova vybraných lesních porostů v EVL Království a EVL Litovelské Pomoraví poškozených kalamitním výskytem škod způsobených patogenem Chalara fraxinea (nekróza jasanu)
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.02.2015 Projekt dokončen
Rekonstrukce a oprava pochodu pod vozovkou ulice Foerstrova
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014 Projekt dokončen
Africký tropický pavilon
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014 Projekt nedokončen
Navýšení parkovacích možností Tererovo náměstí
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.10.2014 Projekt nedokončen
ZŠ Svatoplukova 11 - tělocvična
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 02.10.2014 Projekt dokončen
Werichova ulice - parkovací místa a přístupový chodník
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.09.2014 Projekt dokončen
Zpřístupnění podzemních chodeb Fortu Tafelberg
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 09.09.2014 Projekt nedokončen
Jantarová stezka 2. část
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.07.2014 Projekt dokončen
Integrovaný systém nakládání s odpady v Olomouci - překladiště Chválkovice
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.06.2014 Projekt dokončen
Příprava integrované strategie pro ITI - Olomoucká aglomerace
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014 Projekt dokončen
ZŠ Spojenců - hřiště
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2014 Projekt dokončen
ZŠ Nedvědova 17, Olomouc - energetická opatření
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014 Projekt dokončen
MŠ Jílová 43, Olomouc - energetická opatření
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014 Projekt dokončen
MŠ Michalské stromořadí
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014 Projekt dokončen
Dolní náměstí - rekonstrukce
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014 Projekt dokončen
ZŠ Svatoplukova 11 - venkovní hřiště
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.03.2014 Projekt dokončen
Podpora standardizace činnosti orgánu sociálně právní ochrany dětí Magistrátu města Olomouce
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.02.2014 Projekt dokončen
ZŠ Rožňavská - energetická opatření
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.01.2014 Projekt dokončen
Trnkova ulice - parkoviště před domy 17-19
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt dokončen
Založení krajinného prvku "Holický les"
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 07.11.2013 Projekt dokončen
MŠ Svatoplukova 11
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.11.2013 Projekt dokončen
Moravská cyklotrasa na území ORP Olomouc, k.ú. Povel
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2013 Projekt dokončen
Digitální povodňový plán, monitoring a systém varování
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.10.2013 Projekt dokončen
Cyklostezka Hlušovice
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.09.2013 Projekt dokončen
Sportujeme společně - ZŠ Rožňavská
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013 Projekt dokončen
Povel - obytná zóna - revitalizace a regenerace sídliště - RC2
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.07.2013 Projekt dokončen
Příjezdová komunikace a parkoviště
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013 Projekt dokončen
Dostavba areálu VFO - pavilon A2
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013 Projekt dokončen
Novosadský Dvůr - rekonstrukce komunikace
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.06.2013 Projekt dokončen
MŠ Jílová - zprovoznění oddělení
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.06.2013 Projekt dokončen
Integrovaný systém nakládání s odpady - podzemní kontejnery v MPR, kontejnery na mobilní sběr BRKO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.04.2013 Projekt dokončen
Společně do školy - ZŠ Tř. Spojenců
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2013 Projekt dokončen
Centrální informační systém MMOl, II. etapa a vybudování komunikační infrastruktury a digitalizaci"
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.04.2013 Projekt dokončen
MŠ Čajkovského - rekonstrukce
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013 Projekt dokončen
MŠ Bieblova - rekonstrukce
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013 Projekt dokončen
Plavecký stadion - rekonstrukce venkovního areálu
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013 Projekt dokončen
Holická 51 - rekonstrukce bytového domu
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2013 Projekt dokončen
MŠ Rooseveltova
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013 Projekt dokončen
Sportujeme společně - ZŠ Zeyerova
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013 Projekt nedokončen
Obnova mobiliáře a cestní sítě ve Smetanových sadech - Rudolfova alej II. etapa
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013 Projekt dokončen
Dětské hřiště Michalské stromořadí
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013 Projekt dokončen
Obnova zeleně Ústředního hřbitova v Olomouci
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2012 Projekt dokončen
Bezručovy sady - lávka
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012 Projekt dokončen
Moravská cyklotrasa na území ORP Olomouc
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012 Projekt dokončen
ZŠ Heyrovského - Sportujeme společně
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012 Projekt dokončen
Úspory energetické náročnosti budov ve vzdělávacích zařízeních statutárního města Olomouc
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.06.2012 Projekt dokončen
Povel - obytná zóna - revitalizace a regenerace sídliště
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2012 Projekt dokončen
Energeticky úsporná opatření na veřejných budovách , Olomouc - část 2
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.04.2012 Projekt dokončen
Energeticky úsporná opatření na veřejných budovách , Olomouc - část 1
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.01.2012 Projekt dokončen
Štítného - rekonstrukce komunikace
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011 Projekt dokončen
Rekonstrukce ulice U Botanické zahrady
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011 Projekt dokončen
Rekonstrukce ulice Krakovská
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011 Projekt dokončen
Inline stezky Olomouc - Hejčínské louky
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2011 Projekt dokončen
Rozšíření odděleného sběru BRKO v Olomouci
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.09.2011 Projekt dokončen
Rozvoj procesu plánování dostupnosti sociálních služeb v Olomouci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.08.2011 Projekt dokončen
Rozvoj služeb eGovernmentu v Olomouci - CIS MMOL, I. a III. část výzvy
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.06.2011 Projekt dokončen
Obnova mobiliáře a povrchů cestní sítě v olomouckých historických sadech - Smetanovy sady
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011 Projekt dokončen
Obnova mobiliáře a povrchů cestní sítě v olomouckých historických sadech - Čechovy a Bezručovy sady
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011 Projekt dokončen
Turistický multimediální průvodce Olomoucí pro mobilní telekomunikační technologie (OLINA)
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011 Projekt dokončen
Jednotný systém značení památek a památných domů
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011 Projekt dokončen
Informační systém ZOO Olomouc
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011 Projekt dokončen
Rekonstrukce IC Olomouc
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011 Projekt dokončen
Skupova a Trnkova - rozšíření parkovacích stání
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2010 Projekt dokončen
Vzdělávání v eGovernmentu
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.09.2010 Projekt nedokončen
Po stopách sv. Jana Sarkandra
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 31.08.2010 Projekt dokončen
Přichystalova ulice - rekonstrukce komunikace
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2010 Projekt dokončen
Územní plán Olomouc
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.03.2010 Projekt dokončen
Ošetření dřevin v historických parcích
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 17.03.2010 Projekt dokončen
Dejme šanci přírodě - Interaktivní výuka přírodovědných předmětů na ZŠ
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 22.02.2010 Projekt dokončen
Přednádražní prostor
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 21.08.2009 Projekt dokončen
Pořízení územně analytických podkladů správního území ORP Olomouc
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2008 Projekt dokončen
ČOV - Sušárna kalů
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Odpadové centrum Olomouc - Třídící linka
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Odpadové centrum Olomouc - Sběrový dvůr
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Odpadové centrum Olomouc - RE-USE centrum
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Modernizace TZB centra ekologických aktivit města Olomouce
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Rekonstrukce odborných učeben v ZŠ Olomouc, Stupkova 16
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Pionýrská - podchod
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
ZŠ a MŠ Olomouc, Dvorského 33 - vybudování zázemí pro školní družinu
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Sloup Nejsvětější Trojice
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Polská x Rooseveltova - úprava křižovatky
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Bezbariérová trasa Dolní Novosadská
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
MŠ Olomouc - Chomoutov, Baarova - rozšíření kapacity MŠ
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
MŠ Husitská - rozšíření kapacity MŠ
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt fyzicky ukončen
Podpora řízení a koordinace Integrované teritoriální investice Olomoucké aglomerace V
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Zkvalitnění dopravní infrastruktury pro cyklisty v Olomouci
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt v realizaci
Knihovna Trnkova ulice
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Rozšíření varovného informačního a výstražného systému města Olomouce
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Andrův stadion - osvětlení
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (EFRR)
Projekt s právním aktem
Rozvoj sociálního bydlení ve statutárním městě Olomouci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje
Statutární město Olomouc
00299308DIČ CZ00299308
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: kazbzri

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: podatelna@olomouc.eu

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Horní náměstí 583
Olomouc
779 00 Olomouc 9
navigovat
Další firmy z oboru:
Městské úřady, magistráty
náměstí Svobody 29, Chropyně27,65 km
www.muchropyne.cz
nám. Míru 86, Úsov28,61 km
www.usov.cz
Zámecká 1, Potštát29,23 km
www.potstat.cz
Palackého náměstí 796/11, Ivanovice na Hané34,17 km
www.ivanovicenahane.cz
nám. Míru 162, Hulín34,53 km
www.hulin.cz
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
Více než 40.000 firem má otevřeno i v sobotu