MECHEL SERVICE STAHLHANDEL CZECH REPUBLIC s.r.o.
- 466 047 111
- 466 047 117
- 724 028 298
- 725 731 853
- info@ms-stahlhandel.cz
- vlitovkin@stahlhandel.cz
- Andrey Maximovich - jednatel
- Vlado Pilař - vedoucí výroby
19-2324550227/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1001038806/5500 DPH účet, zveřejněn 09.05.2013 | |
19-8205510297/0100 DPH účet, zveřejněn 09.05.2013 | |
78-9118290227/0100 DPH účet, zveřejněn 09.05.2013 | |
CZ6503000000001017659383 DPH účet, zveřejněn 19.09.2023 | |
317228353/0300 DPH účet, zveřejněn 23.09.2023 |
- velkoobchod
- hutní materiál
- provádí
- vrtání
- provádí
- děrování
- pálení
- řezání
- stříhání
Mechel Service Stahlhandel Czech Republic s.r.o. - Pardubice
Andrey Maximovich , tel.:+420 724 028 298e-mail: andrey.maksimovich@mechel.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 4. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 70 000 Kč/měsíc do 95 000 Kč/měsíc |
Popis pozice 1.Tvorba P&L (PPSTiP) (ukazatele tržeb na straně příjmů, odhady nákladů: obchodní a administrativní náklady, ostatní náklady, výpočet provozního a čistého zisku, krátkodobé a dlouhodobé prognózy): Rozpočtování, ekonomické analýzy; Finanční plánování (rozpočty, prognózy, reporting) Kontrola plnění rozpočtu; Analýza finanční a ekonomické činnosti podniku (dynamika ukazatelů účetního výkaznictví o výsledcích finanční a ekonomické činnosti podniku, tržby za služby, odhady nákladů); Analýza příjmů a výdajů podle rozpočtových položek; Zodpovědnost za finanční plány, rozpočty a analýzy, vedení účetnictví a daní, kontrola, výkaznictví, dodržování zákonů a předpisů. 2.Tvorba CF (DDS): Tvorba rozpočtu DDS, kontrola realizace, Plan-Fact, psaní analytických poznámek k realizaci; Sledování žádostí o platbu, vytváření registru plateb; Plánování peněžních toků; Stanovení postupu při placení závazků. Denní tvorba účtů a jejich úhrada. 3. Plánování splátkového kalendáře do měsíce, sledování plateb 4. Kontrola nákladů, finanční kontrola (účtenky, smlouvy, zásoby, obrat materiálu) 5. Samostatná příprava jednotlivých částí účetní závěrky dle IFRS (IFRS); 6. Organizace interakce s bankami, daňovými službami, právnickými osobami. leasingové společnosti pro rozvoj podniku, v souladu s vnitřními předpisy společnosti; 7. Zodpovědnost za finanční plány, rozpočty a analýzy, vedení účetnictví a daní, kontrola, výkaznictví, dodržování zákonů a předpisů; 8. Kontrola čerpání finančních prostředků schválených položkově na aktuální měsíc; 9. Sledování realizace zadávacích řízení s přihlédnutím k výběrovému řízení. Kontrola finanční podpory nad plánem nákupu; 10. Příprava měsíční a roční účetní závěrky; 11. Kontrola kvality přípravy finančních dokumentů pro audit a podpora interakce mezi finančním oddělením a zaměstnanci auditu; 12. Měsíční organizace účetního výkaznictví ve společné databázi v účetním systému Mechel (APOD); 13. Sledování objektivity výpočtů mezd s účetním oddělením s přihlédnutím k plánovaným ukazatelům; 14. Plnění dalších pokynů vedoucího; 15. Účast na inventarizaci. Co Vám můžeme nabídnout - Práci na plný úvazek ve stabilní společnosti. - Nástup možný ihned,. - Příspěvek na stravování. - Služební vozidlo. - Možnost dalšího rozvoje a profesního růstu. První kontakt e-mailem.
Zdroj: Úřad práce
Datová schránka: 595v8nq
Zdroj: justice.cz
MECHEL SERVICE STAHLHANDEL CZECH REPUBLIC s.r.o.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz