MEDTRONIC CZECHIA s.r.o.
- 233 059 111
- 233 059 059 - nonstop helpline
- diabetes.help@medtronic.com
- prodej
- inzulínové pumpy
Medtronic Czechia s.r.o.
Kateřina Záviskáe-mail: martina.limner@ibs-sro.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 28. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 508 000 Kč/měsíc |
Záviská Kateřina, Doplňující informace: Požadavky: " Budete vytvářet, řídit a vést vývoj a realizaci marketingových a prodejních strategií pro konkrétní produkty " Převezmete odpovědnost za celkový prodej a obchodní výkonnost, včetně odpovědnosti za zisk a ztrátu. " Budete zodpovědný za řízení všech aspektů divizních produktových franšíz za účelem vytvoření a udržení vedoucí pozice na trhu v zemi pro jednotlivé produktové řady. " Budete určete a implementovat vhodné modely prodeje podle zeměpisné oblasti, města nebo účtu, abyste maximalizovali výnosy a zisk. " Povedete tvorbu strategického plánu prostřednictvím hodnocení tržních příležitostí a segmentace zákazníků. " Usnadníte realizaci plánu prostřednictvím vedení a koučování členů marketingového a prodejního týmu. Průmyslové znalosti: " Zodpovědnost za poskytování trvalých nástrojů a vzdělávání členům skupiny, aby byla zajištěna aktuální znalost odvětví, konkurence a produktů; " Udržování znalostí o průmyslu a konkurenci a neustále hledání informací od lékařů, dodavatelů a dalších, ke stanovování priorit a strategií " Shromažďování údajů o prodejních taktikách konkurentů a příprava podkladů pro tým " Informování marketingových organizaci; " Udržování povědomí o průmyslových trendech a jejich dopadu na místní/regionální prodejní aktivity. Business Management: " Průběžné sledování výkonnosti prodeje " Iniciace nápravných opatření " příprava zpráv, shrnutí, analýzy a dokumentace o všech aspektech řízení regionu; " Spolupráce se zaměstnanci podpory prodeje/marketingu v činnostech, jako je podpora prodeje, školení nebo průzkum trhu při plánování a realizace speciálních projektů; " Zajišťování efektivní implementace reprezentativních zákaznických záznamů, klíčových kontaktů, zpráv a firemních zásad; " Vývoj a provedení prodejní strategie a aktivity; " Plánování a kontrola výdajů, aby bylo zajištěno plnění prodejních cílů v rámci rozpočtu; " Provedení čtvrtletní kontroly prodeje s týmem a manažerem, " Úprava strategie v souladu s požadavky země. Marketingové/prodejní zkušenosti: " Příprava čtvrtletní regionální prognózy prodeje " Podílení se na určování tržního potenciálu a odhadů prodejních nákladů; " Identifikace mezer v prognóze prodeje, " Tvorba nápravné strategie a zavedení agresivního růstu prodeje; " Práce a doporučení analýz, rozšíření nových polních území; " Zodpovědnost za vývoj, implementaci a monitorování programu zaměřeného na region; " Identifikace a určení propagačních programů a materiálů, které pomohou podpořit plán prodeje a strategii; " Sdílení osobní prodejní zkušenosti způsobem, který motivuje ostatní a učí použitelné dovednosti; " Rozsáhlý koučink týmu v oboru na disciplinovaném prodejním modelu; " Modelace silné prodejní dovednosti před zákazníkem s ostatními přítomnými a bez převzetí prodejního procesu; " Aktivní podpora firemní/divizní prodejní iniciativy tím, že aktivně pomáhá při školení a ovlivňuje jejich tým.
Zdroj: Úřad práce
Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Česká asociace dodavatelů zdravotnických prostředků (CZECHMED) |
Zdroj: Svaz průmyslu a dopravy České republiky
Datová schránka: npgk3sg
Zdroj: justice.cz
MEDTRONIC CZECHIA s.r.o.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz