MĚSTO Bruntál
- 554 706 111 - spojovatelka
- 554 706 360 - starosta
- 554 706 321 - místostarosta
- 554 706 353 - místostarosta
- 554 706 326 - tajemnice
- starosta@mubruntal.cz
- posta@mubruntal.cz
- radim.tesolin@mubruntal.cz
PO 08:00-11:30 12:15-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-11:30 12:15-17:00 hod.
ČT 08:00-11:30 hod.
- Bc. Martin Henč - starosta
- Ing. Petr Rys, MBA. - místostarosta, 1
- Radek Zatloukal - místostarosta, 2
19-525771/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
525771/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
230111021/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1387749378/2700 DPH účet, zveřejněn 31.10.2024 |
Pobočka
MĚSTSKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM Bruntál - nám. Míru 64/7, BruntálProvozovna
MĚSTSKÁ POLICIE Bruntál - nám. Míru 70/1, Bruntálmubruntal
- městský úřad
Město Bruntál
Podatelna , tel.:554706111e-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Místo výkonu práce: Město Bruntál a obce, s nimiž jsou uzavřeny veřejnoprávní smlouvy Nástup: dle domluvy Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Strážníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, - je starší 21 let, - je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, spolehlivá, - je tělesně a duševně způsobilá k výkonu povinností a oprávnění podle zákona č. 553/1991 Sb. Další požadavky: - střední vzdělání s maturitní zkouškou, - schopnost zvládnout zátěžové situace, - odolnost vůči stresu, - samostatnost, - řidičské oprávnění skupiny B, - občanská bezúhonnost a spolehlivost, - uživatelská znalost PC, - znalost cizího jazyka výhodou. V písemné přihlášce uveďte: - jméno, příjmení a titul, rodné příjmení - datum a místo narození (obec, okres), - státní příslušnost, - místo trvalého bydliště, kontaktní adresu, telefon, případně e-mail, - číslo občasného průkazu, - datum a podpis zájemce. K přihlášce je nutno doložit tyto doklady: - strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech, dovednostech, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - čestné prohlášení o splnění podmínky spolehlivosti ve smyslu § 4b zákona č. 553/1991 Sb., ne starší než 3 měsíce, Uchazeč bere na vědomí a podáním přihlášky souhlasí s tím, že vyhlašovatel je oprávněn k ověření pravdivosti čestného prohlášení o splnění podmínky spolehlivosti dle ustanovení § 4b zákona č. 553/1991 Sb.: 1. pořídit si opis z evidence přestupků vedené Rejstříkem trestů nebo údaj z jiné evidence, ve které jsou vedeny údaje o spáchaných přestupcích nebo o jednáních, která mají znaky přestupků, podle § 4b odstavce 1 zákona č.553/1991 Sb. 2. požádat Policejní prezidium České republiky o stanovisko, zda existují skutečnosti nasvědčují tomu, že uchazeč založil, podporuje, propaguje nebo veřejně sympatizuje s hnutím, které směřuje k potlačování práv a svobod člověka nebo hlásá národnostní, náboženskou anebo rasovou zášť nebo zášť vůči jiné skupině osob. Uchazeč bere na vědomí a podáním přihlášky souhlasí s tím, že vyhlašovatel si k ověření bezúhonnosti dle ustanovení §4a zákona č. 553/1991 Sb. uchazeče vyžádá opis z evidence Rejstříku trestů. Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy. Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu a MěP podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje starosta města Bruntál. Nabízíme: - náborový příspěvek ve výši 80 000 Kč, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, vyplácení odměn, příspěvek na stravu, kulturu, sport a rekreaci, - možnost přidělení městského bytu. Výběrové řízení bude sestávat z: psychologických testů, fyzických testů a ústního pohovoru. Předpokládaný nástup dle dohody. Bližší informace poskytne Ing. Pavel Petr, tel.: 554 706 581. Písemnou přihlášku lze podat: ve lhůtě do 08. 01. 2025 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál sekretariát tajemníka Nádražní 20 792 01 BRUNTÁL
Město Bruntál
Podatelna , tel.:554706111e-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 20 130 Kč/měsíc do 29 520 Kč/měsíc |
Asistent/ka starosty, odbor kancelář tajemníka, oddělení právní, personální a organizační na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál zařazení v platové třídě: 8. termín nástupu: únor 2025 případně dle dohody Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Pro fyzickou osobu, která: - je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, - je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk. Další požadavky: - střední vzdělání s maturitní zkouškou, - znalost Zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, - znalost práce na PC, - znalost psaní všemi deseti, - komunikativní schopnosti, - praxe ve spisové službě výhodou, - znalost cizích jazyků slovem i písmem výhodou. Nabízíme: Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity. Charakteristika vykonávané pozice: - vede sekretariát starosty a místostarostů, komplexní agendu a administrativní práce spojené se zajištěním záležitostí starosty a místostarostů, - organizuje osobní program a plán práce, přehled jednání starosty a místostarostů, - příjem návštěv k jednání u starosty a místostarostů, zajištění občerstvení u jednání, - zajišťuje nákup a evidenci darů, včetně vedení agendy a sledování rozpočtu reprefondu, - zajišťuje přípravu a organizační zabezpečení akcí organizovaných starostou města, radou města, zastupitelstvem města, - vede evidenci usnesení a zápisů z jednání rady a zastupitelstva, včetně archivace originálů podkladů, usnesení a zápisů, - vede organizačně technickou agendu jednání orgánů územních samosprávných celků, výborů a komisí a zvláštních orgánů včetně přípravy podkladů, - vede evidenci interpelací, dotazů, připomínek a podnětů vznesených na jednáních zastupitelstva města a jejich vyřízení, - dle pokynů vedení města plní úkoly související s obranou státu a mimořádnými situacemi, - plně zastupuje sekretariát tajemnice v době nepřítomnosti asistentky tajemnice, - plně zastupuje asistenta - organizačního pracovníka (zapisovatelku) odboru kancelář tajemníka. Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - datum a podpis uchazeče. K přihlášce je nutno doložit tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy. Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu. Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Písemnou přihlášku lze podat: ve lhůtě do 20.12. 2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál sekretariát tajemníka Nádražní 20 792 01 BRUNTÁL
Město Bruntál
Podatelna , tel.:554706111e-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 10. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 000 Kč/měsíc do 34 000 Kč/měsíc |
na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností zařazení v platové třídě: 10. nástup: možný ihned, případně dle dohody Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, - je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk. Další požadavky: - VŠ v bakalářském studijním programu ve studijním oboru přírodovědného, zemědělského nebo lesnického směru, - dobrý zdravotní stav pro práci v terénu, - znalost zákona č. 114/1992 Sb., 246/1992 Sb., č. 500/2004 Sb., č. 128/2000 Sb., v aktuálním znění, - uživatelská znalost práce na PC, - samostatnost, pečlivost, komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu, - odborná způsobilost podle zák. č. 312/2002 Sb. výhodou, - ŘP sk. B výhodou. Charakteristika vykonávané pozice: Komplexní zabezpečení a výkon agendy dané podle zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, zákona č. 246/1992 Sb., na ochranu zvířat proti týrání, zákona č. 326/2004 Sb., o rostlinolékařské péči. Nabízíme: Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity. Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - datum a podpis uchazeče. K přihlášce je nutno doložit tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy. Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu. Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Písemnou přihlášku lze podat: ve lhůtě do 31.12.2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál sekretariát tajemníka Nádražní 20 792 01 BRUNTÁL
Zdroj: Úřad práce
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-001391 | Stavební práce | 257 336 852,20 Kč |
Místo plnění: Moravskoslezský kraj, katastrální území města Bruntál
Předmětem plnění veřejné zakázky „Zimní stadion na Kavalcově ulici v Bruntále“ je realizace stavebních prací, které jsou blíže specifikovány rozsahem projektové dokumentace, výkazem výměr a smlouvou o dílo. Navržená stavba bude sloužit jako zimní stadion pro hokej a veřejné bruslení. Součástí zimní ho stadionu bude bufet, šatny pro hokej a ošetřovna. Kolem budovy zimního stadionu vzniknou nové zpevněné plochy jako přístupové a příjezdové komunikace. Okolní nezpevněné plochy budou osety travním semenem. Nové zelené plochy budou doplněny stromy a keři či jinými sadovými úpravami. Více viz zadávací dokumentace.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.09.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 05.04.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.04.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.03.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.03.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.02.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.10.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.06.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2018 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 18.04.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.03.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.08.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2016 Projekt finálně uzavřen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 21.07.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 06.05.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 06.05.2015 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.04.2015 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 29.01.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.11.2014 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 27.08.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.06.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 11.06.2014 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 21.03.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 13.02.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.01.2014 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 27.06.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.03.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.02.2013 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 04.09.2012 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 07.08.2012 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 21.02.2012 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 08.09.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 20.04.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.10.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.10.2010 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 02.08.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.02.2010 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 16.02.2010 Projekt nedokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 17.07.2009 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 17.07.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.06.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 05.02.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 09.10.2008 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.09.2008 Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: c9vbr2k
Zdroj: justice.cz
MĚSTO Bruntál
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz