MĚSTO Bystřice pod Hostýnem

00287113DIČ CZ00287113
OFICIÁLNÍ NÁZEV Město Bystřice pod Hostýnem
Kontakty
  • 573 501 911 - spojovatelka
  • 573 501 915 - sekretariát starosty
  • 573 501 912 - starosta
  • 573 501 913 - místostarosta
  • 602 733 742 - starosta
  • 605 785 681 - místostarosta
  • 605 113 935 - 2. místostarosta
  • posta@mubph.cz
  • podatelna@mubph.cz
Úřední hodiny  
PO 08:00-12:00 13:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-12:00 13:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
  • Zdeněk Rolinc - starosta
  • Mgr. Mojmír Heryán - místostarosta
  • Ing. Martin Burdík - místostarosta
Webové prezentace
Bankovní účty
86-2999550217/0100
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0100
43-644920267/0100
DPH účet, zveřejněn 17.03.2016
0100
27-1477670217/0100
DPH účet, zveřejněn 17.03.2016
0100
43-7506870267/0100
DPH účet, zveřejněn 17.03.2016
0100
27-1477660297/0100
DPH účet, zveřejněn 17.03.2016
0100
Identita občana
MĚSTSKÁ KNIHOVNA Bystřice pod Hostýnem - Palackého 1144, Bystřice pod Hostýnem
MĚSTSKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM Bystřice pod Hostýnem - Pod Platany 2, Bystřice pod Hostýnem
SPOLEČENSKÝ DŮM SUŠIL - Fryčajova 901, Bystřice pod Hostýnem
ŽIVNOSTENSKÝ ÚŘAD Bystřice pod Hostýnem - 6. května 1071, Bystřice pod Hostýnem
Činnosti firmy  
Volná pracovní místa
Vedoucí odboru vnitřní správy
Pracoviště a kontakty

Město Bystřice pod Hostýnem

Mgr. Monika Myšková
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 13. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Náplň práce: komplexní koordinace činností zahrnujících zejména evidenci a správu movitého a nemovitého majetku města, zajištění výkonu vlastnických práv města, vč. správy budov, komunikací a vodovodů a kanalizací, zadávání a administraci veřejných zakázek, zajišťování podkladů pro majetkoprávní úkony města - Obecné podmínky pro přijetí do pracovního poměru: fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (či cizí státní příslušník, který má v České republice trvalý pobyt), která dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná a ovládá jednací jazyk. - Požadavky: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu technického, ekonomického nebo pravního směru; zkušenosti v oblasti správy movitého i nemovitého majetku; znalost principů veřejné správy, zejm. zákona o obcích, veřejné zakázky, vyborná znalost práce na PC (MS Office, internet); velmi dobré řídíci, komunikační a organizační schopnosti; samostatnost, psychická odolnost a aktivní přístup k řešení problemů; řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič - Výhodou: praxe na místě vedoucího zaměstnance; praxe ve veřejné správě; znalost systému GINIS, MAPOTIP, MISYS - Benefity: další vzdělávání a profesní rozvoj; pružná pracovní doba; 5 týdnů dovolené a 3 dny indispozičního volna (sick days); příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování a “volný čas”; odměny k významným životním a pracovním výročím - Platová třída: 11. třída dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. - Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný v průběhu ledna 2025 nebo dle dohody. - Přihláška musí obsahovat náležitosti uvedené v § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů: jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, e-mailový a telefonní kontakt, datum a podpis uchazeče. - K přihlášce se připojí doklady uvedené v § 6 odst. 4 téhož zákona: Strukturovaný životopis, motivační dopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, jiné doklady a osvědčení týkající se vzdělání, čestné prohlášení dle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění (v případě jmenování do funkce doložení lustračního osvědčení dle tohoto zákona) – nedokládají uchazeči narození po 01.12.1971. Je možné využít formulář na webových stránkách města. - Uchazeč doručí písemnou přihlášku v obálce označené „Výběrové řízení – vedoucí odboru vnitřní správy“ na podatelnu městského úřadu nebo na adresu: Městský úřad Bystřice pod Hostýnem, Masarykovo nám 137, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, případně do datové schránky: vqqbu36, nebo na el. podatelnu města: podatelna@mubph.cz se zaručeným elektronickým podpisem, a to nejpozději do 06.01.2025 (včetně). - Uchazeči, kteří splní podmínky výběrového řízení, budou o místě a přesném čase konání výběrového řízení informováni e-mailem, případně telefonicky. - Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.

Referent/ka informačních technologií
Pracoviště a kontakty

Město Bystřice pod Hostýnem

Mgr. Monika Myšková
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Jazyková znalost:Angličtina - Pasivní
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 13. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 24 100 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Náplň práce: Zajišťování podpory koncových uživatelů - podpora uživatelů (metodická a odborná pomoc zaměstnancům úřadu) v prostředí MS Windows a provozovaných softwarových aplikací; práce v různých agendových systémech nutných pro provoz úřadu; komplexní správa počítačové sítě včetně technických a programových prostředků; zajištění provozu webových stránek města a dalších webových portálů - Obecné podmínky pro přijetí do pracovního poměru: fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (či cizí státní příslušník, který má v České republice trvalý pobyt), která dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná a ovládá jednací jazyk. - Požadavky: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, nebo vyšší odborné vzdělání, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou; všeobecný přehled v informačních technologiích (HW, SW); znalost operačních systémů Microsoft, MS Office; znalost anglického jazyka na úrovni čtení technické dokumentace; dobré komunikační a organizační schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů; schopnost týmové ale i samostatné práce, kolegiální a proaktivní přístup; řidičské oprávnění (skupina B, aktivní řidič) - Výhodou: praxe v oboru, praxe ve veřejné správě; znalost GIS; znalost VMware a Linux, MS SQL, MS Exchange, Active Directory; zkušenost v informačních systémech GINIS, VERA, VITA; znalost správy počítačové sítě a Windows serveru (protokol TCP/IP, SMTP, FTP, SNMP, DHCP) - Benefity: další vzdělávání a profesní rozvoj; pružná pracovní doba; 5 týdnů dovolené a 3 dny indispozičního volna (sick days); příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování a “volný čas”; odměny k významným životním a pracovním výročím - Platová třída: 10. – 11. třída dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. - Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned nebo dle dohody. - Přihláška musí obsahovat náležitosti uvedené v § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů: jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, e-mailový a telefonní kontakt, datum a podpis uchazeče. - K přihlášce se připojí doklady uvedené v § 6 odst. 4 téhož zákona: Strukturovaný životopis, motivační dopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, jiné doklady a osvědčení týkající se vzdělání, čestné prohlášení dle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění (v případě jmenování do funkce doložení lustračního osvědčení dle tohoto zákona) – nedokládají uchazeči narození po 01.12.1971. Je možné využít formulář na webových stránkách města. - Uchazeč doručí písemnou přihlášku v obálce označené „Výběrové řízení – referent/ka oddělení IT“ na podatelnu městského úřadu nebo na adresu: Městský úřad Bystřice pod Hostýnem, Masarykovo nám 137, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, případně do datové schránky: vqqbu36, nebo na el. podatelnu města: podatelna@mubph.cz se zaručeným elektronickým podpisem, a to nejpozději do 06.01.2025 (včetně). - Uchazeči, kteří splní podmínky výběrového řízení, budou o místě a přesném čase konání výběrového řízení informováni e-mailem, případně telefonicky. - Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Sad Rychlov u Bystřice pod Hostýnem
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 23.11.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Stavební úpravy objektu hasičské zbrojnice v Bystřici pod Hostýnem - 3. etapa
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.09.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Regenerace městské zeleně v zastavěné části města - 6. etapa
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 02.03.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Rekonstrukce chodníků na ul. Školní - II. etapa, Bystřice pod Hostýnem
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.01.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Multimediální prostředí pro lepší výuku v ZŠ Bratrství Čechů a Slováků
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.07.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Rekonstrukce chodníku v ul. Hostýnská, Bystřice pod Hostýnem
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.06.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Rekonstrukce chodníku v ulici Rusavská, Bystřice pod Hostýnem
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.06.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
JSDH Bystřice pod Hostýnem - modernizace jednotky
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.09.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Stavební úpravy objektu hasičské zbrojnice v Bystřici pod Hostýnem
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.08.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Stavební úpravy objektu hasičské zbrojnice v Bystřici pod Hostýnem - 2. etapa
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.08.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Moderní přístup k rozvoji města Bystřice pod Hostýnem
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2018 Projekt finálně uzavřen
Sociální bydlení v ul. Mlýnská, Bystřice pod Hostýnem
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
MŠ Sokolská - zlepšení tepelně technických vlastností objektu
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.06.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Stavební úpravy bytového domu Bělidla č. p. 1219, Bystřice pod Hostýnem
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.06.2017 Projekt finálně uzavřen
Rekonstrukce chodníku v ul. Tř. legií v Bystřici pod Hostýnem
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Stavební upravy bytových domů Družby, č. p. 1375 a 1376, Bystřice pod Hostýnem
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.08.2016 Projekt finálně uzavřen
Rekonstrukce výstavních prostor ve 2.NP zámku Bystřice pod Hostýnem
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 13.11.2014 Projekt dokončen
Informační a varovný systém města Bystřice pod Hostýnem
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2013 Projekt dokončen
Územní plán Bystřice pod Hostýnem
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.06.2013 Projekt dokončen
Přestupní terminály Bystřice pod Hostýnem
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.10.2011 Projekt dokončen
Základní škola Bratrství bez bariér
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2011 Projekt dokončen
Technologické centrum ORP Bystřice pod Hostýnem
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 11.05.2011 Projekt dokončen
Středisko volného času - Včelín
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011 Projekt dokončen
Zlepšení tepelných vlastností objektu MŠ Bělidla Bystřice pod Hostýnem, Bělidla 1168
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.08.2010 Projekt dokončen
Zvýšení kvality řízení Města Bystřice pod Hostýnem
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010 Projekt dokončen
Vzdělávání v eGon Centru Bystřice pod Hostýnem
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010 Projekt dokončen
Typový projekt - CzechPOINT - Kontaktní místo (Upgrade)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2009 Projekt dokončen
ÚZEMNĚ ANALYTICKÉ PODKLADY OBCE S ROZŠÍŘENOU PŮSOBNOSTÍ BYSTŘICE POD HOSTÝNEM
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.12.2008 Projekt dokončen
Zlepšení tepelných vlastností objektu MŠ Palackého v Bystřici pod Hostýnem
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2008 Projekt dokončen
Silnice II/150: Bystřice pod Hostýnem
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 02.06.2008 Projekt dokončen
Podpora domácího kompostování v Bystřici pod Hostýnem
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje
Město Bystřice pod Hostýnem
00287113DIČ CZ00287113
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: vqqbu36

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
MĚSTO Bystřice pod Hostýnem

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Masarykovo nám. 137
Bystřice pod Hostýnem
768 61 Bystřice pod Hostýnem 1
Sídlo společnosti
navigovat
Další firmy z oboru:
Městské úřady, magistráty
nám. Míru 162, Hulín17,51 km
www.hulin.cz
náměstí Svobody 29, Chropyně22,79 km
www.muchropyne.cz
Zámecká 1, Potštát26,32 km
www.potstat.cz
náměstí Hrdinů 100, Staré Město39,59 km
staremesto.uh.cz
náměstí Sigmunda Freuda 19, Příbor43,24 km
www.pribor.eu
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
U více než 300.000 firem najdete alespoň jednu kontaktní osobu.