MĚSTO Česká Lípa
- 487 881 114 - tajemník
- 487 881 122 - odbor správy majetku
- 487 881 243 - odbor finanční
- 487 881 263 - odd. místních daní, poplatků a vymáhání pohledávek
- 487 881 105
- podatelna@mucl.cz
- rtic@mucl.cz
19-1229421/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
43-4051920227/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
Ústředí
MĚSTO Česká Lípa - náměstí T. G. Masaryka 1/1, Česká LípaNejbližší pobočky
MĚSTO Česká Lípa - Jindřicha z Lipé 127, Česká Lípa42 mMĚSTO Česká Lípa - Děčínská 413, Česká Lípa602 m
- městský úřad
Městský úřad Česká Lípa
podatelna MěÚ Česká Lípae-mail: podatelna@mucl.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Charakteristika pracovního místa: příprava a realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo částí velkých investic. Zajišťování přípravy investičních akcí, zpracovávání investičních záměrů podle zadání, způsobů financování, projektové přípravy apod. Řešení majetkoprávních vztahů podle investičních záměrů a technickoekonomických požadavků. Zpracovávání rozpočtů a plánů nákladů na přípravné, průzkumové a projektové práce. Zajišťování realizace nvestičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic, výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, přebírání prací, příprava, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace a zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace. Průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: tarifní rozpětí od 21 710 do 34 370 Kč podle zápočtu let odborné praxe, osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce Předpokládaný termín nástupu: dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou Kvalifikační předpoklady a požadavky: "min. střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního, popř. příbuzného technického směru "orientace v základních stavebně-právních normách a základních otázkách legislativy v oblasti veřejných zakázek a smluvního práva "zodpovědný přístup k řešení problémů, komunikační dovednosti "výborná znalost práce s MS Office, administrativní schopnosti Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, pravidelné prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název pracovní pozice, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče Přílohy přihlášky: -životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části "charakteristika pracovní pozice" -výpis z evidence Rejstříku trestů -kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky (vč. příloh): 8.11.2024 - 12:00 hodin Způsob podání přihlášky: písemně v obálce označené "VPM investiční technička / technik" zaslané na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předané osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa. Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p. Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny podatelna@mucl.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Písemnosti připojené k přihlášce si mohou uchazeči vyzvednout do deseti dnů po ukončení oznámení na obsazení volného pracovního místa v oddělení personalistiky a mezd. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté dokumenty skartovány. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Město Česká Lípa
podatelna MěÚ Česká LípaSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Charakteristika pracovního místa: -provádí úkony v řízení o přestupcích, projednává přestupky a rozhoduje o nich s výjimkou rozhodování o přestupcích příkazem na místě -zajišťuje agendu správy složek životního prostředí, například půdy, zemědělství, ochranu zvířat proti týrání, odborně posuzuje zdroje znečištění jednotlivých složek životního prostředí včetně metodické, kontrolní a konzultační činnosti -samostatně provádí specializované kontroly a státní dozor nad plněním povinností daných zákony o životním prostředí právnickým nebo fyzickým osobám oprávněným k podnikání podle obvyklých postupů. Připravuje a navrhuje opatření a rozhodnutí o sankcích za neplnění povinností stanovených předpisy o ochraně životního prostředí nebo jejich prominutí Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 23 390 Kč do 34 370 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce Předpokládaný termín nástupu: 02.01.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou, po dobu rodičovské dovolené Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem) Kvalifikační předpoklady a požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče: -vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání -orientační znalost související legislativy (ochrana zemědělského půdního fondu, ochrana zvířat proti týrání, rostlinolékařská péče) -schopnost samostatného rozhodování a analytického myšlení -dobré administrativní, organizační a komunikační schopnosti -výborná znalost práce s MS Office -schopnost dalšího vzdělávání v oboru -řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 512/2002 Sb. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na doplňkové penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí: -životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části "charakteristika pracovní pozice", -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce -úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do: 08.11.2024 - 12:00 hodin Způsob podání přihlášky: písemně v obálce označené "VŘ - referentka / referent zemědělství" zaslané na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předané osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa. Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p. Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny podatelna@mucl.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě.
Zdroj: Úřad práce
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.03.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.03.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.03.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.01.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.01.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.02.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.06.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.08.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.02.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.06.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.04.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.08.2015 Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.08.2015 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.08.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.07.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 26.03.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.03.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.10.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.10.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.10.2013 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 18.10.2012 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.10.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.10.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.03.2010 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 23.07.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.07.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 12.01.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 25.11.2008 Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: bkfbe3p
Zdroj: justice.cz
MĚSTO Česká Lípa
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz